اقتصادیمجله کسب و کار

پروژه های سپاه در منطقه 22

107 مترمربع 1 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: تعاونی جهت واحد: شمالی جنوبی شرقی غربی

آنچه در این مطلب می خوانید:

پروژه شهید خرازی، از بهترین پروژه های در حال ساخت در منطقه ۲۲ می باشد. مجری ساخت این پروژه و تعاونیهای زیر نظر آن است. پروژه خرازی از ۴۴ بلوک تشکیل شده است، هر کدام بین ۲۵ تا ۳۲ طبقه دارند. مساحت کلی زمین اختصاص داده شده به پروژه شهید خرازی  ۳۶۸,۲۸۹ مترمربع می باشد. واحدها در این پروژه با متراژ های حداقل ۱۰۲ و حداکثر ۱۳۸ متر ساخته می شوند. پروژه خرازی یکی از پروژه های ایده آل و مجهز مسکونی در منطقه ۲۲ است. در ساخت این پروژه، از بهترین مواد با کیفیت بالا مخصوصاً برای ساخت اسکلت ساختمان استفاده می شود. از دیگر امتیازات پروژه شهید خرازی به دسترسی بالا و امکانات رفاهی آن میتوان اشاره کرد.تحویل پروژه پدافند ارتش  برای سال 1403  پیش بینی شده است.

شهرک شهید خرازی یکی از پروژه های مسکونی در حال انجام در منطقه 22 تهران است که توسط تعاونی های مختلف سپاه مدیریت شده و به سرعت در حال پیشرفت می باشد. این پروژه که عملیات اجرایی آن در مرحله نازک کاری می باشد؛ در زمینی به وسعت 38.5 هکتار طراحی و پیاده سازی شده است. در طراحی این شهرک بزرگ 44 بلوک با تعداد طبقات متفاوت را شاهد هستیم و روند اجرا و ساخت هر کدام از بلوک های مجموعه را یکی از 5 تعاونی زیر مدیریت می کند

  • تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی 
  • تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص) 
  • تعاونی مسکن هوا فضا 
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی 
  • تعاونی مسکن ستاد کل 

شهرک شهید خرازی به سبب قرار گیری در منطقه 22 از شرایط محیطی و جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. چرا که منطقه 22 یکی از جدیدترین و البته بهترین مناطق تهران از نظر آب و هوایی و برخورداری از امکانات؛ بوده و پتانسیل بسیار بالایی برای افزایش سرمایه و سود آوری در بخش های مختلف را دارا می باشد.
این شهرک بزرگ در وردآورد منطقه 22 و در مجاورت قرار داشته و جایگیری آن به گونه ای است که در محدوده غربی واقع شده و در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار دارد. از منظری دیگر؛ موقعیت شهرک خرازی به صورتی است که در بخش شمالی آن اتوبان خرازی و در بخش جنوبی آن اتوبان حکیم را شاهد هستیم که این شریان ها و راه های ارتباطی؛ دسترسی های بسیار مناسبی را برای این مجموعه بزرگ رقم زده و امکان تردد افراد را به راحتی فراهم آورده است

همان طور که عنوان شد پروژه شهید خرازی توسط تعاونی های مختلفی مدیریت می شود که در کل مجموعه 5 تعاونی به عنوان تعاونی مادر مشغول فعالیت بوده و برخی از آن ها دارای زیر مجموعه هایی نیز می باشند. این تعاونی های اصلی و مادر تعداد واحدهای مشخصی را در اختیار داشته و به صورت جداگانه مسئولیت ساخت آن ها را به عهده دارند که در کل شرایط زیر را در این مجموعه فراهم کرده است.

