سیر تا پیاز سایبان برقی

آیا قصد خرید سایبان برقی را دارید؟ این کاملاً طبیعی است. با نزدیک شدن بهار و بازگشت دمای ملایم‌تر، طبیعی است که به محوطه‌سازی خود فکر کنید. اگر تمایل به لذت بردن از فضای جذاب بیرون و سایه مطلوب دارید بهتر است از سایبان برقی مناسب و کارآمد استفاده کنید؛ بنابراین فضای بیرونی خانه به مکانی مهم برای گذراندن بهار و تابستانی دلپذیر تبدیل می‎شود. در اینجا به‌منظور آشنایی بیشتر با این سیستم لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

مزیت استفاده از سایبان برقی

نکات قابل توجه در استفاده از سایبان برقی

حیاط‌خلوت شما مکان مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقاتی لذت‌بخش با فرزندانتان است. یک چیدمان خوب به شما امکان می‎دهد از فصول گرم، نهایت لذت را ببرید. خوشبختانه راه‌حل‌های زیادی برای تبدیل فضای بیرونی به مکانی پر از آرامش وجود دارد، خرید مبلمان راحت و شیک در فضای باز و نصب یک سایبان برقی برای محافظت از خود در برابر تابش مستقیم خورشید از ملزومات این آرامش است.

بسیاری از صاحبان خانه با ایجاد یک سایبان با کیفیت و خوب، لحظات زیبایی را برای خود ایجاد می‎کنند. سرمایه‌گذاری روی یک سایبان برقی، تصمیمی نیست که به‌راحتی گرفته شود، به‌خصوص اگر قصد دارید حیاط خود را به فضایی برای استراحت تبدیل کنید. برای تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید اولین سایبان خود در اینجا توصیه‎های درستی از کارشناسان محوطه‌سازی آورده شده است که لازم است دنبال کنید.

استفاده از سایبان برقی مناسباهمیت استفاده از یک سایبان مناسب برای مغازه بر کسی پوشیده نیست. سایبان‌ها به‌عنوان یک محافظ و و مهم‌تر از آن به‌عنوان یک متریال تبلیغاتی، در گذشته نیز در سردر مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. سایبان برقی مغازه درواقع شکل جدیدی از سایبان‌های قدیمی است که به دلیل تکنولوژی به‌کاررفته در آن بازدهی بیشتری ارائه می‌دهد. برای این‌که به انتخاب مناسبی در  برسید، باید آن را از یک مرجع معتبر و متخصص خریداری کنید، اما قبل از آن باید با بهترین نوع سایبان‌های مغازه متناسب با ورودی مغازه یا فروشگاه خود و شرایط نصب آن آشنا شوید. با توجه به این‌که سایبان‌های برقی از تنوع بالایی در ساخت و نحوۀ عملکرد برخوردارند، می‌توان اهمیت خرید حرفه‌ای آن را درک و توجیه کرد.

​اهمیت خرید حرفه‌ای سایبان مغازه

شاید از نظر شما خرید سایبان برای مغازه یک خرید معمولی باشد، اما ازآن‌جاکه سایبان‌ها به‌عنوان یک متریال تزیینی نقش مهمی در جلوۀ بصری فروشگاه یا مغازه دارند، باید در خرید آن توجۀ بیشتری داشته باشید. به‌علاوه این‌که سایبان‌های برقی انواع مختلفی دارند و باید هنگام خرید آن‌ها به تناسب نوع سایبان و هماهنگی آن با فضا و مکان نصب توجه کنید. اهمیت خرید حرفه‌ای یک  به‌عنوان یک متریال تبلیغاتی، کاملاً واضح و روشن است. انتخاب سایبان مناسب نقش مؤثری در قدرتمند نشان دادن هویت بصری شما دارد.

اگر به‌دنبال خرید یک سایبان مناسب برای مغازه یا فروشگاه هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که با استفاده از یک سایبان ثابت یا متحرک می‌توانید به تهویۀ بهتر هوا، جلوگیری از رطوبت باران و برف، کاهش دما در قسمت تحت پوشش سایبان، کنترل میزان نور آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ کالاهایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، کاهش مصرف انرژی و تأمین سلامت محیط کمک کنید.

