مجله کسب و کارمجله نشاط

کاشت ابرو به روش SUT چیست و چقدر هزینه دارد ؟

کاشت ابرو به روش SUT یک روش جدید است که با ترکیب روش‌های مختلف ایجاد شده است تا بیشترین کارایی و بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. عمل پیوند ابرو به روش SUT یکی از بهترین روش‌هایی است که ابروی طبیعی و مناسب ایجاد می‌کند. اگر هنوز مردد مانده‌اید و نمی‌دانید چه روشی برای انجام کاشت ابرو بهترین است، توصیه می‌کنیم در ادامه مطلب با ما که به بررسی بیشتر روش Sut خواهیم پرداخت، همراه باشید. کاشت ابرو به روش اس یو تی امروزه به روش‌های بهتری نیز قابل انجام است. با توجه به رشد روز افزون متقاضیان پیوند ابرو، روش‌های جدیدتری نیز پا به عرصه گذاشتند.

اینفوگرافیک کاشت ابرو به روش sut

کلینیک پوست و مو هلیا با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات زیبایی فعالیت دارد. برای مشاوره رایگان در این حوزه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

شما کاربران گرامی می‌توانید این مقاله را به صورت فایل صوتی گوش نمایید.

مراجعه‌کنندگان می‌خواهند علاوه بر پشت سر گذاشتن جلسات درمانی مناسب و کارساز برای کاشت ابرو، درد کمتری را نیز حس کرده و کم‌ترین عارضه بعد از پیوند برای آن‎‌ها رخ بدهد. پیوند ابرو بسیار حساس و ظریف است و هر فرد حق دارد دنبال راه بی‌دردسر باشد. در میان روش‌های ابداع شده برای پیوند طبیعی ابرو، نتیجه کاشت ابرو به روش Sut، کاملاً طبیعی است و ابروهایی پرپشت و مناسب را برای شما به همراه خواهد داشت. از سویی دیگر، دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است.

در کاشت ابروی طبیعی به روش Sut موها از بانک مو و به کمک دستگاه، به شکل تار به تار برداشته شده و بعد از اعمال آماده‌سازی‌های لازم در قسمت‌های خالی ابرو کاشته می‌شوند. قبل از اینکه کاشت ابرو انجام شود شکل نهایی آن طراحی خواهد شد تا متخصص دقیقاٌ همان مدل ابرو که برای حالت چهره شما مناسب بوده و به نظر شما نزدیک‌تر است را پیاده کند. سپس تارهای مو طبق طرح دلخواه شما، در مکان‌های خالی ابرو کاشته می‌شوند.

پیوند ابرو با متد SUT

این کار معمولاٌ در یک جلسه انجام می‌گیرد. همچنین قبل از اقدام به هر کاری از بی‌حسی موضعی برای جلوگیری از احساس درد در حین انجام عملیات استفاده می‌شود. کاشت ابروی طبیعی به روش اس یو تی نیاز به دوره استراحت و نقاهت خاصی ندارد چون کم‌ترین آسیب را به پوست وارد کرده و از طرفی فولیکول‌ها با دقت بالا کشت می‌شوند.

مطالب بیشتر:

نکته‌ای که لازم است متذکر شویم این است که سه هفته بعد از پیوند ابرو به روش Sut، موهای کاشته شده شروع به ریزش ناگهانی می‌کنند که به آن شوک ریزشی نیز گفته می‌شود. در حالت کلی ۶ تا ۸ ماه زمان نیاز است تا فولیکول‌های تازه کاشته شده به محیط جدید خود عادت کرده و به شکل طبیعی رشد کنند. بعد از این مدت می‌توان همانند یک ابرو طبیعی با آن برخورد کرد و از خدمات زیبایی مثل اصلاح یا رنگ ابرو بهره برد.

کاشت ابرو به روش sut برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو به روش SUT برای افراد مختلفی انجام می‌گیرد. این روش که به تیغ جراحی و بیهوشی اصلا نیازی ندارد، گزینه مناسبی برای کسانی است که دوست ندارند یا نمی‌توانند دردهای ناشی از عمل را تحمل کنند. ممکن است فرد پس از بالا رفتن سن دچار ریزش مو در ناحیه‌ سر و ابرو شود و با کم‌پشتی مو در این بخش‌ها مواجه شود. با توجه به این‌که ابرو تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارد، داشتن یک ابروی طبیعی به خصوص برای خانم‌ها اهمیت بالایی خواهد داشت. از این رو بهتر است قبل از این که ابروهای طبیعی خود را از دست دهید پیوند مو را در ناحیه ابرو مورد بررسی قرار دهید.

مطالب بیشتر:

بیماری‌هایی مانند طاسی، ریزش موی قارچی و در اثر شیمی درمانی و … باعث می‌شوند تا فرد نیاز به پیوند ابرو داشته باشد. علاوه بر این افراد خانم‌هایی که از نازک بودن یا طرح ابروی خود رضایت ندارند، متقاضیان دیگر کاشت ابرو طبیعی هستند و از این طریق ابروهایی پرپشت‌تر و زیباتر خواهند داشت. پیوند طبیعی ابرو نه محدودیت سنی می‌شناسد و نه محدود به اشخاص خاصی است. چه زن باشید چه مرد، چه جوان باشید چه میان‌سال، می‌توانید از مزایای کاشت ابرو طبیعی به روش SUT بهره‌مند شوید.

مطالب بیشتر:

نحوه برداشت مو در پیوند ابرو به روش SUT

بیشتر تفاوت‌هایی که در انواع روش‌های پیوند ابرو وجود دارد در بخش برداشت مو است. در روش‌های قدیمی‌تر، برداشت با زخم و اسکار همراه بود و ممکن بود به علت فرآیند برداشت مو به صورت دستی، این کار زمان‌بر باشد. در پیوند ابرو به روش SUT این مشکلات رفع شده است و فرد می‌تواند راحت‌تر برای کاشت ابرویی طبیعی اقدام کند. در این روش از دستگاهی که اکثر کار آن به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد استفاده می‌شود و می‌توان بدون اغراق گفت می‌شود تا ۱۴ هزار موی واقعی را پیوند نمود. این تکنیک که باید به دست پزشکان مجرب انجام بگیرد، به قدری بی‌نقص دنبال می‌شود که بسیاری متوجه نخواهند شد آیا موهای ابروی شما طبیعی است یا پیوندی.

پیوند ابرو روش SUT به کمک دستگاهی که بر روی آن پانچ‌هایی با قطر کم قرار گرفته است، صورت ‌می‌گیرد. برش‌های خفیف در ناحیه پوست و به صورت دایره‌ای در اطراف واحدهای فولیکولی ایجاد شده و بعد از ایجاد برش، با یک فشار منفی فولیکول از مکان خود بیرون آورده می‌شود.

