مجله جامعهمجله کسب و کار

وسایل پذیرایی مراسم ختم

پیشنهادی لوکس پک کاملا از نظر اقتصادی طراحی شده اند در صورتی که شما تمایل دارید مورد علاقه خودتان را ایجاد نمائید می توانید  با همکاران واحد فروش ما تماس بگیرید تا در تهیه پک مراسم ترحیم شما را یاری نمایند.

هدف ما در مجموعه لوکس پک برگزاری آبرومندانه مراسم ترحیم شماست و امیدواریم با ارائه بهترین پک پذیرایی ختم و خیال شما را از بخش پذیرایی مراسم آسوده بنمائیم.

پذیرایی مراسم ختم یکی از سنت ها و آداب و رسوم دیرینه ما ایرانیان است. در گذشته در مجالس ترحیم از شیرینی هایی مانند خرما، حلوا، شیرینی میکادو در کنار چای استفاده می‌شد. این روزها و با افزایش تشریفات مراسم‌‌های مختلف در میان ایرانیان، پک ختم یا جایگاه ویژه‌ و ثابتی در مراسم های یادبود عزیزان از دست رفته پیدا کرده است. خانواده داغدار تلاش می کنند تا با تهیه بسته پذیرایی ترحیم شکیل مجلسی آبرومندانه در شان خانواده خودشان و عزیز از دست رفته برگزار کنند.

علوی یکی از مشتریان مجموعه لوکس پک در توصیف تهیه پک پذیرایی ختم به این نکته اشاره می‌کند: که در واقع تهیه به همراه خرما قرصی و حلوا و سایر پذیرایی‌هایی مجلس ختم آخرین کاری است که بازماندگان در بزرگداشت مرحوم می‌توانند انجام دهند و به همین دلیل گاها خود را به مشقت می‌اندازند تا این مراسم با بهترین تشریفات برگزار شود.

حال با اینکه لزوم تهیه بر کسی پوشیده نیست اما اجرای آن برای خانواده داغدار کمی دشوار است. معمولا کسی که تازه عزیزی را از دست داده است دل و دماغ خرید و تهیه سور و سات مختلف را ندارند همچنین تهیه و تدارک پذیرایی برای تعداد بالایی از میهمانان کار ساده ای که هر کسی بتواند از عهده آن بر آید از همین رو ما در مجموعه لوکس پک در کنار شما هستیم تا مجلسی آبرومندانه را برای شما برگزار کنیم و بر شعار لوکس پک تجربه یک پذیرایی لوکس و بی دغدغه که از ابتدای شکل گیری این مجموعه داشته ایم تحقق ببخشیم و برای محقق شدن آن و حفظ آبروی مشتریان مان از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکرده ایم.

لوکس پک از چه زمانی همراه میزبانی های مراسمات شما شده است ؟

مجموعه لوکس پک از سال 1398 با تهیه  پک پذیرایی با استفاده از زیپ کیپ ختم یا جعبه پذیرایی ترحیم و ارائه تازه‌ترین و مرغوب‌ترین انواع میوه، کیک، حلوا، خرما قرصی تک نفره، آبمیوه و … در راستای هدف خود که پذیرایی بی دغدغه بوده است تلاش کرده است تا همراه خوبی برای شما مشتریان گرامی در جهت برگزاری مراسمات تان باشد.

لوکس پک پس از شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی و شیوه نامه های بهداشتی در دوران کرونا با استفاده از اقلامی مانند پد الکلی و دستمال مرطوب در پک ختم خود، تجربه ای جدید از برون سپاری خدمات مجلس ختم را برای مشتریان خود فراهم آورد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مجموعه لوکس پک در تهیه بسته پذیرایی چهلم یا سایر مجالس ختم، تهیه تازه‌ترین میوه‌ها بوده است به گونه ای که در بیش از 90 درصد سفارشات پک ترحیم لوکس پک، میوه به صورت روزانه تهیه شده و در سایر موارد نیز در بیشتر اوقات به دلیل برگزاری مراسم در ساعات ابتدایی روز امکان تهیه میوه در همان روز وجود نداشته است.

لوکس پک در سالیان اخیر پذیرایی چه مراسم‌های ختمی را بر عهده داشته است؟

بخش زیادی از مراسم‌هایی که لوکس پک در آن‌ها تهیه پک ختم را بر عهده داشته است، مراسمات روتینی بوده است که مردم به منظور یادبود بر سر مزار عزیزان از دست رفته در بهشت زهرای تهران، بهشت سکینه کرج، امامزاده صالح تجریش، امامزاده صالح فرحزاد و مساجدی مانند مسجد امیرالمومنین (ع) مرزداران، مسجد نور میدان فاطمی، مسجد الغدیر بلوار میرداماد، مسجد الرسول تهرانسر برگزار کرده اند. بخش دیگری از این مراسمات در سازمان های مختلفی مانند گروه صنعتی ماموت، شرکت صنایع ملی مس ایران و … برگزار شده است.

همچنین مجموعه ما مفتخر است که تهیه پک ترحیم مراسم بهروز فردوس پدر صنعت خودروسازی تجاری کشور ، پک ترحیم مراسم مادر رئیس هیئت مدیره بورس انرژی جناب خادم المله و بسیاری از چهره های شاخص دیگر را بر عهده داشته است.

محتویات لوکس پک شامل چه اقلامی است؟

در حالت عادی در سایت لوکس پک، متناسب با هر فصل بیش از ده پک میوه ختم و وجود دارد که مشتریان می‌توانند به راحتی از بین این پک‌های پذیرایی، پک ختم مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. علاوه بر این سعی ما در مجموعه لوکس پک همواره بر این بوده است که مشتریان به راحتی بتوانند پک پذیرایی مورد نظر خود را سفارشی سازی کنند و اقلام مورد نظر خود را در آن‌ها قرار دهند. در صورتی که پک مدنظر خودتان را در میان گزینه های پیشنهادی ما پیدا نکردید یا تمایل داشتید پکی ترکیبی از چند پک ما را داشته باشید کافیست به همکاران واحد فروش ما در واتساپ پیام دهید یا با تماس بگیرید. تا همکاران ما پک دلخواه شما را تعریف و قیمت آن را محاسبه و به شما اعلام نمایند.

برای مشاهده می توانید از صفحه اصلی سایت لوکس پک وارد لینک پک ختم و ترحیم شوید سپس با توجه به فصل می توانید نمونه پک ختم را مشاهده بفرمایید . تلاش ما در مجموعه لوکس پک برآن بوده است که همواره تنوع بالایی از نمونه پک ترحیم را ارائه دهیم تا مشتریان مان بتوانند با فراغ بال و با در نظرگرفتن تمامی پارامترهایی که برایشان مهم است یک پک مناسب را انتخاب نمایند.

میوه هایی که استفاده می کنید چه کیفیتی دارد؟

شاید به جرئت توانست گفت این یکی از پرتکرار ترین سوالاتی هست که مشتریان در تماس های تلفنی خودشان با لوکس پک آن را مطرح می کنند که میوه های مورد استفاده شما چه کیفیتی دارد؟ زیرا این مهم ترین دغدغه مشتریان هست که میوه ای با کیفیت برای پذیرایی مهمانان خود استفاده کنند تا مجلسی آبرومند برگزار نمایند. نکته ای که همواره ما به این عزیزان گوش زد می نماییم این است که لوکس پک برای ادامه دادن این مسیر نیازمند اعتباری است که از برگزاری آبرومندانه مرسا ممشتریان اش فراهم می شود و هیچ چیز بالاتر و بهتر از رضایت مشتریان و تبلیغ کیفیت خدمات برای دیگران نیست. در این سال ها بارها شاهد بوده ایم که افرادی که به ما اعتماد کرده اند و عزیزان شان را از ما تهیه کرده اند در ادامه در مراسمات بعدی نیز از ما خدمات گرفته اند یا اینکه یکی دیگر از اقوام یا آشنایان که درگذشته اند با معرفی ما فرصت مجدد خدمت گزاری برای لوکس پک حاصل شده است.

برای سفارش پک ختم لوکس پک چه مراحلی باید طی شود؟

در صورتی که کاربر از میان پک‌های موجود در سایت انتخاب کند، می‌تواند سفارش خود را به راحتی داخل سایت ثبت نموده و در قسمت توضیحات اطلاعات زمان مراسم را وارد نماید. در غیر این صورت کاربر می‌تواند با استفاده از دکمه واتساپ در پایین سایت به اکانت واتساپ مجموعه لوکس پک، پیام ارسال کرده و اقلام مورد نظر خود را ارسال نماید. کارشناسان فروش مجموعه در تهیه یک پک پذیرایی مناسب کاربر را راهنمایی کرده و با ارسال پیش فاکتور و شماره کارت امکان ثبت سفارش واتساپی را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به این که کشور ما در سال های اخیر با تورم بالایی دست و پنچه نرم می کند از همین رو قیمت پک ترحیم نیز دائما در حال تغییر است زیرا قیمت مواد غذایی و میوه ها دائما در حال افزایش قیمت هستند. برای اطلاع از قیمت پک ترحیم و خرید اینترنتی آن می توانید از طریق صفحه اصلی سایت وارد قسمت پک ختم شوید و از آنجا قیمت پک پذیرایی ترحیم را مشاهده بفرمایید.

ارسال سفارشات بسته پذیرایی در لوکس پک به چه صورت است؟

ارسال سفارشات معمولا بر اساس تعرفه سرویس های آنلاین ارسال کالا مانند اتوپیک تپسی انجام می‌شود و در صورتی که تعداد پک‌های سفارش داده شده بیش از 300 عدد و یا مبلغ کل سفارش بیش از 4 میلیون تومان باشد، ارسال پک‌ها به صورت رایگان خواهد بود.

برای سفارش و خرید اینترنتی پک ترحیم شما می توانید به سهولت از سایت لوکس پک اقدام نمائید و فقط کافیست پیش از آنکه سفارش تان را نهایی بفرمایید یک تماس کوتاه با همکاران فروش ما داشته باشید تا از خالی بودن ظرفیت ثبت سفارش در تایم مدنظرتان اطمینان حاصل نمائید و پس از آن با خیالی آسوده با توجه به پک انتخابی خود به تعداد میهمانان تان سفارش خود را ثبت نمائید. پس از آنکه شما خرید اینترنتی پک ختم را انجام دهید فرایند آماده سازی سفارش شما در دستور کار همکاران ما قرا می گیرد و آنها شروع به تهیه اقلام موجود در پک شما می نمایند و در نهایت در ساعت و تاریخ مورد نظر شما سفارش خرید اینترنتی شما به شما تحویل می گردد.

در سفارش پک ترحیم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خرید بسته پذیرایی ختم

یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب بسته پذیرایی چهلم یا ختم باید به آن توجه کرد، نوع بسته بندی پک است. در سالیان اخیر با ورود زیپ کیپ ختم به بازار ظروف یکبار مصرف، مراسم‌های ختم نیز با تحول روبرو شده اند. در سالیان نه چندان دور از ظرف‌های یکبار مصرف در دار برای بسته بندی پک ترحیم استفاده می‌شد. اما این روزها این ظرف‌ها جای خود را به زیپ کیپ ترحیم یا جعبه پذیرایی ترحیم داده اند.

جعبه ‌های پذیرایی ختم هم به تازگی به اقلام بسته بندی میوه ختم اضافه شده‌اند. این جعبه‌ها در مقایسه با زیپ کیپ‌ها هم بزرگتر و هم زیباتر هستند. البته قیمت آن‌ها نیز در مقایسه با زیپ کیپ 1.5 تا دو برابر است. با توجه به بودجه‌ای که برای پذیرایی مجلس ختم در نظر گرفته شده است می‌توان از میان خرید ظرف‌های یکبار مصرف قدیمی، خرید زیپ کیپ ختم و خرید جعبه‌ پذیرایی ختم، بهترین گزینه را انتخاب کرد.

خرید آبمیوه تک نفره و کیک مناسب

ترکیب نوشیدنی و شیرینی، یکی از محبوب‌ترین ترکیب‌های پذیرایی در ایران و سراسر جهان است. مجالس ختم نیز از این قضیه مستثنی نیستند. برای همین اگر دوست دارید در خرید پک ختم ، یک پذیرایی خوب رقم بزنید، از ترکیب آبمیوه و کیک غافل نشوید. این ترکیب برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان یکی از بهترین گزینه‌هاست. در صورتی که قصد استفاده از آبمیوه را دارید، پیشنهاد ما آبمیوه تک نفره فروت لند (میهن) ، رانی، آبمیوه تک نفره سان استار یا آبمیوه تک نفره سن ایچ است. در فصول سرد نیز البته می‌توان از آبمیوه و کیک استفاده کرد ولی با توجه به سرمای هوا و برگزار شدن اکثر مراسمات ختم بر سر مزار، شاید بهتر باشد از چای و نسکافه تک نفره به عنوان نوشیدنی استفاده کنید.

