اقتصادی

حفاظت از سامانه‌های ترددشمار در اردبیل نیازمند تعامل مشترک است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدعلی مجتهدی نیا شامگاه شنبه در نشست حفاظت و مراقبت از تجهیزات و سامانه‌های ثبت تردد جاده‌ای اظهار کرد: در راستای حفاظت از سامانه‌های ثبت تردد جاده‌ای، دستگاه‌های مرتبط شامل راهداری، شرکت برق و پلیس راه باید تعامل لازم را داشته و به‌صورت مستمر بازدیدهای دوره‌ای انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از اموال عمومی جزو وظایف شهروندی است، خاطرنشان کرد: تمام مردم در مقابل تأسیسات جاده‌ها، سامانه‌های ترددشمار و دارایی‌های فیزیکی محورهای مواصلاتی مسئول هستند و باید این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: براساس قانون اقدامات پیشگیرانه و اجرایی به منظور بهره‌برداری و پایداری این سامانه‌ها ضروری بوده و شرکت توانیر باید نسبت به تأمین ایمن برق مورد نیاز آن‌ها اقدام کند.

مجتهدی نیا افزود: ۷۶ دستگاه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۴ دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های استان اردبیل فعال است و به صورت شبانه روزی به رانندگان و ترددکنندگان خدمات جاده‌ای ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: پلیس و راهداری باید تعامل لازم را در این خصوص داشته باشند و در صورت بروز سرقت و یا تخریب، مراتب را با حضور میدانی همه دستگاه‌های مرتبط بررسی و صورت‌جلسه کنند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل تصریح کرد: برای حراست و حفاظت از سامانه‌های ثبت تردد گشت دوره‌ای توسط راهداری، پلیس و شرکت برق ضروری بوده و لازم است در مدت زمان سه ماهه این بازدیدها انجام شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین در این نشست مباحث کارشناسی با حضور کارشناسان دستگاه‌های مرتبط با سامانه‌های ثبت تردد انجام و راهکارهای لازم برای حراست از این سامانه‌ها ارائه شد.

دکمه بازگشت به بالا