از هر نظر که بخواهیم بررسی کنیم، کاشت ابرو روش Sut بسیار بهتر از روش‌های قبلی است. در حال حاضر در اروپا و آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا) بسیاری از افراد مشهور و حتی افراد معمولی، از پزشک خود این متد و روش را می‌خواهند زیرا عوارض جانبی بسیار کمی دارد. در این روش زخم‌ها بسیار کوچک و سطحی هستند. همچنین از روش‌های بی‌حسی موضعی نیز برای درد کمتر استفاده می‌شود. فرد حتی می‌تواند در حین برداشت مو و کاشت آن در ناحیه‌ ابرو کتاب بخواند یا تلویزیون تماشا کند.

برای اطلاع از خود می‌توانید با مشاورین به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  در ارتباط باشید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره  تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

در طی فرآیند برداشت فولیکول از محل اهدا کننده، کلیه فولیکول‌های برداشت شده سالم می‌مانند و توسط پزشک متخصص، به صورت بسیار ظریف و دقیق در محل مورد نیاز پیوند‌ زده می‌شوند. پس از کاشت ابرو، توسط دستگاه‌های لیزر این مرکز زیبایی، تحریک موهای ابرو جهت رشد سریع انجام می‌گیرد.

بعد از اتمام دوره بی‌حسی، ممکن است درد خفیفی را احساس کنید. اگر درد برای افرادی که آستانه تحمل درد پایینی دارند آزاردهنده بود می‌توانند از داروهای مسکن که پزشک تجویز می‌کند استفاده کنند. دستگاه‌های پیشرفته برداشت مو قابل تنظیم هستند و می‌توان به کمک آن‌ها فولیکول‌های خاصی را از ناحیه بانک مو برداشت کرد. تمامی این موها سالم می‌مانند و بدون هدر رفتن وقت مراجعه‌کننده و پزشک و هزینه‌های مربوطه، عمل کاشت ابرو به بهترین شکل انجام خواهد شد. از این رو روش SUT بدون کم‌ترین دخالت دست انسان انجام می‌گیرد و کارایی بسیار بالایی دارد.

مطالب بیشتر:

کاشت ابرو روش SUT چگونه انجام می شود؟

در مرحله‌ای که فولیکول‌های آماده شده به ابرو انتقال داده می‌شوند، باید پزشک دقت کافی داشته باشد و از تمام علم و مهارت خود در این زمینه بهره ببرد. کاشت طبیعی ابرو به روش Sut، مانند تمام روش‌های دیگر دائمی است و به قدری راضی خواهید بود که انگار هیچ عمل زیبایی انجام نداده‌اید. اگر انتقال مو به این ناحیه به طور استاندارد صورت نگیرد، مشکلات متعددی مانند خط رویش غیر طبیعی و حالت عروسکی ابرو، نامرتب بودن زاویه رویش و … به چشم می‌خورد.

حتی امکان دارد موی پیوند شده به گونه‌ای رشد کند که حالتی تیز شبیه چمن یا سیخ مانند داشته باشد. به همین علت انتخاب پزشکی که تجربه کافی در زمینه‌ کاشت ابرو علاوه بر کاشت مو داشته باشد، اهمیت بالایی دارد. در واقع مهارت پزشک در کار با دستگاه‌ها بسیار مهم است زیرا این عمل کاملا وابسته به تکنولوژی است و پزشک مربوطه، باید تمام نکات حساس دستگاه را بشناسد.

در روش SUT برای پیوند ابرو معمولاً از واحدهای فولیکولار تک یا دو تار مویی استفاده می‌شود تا نتیجه با ظرافت بیشتری به دست آید. البته می‌توان از واحدهای فولیکولار ۴ تایی نیز استفاده کرد که مثلا در صورت برداشت هزار واحد، چهار هزار واحد مو پیوند زده خواهد شد. همچنین می‌توان گفت بهترین کارایی را از این روش می‌توان با تراکم بالا مشاهده کرد. برای آماده‌سازی ناحیه ابرو، باید این قسمت به صورت موضعی بی‌حس شود تا فرد هیچ‌گونه دردی را احساس نکند سپس استریل کردن پوست برای کاشت انجام می‌شود.

مطالب بیشتر:

البته که درد در این روش، بسیار کم است و افرادی که تجربه کاشت مو با این روش را داشته‌اند، اکثرا نسبت به تمام جوانب راضی بوده‌اند. در زمان پیوند فولیکول، با سوزن‌های مخصوص که کاملاً استریل شده هستند، شکاف‌هایی با زاویه مناسب در نواحی مختلف ابرو ایجاد شده و فولیکول‌های دسته‌بندی شده و آماده کاشت، به بخش ابرو انتقال می‌یابند. برای این که ابرو پرپشت شود، فاصله‌ ایجاد شده بین شکاف‌ها باید به حداقل برسد. نکته جالب در این روش، سالم ماندن تک‌تک فولیکول‌ها است. در این صورت پس از پایان نتیجه‌ کامل، ابروهایی پرپشت و با خط رویش طبیعی و زیبا خواهید داشت.

مراحل کاشت مزایا معایب
1. استریل کردن بانک مو و ابروها – عدم وجود مشکلاتی از قبیل زخم‌های عمیق و خونریزی – هزینه بالا در مقایسه با روش‌های قدیمی‌تر به دلیل استفاده از تکنولوژی‌ پیشرفته
2. اعمال بی‌حسی موضعی برای جلوگیری از احساس درد حین کاشت ابرو – سرعت عمل بالای کار به دلیل بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته – نیاز به تخصص و مهارت بالا
3. برداشت فولیکول‌های مو از بانک مو به کمک دستگاه تمام اتوماتیک – عدم بروز عوارض جانبی مثل عفونت، زخم، درد شدید و … در بانک مو و ابروها – در صورتی که تمامی مراحل با دقت و مهارت بالایی انجام شود هیچ گونه خطر و عارضه جانبی شدید و آزار دهنده‌ای حاصل نخواهد شد.
4. حذف چربی‌ها، خون و بافت‌های اضافی چسبیده به فولیکول‌ها برداشته شده – ایجاد ابروهایی پرتراکم و پهن در یک جلسه
5. اعمال برش‌های بسیار ظریف در کادر تعیین شده ابرو و پیوند ابروها به کمک دستگاه‌های مدرن و پیشرفته – ایجاد خط رویش طبیعی در ابروها
– داشتن دوره نقاهت کوتاه مدت و بهبودی سریع زخم‌ها
– امکان ترمیم مجدد ابروها در صورت نیاز و صلاح‌دید پزشک
– عدم آسیب رسیدن به فولیکول‌های برداشت و کاشته شده در طول جلسه درمانی

نتیجه پیوند ابرو به روش SUT

پیوند ابرو از روش‌هایی است که می‌تواند بیشترین تأثیر را بر چهره‌ فرد داشته باشد، ابروی کاشته شده با روش SUT بعد از چند هفته شروع به ریزش کرده و مجدداً شروع به رویش می‌کنند. ممکن است رسیدن به نتیجه عمل به صورت کامل تا یک سال هم طول بکشد. پس سریع هراسان نشوید و به فکر ترمیم نیافتید و منتظر نتیجه کامل بمانید. در روش معمولی کاشت ابرو، تقریباٌ ۴ ماه پس از کاشت، تراکم مو آغاز و طی ۶ ماه به اوج می‌رسد که در این روش، حتی این زمان بسیار کمتر از چیزی می‌شود که انتظارش را دارید.

در این روش نسبت به روش‌های گذشته مانند ، سریع‌تر پیش خواهد رفت و کمترین دوره نقاهت را دارد. همچنین این موها به علت این که از مناطق با موهای مقاوم نشات گرفته‌اند، دچار ریزش نمی‌شوند و مشکلاتی در این خصوص نخواهید داشت. اکثر کسانی که از این روش بهره می‌برند، یک نتیجه‌ ماندگار دریافت می‌کنند و می‌توانند تا آخر عمر پرپشتی ابروهای خود را داشته باشند.

مزایای کاشت ابرو به روش SUT

SUT روش جدیدی برای کاشت و پیوند ابرو و مو است. از این رو بسیاری از نقایص روش‌های قبل از خود را برطرف کرده است که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. در روش کاشت ابرو SUT مشکلاتی مانند خونریزی و زخم‌های شدید که نیاز به مراقبت زیاد داشته باشند وجود ندارد.
  2. تمامی مراحل برداشت و کاشت در یک جلسه تمام خواهد شد.
  3. ناحیه‌ برداشت مو دارای زخم‌هایی کوچک و سطحی است که بعد از یک تا دو روز خوب می‌شوند. از این رو مشکلاتی مانند عفونت، زخم، درد و … را پس از کاشت ابرو تجربه نمی‌کنید.
  4. از دیگر مزایای که روش پیوند ابرو SUT دارد، داشتن یک خط رویش طبیعی است که پس از کامل شدن دوران رشد موهای این ناحیه، کسی متوجه نمی‌شود شما از روش پیوند ابرو استفاده کرده‌اید.
  5. روش SUT کمک می‌کند ابروهایی پرپشت و مناسب داشته و تراکم بسیار خوبی را همراه با مدل زیبای ابرو شاهد باشید.
  6. بعد از انجام عمل کاشت، فرد می‌تواند حداکثر تا یک روز بعد از پیوند به زندگی عادی خود برگردد و دوران نقاهت پس از عمل وجود ندارد.
  7. همچنین اگر بیمار پس از رشد کامل موهای ابرو احساس کند پرپشتی مورد نظر ایجاد نشده است، می‌تواند باز هم برای ترمیم عمل پیوند ابرو مراجعه کند.

هم‌‌اکنون استفاده از تکنیک کاشت مو به روش SUT تنها در تعداد محدودی از کلینیک‌های زیبایی قابل انجام است و دلیل این امر هم عدم تخصص کافی و نبود تجهیزات به‌روز و مناسب است. ما به عنوان مجموعه کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا این تضمین را می‌دهیم که بهترین تکنیک‌های کاشت ابرو را با ما تجربه کنید.

مطالب بیشتر:

مراقبت های پس از کاشت ابرو به روش Sut

اگر چه درد و عوارض جانبی در پیوند مو با روش Sut کمتر از روش‌های دیگر است اما با این حال باید برخی نکات را رعایت کرد.

  1. تا ۴۸ ساعت نباید به ابروهای پیوندی آب برسد و بعد از آن نیز باید طبق دستور متخصص عمل کنید.
  2. مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را تا ۱ ماه کنار بگذارید.
  3. تا زمانی که پزشک اجازه نداده است فعالیت‌های سنگین و ورزش را شروع نکنید.
  4. تا هر وقت که توصیه شده است، در زمان خواب باید سر بالاتر از بدن و در زاویه ۴۵ درجه باشد.
  5. بعد از پیوند طبیعی ابرو با روش Sut حتماٌ مصرف آب و نوشیدنی را زیاد کنید.
  6. از خاراندن و ماساژ دادن ابروها خودداری کنید.
  7. از زمانی که می‌توانید صورت را بشویید، به هیچ عنوان آب داغ استفاده نکرده و از سویی دیگر حوله را به صورت خود نکشید.
  8. داروهای تجویز شده را به طور کامل مصرف نمایید.
  9. در صورتی که درد دارید، می‌توانید از مسکن استفاده نمایید.

مطالب بیشتر:

آیا پیوند ابرو اس یو تی دائمی است ؟

حتماٌ می‌دانید که در روش‌های پیوند ابرو، از فولیکول‌های خود فرد برای کاشت استفاده می‌شود و به ویژه در روش اس یو تی نیز به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای کاشت ابرو که بدون نیاز به دست و نیز بدون احتمال بروز خطا انجام می‌گیرد، شانس آسیب به ریشه و به عبارتی فولیکول‌های مو بسیار کم است و یا حتی می‌توان گفت احتمال آسیب وجود ندارد.

پس طبیعتاً هم نتیجه کاشت کاملا نچرال و طبیعی خواهد بود و هم اینکه احتمال پس‌زدگی پیوند و یا ناآشنا شناخته شدن فولیکول‌های پیوند شده توسط سیستم ایمنی بدن فرد متقاضی وجود نخواهد داشت و شما شاهد رشد طبیعی فولیکول‌های کاشته شده در محل ابرو به صورت مادام العمرخواهید بود، پس می‌توان گفت پیوند ابرو با تکنیک اس یو تی یک روش دائمی است.

معایب کاشت ابرو اس یو تی

از زمان های گذشته تاکنون روش‌های زیادی برای کاشت ابرو ابداع شده‌اند که هر کدام مزایا و معایب خود را داشته‌اند؛  اما نکته قابل توجه این است که با توجه به محدودیت در روند برداشت توسط تکنسین‌های تجربی، روش های مرسوم و سنتی هرگز نتوانسته‌اند روشی ایمن و با کیفیت را برای متقاضی پیوند ابرو ارائه دهند. از طرفی در روش‌های سنتی که با جراحی‌های طولانی مدت، درد، خونریزی همراه است، احتمال باقی ماندن اسکار در محل کاشت اجازه دید زاویه طبیعی ابروها را نمی‌دهد.

شایان ذکر است طراحی و مدل ابرو قبل از کاشت ابرو توسط فرد کاندید انجام می‌شود و در صورت داشتن تاتو نیازی به تمیز کردن آن نیست. کاشت ابرو با تکنیک اس یو تی قابل رشد و مادام العمر است و تمامی مراحل در کلینیک هلیا با بهترین تجهیزات انجام می‌شود و به همین دلیل است که تکنیک اس یو تی یکی از بهترین و موفق‌ترین روش‌های کاشت به شمار می‌آید و به طور یقین می‌توان گفت هیچ گونه خطر یا مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند و بر خلاف سایر روش‌ها که ممکن است حین برداشت فولیکول‌های مو آسیب دیده و در رشد مو در محل کاشت موثر واقع نشوند در این روش به دلیل استفاده از دستگاه به جای انسان در برداشت فولیکول، فولیکول سالم به محل کاشت منتقل می‌شود، پس می توان گفت روش اس یو تی تا حدود زیادی معایب سایر متدهای کاشت ابرو را پوشش داده است.

معرفی بهترین مرکز زیبایی برای پیوند ابرو به روش sut

از جمله ویژگی‌های بهترین مرکز زیبایی برای پیوند ابرو به روش SUT می‌توان به مجهز بودن مکان به پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های کاشت ابرو، وجود پزشکان متخصص در زمینه پیوند ابرو، داشتن پرسنل مجرب و با اخلاق، امکان برقراری ارتباط سریع و آسان، و نیز ارائه خدمات و تمیزی کلینیک اشاره کرد.

یکی از این مراکز زیبایی معتبر در تهران که تمامی ویژگی‌های ذکر شده را دارا می‌باشد کلینیک تخصصی کاشت مو و ابروی هلیاست که در آن تمامی پروسه‌های مربوط به کاشت ابرو توسط یکی از بهترین پزشکان متخصص کاشت مو در کشور جناب آقای دکتر حمیدرضا خراسانی که دارای مدرک رسمی از انجمن بین المللی کاشت موی طبیعی در اروپا و آسیا می‌باشند انجام می‌گیرد و شما متقاضیان محترم کاشت مو به منظور دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط و هزینه‌های کاشت می‌توانید با مشاورین ما در این مرکز مشاوره داشته باشید.

آزمایشات لازم قبل از انجام کاشت ابرو اس یو تی

به طور معمول قبل از هر نوع عمل جراحی و از جمله کاشت ابرو به روش اس یو تی، انجام برخی آزمایشات به منظور اطلاع پزشک از سلامت جسمی بیمار و بررسی احتمال وجود برخی بیماری‌های ویروسی چون ایدز یا هپاتیت و یا هر بیمار عفونی دیگر در شخص مراجعه کننده الزامیست تا در صورت لزوم تمهیدات لازم برای کاشت ابرو این افراد از قبل اندیشیده شود. یکی از آزمایش‌هایی که به منظور پیشگیری از بروز خونریزی حین جراحی از سوی پزشک تجویز می‌شود، آزمایش شمارش سلول‌های خونی( CBC)، آزمایش زمان پروترومبین(PT) و تست PTT است که مدت زمان لخته بستن خون را نشان می‌دهند که نشان دهنده میزان آمادگی بدن در انعقاد خون حین جراحی است.

آزمایش FBS به منظور اطلاع از ابتلای فرد به دیابت تجویز می‌شود. انواع آزمایش‌های HIV، HCV و HBS احتمال ابتلای فرد به برخی بیماری‌های عفونی چون ایدز و هپاتیت را نشان می‌دهد. آزمایش تعیین میزان کلسترول خون که شامل سه فاکتور LDL، HDL و VLDL است، گفتنی است که بالا بودن میزان چربی بدن می‌تواند عمل پیوند را تا حدودی دچار مشکل کند، پس اطلاع از آن ضروری است. آزمایش ادرار نیز مجددا به منظور تشخیص بیماری دیابت و یا بیماری‌های کبدی و کلیوی تجویز می‌شود و در سال های اخیر نیز انجام آزمایش مربوط به تعیین سطح ایمونوگلوبولین‌های خون از جمله IgG و Ig M نیز به مجموع آزمایشات افزوده شده تا احتمال ابتلای بیمار به کووید۱۹ بررسی شود.

جلسه مشاوره قبل از پیوند ابرو اس یو تی

ایمپلنت ابرو دارای مراحلی است که به منظور دریافت نتیجه بهتر بایستی طی شوند، یکی از این مراحل گذراندن دوره‌های مشاوره قبل از پیوند ابرو است که از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که انتظارات و خواسته‌های شما در این جلسات مشخص می‌شود، پزشک شما با بررسی‌های ظاهری و بالینی امکان پیوند ابرو را برای شما مشخص می کند.

در صورتی که مشکلی از بابت کاشت ابرو نداشته باشید، شما به همراه پزشک متخصصتان مدل‌های ابرویی که مدنظرتان است را طراحی کرده و نهایتاً انتخاب می‌کنید که چه مدلی دوست دارید، سپس پزشک بر اساس چهره و درخواست شما و با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه دارد بهترین روش کاشت ابرو را برای شما انتخاب کرده و مشخص می‌کند که قصد برداشت موهای اهدا کننده را از کدام قسمت از بدنتان دارد. در جلسات مشاوره قبل از پیوند ابرو متخصص شما در صورت صلاحدید و بسته به نیاز بدنتان داروهایی را تجویز کرده و فعالیت‌های مورد نیاز را به شما اطلاع می‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره از کلینیک تخصصی کاشت مو و ابروی هلیا به صورت رایگان با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نکات مهم در روز کاشت ابرو sut

علاوه بر مواردی که در جلسات مشاوره به مراجعین عزیز گفته خواهد شد تا در روز کاشت ابرو به روش SUT رعایت کنند، از جمله آنها می‌توان عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون، یا یکسری توصیه‌ها و داروهایی که از سوی پزشک متخصص به شما ارائه خواهد شد را نام برد تا شما با تبعیت از آنها در روزهای پس از ایمپلنت ابرو دوره‌ی ریکاوری کوتاه مدتی داشته باشید.

به شما توصیه می‌کنیم در روز کاشت ابرو ترجیحاً خود به تنهایی اقدام به رانندگی نکنید، هر چند اثر بی حسی موضعی اعمال شده قبل از جراحی بلافاصله برطرف شده و فرد به حالت عادی برمیگردد ولی احتیاطاً از رانندگی خودداری کنید. هر چند در روش کاشت ابرو به روش SUT هیج نوع خطر یا عامل اورژانسی شما را تهدید نمی‌کند ولی ترجیحاً بهتر است یک شماره تماس اورژانسی از پزشک خود داشته باشید.

مسلماً پس از پیوند ابرو با یکسری عوارض جانبی هر چند ناچیزی چون دلمه بستن ابرو یا خارش آن مواجه خواهید شد، پس حتماً قبل از ترک کلینیک توصیه‌های پزشکتان را در رابطه با مراقبت از ابروان خود پرسیده و ترجیحاً یادداشت نمایید، و بر طبق برنامه آنها را رعایت کنید تا از بروز هر نوع مشکلی پیشگیری کنید.

البته در کلینیک تخصصی هلیا با حضور پزشک خبره و ماهری چون دکتر خراسانی و به ویژه با به کار بردن روش SUT برای کاشت ابرو قطعاٌ با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد.

هزینه کاشت ابرو به روش اس یو تی sut

کاشت ابرو متد sut یکی از جدیدترین روش‌هایی است که به منظور پیوند ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل دارای نتایجی طبیعی و با درصد موفقیت بالا است. لذا هزینه‌ای که داوطلبان کاشت ابرو باید برای آن خرج کنند در مقابل نتایج مثبتی که به دست خواهد آمد بسیار ناچیز است. البته هزینه این کار مثل هر عمل زیبایی به عوامل مختلفی مربوط بوده و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن عنوان کرد.

بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط پزشک متخصص در مورد وضعیت بانک مو و تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای رسیدن به ابروهایی با تراکم بالا می‌توان هزینه آن را تعیین کرد. جهت اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان ما در و ابرو هلیا تماس بگیرید.

شما می‌توانید با مراجعه به ”  ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت ابرو خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره  تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب‌سایت، از مشاوره آنلاین بهره‌مند شوید. کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک ابرو یکی از مهم‌ترین اجزای صورت است که زیبایی یا بد فرم بودن آن تاثیر زیادی بر چهره فرد می‌گذارد. افراد زیادی هستند که نسبت به ابروهای خود حس خوبی ندارند و این مشکل روحیه و اعتمادبه‌نفس آنان را ضعیف کرده است. اما از گذشته تا به امروز راه‌حل‌های زیادی برای مقابله با این مشکل به وجود آمده است.

بسیاری از خانم‌ها از لوازم آرایشی برای زیبا کردن ابروهایشان استفاده می‌کنند و بعضی از افراد به راه‌کارهایی مانند تاتو روی می‌آورند. غیردائمی بودن این راه‌ها، ظاهر غیرطبیعی و و خطراتی که برای فرد به وجود می‌آورد، چند دلیل مهم برای لزوم انجام کاشت برای متراکم کردن ابروهاست. کاشت ابرو یک راه‌حل دائمی برای پر کردن ابروست که نتیجه آن تا پایان عمر باقی می‌ماند.

از ابتدای پیدایش کاشت ابرو، روش‌های مختلفی برای انجام آن وجود داشته است. رفته رفته عوارض روش‌های سنتی برطرف شده و امروزه شاهد پیوند ابرو طبیعی بدون عوارض هستیم. بهترین و جدیدترین روش کاشت ابرو SUT است. در این مقاله شما را با کاشت ابرو به روش SUT، مزایا و هزینه آن و همچنین کاشت ابرو به روش SUT اقساطی آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

کاشت ابرو به روش SUT چیست؟

کاشت ابرو  SUT از جدیدترین تکنیک‌های کاشت ابروست. SUT از ترکیب روش‌های مختلف به وجود آمده است؛ به طوری که تمام عوارض و معایب روش‌های پیشین را از بین برده و بهترین نتیجه را به ارمغان می‌آورد. کاشت ابرو به روش SUT با استفاده از ابزارهای دقیق و حساس و تحت نظارت پزشک انجام می‌شود. ظرافت تجهیزات مورداستفاده در آن باعث می‌شود که فرد در طول عمل هیچ‌گونه درد یا خونریزی نداشته باشد و کوتاه‌ترین دوره نقاهت را بعد از عمل تجربه کند.

چه کسانی برای کاشت ابرو به روش SUT مناسب هستند؟

کاشت ابرو برای تمام افرادی که دچار ریزش ابرو شده‌اند یا از مدل ابروهای خود راضی نیستند، مناسب است. این پیوند بدون بی‌هوشی، درد، خونریزی و بخیه انجام می‌شود. پس همه کسانی که مایل به انجام پیوند طبیعی ابرو هستند، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از این روش بهره ببرند. حتی کسانی که در گذشته ابروهای خود را تاتو کرده‌اند و حالا از آن‌ها خسته شده‌اند، هم می‌توانند کاشت ابرو SUT انجام دهند.

مزایای کاشت ابرو SUT چیست؟

کاشت ابرو به روش SUT نقاط قوت روش‌های قبلی را بهبود داده و نقاط ضعف آن‌ها را از بین برده است. از جمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام پیوند طبیعی ابرو بدون خونریزی، درد و بخیه
  • وجود زخم‌های ریز و سطحی که به سرعت ترمیم می‌شوند
  • ایجاد خط رویش ابروی کاملا طبیعی
  • استفاده حداکثری از بانک مو
  • دوران نقاهت بسیار کوتاه (یک یا دو روز بعد از عمل)

معایب کاشت ابرو به روش SUT چیست؟

کاشت ابرو به روش SUT از موفق‌ترین و بهترین روش‌های کاشت است. مشکلات موجود در سایر روش‌های کاشت ابرو در SUT کاملا برطرف شده و این روش هیچ خطر یا مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند.

مراحل کاشت ابرو به روش SUT چگونه است؟

مراحل کاشت ابرو  SUT شباهت زیادی به سایر روش‌های کاشت ابرو دارد. تنها تفاوت این دو روش در ابزارهای مورد است. کاشت ابرو به روش SUT شامل سه مرحله طراحی، و کاشت است.

قبل از عمل

قبل از کاشت ابرو به روش SUT باید برای مشاوره به پزشک مراجعه کنید. انجام آزمایش‌های ایدز و هپاتیت توسط پزشک برایتان تجویز می‌دهد. توصیه می‌شود چند روز قبل از عمل از کشیدن سیگار، مصرف الکل، داروهای ضدالتهابی و آسپرین خودداری کنید.

نحوه برداشت مو از بانک مو

برداشت مو به روش SUT با بی‌حسی موضعی شروع می‌شود. فولیکول‌های مناسب برای کاشت ابرو معمولا از پشت سر و با استفاده از ابزارهای دقیق و حساس برداشت می‌شوند. قطر دستگاه‌های برداشت فولیکول کمتر از ۷۵/۰ میلی‌متر است. تعداد فولیکول‌های موردنیاز برای پیوند براساس وسعت ناحیه دریافت‌کننده تعیین می‌شود.

