بهترین ماشین لباسشویی های خارجی

معیار انتخاب بهترین مارک های ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی

قبل از معرفی بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی بهتر است کمی راجع به معیارهای انتخاب بهترین مارک و مدل ماشین لباسشویی چه ایرانی و چه خارجی، تحقیق و مطالعه کنید.

  • یکی از مزیت های بهترین مارک های معتبر ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی وجود ظرفیت های مختلف است که برای هر خانواده ای با هر جمعیتی در نظر گرفته شده است. ممکن است شما قصد خرید ماشین لباسشویی برای جهیزیه را داشته باشید پس بهتر است به این مورد فکر کنید که در حداقل ده یا پونزده سال آینده چه حجم از لباسها را خواهید شست.
  • یکی از مهمترین معیارهای انتخاب ماشین لباسشویی قدرت موتور آن است. موتورهای ماشین های لباسشویی عمدتا بین 1200 تا 1600 دور در دقیقه هستند. از دیگر موارد مهم می توان به میزان صدا و لرزش دستگاه مخصوصا در زمان خشک کن اشاره کرد.
  • صدای زیاد و لرزش ماشین های لباسشویی همیشه باعث آزار و اذیت ساکنین خانه و حتی همسایه ها می شود. این سروصدا گاهی باعث می شود که در هر زمان که نیاز دارید نتوانید لباسشویی را روشن کنید. بنابراین توجه به این موضوع اهمیت زیادی دارد.
  • درجه کارایی مصرف انرژی همیشه اهمیت ویژه ای دارد حتما قبل از خرید به برچسب انرژی محصولات دقت کنید.
  • در نهایت باید بودجه ای را که می خواهید هزینه کنید را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب عاقلانه ای داشته باشید و بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی را خریداری کنید.
  • ماشین لباسشویی ال جی V12 که با نام های WDV126 یا WDV12 در بازار شناخته می شود، ماشین لباسشویی 12 کیلویی خشک کن دار کره ای ها است که امکانات هیجان انگیزی دراختیارتان قرار می دهد. این ماشین لباسشویی روکار را می توان به خاطر تمام امکانات فوق العاده ای که نظیرشان در سایر مدل ها دیده نمی شود، بهترین ماشین لباسشویی بازار دانست.

    موتور ماشین لباسشویی V12، بهترین نوع موتور موجود در بازار یعنی دایرکت درایو اینورتر با ضمانت 10 ساله ی ال جی است. این موتورها علاوه بر کارایی بهتر و طول عمر بالا باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان می شوند. با حداکثر سرعت چرخش 1400 دور بر دقیقه که برای انواع لباس در دورهای متفاوت تنظیم شده، می توان بهترین نتیجه را گرفت. همچنین دیگ شستشوی استیل ضدزنگ با طراحی برجسته اش، حداکثر تمیزی لباس ها را تضمین می کند.

    بهترین لباسشویی ۲۰۲۲ | بهترین لباسشویی بوش

  • الجی وی 12 مناسب خانواد ه های پرجمعیت است و می تواند پس از شستشو، لباس ها را به کمک خشک کنی باظرفیت 8 کیلو، 100درصد خشک و آماده پوشیدن تحویل دهد؛ بدین ترتیب دیگر لازم نیست وقتی چنین حجم بالایی از لباس ها را می شویید، نگران آویزان کردنشان باشید.

    ماشین لباسشویی هوشمند ال جی V12 به وای فای متصل می شود و از ThinQ AI و اینترنت اشیا پشتیبانی می کند. با نصب اپلیکیشن LG ThinQ روی گوشی می توانید به لباسشویی متصل شوید و آن را از راه دور کنترل کنید. سیستم عیب یابی هوشمند می تواند در صورت بروز هر نوع مشکل به شما اطلاع دهد تا در سریع ترین زمان به آن رسیدگی کنید.

    ال جی WDV12 به طورکلی 14 برنامه ی شستشوی پیش فرض دارد که بسته به نوع البسه، می توان گزینه ی مناسب را انتخاب کرد. قابلیت Wrinkle Care برای کاهش چین و چروک لباس ها با بخار بعد از دور آبکشی و آبگیری استفاده می شود.

    به کمک برنامه ی Download Cycle می توان برنامه های شستشوی مختلف دیگر را دانلود و از آن ها استفاده کرد. ماشین لباسشویی V12 قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه هایی مثل شستشو با بخار هم قبل از شروع شستشو امکان فعال یا غیرفعالش شدن را هم دارند.

    بسیاری از افراد بر این باور هستند که قیمت ماشین لباسشویی به نسبت سایر برندهای مطرح، از رِنج قیمت بالایی برخوردار است، اما اگر کارایی و عملکرد آن را در نظر بگیرید نه تنها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند بلکه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز هستند

دکمه بازگشت به بالا