​انواع سایبان مغازه

سایبان فروشگاهی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود و با توجه به انعطاف در تولید و نصب این سایبان‌ها، شما می‌توانید متناسب با سلیقۀ خود و هماهنگی سایبان با فضای موجود، به انتخاب مناسبی در خرید برسید. انواع سایبان‌های فروشگاهی به دو دستۀ سایبان دستی و برقی تقسیم می‌شوند‌. عملکرد هریک از این نوع سایبان‌ها نیز کاملاً مشخص است:

این نوع از سایبان مغازه یک انتخاب ایده‌آل برای شهرهایی است که بارندگی زیادی دارند. ساختار این سایبان به‌گونه‌ای است که آب باران و برف روی آن تجمع نکرده و به‌راحتی به‌سمت پایین سرازیر می‌شود. این نوع سایبان بیشتر به شکل ثابت طراحی و نصب می‌شود.

اینو سایبان مغازه خود دارای دو مدل دستی و برقی است که مدل برقی آن عملکرد اتوماتیک داشته و با استفاده از ریموت کنترل به‌راحتی باز و بسته می‌شود. سایبان متحرک درواقع نوعی نورگیر است که امکان تغییر زاویۀ آن بر حسب نیاز کاربری وجود دارد. این نوع سایبان در مدل‌های تاشو و کشویی در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به میزان دلخواه، این سایبان‌ها را باز و بسته کنید. سایبان متحرک کشویی و تاشو مغازه از مزایای بسیاری ازجمله قابلیت نصب روی دیوار؛ هزینۀ نگه‌داری کم؛ قیمت مناسب و غیره برخوردار است.

این سایبان همان‌طورکه از نام آن مشخص است، شبیه به کالسکه بوده و به‌عنوان پرکاربردترین سایبان‌های قدیمی، همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایبان کالسکه ای خود نوعی سایبان جمع‌شونده است که به‌صورت دستی و برقی استفاده می‌شود. از دلایل محبوبیت سایبان کالسکه ای می‌توان به کاربردی بودن آن؛ قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد؛ کم‌هزینه بودن سایبان؛ تنوع رنگ و ابعاد؛ کیفیت عالی و تأمین جنبه‌های تبلیغاتی اشاره کرد.

سایبان کالسکه ای علاوه‌بر جنبۀ کاربردی و تبلیغاتی، از جنبۀ دکوری نیز برخوردار بوده و نصب ابعاد کوچک آن جلوۀ خاصی به ورودی فروشگاه می‌بخشد. سایبان کالسکه ای مغازه بهترین انتخاب برای مغازه‌هایی است که از دهنۀ کمی برخوردارند. با توجه به این‌که این نوع سایبان تنوع زیادی دارد، شما می‌توانید متناسب با سبک و معماری مغازۀ خود، یک سایبان مناسب انتخاب کنید.

​راهنمای خرید سایبان مغازه

انتخاب یک مرجع معتبر برای خرید سایبان مناسب مغازه تنها یکی از نکات مهم در خرید این متریال است. مسلماً هدف شما از انتخاب یک مرجع معتبر برای خرید سایبان، انجام یک خرید اقتصادی و باکیفیت است. بنابراین باید فاکتورهای دیگری را هم در خرید آن لحاظ کنید:

برای این‌که به انتخاب مناسبی در خرید سایبان برسید، قبل از هر چیزی باید با کیفیت انواع سایبان، استانداردهای لازم در آن و همچنین ویژگی‌های سایبان متناسب با شرایط نصب آن آشنا باشید. پس از آن باید به قیمت خرید سایبان فروشگاه توجه کنید. هرچند قیمت همواره به‌عنوان یک فاکتور مهم در خرید هر محصولی لحاظ می‌شود، اما باید بدانید که در هر شرایطی، نمی‌توان کیفیت را فدای قیمت کرد.

قیمت سایبان مغازه به نوع و مدل آن، هزینۀ متریال‌های مصرفی، ابعاد و اندازۀ سایبان، نحوۀ نصب، برند تولیدکننده و موارد دیگر بستگی دارد. بنابراین قبل از بررسی قیمت باید نوع سایبان را مشخص کنید. اگر فکر می‌کنید در انتخاب یک سایبان مناسب عملکرد درستی نخواهید داشت، بهتر است از یک مرجع تخصصی خرید خود را انجام دهید تا ضمن انجام یک خرید مقرون‌به‌صرفه، به انتخاب درستی در خرید سایبان برسید.

سعی کنید از فروشگاهی خرید کنید که ضمن فروش انواع سایبان با قیمت و کیفیت مناسب و گارانتی تعویض سایبان، خدمات نصب و تعمیر را نیز ارائه دهد. طبیعتاً اگر با انواع سایبان مناسب برای مغازه یا فروشگاه خود آشنایی نداشته باشید، به ناچار باید به مرجع خرید خود اعتماد کنید. درنتیجه بهتر است مرجعی را انتخاب کنید که از اعتبار و محبوبیت زیادی در بین مشتریان برخوردار بوده و قبل از خرید، خدمات مشاوره را ارائه دهد.

​جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به انواع سایبان مغازه و راهنمای خرید آن‌ها صحبت کردیم. اهمیت خرید سایبان مناسب برای شما کاملاً مشخص است. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، انجام یک خرید مناسب و اقتصادی است. بهتر است برای خرید سایبان، یک مرجع معتبر و تخصصی را انتخاب کنید که از محصولات قابل عرضه و ضمانت فروش آن‌ها اطمینان داشته باشید.شرکت  یکی از این مراجعاحتمالاً از این امر مطلع هستید که امروزه سایبان‌ها در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند. یکی از جذاب‌ترین سایبان‌های موجود در بازار که توانسته است کارایی و زیبایی را با همدیگر ترکیب کند، سایبان برقی نام دارد. این محصول فوق‌العاده یک انتخاب عالی برای بسیاری از کاربران محسوب می‌شود.

سایبان‌ها در گذشته تنها در مدل ثابت ساخته می‌شدند. البته امروزه نیز امکان نصب سایبان‌های ثابت در محیط‌های مختلف وجود دارد؛ اما بسیاری از کاربران به دلیل کارایی بسیار مناسب سایبان‌های برقی این نوع سایبان‌ها را ترجیح می‌دهند.

استفاده از سایبان برقی بسیار راحت است و به آموزش چندانی نیاز ندارد. همین امر موجب شده است که بتوان از آن‌ها در محیط‌های مختلفی کمک گرفت. اگر با کنجکاوی خاصی در این زمینه روبه‌رو هستید، ادامه متن را از دست ندهید؛ چراکه قصد داریم اطلاعات مناسبی را در مورد این سایبان‌های فوق‌العاده باکیفیت و زیبا به شما کاربران گرامی ارائه کنیم.

این سایبان‌ها بسیار مدرن هستند

سایبان‌های برقی چه سایبان‌هایی هستند؟

این سایبان به این دلیل برقی نامیده می‌شود که مهم‌ترین بخش آن یک موتور الکتریکی است. این موتور موجود در سایبان برقی وظیفه دارد در زمان دلخواه کاربر نسبت به باز یا بسته کردن کل پوشش سایبان اقدام کند. سایبان‌ از نوع برقی از جمله سایبان‌های متحرک به شمار می‌آيد که می‌توان از آن در محیط‌های بسیار مختلفی استفاده کرد. سایبان‌های برقی امروزه را می‌توان در مدل‌های مختلفی همچون متصل به دیوار، متصل به پنجره، سایبان‌های برقی تاشو… تهیه کرد.