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی تعاونی پارس کاشانه – تعاونی آماد دو کوهه – تعاونی نیروی قدس 2376 واحد
تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص) تعاونی رزمنده – تعاونی مسکن لشکر 27 1180 واحد
تعاونی مسکن هوا فضا 812 واحد
تعاونی مسکن نیروی زمینی تعاونی لشکر 10_ تعاونی سیدالشهدا 700 واحد
تعاونی مسکن ستاد کل تعاونی آب و فاضلاب ـ تعاونی انرژی اتمی 464 واحد
  • تعاونی آماد: شامل بلوک های  c3 c4 c7 c8 a3 a4 b3 b4
  • تعاونی رزمنده: شامل بلوک های  a7 a8 a9 a10 a13 a14 b7 b8 b9 b10 b13 b14 c5 c6
  • تعاونی هوا فضا: شامل بلوک های  a1 a2 b1 b2
  • تعاونی لشکر 27: شامل بلوک های  d1 d2 d3 d4 a15 a16 b15 b16
  • تعاونی ستاد کل: شامل بلوک های  c1 c2
  • تعاونی نیروی زمینی: شامل بلوک های  a5 a6 a11 a12 b5 b6 b11 b12

پلان برج های تیپ B

پلان برج های تیپ C

برای بررسی کامل نقشه و پلان واحد های شهرک خرازی و دریافت اطلاعات کامل تر به لینک “” مراجعه کنید.

تعاونی های مختلف در مجموعه شهرک خرازی به شکلهای متفاوتی مشغول فعالیت هستند و سیر پیشرفت پروژه به گونه ای است که برخی برج ها تحویل، نزدیک به تحویل و برخی دیگر نیز تا اواسط 1401 تحویل داده میشود که به طور جزئی تر زمان تحویل واحد های شهرک، طبق جدول زیر گزارش می شود:

تعاونی بلوک تحویل در سال 1401
آماد A3 A4 B3 B4 خرداد
نزسا A11 A12 B11 B12 تیر
A6 B6 مهر
A5 B5 آبان
هوا فضا A1 A2 B1 B2 تیر
رزمنده A7 B10 C1 C2 خرداد
A8 A9 A10 B7 B8 B9 C5 C6 مهر
سپاه B15 B16 D2 D3 خرداد
A15 A16 D1 D4 مهر

قرارداد ساخت پروژه خرازی تا این لحظه به صورت علی الحساب پایه متری 5.700.000 میلیون تومان محاسبه گردیده است که شامل بخشی از اعضای لشگر 27 ، رزمنده و نیروی زمینی که انتخاب واحد نشده اند می شوند.

قیمت آپارتمان در شهید خرازی با توجه به شرایط آن متفاوت است. اما به طور کلی قیمت این آپارتمان ها کاملا مناسب و کمی کمتر از میانگین قیمت تهران است. اما باید در نظر داشته باشید که عواملی مانند امکانات رفاهی واحد مسکونی، سال ساخت، نوع ساخت، متراژ آپارتمان و … در تعیین این قیمت تاثیر زیادی دارند.

در ضمن این واحدها به صورت متری خرید و فروش می‌شوند و قیمت آن‌ها به طبقه هر واحد، جهت و جایگیری آن‌ها بستگی دارد. شما می‌توانید جهت خرید امتیاز و پیش خرید پروژه شهرک شهید خرازی با مشاورین مسکن صدف ارتباط برقرار کنید.

تعاونی های فعال در شهرک خرازی ابتدای امر نقل و انتقال امتیاز ها را بسته نگه داشته و به همین دلیل اعضایی که قصد فروش امتیاز خود را داشنتد می بایست به صورت وکالتی معاملات را انجام می دادند که به سبب شرایط حقوقی این نوع از معاملات روند مناسبی نبود.

استعلام قیمت امتیاز پروژه شهید خرازی در دیوار | دفتر فروش پروژه خرازی

امتیاز های این شهرک به سبب فعالیت چندین تعاونی به صورت همزمان؛ می بایست موردی بررسی شود و بسته به پیشرفت پروژه و واریزی های صورت گرفته توسط اعضا قیمت نهایی تعیین شود و لازم به ذکر است که اکثر پروژه های خرازی از مرحله ی فروش واریزی امتیاز خارج شده و بصورت متری خرید و فروش میشود که بسته به جای گیری و جهت و طبقه ی هر واحد قیمت ها متغییر می باشد و برای خرید امتیاز پروژه شهرک خرازی با مشاورین در ارتباط باشید تا علاوه راهنمایی جهت خرید و فروش واحد ها؛ تحلیل های مربوط به هر بلوک از نظر شرایط پیشرفت؛ موقعیت قرارگیری در شهرک و مزایای آن ها را کسب کرده و با اطلاع کامل از شرایط واحد ها خرید مناسبی داشته باشید.

