بهترین پماد برای درمان بواسیر

قطعا بسیاری از شما دوستان به دنبال بهترین و سریع ترین روش درمان بواسیر هستید و می خواهید با کمترین هزینه ممکن,از دست بیماری خود خلاص شوید.اما باید بگوییم که در حال حاظر روش های سنتی و داروهای مختلفی برای این کار وجود دارند که تعدادی از آنها کارایی زیادی نداشته و تنها باعث وقت تلفی و سوخت شدن پول شما خواهند شد.به هر حال ما در این مقاله قصد داریم تا روش درمان با کمک پماد آنتی هموروئید را بررسی کنیم و ببینیم که اصلا چنین چیزی امکان دارد یا خیر؟

قبل از هر چیزی بهتر است با خود بیماری و اینکه اصلا چطور باعث آسیب می شود اشنا شوید تا خودتان بتوانید تصمیم بگیرید که دقیقا کدام روش درمانی برایتان مناسب تر است! به طور کلی بواسیر (هموروئید) به دلیل ایجاد فشار بیش از اندازه و ادامه دار بر دیواره مقعد و به طور کلی ناحیه تحتانی بدن ظاهر می شود و از این رو با انجام یک سری کارهای ساده می توانید تا حد زیادی از ابتلا به آن جلوگیری کنید.از طرفی دیگر این فشار باعث ایجاد تورم و التهاب در رگ های اطراف می شود که در مراحل شدید و حاد به شکل یک بافت اضافه نمایان خواهد شد (البته این مورد برای بواسیر داخلی صدق می کند).

دلایل ابتلا به هموروئید

خب قطعا یکی از مهمترین بخش های این مقاله,دلایل ابتلا هستند که متاسفانه خیلی از افراد هیچکدام از این موارد را رعایت نمی کنند و همین باعث شده است که بیماری های نشیمنگاهی در ایران شیوع بسیار زیادی پیدا کنند.از جمله مهمترین مواردی که افراد با آن درگیر هستند عبارتند از :

  • رژیم غذایی بسیار نامناسب که اغلب با روغن های حیوانی زیاد و مانده به همراه فست فودها ترکیب شده است و این یعنی یک مشکل بزرگ برای دستگاه گوارش.در نظر داشته باشید که کنسروها و فست فودها معمولا از مواد اولیه بی کیفیت و نگهدارندها تهیه شده اند و به مرور زمان تاثیرات بسیار مرخبی بر کل بدن خواهند داشت و از این رو بهتر است ماهی بین 1 – 3 وعده مصرف کنید.
  • کم نوشیدن آب که اصلی ترین ماده به وجود آورنده بدن است یکی از مواردی به حساب می آید که بسیاری از افراد آن را بی اهمیت می دانند.اما باید بگوییم دستگاه های مختلف بدن با وجود آب کافی می توانند عملکرد مناسبی داشته باشند و از طرفی دیگر در نبود این مایع حیات بخش,مدفوع تا حد زیادی سفت شده و تبدیل به یبوست می شود.
  • بیماری یبوست از جمله مواردی است که حتما باید برای درمانش کاری انجام دهید و نزارید که برای مدت چند روز ادامه داشته باشد.راه درمان یبوست بسیار ساده بوده و اگر متوجه شدید که با روش های خانگی از بین نمی رود,به پزشک مراجعه کنید تا با توجه به شرایطی که دارید یک دارو یا روش درمان پیشنهاد دهد.
  • زیاد نشستن باعث می شود که فشار زیادی به نواحی و رگ های تحتانی بدن وارد شود و این مورد بیشتر در کارمندان و راننده تاکسی های دیده می شود.بهتر است بعد از هر 1 – 2 ساعت نشستن حداقل 5 دقیقه راه بروید تا سیستم گردش خون به درستی عمل کند.