این سایبان چطور کار می‌کند؟

همان‌طور که گفته شد درون این سایبان یک موتور الکتریکی قرار دارد. توان این موتور بسیار بالا است و به همین دلیل می‌توان با فشار یک دکمه خیلی راحت نسبت به جمع‌آوری سقف و یا باز کردن آن اقدام کرد. جالب است بدانید بعضی از سایبان‌های برقی امروزی دارای یک ریموت کنترل هستند. به طبع با داشتن این ریموت کنترل فرایند باز و بسته کردن سقف برای کاربران بیش از پیش ساده می‌شود.

تنها کافی است دکمه موجود روی ریموت کنترل را فشار دهید تا موتور الکتریکی شروع به کار کند و کل سایبان در کسری از دقیقه به‌صورت کامل باز و بسته شود. در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای بهره‌گیری از سایبان برقی نسبت به سایر سایبان‌های متحرک نیز همین موضوع است. بهره‌گیری از ریموت کنترل موجب می‌شود که حتی افراد ناآگاه به مسائل فنی نیز بتوانند خیلی راحت سقف مدنظر را باز و یا بسته کنند. به‌عنوان‌مثال اگر دارای سالمندی در منزل هستید، این نوع سقف‌ها یک گزینه عالی برای شما عزیزان به شمار می‌آيند.

طراحی این سایبان‌ها فوق‌العاده کاربردی است

این سایبا‌ن‌ها دارای چه اجزایی هستند؟

مهم‌ترین بخش از یک سایبان برقی، موتور الکتریکی آن است. پس از این بخش نوبت به پارچه‌ای می‌رسد که در سقف مربوطه از آن استفاده می‌کنند. این پارچه‌ها معمولاً باید از جنس موادی تهیه شوند که مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. به‌هرحال موقع باز بودن سقف، همین پارچه‌ها در برابر مواردی همچون نور شدید خورشید، ‌ باران و… قرار می‌‌گیرند.

اگر میزان مقاومت این محصولات بالا نباشد، کل پارچه خیلی زود فرسوده می‌شود و در نتیجه سقف مدنظر شما کارایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد؛ به همین منظور امروزه از پارچه‌های ساخته شده از مواد پی‌وی‌سی در این محصولات استفاده خواهد شد. پارچه‌های پی‌وی‌سی دارای ساختار مولکولی بسیار ویژه‌ای هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در برابر باد، باران و حتی نور مداوم خورشید نیز مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهند.

مورد دیگری که از اجزای سایبان برقی به شمار می‌آيد، اتصالات کلی مربوط به قاب یا فریم اصلی سقف است. برای تولید این بخش‌ها نیز از موادی همچون آلومینیوم یا ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. این مواد نیز می‌توانند به‌خوبی در شرایط محیطی نامناسب دوام بیاورند و به‌ندرت دچار فرسودگی خواهند شد؛ بنابراین سه‌ جز اصلی این سقف‌ها عبارت‌اند از پارچه مخصوص سقف، موتور الکتریکی و فریم اصلی.

این سایبان‌ها خیلی سریع باز و بسته می‌شوند

سایبان برقی هوشمند چه محصولی است؟

گفتیم که امروزه امکان باز و بسته کردن انواع سایبان برقی با استفاده از ریموت‌های برقی ممکن شده است. این ریموت‌ها اگرچه موجب تسهیل کلی فرایند باز و بسته کردن این سقف‌ها شده‌اند، ‌ اما درهرصورت باید یک فرد آن‌ها را تحت کنترل داشته باشد. سایبان‌های برقی هوشمند برای حل این مشکل به وجود آمده‌اند.

این سایبان‌ها دارای یک حسگر بسیار ویژه هستند که می‌‌تواند بارش باران یا برف را به‌سادگی تشخیص دهد. پس از اینکه بارش باران یا برف توسط حسگر تشخیص داده شد، پیامی به موتور الکتریکی سایبان مدنظر ارسال می‌شود تا سایبان به طور کامل باز شود. در انجام تمام این مراحل نیروی انسانی هیچ‌گونه دخالتی ندارد و همه کارها به‌صورت کاملاً هوشمند و اتوماتیک صورت می‌گیرد. اگر به دنبال یک سایبان بسیار جذاب هستید که فرایند باز و بسته‌شدن آن به‌صورت خودکار و باتوجه‌به شرایط محیطی باشد، باید حتماً به سراغ این محصولات بروید.

از این سایبان‌ها می‌توان در چه محیط‌هایی استفاده کرد؟

به‌طورکلی می‌توان گفت که بهره‌گیری از سایبان‌های برقی واقعاً هیچ محدودیت خاصی ندارد. شما می‌توانید از این محصولات در محیط‌هایی همچون ویلاها، تالارها، آلاچیق‌ها، رستوران‌های روباز، پارکینگ‌ها و… استفاده کنید. لطفاً هنگام خرید سایبان مدنظر خود حتماً‌ از خدمات فروشگاه‌هایی استفاده کنید که در این زمینه سابقه مناسبی دارند. با پیروی از همین نکته ساده می‌توانید خیال راحتی از بابت خریداری یک سایبان برقی بی‌نظیر که دارای طول عمر بسیار بالایی است داشته باشید.

امکان استفاده از این سایبان‌ها در محیط‌های مختلف وجود دارد

سخن پایانی

های برقی یکی از انواع مختلف سایبان‌های متحرک محسوب می‌شوند که در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران ایرانی دست یافته‌اند. ساختار خاص این سایبان‌ها موجب شده است تا استفاده از آن‌ها فوق‌العاده راحت باشد.

سایبان برقی را می‌توان در محیط‌های مختلفی همچون ویلاها، تالارها و… به کار گرفت. این سایبان‌ها دارای ریموت کنترل هستند و خیلی راحت‌ می‌‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. در صورتی که نیازمند خرید این محصولات هستید، تنها کافی است با کارشناسان تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را خدمت شما عزیزان ارائه کنند.

معتبر برای خرید انواع سایبان است.

 

خرید سایبان برقی

به‌عنوان متخصص در امر شناسایی و خرید سایبان برقی، اکیداً توصیه می‌کنیم که مدل‌های سفارشی شده را انتخاب کنید. این شرایط نه تنها دلیل کیفیت و دوام است بلکه می‌تواند کاربردی نیز باشد. سایبان‎های بزرگ دارای اشکال و رنگ‌های استاندارد هستند. ابعاد آن‌ها ممکن است برای فضای شما ایده‌آل نباشد و حتی رنگ آن‌ها لزوماً با دکوراسیون شما همخوانی نداشته باشد.

تنها مزیت خرید از فروشگاه‎های بزرگ، سرعت در فرایند خرید است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سایبان مناسب را انتخاب کنید، به صندوق پرداخت بروید و از خرید خود لذت ببرید. حتی می‎توانید آن‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. بااین‌حال، شما باید خودتان آن را نصب کنید.

انجام نصب توسط خودتان نیز خطراتی دارد. سایبان ضعیف نصب شده می‎تواند فرو بریزد و باعث آسیب شود. پاسیو شما یک منطقه نشیمن مهم در طول تابستان است؛ بنابراین ایجاد یک محیط لذت‌بخش با یک سایبان سفارشی بسیار مهم است.

خرید سایبان برقی

معمولاً 3 تا 4 هفته طول می‎کشد تا یک سایبان برقی سفارشی شده طراحی و تولید شود، اما این سایبان سال‎ها دوام می‌آورد. برخی از شرکت‌ها خدمات نصب و برداشتن سایبان را نیز ارائه می‌دهند؛ بنابراین لازم نیست نگران استحکام سوله باغ خود باشید.

در انتخاب سایبان، چگونه سازنده محصول خود را انتخاب کنید

برای هر حرفه‌ای در خصوص چیدمان داخلی یا خارجی خوب یک وب سایت وجود دارد که می‌توانید عکس‌ها و دستاوردهای آن‌ها را ببینید. صفحه دستاوردهای سازنده سایبان برقی مانند یک نمونه کار است. اینجا است که شما به‌عنوان مشتری می‎توانید کیفیت و زیبایی محصولات ارائه شده توسط سازنده را مشاهده کنید.

وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا آن‌ها عکس‌هایی از سایبان‎های سفارشی شده دارند یا خیر؟ البته، بسیاری از عوامل دیگر ممکن است شما را متقاعد کند یا باعث شود به یک سازنده سایبان پشت کنید. بااین‌حال، صفحه دستاوردها به شما کمک می‎کند تا با محصولات و خدمات ارائه شده آشنا شوید.

وقتی از فروشگاه‎های زنجیره‌ای خرید می‎کنید، مسئولیت فروشگاه بر عهده فروشنده است، مگر در موردی که کالا مرجوعی یا تعویض باشد. در مورد تولیدکنندگانی که سایبان برقی سفارشی را ارائه می‎دهند چطور؟ یکی دیگر از مزایای تجارت با یک تولیدکننده، دسترسی به خدمات متعدد و مرتبط است.
این خدمات به شما این امکان را می‎دهد که سایبان خود را تا زمانی که ممکن است در شرایط خوبی نگه دارید.

انتخاب سایبان برای فضای حیاط

خدمات مؤثر در بررسی سایبان‌های برقی

در موضوع خدمات ذخیره‌سازی، می‌توان گفت، برای کسانی که فضای خشک، گرم و ایمن برای نگهداری سایبان خود می‎خواهند گزینه‌ای عالی خواهد بود. هنگامی که به یک سایبان برقی یا دستی فکر می‎کنید، یک گزینه عالی اضافه کردن نور LED سیمی به سایبان است. این مورد یک وضعیت روشنایی مطلوب برای راحتی افراد و کاهش هزینه‌ها در هنگام نصب هم‌زمان با سایبان است.

تیم حرفه‌ای این مجموعه در این حوزه سایبان‎های دستی و برقی را سرویس و نصب می‎کنند و می‌توانند توصیه‌های مفید را برای مراقبت از سایبان به شما ارائه دهند. برای اطلاعات بیشتر و قیمت رایگان در مورد گزینه‎های سایبان، با مرکز خدمات تماس بگیرید.

سایبان‎های برقی E به‌گونه‌ای طراحی شده¬اند تا سایه و کنترل دما را فراهم کنند و درعین‌حال ظاهری شیک و لوکس به خانه شما ارائه دهند. بسیاری از مراکز و شرکت‌ها سایه‌بان‌های با کیفیتی ارائه می‎دهند که از باغ شما در هنگام باران محافظت می‎کند.

مهم نیست که به دنبال چه چیزی در حین استفاده از سایبان خود هستید، خواه استراحت در سایه در یک روز گرم یا پایان دادن به باغبانی زمانی که باران می‎بارد یا نم‌نم باران، سایبان طوری طراحی شده است که شما را خنک نگه می‎دارد و از آفتاب‌سوختگی جلوگیری می‎کند. سایبان‎ها همچنین در محافظت از مبلمان باغ شما در برابر آفتاب و باد عالی هستند.

نتیجه‌گیری

سایبان‎ها جذابیت، عملکرد و هدف زیادی را به ملک تجاری یا خانه شما در منطقه می‎بخشند. یک سؤال متداول برای اکثر افرادی که به خرید آن فکر می‎کنند این است که “آیا سایبان برقی بگیریم یا دستی؟” بااین‌حال، به‌ندرت پاسخ روشنی برای این سؤالات وجود دارد زیرا هر فردی نیازهای خاصی دارد.

بدیهی است که تفاوت اصلی این دو گزینه این است که سایبان برقی را می‌توان با فشار یک دکمه بالا و پایین آورد. درحالی‌که در نوع دستی، به طناب، قرقره و تنظیم فیزیکی نیاز دارید. برای استفاده و خرید این محصولات می‎توانید از کارشناسان مجرب کمک بخواهید تا بهترین محصول و کیفیت را به شما ارائه دهند، چرا که آن‌ها در این امر مهم بسیار متخصص هستند.

 

دکمه بازگشت به بالا