واحد‌های موجود در پروژه خرازی دارای تیپ ها و متراژ های متفاوتی می باشند. قیمت آپارتمان در شهید خرازی با توجه به متراژ آن و طبقه ای که در آن قرار می گیرد، تعیین می شود. قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی بر عکس دیگر پروژه ها، تا زمان تحویل برای خریدار اولیه زیاد تغییری نمی کند. بعد از چند سال فروش آن آپارتمان ها سودی چندین برابر برای صاحبان آنها خواهند داشت. قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی اگر بالاتر هم باشد از سایر پروژه ها، مطمئنا امکانات بیشتری در اختیار ساکنین در ازای آن اضافه قیمت می گذارند.

قیمت امتیاز پروژه شهید خرازی بنا به نظر تعاونی سازنده و میزان پیشرفت کاری آنها متفاوت است. در صورتی که تصمیم به خرید و فروش در این پروژه دارید، برای استعلام قیمت امتیاز پروژه شهید خرازی با کارشناسان مسکن صدف تماس بگیرید. کارشناسان مسکن صدف بروزترین قیمتهای این پروژه را در اختیار شما قرار می دهند.

برای مشاهده اطلاعات پروژه خرازی pishforosh22@  را در تلگرام خود جستجو کنید.

برای اطلاع از خصوصیات پروژه خرازی، میتوانید با تلفن تعاونی آماد هوافضا ستاد کل نیرو زمینی پروژه خرازی تماس برقرار کنید یا به سایت رسمی پروژه شهید خرازی مراجعه کنید.

همه تعاونی های پروژه خرازی انتخاب واحد کرده و واحدهای آنها مشخص شده اند.  همه واحدها  دفترچه مالکیت دارند. و در دفتر تعاونی خود، قابل انتقال و واگذاری می باشند. قیمت پروژه شهید خرازی بر طبق متراژ واحدها، طبقه واحدها، نوع نقشه یا تیپ واحدها، ویو هر واحد و تعیین بلوک آنها تعیین می شود و بسیار متغیر می باشد. هر واحد که کوچکتر باشد زودتر فروش می رود. طبقات بالا در این پروژه از قیمت بالاتری برخوردار هستند. موقعیت هر بلوک هم در قیمت واحدها تأثیر دارد. ویو واحدها هم در بالا رفتن قیمت مؤثر می باشد. بهتر است برای کسب اطلاعات در مورد میزان پیشرفت و قیمت پروژه شهید خرازی با کارشناسان مسکن صدف تماس بگیرید.

اوایل خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی تهران به ‌صورت خرید امتیاز بود و امتیازات هم با توجه به تعاونی سازنده متفاوت بود. اما حالا در بلوک هایی که انتخاب واحد آنها به اتمام رسیده است، خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی تهران به صورت متری انجام می شود. خرید آپارتمان در بقیه بلوک ها مثل قبل به شکل واریزی و حق امتیاز صورت می گیرد. همه خرید و فروش های پروژه خرازی در دفتر تعاونی ها انجام می شود. همه امتیازها دفترچه و قرارداد دارند و بعد از فروش قابل انتقال هستند. سند نهایی به آخرین مالک داده می شود.

بررسی تعاونی مسکن سپاه تهران 

تعاونی مسکن سپاه تهران دارای ۶ تعاونی زیر شاخه می باشد، که مسئولیت ساخت پروژه خرازی را به عهده گرفته اند. تعاونی های زیر شاخه تعاونی مسکن سپاه تهران مسئول در پروژه و تعداد واحدهای تعاونی ها عبارتند از:

  1. تعاونی آماد: ۲۳۰۰ واحد
  2. تعاونی ستاد کل: ۲۴۰ واحد
  3. تعاونی نیرو زمینی: ۱۱۰۰ واحد
  4. تعاونی هوافضا: ۸۱۰ واحد
  5. تعاونی مسکن سازی رزمنده: ۲۴۰۰ واحد
  6. تعاونی  لشکر ۲۷: ۱۱۸۰ واحد

تعاونی مسکن سپاه تهران پیشینه ای بسیار چشمگیر و معتبر در بین تعاونی های ساخت و ساز مخصوصاً، در منطقه ۲۲ دارد. پروژه های برج آسمان، برج زیتون و پروژه شهرک شهید باقری از سوابق طلایی تعاونی مسکن سپاه تهران می باشند. این تعاونی با توجه به سابقه درخشان و مثبتی که دارد، باعث جذب متقاضیان به پروژه های تحت نظرش می شود.

خانه های سازمانی سپاه در تهران کجاست؟ 

خانه های سازمانی سپاه در تهران کجا قرار گرفته است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که خانه های ساخته شده توسط تعاونی سپاه در پروژه خرازی در کنار اتوبان شهید خرازی قرار دارند. همچنین نزدیک به دریاچه چیتگر، ایران مال، مرکز خرید بام لند و آبشار تهران می باشند. آدرس دقیق پروژه خرازی عبارت است از: منطقه 22 تهران، گلستان، بزرگراه خرازی به سمت غرب، وردآورد، شرق بلوار اردستانی، شهرک مسکونی شهید خرازی. برای دیدن پروژه می توانید به آدرس مراجعه کنید.

حالا نوبت شماست

برای اطلاع دقیقتر و مشاوره رایگان در مورد پروژه شهید خرازی با مشاورین خود در با شماره   تماس بگیرید یا اگر سوالی دارید در دیدگاه ها بپرسید همچنین اگر نیاز به توضیحی برای کاملتر شدن مطلب حس میکنید آن را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

نمونه معاملات انجام شده اخیر

تاریخ بروزرسانی  ۱۴۰۲/۰۱/۲۴

بلوک متراژ(متر مربع) قیمت نهایی
C1 125 8.125.000.000
B5 103 6.500.000.000
D1 109 7.100.000.000

کاربر محترم، صفپروژه های سپاه چیتگر؛ لوکس و مناسب برای سرمایه ‏گذاری!

خریداری واحد در بهترین برج های منطقه 22 تهران، یکی از بهترین گزینه‎ها برای کسانی است که قصد دارند در یکی از خوش‌ آب ‎وهواترین مناطق تهران سرمایه‎ گذاری کنند. این منطقه در سالیان اخیر مورد توجه تعاونی‌های سپاه، ارتش و شخصی ‎سازی ‎ها قرار گرفته است که به سبب همین موضوع تبدیل به یکی از بهترین منطقه‎ های تهران برای سرمایه‎ گذاری ملکی تبدیل شده است. اگر قصد دارید با پروژه های سپاه چیتگر بیشتر آشنا شوید، حتما تا انتها مقاله همراه ما باشید تا پروژه‎ های این تعاونی را کامل بررسی کنیم.

پیش فروش چیتگر

در ضمن در نظر داشته باشید اگر می‎خواهید با پروژه‎ های ارتش آشنا شوید، می‎توانید از طریق این لینک با موقعیت، وضعیت تحویل و قیمت پروژه ‎های ارتش نیز آشنا شوید. تنها در این صورت است که می‎توانید در میان پروژه ‎های منطقه 22 بهترین انتخاب را کنید.

چرا باید خرید واحد در پروژه های سپاه چیتگر را جدی گرفت؟

چیتگر در منطقه 22 تهران واقع شده است که به دلایل مزایای مشخصی، به شدت مورد توجه سرمایه ‎داران قرار گرفته است. این منطقه آب‎ وهوای دلپذیری دارد و در عین حال دسترسی خیلی آسانی به منطقه‎ های دیگر تهران را دارد که خود یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

، به سرمایه‏ داران اجازه میدهد تا بتوانند با سرمایه پایین اما با دید بلند مدت، بتوانند سود خوبی کسب کنند. با وجود همه اینها، شما در کنار، از بین بهترین برج های منطقه 22 میخواهید خرید کنید. با این کار میتوانید دسترسی راحتی به امکانات تفریحی این منطقه داشته باشید. به علاوه باید مطمئن باشید که منطقه 22 تهران همیشه در میان مشتریان محبوب خواهد ماند.

منطقه 22 تهران ترافیک کمی هم دارد، یعنی با وجود این که به راحتی میتوانید به محل کارتان بروید و از آب وهوای آلوده تهران نیز به دور باشید، از نبود ترافیک نیز نهایت لذت را ببرید. بنابراین اگر شما نیز مانند ده ها سرمایه ‏دار دیگر، تمایل دارید تا با پروژه های سپاه چیتگر آشنا شوید، همراه ما بمانید.

معرفی کامل پروژه های سپاه چیتگر

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، تعاونی سپاه، یکی از تعاونی ‏هایی است که در حال احداث برجهای منطقه 22 تهران است. یکی از بهترین و جدیدترین پروژه‌های این تعاونی، است که قصد داریم در این بخش از مطلب، بیشتر به بررسی آن بپردازیم.

و نیز  توسط این تعاونی در حال ساخت است

تمامی برج‌های احداث شده در پروژه شهید خرازی دارای سیستم تهویه و سرمایش VRF هستند. این سیستم جزو به‏ روزترین سیستمهای سرمایشی در جهان است که در ساخت پروژه استفاده شده. جالب است بدانید که هر برج دارای چهار لاین آسانسور است. آسانسورهای استفاده شده در این برج ‎ها سرعت و کیفیت خوبی دارند.

یکی از بهترین ویژگی ‎های پروژه های سپاه چیتگر این است که در داخل هر شهرک، سه مدرسه در نظر گرفته شده است تا خانواده ‎ها نگران تحصیل کودکان خود نباشند. همچنین برای رفاه بیشتر ساکنین این شهرک، چندین واحد تجاری محلی نیز در نظر گرفته شده است که به تعداد 150 واحد هستند.

اطلاعات پروژه ها

پروژه های سپاه چیتگر که جدیدترین آن پروژه شهید خرازی است، شامل 8000 هزار واحد مسکونی می‌شود. 7300 واحد متعلق به فاز یک پروژه هستند و 700 واحد متعلق به  فاز دو. از نظر طبقاتی اگر بخواهیم این پروژه ‎ها را بررسی کنیم باید بگوییم که ردیف ‎های جلویی 32 طبقه و ردیف‌های عقبی 25 طبقه هستند. سرمایه داران به راحتی می‏توانند واحدهای پروژه های سپاه چیتگر را برای کسب سود در آینده انتخاب کنند.

قیمت پروژه های سپاه

قیمت پروژه های سپاه چیتگر نیز از مهم ‏ترین فاکتورهایی هستند که باید پیش از سرمایه ‎گذاری بررسی کنید. این قیمت در بلوک های متفاوت با توجه به امکانات مختلف است، اما میانگین قیمت خرید در پروژه های شهید خرازی برابر با متری40 میلیون تومان است.

موقعیت پروژه های سپاه

موقعیتمکانی پروژه های سپاه چیتگر از مهم‏ترین نکاتی است که سرمایه ‎داران باید بدانند. پیش از بررسی کردن موقعیت جغرافیایی این پروژه ‏ها باید بدانید که تمامی برج‏ها دسترسی آسانی به امکانات رفاهی و همچنین اتوبانها دارند.

موقعیت مکانی پروژه های سپاه چیتگر در ، از شمال به اتوبان خرازی و از جنوب به اتوبان حکیم است. این به معنی دسترسی آسان به اطراف منطقه 22 میباشد. همچنین در غرب پروژه شهید خرازی دریاچه چیتگر یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد. در نزدیکی این پروژه ‎ها نیز یکی از بزرگ‏ترین و بهترین مجتمعهای تجاری تهران یعنی ایران مال قرار دارد.

مرحله ساخت پروژه های سپاه چیتگر

پروژههای سپاه در حال آماده‌سازی و تحویل هستند و بهترین گزینه برای سرمایه ‎دارانی میباشند که قصد دارند سریعتر واحد خود را دریافت کنند. اگر به دنبال فرصت ‏های هستید، میتوانید به سراغ تعاونیهای دیگری مانند تعاونی ارتش یا تعاونی های شخصی ‎ساز بروید.

خرید واحدهای زیبا در بهترین پروژه ‎های سپاه

تعاونی‌های مختلف زیر نظر تعاونی سپاه در حال فعالیت هستند و تقریبا پروژه ‎های شهید خرازی را آماده تحویل کردهاند. این پروژه ‎ها به دلیل دسترسی خوب به دو اتوبان خرازی و حکیم و همچنین نزدیک بودن به امکانات رفاهی و تفریحی، از بهترین برج‏های منطقه 22 تهران هستند. شما میتوانید در این برجها سرمایهگذاری کنید تا پس از مدتی سرمایهتان را چندین برابر کنید.

حات زیر را هم ببینید :

 

دکمه بازگشت به بالا