روش های اصلی درمان بواسیر

همانطور که گفته شد,روش های درمان به نسبت زیادی برای از بین بردن این بیماری وجود دارند که تنها 2 – 3 عدد از آنها واقعا کارساز هستند و بیماری را به طور کامل از بین می برند.در حال حاظر لیزر درمانی بهترین و سریع ترین به حساب می آید که فرد هیچگونه درد و خونریزی در طول آن نخواهد داشت و می تواند با خیالی راحت اقدام کند.از طرفی دیگر جراحی سنتی هم هست که متاسفانه زمان زیادی طول می کشد و از طرفی دیگر درد هم دارد که تحملش برای هر کسی میسر نیست.نکته آخر هم اینکه دوره نقاهت بعد از جراحی سنتی بین 15آنچه باید در این مقاله بخوانید

پماد برای درمان بواسیر  باید دارای چه مشخصات و مکانیسم اثری باشد؟  ما معتقدیم،  که پماد برای  بواسیر خارجی و داخلی   باید تمام دردهای مقعد ی از قبیل  سوزش و خارش و خون ریزی ناشی از ناراحتی های مقعد  برطرف کند. تا به عنوان بهترین پماد برای بواسیر و شقاق شناخته شود.

از طرفی مهم ترین نشانه های این بیماری، ،التهاب حاد ناحیه مقعدی، سوزش و درد شدید، خون ریزی و حتی در بیشتر بیماران به صورت یک تکه زائده گوشتی بیرون زده است.  خوب به نظر شما مکانیسم اثر یک پماد خوب چگونه باید باشد؟

میدانیم که پاسخ شما ساده است و انتظار دارید که یک مرهم گیاهی خوب تمامی علائم بیماری  را در شما از بین ببرد.  ما هم  با شما کاملا موافق هستیم، البته به یک شرط که قبول آن از طرف شما زیاد هم سخت نیست. و آن شرط  اینه که بیمارانی که برای مداوا به سایت مرسی درمان مراجعه میکنند باید حرف گوش بدهند و طبق توصیه های ما عمل کنند.

برای عبور کردن  از درد و رنج بیمارهای مقعدی، و رسیدن به مرز سلامتی و تندرستی.  بیماران باید از خودشان دائم مراقبت کنند،  و این مراقبت در قالب یک سری فاکتورها ارائه میگردد که شامل :

  • الگوی غذای ویژه بیماران هموروئید
  • اصلاح شیوه و سبک زندگی
  • تغییر نگرش فکری و دوری از استرس و اضطراب
  • و استفاده از داروهای خوراکی ضد بواسیر و شقاق به عنوان مکمل اصلی

پماد درمان  بواسیر خونی

بواسیر (بابا سیل) و بعضی ها هم و باسیل تلفظ میکنند. ما قاطعانه یقین داریم که درمان خون ریزی بواسیر با پماد گیاهی رینا پلاس امکان پذیر است. اگر نمیدانید که پماد رینا پلاس چی هست، همین الان در هد سایت روی دکمه قرمز رنگ خرید پماد رینای سبز کلیک کنید.  مشخصات  و توضیحات و کاربرد این فوق العاده موثر و معجزه آسای سایت ما را بخوانید و ببینید.

به جرات میتوانیم بگوییم که پماد رینای سبز، ( پلاس) بهترین پماد درمان بواسیر خونی است. تمام دردها و سوزش ها و اگزمای حاد ناحیه مقعد ی، با این پماد قوی برطرف خواهد شد. کاملا بدون عوارض بوده و در صورتیکه،  به توصیه های گفته شده در این بسته درمانی عمل کنید، شاهد برگشت یا عود مجدد بواسیر در کوتاه مدت نخواهید بود.

 ❌علائم بواسیر  مکانیسم اثر پماد رینا⭐
درد  ضد درد
سوزش  ?ضد سوزش
خارش  تسکین فوری خارش
خون ریزی  بند آوردن سریع خون ریزی
زائده گوشتی ⚡ خشکاندن زائده گوشتی ?
وجود همه علائم در یک فرد  مصرف در یک دوره ۲۱روزه ?
بهترین پماد برای بواسیر و شقاق  ❤ رینا پلاس

بواسیر چه زمانی خونی میشود ؟

  • زمانیکه به صورت یک زائده گوشتی دهانه مقعد ایجاد  میشود به مرور و در اثر عدم مراقبت ملتهب و بزرگ شده. و در اثر یبوست یا نشستن های طولانی و یا برداشتن اجسام سنگین شروع به خون ریزی میکند.
  • در بواسیر نوع اول و دوم که هموروئید داخلی نام دارد نیز خون ریزی ظاهر میشود. بیشتر در اثر عدم مراقبت و عدم رعایت مواد غذایی و یا فشارهای درون شکمی و یا  اسهال ممکن است شروع به خون ریزی کند.

اصلا نگران نباشید ما در کنار شما هستیم. وجود یکی چند قطره خون روی مدفوع چیز زیاد نگران کننده ای نیست، و نباید این موضوع شما را مضطرب کند. و دائم در پی متوقف کردن آن نباشید، ما معتقدیم  که در روزهای اول  ابتلا وجود چند قطره خون طبیعی است. و زیاد وسواس به خرج ندهید اگه خون ریزی موضع نشیمن گاه ادامه دار شد حتما برای درمان اقدام کنید.

خیلی مهم است که بدانید علت خون ریزی شما از هموروئید یا شقاق است. البته تمرکز سخنان ما اینجا بیشتر بر روی بیماری بواسیر است، و ما در مقالات جداگانه ای خیلی مفصل در مورد توضیح دادیم .

بهترین پماد برای بواسیر و شقاق | بهترین پماد برای بیرون زدگی بواسیر نی نی سایت

ممکنه دلیل خون ریزی ناحیه مقعدی شما از ناراحتی های گوارشی و یا ضعف در معده و روده شما باشد. (کولیت روده ) که این موضوع فعلا از بحث ما خارج است، ما در این مقاله به بررسی علت  و درمان خون ریزی بواسیر داخلی و خارجی و راهکارهای خانگی آن میپردازیم.

  پماد برای درمان خارش بواسیر مکانیسم اثر

پماد برای درمان خارش بواسیر دارای مکانیسم اثر بهبودی قطعی ظرف مدت ساعات ابتدایی مصرف است. به این معنی که اگر ناحیه مقعدی شما دچار خارش و و سوزش شدید شده است. مکانیسم اثر یک پماد قوی گیاهی تسکین و برطرف کردن قطعی کلیه این علائم در همان ساعات ابتدایی مصرف است.

امروزه شاهد ظهور پمادهای شیمیایی و گیاهی فراوانی در بازار دارویی کشور هستیم. همچنین در طب سنتی خیلی از  سایتها و عطاری های آنلاین و یا پیج های اینستاگرام، ادعاهای زیادی در مورد معالجه بواسیر با پماد در زنان و مردان دارند.

جالبه بدانید که :

متاسفانه بیشتر گردانندگان این پیچ های اینستاگرام و یا عطاری های آنلاین فقط فروشنده محصولات دیگران هستند. و بازهم متاسفانه کمترین اطلاعاتی در مورد بیماریِ  مبتلایان بخت برگشته  را ندارند. بخت برگشته از این جهت گفتیم که اگر خدای نکرده گذر این مریضها به این قبیل افراد سود جو بیفتد عوارض و عواقب بدی دارد. کمترین عوارض تلف شدن وقت و هزینه بیماران است.

نکته کاربردی که باید بدانید اینه که تا ۸۰% در اثر استعمال پمادهای غیر استاندارد و شیمایی است. وقتی پماد ی استفاده میکنید حداکثر ۱ساعت بعد از استفاده ناحیه را با آب ولرم و صابون غیر اسیدی کاملا شستشو دهیداستعمال مدت زمان طولانی هر پماد ی در ناحیه مقعد ی، و همچنین پیاده روی و یا نشستن های طولانی مخصوصا در روزهای گرم سال باعث ایجاد خارش در ناحیه آسیب دیده میشود.

توصیه اکید ما این است که ۱ساعت بعد از استفاده از پماد های گیاهی رینای سبز. ناحیه آسیب دیده را با آب ولرم و صابون ویژه صاپرینا، که مخصوص بیماران بواسیری ه  کاملا شستشو دهید.

ما ادعای نداریم اما تجربه ده ساله تیم تحقیقاتی ما در زمینه ناراحتی های نشیمن گاهی.  و معالجه موفق  و رضایت بیش از ۳۲۰۰ نفر از بیماران این حوزه تنها در ۱سال اخیر گواهی موثقی بر عملکرد خوب  پمادهای گیاهی مرسی درمان است.

پماد برای بواسیر در شیردهی

مادرانی که بعد از زایمان به بواسیر و شقاق مبتلا می شوند. هم می توانند از پماد قوی رینا پلاس به عنوان پماد برای بواسیر در شیردهی استفاده کنند. ترکیبات این پماد کاملا گیاهی بوده و چون موضعی است و بر ناحیه آسیب دیده مقعد استعمال میشود. هیچ گونه تداخلی با شیردهی ندارد.

کلا پمادهای موضعی هنگام شیردهی نمیتوانند زیاد مضر باشند. زیرا اساسا وارد بدن و جریان خون نمیشوند. که بخواهند طعم شیر مادر را عوض کنند یا برای بچه مضر باشد.

مکانیسم اثر پماد قوی رینای سبز برای بواسیر در شیردهی :

قابض و جمع کننده عروق، بی حس کننده، ضد التهاب و خارش، ضد عفونت قارچ و باکتری می باشد.

همچنین دارای سرعت اثر گذاری فوری در ترمیم عضلات آسیب دیده ناحیه رکتال دارد.

نکته مهم حین درمان بواسیر در شیردهی پرهیز از ملین های شیمیایی مانند سی لاکس و یا شربت های ملین دیگر است. زیرا این ملین ها باعث نرم و روان شدن بیش از اندازه روده و مدفوع شده، و به دلیل اینکه مدفوع هنگام شل شدن ماهیت اسیدی پیدا میکند.

حین دفع سوزش و خارش شدیدی توسط مادران شیرده احساس می شود. در عوض از ملین های طبیعی مانند خاکشیر و انجیر استفاده کنید. و روزانه حجم زیادی مایعات و سبزیجات و میوه و غلات پر فیبر استفاده کنید.

پماد برای بواسیر خارجی مکانیسم اثر

خیلی ها شاید ادعا کنند که بعضی از مرهم های گیاهی و یا شیمایی بهترین پماد برای بواسیر خارجی است.  بیائید به این مشکلی که بعضی از بیماران دارند یه مقدار دقیق تر نگاه کنیم. تا بهتون بگیم چه پمادی برای بواسیر خوبه ؟

  •  در اثر فشارهای درون شکمی و یا برداشتن اجسام سنگین و میزان فشاری که در اثر یبوست به ناحیه رکتوم وارد میشود.  به مرور زمان بیماران شاهد یک تکه زائده گوشتی بیرون زدگی در دهانه مقعد خود هستند.
  • در یک حالت دیگر ممکن است در اثر استمرار در رابطه مقعدی. ( سکس آنال) شما شاهد زائده گوشتی در دهانه مقعد خود باشید.
  • شکل دیگر زائده گوشتی بیرونی معمولا در اثر اسهال (یبوست شدید) و بیرون روی مکرر است.  که معمولا در اثر مصرف حجم زیادی از مایعات، شیر و لبنیات ،و یا میوه و سبزیجات است. به وجود می آید، که این مورد سوم به آسانی قابل پیشگیری و درمان بوسیله پماد رینای سبز است.

اما در ۲مورد اول باید در کنار استفاده از مرهم گیاهی رینا پلاسداروهای خوراکی که به عنوان مکملی برای درمان زائده گوشتی و سوزش و خارش هستند استفاده شود. بعلاوه یک سری فاکتورها که در بالا بهش اشاره کردیم باید رعایت کنید.  تا به مرور زمان  بواسیر خارجی که به صورت زائده گوشتی مداوا شود.

 بسته درمانی که توسط این سایت ارائه می شود.  تمامی فاکتورهای لازم در قالب یک پکیج و حتی به صورت پکیج های ممتاز درمان هموروئید و شقاق ارائه میگردد.

لازم است بدانید که اگر عمر بواسیر خارجی در شما بیش از ۲سال است.  و به عبارتی کهنه و وخیم شده، ممکن است کار  معالجه با پماد یه مقدار مشکل باشد. اما این اطمینان را به شما میدهیم که غیر ممکن نیست. و در صورت استفاده از پکیج ممتاز درمان همورویئد و شقاق به نتیجه احسنت و قابل قبولی برسید. زیرا این پک حاوی بهترین پماد برای بواسیر و شقاق است.

برای از بین بردن زائده گوشتی بیرون زده  چه کار کنیم

مهم ترین اقداماتی که برای مداوای فوری باید انجام بدید به شرح زیر است.