طراحی و کاشت ابرو

برای داشتن ابروهای دلخواه می‌توانید عکس مدل مدنظرتان را قبل از عمل به پزشک نشان دهید. پزشک باتجربه و ماهر با توجه به اجزای صورت شما می‌تواند بهترین مدل ابرو را برایتان ترسیم کند. ایجاد تاج زیبا و رعایت تقارن در دو ابرو از مهارت‌های مهمی است که به توانایی و هنر پزشک برمی‌گردد.

پس از طراحی مدل ابرو، پزشک شکاف‌های بسیار ریزی در ابرو ایجاد می‌کند و فولیکول‌ها را با عمق و زاویه مناسب پیوند می‌دهد. فاصله این شکاف‌ها در بسیار مهم است. اگر ابروهای متراکمی می‌خواهید، فاصله آن‌ها باید به حداقل برسد.

بعد از عمل

نتیجه کاشت ابرو بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است. تا یک هفته بعد از پیوند در ناحیه ابرو زخم‌ها و نقاط قرمزی وجود دارد. دوره نقاهت کاشت ابرو  SUT کوتاه بوده و شما یک یا دو روز بعد از کاشت ابرو می‌توانید به سر کار خود رفته و فعالیت‌های روزانه‌تان را انجام دهید.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو به روش SUT چگونه است؟

درست است که کاشت ابرو به روش SUT عملی بدون درد و خونریزی است؛ اما مراقبت از ابروها شرط لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. بدین منظور باید نکات زیر را به خوبی رعایت کنید:

  • شتسشوی صحیح ابروها این قسمت می‌تواند به مقاله شستشو لینک داده شود.
  • پرهیز از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین تا دو هفته بعد از عمل
  • استفاده از رژیم غذایی مناسب و آب کافی
  • مصرف داروهای تجویز شده

نتیجه کاشت ابرو به روش SUT چگونه خواهد بود؟

کاشت ابرو به روش SUT بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورد. بعد از کاشت می‌توانید شاهد متراکم شدن ابروهایتان، دقیقا همان طور که انتظار داشتید، باشید. بعد از چند هفته موهای پیوند خورده شوک خود را از دست می‌دهند و این باعث ریزش آن‌ها می‌شود.

ریزش موها یک اتفاق طبیعی است و به تقویت فولیکول‌های کاشته شده کمک می‌کند. از ماه سوم و چهارم می‌توانید منتظر رویش دوباره فولیکول‌ها باشید. نهایت یک سال بعد از کاشت ابرو شما ابروهای زیبا و متراکم با ظاهری کاملا طبیعی خواهید داشت.

هزینه کاشت ابرو به روش SUT چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو بعد از بررسی و مراجعه به پزشک تعیین می‌شود. از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت کاشت ابرو به روش SUT تعداد گرآفت‌هایی است که ابروی شما برای رسیدن به تراکم دلخواه نیاز دارد. هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف بین پنج تا هفت میلیون تومان تعیین می‌شود. اگر هزینه کاشت ابرو برایتان سنگین است، نگران نباشید. کلینیک صدف امکان انجام کاشت ابرو  SUT اقساطی را فراهم کرده است.

کاشت ابرو به روش SUT چه تفاوتی با سایر روش‌ها دارد؟

روش SUT نسبت به روش‌های FIT و FUT تکنیکی جدیدتر و کاملا اتوماتیک محسوب می‌شود. در واقع SUT هیچ‌کدام از معایب روش‌های قبلی را ندارد و به عنوان شناخته شده است.

مقایسه روش SUT با FIT

اساس کاشت ابرو به روش‌های SUT و FIT مشابه یکدیگر است. در هر دو روش فولیکول‌های مو به صورت جداگانه برداشت و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. هیچ کدام از این روش‌ها نیازی به عمل جراحی یا برش پوست سر ندارند.

تفاوت این دو روش در استفاده از ابزارها است. کاشت ابرو به روش SUT با استفاده از ابزارهای خودکار و بسیار ظریف انجام می‌شود؛ ولی در روش پزشک از ابزارهای دستی برای برداشت و کاشت فولیکول استفاده می‌کند.

مقایسه روش FUT‌با SUT

کاشت ابرو به روش SUT کاملا متفاوت از روش FUT است. در روش FUT برداشت با برش پوست سر انجام می‌شود و درد، خونریزی و بخیه به همراه دارد. معایب و عوارض FUT به حدی است که بعضی از کلینیک‌ها دیگر از این روش برای کاشت استفاده نمی‌کنند؛ در حالی که SUT بهترین و ایمن‌ترین روش کاشت ابرو است.

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای کاشت ابرو به روش SUT است؟

یکی از دغدغه‌های افراد برای انجام کاشت ابرو انتخاب کلینیک مناسب است. یک کلینیک خوب باید علاوه بر داشتن تیم پزشکی متخصص، امکانات و خدمات خوبی هم به مشتریانش ارائه دهد. کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک‌های خدمات پوست و ابرو در تهران است.

این کلینیک تمام اصول بهداشتی لازم را برای کاشت رعایت می‌کند؛ به حدی که به هر مشتری یک اتاق VIP اختصاص داده و فرایندهای مختلف کاشت ابرو را در مکان‌های مخصوص به خود انجام می‌دهد. ۱۵ سال تجربه تیم پزشکی صدف و رضایت ۹۸ درصدی مشتریان، گواه تخصص و مهارت مجموعه صدف در کاشت ابروست.

هزینه بالای عمل‌های پیوند مو و ابرو از نگرانی‌های بسیاری از افراد است. کلینیک صدف امکان انجام کاشت ابرو به روش SUT اقساطی را برای مشتریانش فراهم کرده است. بدین صورت که بعد از تعیین هزینه کاشت ابرو، مبلغ اولیه به صورت نقد توسط مشتری پرداخت شده و باقی‌مانده طی چک‌های پنج تا ۶ ماهه از فرد دریافت می‌شود.

کلام آخر

اگر از ریزش ابرو رنج می‌برید یا دوست دارید ابروهای خود را متراکم‌تر و زیباتر کنید، کاشت ابرو یک راه مناسب برای شماست. بهترین و محبوب‌ترین روش کاشت ابرو SUT است. این روش به دلیل استفاده از امکانات پیشرفته و دقیق به عنوان ایمن‌ترین روش شناخته شده است. در این مقاله به معرفی کامل کاشت ابرو به روش SUT پرداختیم و هزینه، مزایا و چگونگی انجام آن را برایتان شرح دادیم. خبر خوب اینکه بعضی از کلینیک‌ها مانند کلینیک صدف امکان انجام کاشت ابرو به روش SUT اقساطی را برایتان فراهم کرده‌اند. برای آگاهی از شرایط آن با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

کاشت ابرو به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

قبل از کاشت ابرو پزشک تعدادی آزمایش برای شما می‌نویسد. براساس نتیجه آزمایش‌ها و همچنین وضعیت سلامت بدنی، پزشک به شما می‌گوید که آیا قادر به انجام کاشت ابرو هستید یا خیر؟ برای انجام کاشت ابرو باید بانک موی سالمی داشته باشید؛ بنابراین اگر موهای سر شما کاملا سفید شده یا موهای مناسبی برای کاشت ندارید، نمی‌توانید این عمل را انجام دهید.

چرا هزینه کاشت ابرو در بعضی کلینیک‌ها پایین‌تر از کلینیک صدف است؟

هزینه کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر مانند صدف براساس تعداد گرفت‌های کاشته شده، محاسبه می‌شود. این هزینه از ۸ تا ۱۰ میلیون تومان متفاوت است. هزینه‌های پایین‌تر یا بالاتر از این مقدار مربوط به کلینیک‌های غیرمعتبر است. با توجه به نیاز کاشت ابرو به دستگاه‌های پیشرفته، انجام کاشت ابرو برای کلینیک‌ها گران تمام می‌شود. همانطور که می‌دانید در خدمات زیبایی هیچ قیمت ارزانی بی‌حکمت نیست. پس قیمت‌های پایین کاشت تنها به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت است که درنهایت منجر به عفونت و عوارض جبران‌ناپذیری خواهد شد.

آیا تضمینی برای رسیدن به نتیجه دلخواه در کاشت ابرو وجود دارد؟

اول از همه خوب است بدانید که تمام عمل‌های پیوند در کلینیک صدف دارای ضمانت‌نامه ایران است. به موجب این ضمانت‌نامه، بیمه ایران تعهد می‌دهد که اگر بعد از کاشت، ۵۰ درصد موهای کاشته شده دچار ریزش شوند و ایراد از سمت مجموعه صدف باشد، ۵۰ درصد هزینه عمل را به مشتری برگرداند. از طرفی اگر ابروها بعد از گذشت ۶ ماه به خوبی رشد نکنند یا نیاز به کاشت مجدد داشته باشند، کلینیک صدف ترمیم و کاشت را به رایگان برای مشتری انجام می‌دهد.

فیلم کاشت ابرو به روش sut | کاشت ابرو به روش fut

ابروهای کاشته شده دقیقا مانند ابروهای اصلی فرد است؟

برای کاشت ابرو از موهای سر استفاده می‌شود. موهای سر نسبت به موهای ابرو ضخیم‌تر بوده و رشد بیشتری دارند. برای رفع مشکل ضخامت، تا حد امکان سعی می‌شود از فولیکول‌هایی با یک یا دو تار مو برای کاشت ابرو استفاده شود. اما توجه داشته باشید که موهای کاشته شده به علت رشد بیشتری که دارند، باید مرتب اصلاح یا کوتاه شوند.

بعد از کاشت ابرو به روش SUT لازم است دارویی مصرف کنیم؟

بعد از اتمام اثر بی‌حسی موضعی ممکن است دچار درد و تورم سر شوید. پزشک برای جلوگیری از این مشکلات یک نسخه شامل داروهای مسکن و تقویتی برایتان تجویز می‌کند. داروها، سرم‌های شستشو و پمادهای مخصوص بعد از اتمام کاشت به صورت یک بابروها یکی از اعضای مهم صورت است که در صورت ریزش و یا کم‌پشت شدن تأثیر بسیار بدی بر روی زیبایی افراد می‌گذارد. زیبایی ابروها برای افراد و خصوصاً خانم‌ها بسیار پر اهمیت است و افرادی که دچار ریزش ابرو شده‌اند به دنبال روشی برای درمان آن هستند. بهترین روش برای درمان ریزش ابرو است و در بین روش‌های کاشت ابرو نیز باکیفیت ترین و مدرن‌ترین روش، کاشت ابرو به روش SUT می‌باشد.

روش SUT کمترین عوارض را برای افراد دارد و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. سعی کنید که حتماً این روش را در کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک ساعی انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در ادامه به بیان مراحل، مراقبت‌های لازم، هزینه و سایر موارد مرتبط با این عمل می‌پردازیم.

چه افرادی برای کاشت ابرو به روش SUT گزینه مناسبی هستند؟

همه افرادی که دچار ریزش و یا کم‌پشت شدن ابرو هستند و یا اینکه از مدل ابروهای خود راضی نباشند می‌توانند این روش را امتحان کنند. درصد موفقیت این روش بسیار بالاست و افرادی که قبلاً روش‌های دیگر کاشت ابرو را امتحان کرده‌اند می‌توانند از روش SUT استفاده کنند. بنابراین همه افرادی که مایل به کاشت ابرو طبیعی هستند می‌توانند از این روش استفاده کنند. افرادی که دچار ریزش موی قارچی شده‌اند و یا در اثر سرطان و شیمی درمانی، ابروهای خود را از دست داده‌اند نیز گزینه‌های دیگر انجام این عمل هستند.

مراحل کاشت ابرو به روش SUT

روش SUT شباهت زیادی به سایر روش‌های کاشت ابرو دارد و تفاوت آن فقط در ابزارهایی است که پزشک از آن استفاده می‌کند. برای کاشت ابرو به روش SUT شما باید ابتدا یک جلسه معاینه با پزشک خود داشته باشید تا وضعیت سلامتی شما کنترل گردد. پزشک در مرحله اول و در جلسه معاینه، قدرت بانک مو شما را بررسی می‌کند و سپس مدل کاشت ابرو برای شما انتخاب می‌شود. فولیکول‌های مو در بانک مو در ناحیه پشت سر برداشت می‌شود و سپس فولیکول در ناحیه ابرو پیوند داده می‌شود. پیوند ابرو حساسیت بالایی دارد و فقط باید توسط پزشک متخصص انجام شود. روش SUT با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می‌شود و ایمنی آن بسیار بالا می‌باشد. در این روش احتمال آسیب به فولیکول‌های مو بسیار کم است.