برای شیرینی نیز می‌توانید از کیک یزدی یا کاپ کیک‌های مافین استفاده کنید. با توجه به قطع نشدن زنجیره شیوع کرونا شاید فکر بدی نباشد که به جای این کیک‌ها از کیک‌های بسته بندی شرکتی مانند های بای کیک شیرین عسل یا های بای کیک شکلاتی شیرین عسل استفاده کنید. البته در صورتی که قصد استفاده از کیک یزدی یا کاپ کیک را هم داشته باشید، ما در مجموعه لوکس پک می‌توانیم با رعایت اصول بهداشتی این کیک ها را نیز برای شما بسته بندی کنیم.

خرید میوه ختم

تهیه میوه مناسب برای ختم در واقع شاید سخت ترین کار شما باشد. چرا که باید تعداد زیادی میوه از میان میوه‌های با کیفیت مختلف موجود در بازار تهیه کنید که این کار با توجه به زمان بر بودن و ضایعات زیاد میوه کار چندان به صرفه‌ای نخواهد بود. ما در لوکس پک با در نظر گرفتن شرایط خانواده‌های داغدیده همه تلاش خودمان را به کار گرفته ایم تا این بار را از روی دوش آن‌ها برداریم. به همین منظور با توجه به تعداد سفارش، میوه دست چین و درجه یک را از بهترین تامین کننده‌های بازار میوه تهیه می‌کنیم. در واقع در این حالت شما بدون هیچ هزینه ای فقط به تعداد دلخواه سفارش میوه تهیه می‌کنید و از سختی های انتخاب میوه با کیفیت و ضایعات میوه در هنگام بسته بندی و حمل راحت می‌شوید.

ایده برای پذیرایی مراسم ختم | پکیج پذیرایی مراسم ختم

خرید خرما تک نفره و خرید حلوا تک نفره

همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، خرما و حلوا یکی از قدیمی‌ترین پذیرایی‌های مجلس ختم به شمار می‌رود به گونه ای که حتی در ضرب المثل ها و اصطلاحات عامیانه نیز خرما و حلوا نمادی از مجلس ختم به شمار می‌آید. با توجه به استفاده از پک ختم برای پذیرایی مجالس استفاده از خرما و حلوای تک نفره می‌تواند گزینه مناسبی برای ارائه این اقلام پذیرایی ختم باشد. ما در مجموعه لوکس پک امکان سفارش خرمای تک نفره با قیمت‌ها و بسته بندی های مختلف را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم. علاوه بر این امکان سفارش حلوای تازه زعفرانی نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات مرتبط با مجلس ترحیم لوکس پک در ماه‌های اخیر فراهم شده است.

ایا امکان خرید پک خالی ترحیم هم وجود دارد؟

ما از ابتدای فعالیت مجموعه لوکس پک همواره تمامی اقلام مورد نیاز برای تهیه پک را بصورت تک در فروشگاه سایت جهت فروش قرار داده ایم تا کسانی که به هر دلیلی تمایل به استفاده از خدمات با محتویات ندارند بتوانند بسهولت اقلام مورد نظر خود را تهیه نمایند و خودشان اقدام به پک کردن آنها بنمایند. یکی از مهمترین کالاهایی که افراد برای خرید آن معمولا به ما مراجعه می کنند پک خالی ترحیم یا پک خالی ترحیم می باشد که به دو صورت زیپ کیپ ترحیم و جعبه پذیرایی ختم شناخته می شود. شما برای خرید این محصولات می توانید در فروشگاه سایت مدل های مختلف را مشاهده نمایید و با توجه به تعداد اقلامی که در بسته پذیرایی ترحیم خود می خواهید قرار دهید یک پک متناسب انتخاب نمائید تا تمامی اقلام مدنظر شما به سهولت در داخل بسته قرار بگیرند. همچنین شما علاوه بر امکان خرید آنلاین محصولات در سایت می توانید از طریق واتساپ با همکاران واحد فروش ما ارتباط برقرار نمائید و سفارش خود در واتساپ ثبت نمائید.

پس از ثبت سفارش از سوی شما همکاران ما سفارش شما را آماده سازی می نمایند و در صورتی که در شهر تهران باشید برای شما با پیک ارسال خواهند کرد تا سریعتر سفارش به دست تان برسد. برای سفارشات شهرستان نیز از خدمات مجموعه تیپاکس استفاده شده و سفارش برای شما ارسال می گردد.

 

دکمه بازگشت به بالا