  • اگر زائده گوشتی دهانه مقعد بعلت رابطه مقعدی شما بوده فورا از این کار دست بکشید. حتی رابطه مقعدی با کاندوم یا بدون کاندوم ضرر دارد.
  • لازم است فورا نسبت به تهیه پکیج ممتاز درمانی که حاوی داروهای گیاهی خوراکی و پماد برای  زائده گوشتی ه اقدام کنید.  ممکنه در اثر یبوست یا اسهال دچار این حالت ناخوشایند هستید، که در این صورت به دلیل التهاب اندازه آن بزرگ و بزرگتر است.  که علاوه بر استفاده از مرهم .  شما باید الگوی غذایی و سبک زندگی و رفتاری خود را تغییر دهید تا بهترین نتیجه عایدتان بشود.
  • ذکر این نکته حائز اهمیت است که: معمولا وجود این مشکل برای خانمها صورت ناخوشا یندی دارد. اگر شما بیمار مذکر هستید و بواسیر خارجی دارید و اذیت هم نمیکند بهتره زیاد حساسیت به خرج ندهید.
  • مورد سوم که ممکن است بدخیم و خشن باشد. هموروئید ترومبوزه یا بواسیر خارجی نام دارد. (زائده گوشتی بیرون زدگی اندازه بزرگتر از هسته خرما)
  • اگر عمر این زائده بیشتر از دو سال است. و تاکنون از بین نرفته و دچار خون ریزی هم باشد.  لطفا تمام مداواهای جانبی و خانگی دیگر را رها کنید.  و جهت مشاوره به پشتیبانی واتس آپ پیام بدهید تا بهترین راه حل رهایی از درد و رنج به شما ارائه دهیم.
  • علائم هموروئید در بزرگسالان  به صورت زخم و خون ریزی بیشتر است. پماد رینا پلاس و محلول موضعی رینای سبز که در فروشگاه سایت عرضه میشود. به عنوان بهترین” پماد برای  بواسیر و شقاق “ توصیه میشود.
  • برای درمان این زائده که صورت ناخوشایندی دارد از رینا پلاس به بهترین پماد برای درمان بواسیر استفاده کنید.
  • با آشنا شوید
  • پماد درمان بواسیر در زنان  و مردان بالغ  و نحوه درمان زیاد تفاوتی ندارد.

سخن پایانی

اگر مطالب مقاله، بهترین پماد برای درمان بواسیر  را به دقت بخوانید، چند تا امتیاز خوب میگیرید.

  • اولین امتیاز اینه که شما دانش کافی در مورد بیماری خود پیدا کردیدبا داشتن دانش و آگاهی کافی در مورد بیمارهای بدن،  ابزار کافی برای پیشگیری و مداوای خود پیدا میکنید.
  • مطالبی که اینجا نوشتیم کاملا شفاف و بدون اغراق بوده و ماحصل ۱۰سال تجربه تیم علمی تحقیقاتی ما در زمینه درمان بیماری های مقعد است. و نتیجه آن عرضه، یکی از بهترین پمادهای گیاهی درمان هموروئید و شقاق  است. (پماد رینا پلاس+ پکیج های اختصاصی درمان)

اگر سایر مقالات سایت را مطالعه کنید، و همچنین سری به فروشگاه سایت بزنید.  و از   استفاده کنید خودتان بخوبی متوجه خواهید شد. که چرا  عمل جراحی بواسیر آخرین گزینه معالجه است. و نه اولین راه حل !

ما به شما اطمینان میدهیم که  در صورت استفاده از پمادهای گیاهی این مجموعه، هیچ گونه عوارضی نخواهید داشت و در صورت عمل کردن به توصیه های ما هیچ گاه دچار عود مجدد بیماری نمی شوید.  در ۱سال اخیر ما دارای بیش از ۳۲۰۰درمان موفق و رضایت نامه دست نویس از بیماران خود هستیم. همین دلایل برای رینا پلاس کافیه که به عنوان بهترین پماد برای بواسیر و شقاق شناخته شود.

الی 30 روز می باشد که نسبت به لیزر (1-2 روز) عدد بزرگی به نظر می رسد و برای کسانی که شاغل هستند اصلا مناسب نیست.

پمادهای مختلفی برای درمان این بیماری وجود دارند که از جمله مهمترین آنها می توانیم به شرکت های گل دارو و سبز دارو اشاره کنیم که تولید داخل هستند و می توانند برای کنترل بیماری استفاده شوند.در نظر داشته باشید که منظور ما از کنترل این است که نگذارید بیماری شدت بیشتر پیدا کند یا یک سری مشکلات دیگر برایتان به وجود بیاید.البته برندهای خارجی هم برای بواسیر وجود دارند که برخی از آنها کیفیت بیشتری دارند و بهتر است اگر بودجه کافی دارید استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا