اقتصادی

حجم بالای چادرهای مسافرتی در سطح شهر زیبنده همدان نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به ضرورت ساماندهی چادرهای مسافرتی در سطح شهر همدان اظهار کرد: بدون شک سطح بالای چادرهای مسافرتی در گوشه گوشه بوستان‌های همدان زیبنده نام پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نیست.

وی افزود: در شرایط کنونی نمی‌توانیم اقدامی برای جمع‌آوری چادرها انجام دهیم و خاطر مسافران را آزرده کنیم اما باید فکر اساسی برای این موضوع مهم صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و سفر با حداقل هزینه باعث روی آوردن مسافران به چادرنشینی شده است، گفت: این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و باید برای عید و تابستان پیش‌رو طرح ویژه‌ای را با کمک دستگاه‌های متولی گردشگری برنامه‌ریزی کنیم.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: مانند بسیاری از شهر باید چند فضا و بوستان را صرفاً برای اقامت شبانه و چادر زدن در نظر بگیریم که امسال کوتاهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اوج مسافر را در تابستان شاهد هستیم، بیان کرد: همدان به واسطه آب و هوای مطلوب در تابستان گردشگران بسیاری را میزبانی می‌کند و حجم بالای مسافران نیازمند یک برنامه‌ریزی مناسب در جهت اقامت آنها را می‌طلبد تا شاهد گسترش نصب چادر نباشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان عنوان کرد: به طور قطع برای سال آینده این موضوع ساماندهی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا