نماد سایت مجله آنلاین

چطور یک تابلو فرش ماشینی خوب از سایت فرشخونه خرید کنیم؟

چطور یک تابلو فرش ماشینی خوب از سایت فرشخونه خرید کنیم؟ اگر شما هم در مورد انتخاب طرح برای خرید تابلو فرش ماشینی مناسب دچار مشکل شده اید و نمی دانید از میان هزاران طرح تابلو فرش ماشینی فرشخونه کدام محصول را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم راهکارهای زیر را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید زیباترین تابلو فرش ماشینی کاشان

فرشخونه مجموعه ای بی نظیر با انواع طرح های تابلو فرش ماشینی است تا بتواند هر سلیقه ای را راضی کند. ما برای خرید تابلو فرش ماشینی برای افراد با تیپ ها و علاقمندی های مختلف محصولات ویژه ای داریم که هر یک را بررسی می کنیم.

تابلو فرش منظره چی بخریم؟

تابلو فرش منظره چی بخریم، خوبه؟ سوالی است که اکثر خریداران آن را از فروشگاه فرشخونه می پرسند. مهم ترین و بهترین پیشنهاد برای شما خرید تابلو فرش منظره است. بسیاری از مناظر زیبای بکر و طبیعی از ایران خودمان گرفته تا سراسر جهان در فرشخونه با بهترین کیفیت به تابلو فرش منظره تبدیل شده اند. مناظر روستایی ایرانی مثل کوچه باغ های نوستالژیک و پرخاطره و روستای ابیانه و روستاهای شمال ایران را می توانید با رنگ بندی بسیار زیبا از فرشخونه خریداری کنید.

علاوه بر این، مناظر روستایی و شهری خارجی مثل اتریش، سوئیس و شهر معروف و دیدنی ونیز هم دیگر طرح های این تابلو فرش ها هستند. جنگل ها، رودخانه، آبشارها، دست های سرسبز و بهاری تنها نمونه هایی از همه منظره هایی است که می توانید در فرشخونه پیدا کنید و با بهترین قیمت خریداری کنید.

تابلو فرش گل و گلدان هم گزینه دیگری برای این دسته از افراد است که می توانند طرح گل های مورد علاقه خود را به صورت تابلو فرش ماشینی خریداری کنند. البته طرح های متفاوتی مثل گل و میوه هم می توانید در این دسته پیدا کنید که تنوع بی نظیری را شامل می شود.

خرید تابلو فرش فرانسوی

یکی از زیباترین و پرفروش ترین طرح های تابلو فرش ماشینی تابلو فرش فرانسوی است که نقاشی های بسیار زیبای هنرمندان غربی و آمریکایی را با بهترین کیفیت و رنگ بندی شامل می شود. بهترین آثار هنرمندانی مثل رامبراند، داوینچی، آرتورو ریچی، توماس کینکید و بسیاری از هنرمندان نام آشنا و گمنام دیگر با بهترین کیفیت به تابلو فرش هایی زیبا تبدیل شده اند تا بتوانید فضای خانه خود را هر چه کلاسیک تر و هنری تر دیزاین کنید.

البته این تنها دسته از تابلو فرش های هنری نیست.

خرید تابلو فرش مینیاتوری

تابلو فرش مینیاتوری نوع دیگری از محصولات فرشخونه است که به هنردوستان پیشنهاد می شود و غالبا طرح های استاد فرشچیان هنرمند پرآوازه ایرانی را شامل می شود. مینیاتورها هم حال و هوایی ایرانی دارند و هم بسیار خیال انگیز و رویایی هستند چون رنگ های بسیار زیبا و خیره کننده ای را می توانید در آن ها مشاهده کنید.

خرید تابلو فرش خوشنویسی

تابلو فرش خوشنویسی یکی از دسته بندی های جدید تابلو فرش ماشینی در فروشگاه فرشخونه می باشد که می توانید متناسب با سلیقه های خود زیباترین طرح ها؛ از اشعار حکیمانه مولانا، فردوسی،خیام نیشابوری، شعر های عاشقانه فارسی و … را در قالب نقاشی با خط های زیبا در سایز دلخواه انتخاب و خریداری کنید.

خرید تابلو فرش ماشینی حیوانات

تابلو فرش حیوانات جنگل و پرندگان یکی دیگر از زیباترین انواع تابلو فرش ماشینی است که طرح های اسب، گرگ، یوزپلنگ، شیر، طاووس، طوطی و سایر حیوانات را نیز شامل می شود. خبر ویژه ای که برای شما داریم این است که می توانید تصویر حیوان خانگی خود را با بهترین قیمت برای تبدیل عکس به تابلو فرش چهره به فرشخونه سفارش دهید.

خرید تابلو فرش آیات و مذهبی

اگر دوست دارید آیات قرآن یا عبارات مذهبی را به صورت تابلو فرش روی دیوار خانه خود نصب کنید فرشخونه دنیایی از طرح های تابلو فرش وان یکاد، آیه الکرسی، بسم الله، اسماء الحسنی، تابلو فرش های عاشورایی و محرم را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید تمثال ائمه مثل امام علی و امام حسین و همین طور حضرت ابوالفضل را نیز از فرشخونه خریداری کنید.

سفارش تابلو فرش چهره

اگر می خواهید تابلو فرش چهره را به عنوان هدیه خریداری کنید باید یک عکس پرتره یا تمام رخ از فردی که می خواهید به آن هدیه بدهید را مورد نظر داشته باشید. سعی کنید عکس با کیفیت با رزولوشن بالا بدون رنگ پریدگی باشد. اما اگر سلیقه فردی که می خواهید برایش هدیه بخرید را درنظر بگیرید، بهترین می توانید زیباترین طرح تابلو فرش را از فرشخونه انتخاب و خریداری کنید. فرشخونه تابلو فرش خود را با قاب های بسیار زیبا با بسته بندی مناسب هدیه برای شما به سراسر کشور ارسال می کند.

منبع: تابلو فرش ماشینی فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

خروج از نسخه موبایل