نماد سایت مجله آنلاین

بهترین محصولات ضدچروک و کرم شب برای پوست چرب چیست؟

پوست صورت در طول روز در معرض آسیب های مختلف قرار می گیرد و در شب به محصولی نیاز دارد که به آن آرامش و روحی تازه بدهد. یکی از این محصولات کرم شب است که قصد داریم در این مقاله به طور کامل آن را بررسی کنیم.
ضمنا در انتهای مقاله تاثیرگذارترین و بهترین کرم شب از نظر کاربران را برایتان لیست کرده ایم. اگر می خواهید پوستی سالم و شفاف داشته باشید با ما همراه باشید.

کرم شب برای چی خوبه؟

پوست شما در طول روز در معرض استرس و آلودگی قرار دارد، به همین علت در پایان روز باید ترمیم و احیا شود. علاوه بر این با گذشت زمان و افزایش سن، پوست خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد و به محصولات ویشی کمک کننده نیاز پیدا می کند.

اینجاست که کرم شب به کارتان می آید. این کرم وقتی شما خواب هستید کارش را ذره ذره انجام می دهد. قدرت جذب در پوست هنگام خواب افزایش پیدا می کند و ترکیبات موجود در کرم شب به خوبی جذب می شوند.

این کرم حاوی ترکیبات کلاژن، آمینواسیدها و ویتامین ها است که به رشد سلول کمک می کنند. این محصول روی انواع مختلف پوست های چرب، خشک و یا مختلط کارایی دارد و بدون هیچ مشکلی جذب می شود.

کرم شب پوستتان را ترمیم، شفاف، روشن، نرم و مرطوب می کند. علاوه بر این کرم های شب آبرسان و ضد چین و چروک نیز هستند و با رادیکال های آزاد مقابله می کنند. در واقع در طول شب همه کار می کنند تا پوست شما سالم و سرحال برای شروع صبحی دوباره آماده شود.

راهنمای خرید بهترین کرم شب بازار

کرم های شب متنوعی در بازار موجود است و همین موضوع انتخاب را دشوار می کند. هنگام انتخاب این محصول باید به چند نکته توجه کنید؛

  1. سن
  2. نیاز پوست
  3. قیمت
  4. ترکیبات
  5. نوع پوست

در این قسمت نکاتی را بیان می کنیم که شما را در انتخاب بهترین کرم شب روشن کننده و ضد چروک مورد نیازتان کمک می کند.

آیا کرم های شب را می توان در روز هم استفاده کرد؟

همان طور که از اسمش پیداست، این کرم با هدف مصرف در شب تولید شده است. اما اگر بخواهید از این کرم در روز استفاده کنید باید همراه با آن کرم ضد آفتاب با spf حداقل 15 بزنید.

مشکل دیگر غلیظ و چرب بودن زیاد کرم های شب است. این نوع کرم ها برای این که بتوانند به خوبی در طول شب پوست را ترمیم کنند، بافتی غلیظ دارند. همین موضوع باعث می شود که پوستتان برق بزند. پوست براق و درخشان در طول روز ظاهر چندان جالبی ندارد.

بنا به این دلایل استفاده از این کرم را در روز توصیه نمی کنیم. اما اگر باز هم مشتاق به استفاده از آن در طول روز بودید هنگام بیرون رفتن از خانه کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

راهنمایی بیشتر: Vichy

عوارض کرم شب

کرم شب اصطلاحی است که برای انواع کرم های مراقبت از پوست مناسب در شب، به کار می رود. این کرم ها با توجه به ترکیباتشان، دارای خواص گوناگونی هستند، از آبرسانی و ضد چروک گرفته تا ضد لک و روشن کننده ها، همگی با فرمولاسیون منحصر به فرد برای تقویت بافت های پوستی کاربرد دارند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

 

خروج از نسخه موبایل