چه مراقبت‌هایی قبل از کاشت ابرو به روش SUT باید انجام گیرد؟

برای کاشت ابرو به روش SUT به‌مانند سایر عمل‌های زیبایی باید مراقبت‌هایی قبل از عمل انجام گیرد تا نتیجه نهایی عمل موفقیت آمیز باشد. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تا دو هفته قبل از عمل از مصرف دخانیات خودداری کنید. دخانیات باعث ایجاد مشکل در انتقال اکسیژن در فرد می‌شود. در نتیجه پیوند شکست می‌خورد.
    2. از آرایش بیش از اندازه قبل از عمل خودداری کنید.
    3. از فعالیت‌های استرس زا قبل از عمل خودداری کنید.
    4. قبل از عمل استحمام کنید و صورت خود را به‌صورت کامل از آلودگی‌ها پاک کنید.
    5. اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنید تا دو هفته قبل از عمل از مصرف آن خودداری کنید.
    6. اگر بیماری خاصی دارید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

چه مراقبت‌هایی بعد از کاشت ابرو به روش SUT باید انجام گیرد؟

بعد از عمل نیز باید سعی کنید نکات مراقبتی را رعایت کنید. عدم رعایت نکات مراقبتی شما را به خطر می‌اندازد و در نتیجه شما موفقیتی از عمل خود کسب نخواهید کرد. از جمله نکات مراقبتی بعد از عمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از خاراندن و ماساژ ابرو بعد از کاشت ابرو خودداری کنید.
    2. استفاده از رژیم غذایی مناسب و مصرف آب کافی
    3. به هیچ عنوان به ناحیه ابرو خود فشار وارد نکنید.
    4. تا دو هفته بعد از عمل از فعالیت‌های ورزشی سنگین خودداری کنید.
    5. صورتتان را با آب داغ نشویید. شستن صورت با آب داغ باعث از بین رفتن فولیکول‌های تازه کاشته شده می‌شود.
    6. بعد از عمل از کمپرس یخ استفاده کنید.
    7. داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را به‌صورت مرتب مصرف نمایید.
    8. بهتر است بعد از عمل تا چند روز استراحت کنید.
    9. تا مدتی بعد از عمل کاشت ابرو مشروبات الکلی و دخانیات را مصرف نکنید.

عوارض کاشت ابرو به روش SUT

بسیار جزئی است و افراد نباید از آن نگرانی داشته باشند. ممکن است بعد از عمل، تقارن لازم در ابروها ایجاد نشود. از طرفی خطر ایجاد عفونت و ایجاد بیماری به خاطر استریل نبودن محیط نیز وجود دارد. همچنین التهاب و کبودی نیز ممکن است برای فرد ایجاد شود که بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود. اگر فرد کاشت ابرو را در کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک ساعی انجام دهد تقریباً عوارض خاصی را نخواهد داشت.

تفاوت کاشت ابرو به روش SUT با سایر روش‌های کاشت ابرو چیست؟

ایمنی روش SUT نسبت به سایر روش‌ها بالاتر است. از طرفی تراکم و فرم ابروها در این روش نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌تر است و احتمال آسیب به ناحیه بانک مو و ناحیه ابرو بسیار کم می‌باشد. ممکن است این روش هزینه بالاتری نسبت به سایر روش‌ها داشته باشد ولی کیفیت آن بسیار بهتر از سایر روش‌ها می‌باشد.

مزیت‌های کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. دلیل این امر مزیت‌های بسیار زیاد این روش و عوارض کم آن می‌باشد. از جمله مزیت‌های کاشت ابرو به روش SUT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاشت ابروی طبیعی به‌صورتی که کاملاً شبیه ابروهای طبیعی خود فرد باشد.
    2. کاشت بدون برش و خونریزی انجام می‌شود. در نتیجه خط برش و بخیه‌ای بر روی پوست شما ایجاد نمی‌شود.
    3. برداشت فولیکول‌های مو در این روش به‌صورت یک به یک و به‌صورت کاملاً اتوماتیکی انجام می‌شود.
    4. خط رویش در این روش کاملاً طبیعی است و به زیبایی فرد کمک زیادی می‌کند.
    5. پیازهای مو در این روش بدون هیچ آسیبی کاشته می‌شود. دلیل این امر استفاده پزشک از ابزارهای ریز، ظریف و کاملاً اتوماتیک است.
    6. سرعت برداشت و کاشت این فولیکول‌ها بسیار بالاست.
    7. کاشت ابرو با این روش در یک جلسه انجام می‌شود.
    8. عوارضی مثل عفونت، دردهای شدید و زخم در این روش وجود ندارد.
    9. دوره بهبودی در این روش بسیار کوتاه است.

هزینه کاشت ابرو به روش SUT

در روش SUT چقدر است؟ روش SUT نسبت به سایر روش‌های کاشت ابرو از نظر قیمتی کاملاً به صرفه تر است. به طور کلی هزینه کاشت ابرو در این روش به عوامل مختلفی مثل نوع پزشک، نوع کلینیک، تعداد فولیکول‌های کاشته شده و … بستگی دارد. اگر به دنبال این هستید که بدانید هزینه کاشت ابرو با این روش برای شما چه میزان است می‌توانید به کلینیک ساعی مراجعه کنید و یا به‌صورت تلفنی از هزینه‌های این روش اطلاع پیدا کنید. شما می‌توانید در کلینیک ساعی از تخفیفات کاشت ابرو استفاده کنید. همچنین امکان کاشت ابرو اقساطی نیز در این کلینیک وجود دارد.

سؤالات متداول

در مورد کاشت ابرو به روش SUT سؤالات مختلفی برای افراد وجود دارد. این سؤالات شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. نتیجه کاشت ابرو به روش SUT چگونه است؟

کاشت ابرو به روش SUT دقیقاً انتظارات شما را برآورده می‌کند و پرپشت شدن ابروها برای شما حاصل می‌شود.

  1. آیا کاشت ابرو به روش SUT درد و خونریزی دارد؟

این عمل تقریباً بدون درد و خونریزی است و افراد از این بابت باید خیالتان راحت باشد.

  1. ماندگاری کاشت ابرو به روش SUT چگونه است؟

این عمل ماندگاری بسیار بالایی دارد و انجام آن کاملاً به صرفه است.

  1. آیا نتیجه کاشت ابرو به روش SUT طبیعی است؟

طبیعی بودن، مهم‌ترین مشخصه این عمل است و ابروهای کاشته شده کاملاً شبیه ابروهای خود فرد است.

امروزه کلینیک‌های زیادی کاشت ابرو به روش SUT را انجام می‌دهند. اما همگی آن‌ها از صلاحیت کافی برای کاشت ابرو برخوردار نیستند. درصورتی‌که برای کاشت ابرو به کلینیک‌های نامعتبر مراجعه کنید علاوه بر اینکه دچار عوارض خطرناکی می‌شوید بانک مو خود را نیز از دست می‌دهید. کلینیک ساعی بهترین کلینیک کشور است که با استفاده از بهترین پزشکان و بهترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به مشتریان است. برای اطلاع از نحوه کار و هزینه عمل می‌توانید با کلینیک ساعی تماس حاصل بفرمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا