اقتصادیمجله کسب و کار

راه اندازی و جمع آوری تشک بادی

تمامی محصولات بادی که در اختیار افراد قرار می گیرند لازم به یک پمپ باد دارند تا به راحتی بتوان باد داخل آن را تامین نمود و نسبت به نصب و راه اندازی محصول اقدام کرد. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل بادی می باشد که علاقه مندان به آن زیاد بوده اند و در نتیجه می توان آن را جزو محصولات پر استفاده و پر کاربرد نیز در نظر گرفت. تشک بادی ماشین بهترین محصولی است که به وسیله آن افراد در موقعیت های مختلف حضور پیدا می کنند و می توانند راحتی  و آرامش را کسب نمایند. به طوری که بدون هر گونه مشکل به استراحت می پردازند و از آن بهره مند می شوند. تشک بادی توانسته لذت حضور در محیط های مختلف را به افراد ببخشد و در این صورت مانع از برهم خوردن آرامش آن ها می شود. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند. تشک بادی را می توان با استفاده از پمپ باد های مختلف راه اندازی کرد و در کم ترین زمان بدنه را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد و در نهایت نیز بتوان با پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد داخل آن را دارند بدنه را جمع آوری کرد و در بسته بندی قرار داد. امکان نصب محصول در فضای باز نیز وجود دارد. چرا که اغلب پمپ باد هایی که برای تشک بادی استفاده می شوند دارای قابلیت کارکرد با اتصال به فندک خودرو می باشد و در نتیجه می تواند با این اتصال در مسافرت و گردش به راحتی راه اندازی تشک بادی را انجام دهند و میزان باد آن را تامین کند. در صورت تمایل به جمع آوری این پمپ باد عملکرد دو حالته دارد به طوری که قادر به مکش باد داخل بدنه نیز می شود و می توان به سرعت مکش باد را انجام داد و از آن لذت برد. تشک بادی با داشتن پمپ باد فندکی کارکرد آسانی دارد و در نتیجه می توان به راحتی آن را مورد نصب قرار داد و در صورت تمایل نیز در کم ترین زمان جمع آوری آن را انجام داد. برخی از جدید ترین تشک های بادی دارای پمپ باد پدالی سرخود در بدنه می باشند که این پمپ باد پدالی می تواند تولید باد را به راحتی انجام دهد و دیگر نیازی به خرید پمپ باد نباشد. در این صورت با عملکرد آسان و جاگیر نبودن پمپ بادی که در داخل بدنه وجود دارد افراد می توانند تشک بادی را مورد نصب و راه اندازی قرار دهند و از این رو به بهرهمندی از این محصول منحصر به فرد دست پیدا نمایند. تشک بادی با پمپ باد پدالی که در داخل بدنه قرار دارد با ظرفیت های مختلف در اختیار افراد می باشد تا انتخاب و خرید مورد مناسب را با توجه به نیاز خود انجام دهند و در نهایت نیز بهترین اوقات و شرایط را کسب نمایند و از آن لذت ببرند. جهت آشنایی با روش نگه داری از محصول قبل از نصب و پس از جمع آوری مطالب زیر را مورد بررسی قرار دهید.

نگه داری قبل از نصب و پس از جمع آوری 

از آن جایی که این محصول منحصر به فرد دارای بدنه بادی و توخالی می باشد که از شیار هایی بر روی بدنه تشکیل شده است تا محصولی طبی و راحتی را ایجاد کند و از این رو بدن در حالت آرامش بخشی قرار گیرد می توان آن را جزو محصولات مسافرتی دانست که در زمان مسافرت و گردش استفاده می شود و می توان آن را در محیطی جداگانه نگه داری کرد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. تشک بادی توانایی ایجاد بهترین شرایط را دارد و در نتیجه می تواند موقعیت استاندارد و ایمنی را مهیا سازد تا در فضای باز نیز از سطحی راحتی بهره مند شد و از آن استفاده کرد. برخی از نمونه های تشک بادی و با وجود داشتن خصوصیات منحصر به فرد در این محصول برای استفاده در داخل منزل نیز کاربرد دارند و افراد می توانند آن را به جای رختخواب مورد استفاده قرار دهند. همچنین برای تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب راحتی و اقامتی می توان خرید تشک بادی را انجام داد و از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. تشک بادی برای نگه دارای در زمانی که نیازی به استفاده از آن نیست دارای ساک حمل می باشد که بدنه به صورت تاشو در داخل آن قرار می گیرد و می تواند محافظت شود. در غیر این صورت نیز می توان آن را در موقعیت مجزا قرار داد تا از آسیب حشرات و حیوانات در امان باشد و بتواند بدون پوسیدگی و خرابی و سوراخ شدن مورد استفاده در زمان نیاز قرار گیرد. تشک بادی پس از جمع آوری نیز در داخل ساک حمل قرار می گیرد تا هم به راحتی جمع آوری و حمل شود و هم بتوان آن را از بروز آسیب در امان نگه داشت. در واقع وجود ساک حمل در این محصول هم ایجاد راحتی در حمل و نقل می کند و هم می تواند بدنه را از بروز آسیب و خرابی و حتی سوراخ شدگی در امان نگه دارد تا در نهایت توانست در موقعیت مناسب و در زمان نیاز نسبت به استفاده کردن از این محصول پرداخت و از آن لذت برد. تشک بادی با چنین مزیت هایی به عنوان یک محصول بادی پر فروش شناخته شده است که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره کافی را ببرند.

خرید تشک بادی با نصب آسان

هر یک از نمونه های تشک بادی با قابلیت های یکسان در اختیار افراد می باشد که می تواند رضایت و خشنودی افراد را رقم بزند و در نهایت مورد نصب آسان در موقع نیاز قرار گیرد. این محصولات ظرفیت های تک نفره و دو نفره می باشد و برای تمامی علاقه مندان صورت می گیرد. چنانچه تمایل به خرید تشک بادتشک بادی مناسب برای منزل و سفر نام محصولی مانند تشک بادی در واقع از یک ایده منحصر به فرد نشات گرفته که منظور اصلی یک محیط بسته و مملو از باد بوده که به راحتی راه اندازی و یا جمع اوری می شود. ساختار تشک های بادی در واقع به صورت پرتابل طراحی شده به این نحوه که شما آزادی عمل کافی داشته تا در صورت تمایل محصول را راه اندازی و یا مجدد جمع اوری کنید. موارد استفاده از تشک بادی بسیار گسترده که موجب شده این گروه از محصولات به یک دسته بندی پرفروش در تولیدات برند معروف اینتکس و بست وی بدل شده تا افراد به راحتی آن ها را در سبد خرید خانواده قرار بدهند. تنوع بالای تولیدات تشک بادی به میزانی بوده که شما بدون محدودیت خاصی می توانید یک محصول استاندارد را برای هر سنی در نظر بگیرید.

زیرا این محصولات برای استفاده دو نفره ، یک نفره بزرگسال و کودک نمونه هایی طبی و استاندارد داشته تا افراد لذت کافی را ببرند. تشک بادی چیست؟ حال که به طور مختصر با عنوان تشک بادی آشنا شده اید لازم بوده بدانید که در واقع این محصول به چه نوع کالایی اطلاق می شود. تشک بادی یک محصول مستطیل شکل بوده که ارتفاع کمی داشته و غالبا روی آن ساختاری مواج با خطوط موازی دارد. در بخش لبه بالایی این محصولات یک دریچه باد مقاوم و استاندارد جهت راه اندازی و یا جمع اوری تشک بادی تعبیه شده که دوام قابل قبولی از خود نشان داده است. سطح رویه این محصولات به دلیل امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه تشک بادی به دلیل داشتن یک ساختار مواج کاملا ضدتعریق می باشد. این محصولات در اکثر موارد مجهز به یک ساک حمل بوده تا به راحتی آن ها را جا به جا کرده و یا در صورت عدم استفاده جهت جلوگیری از بروز هرگونه اسیب تشک بادی خود را در داخل این ساک حمل قرار بدهید.

شگفت انگیز ترین ویژگی تشک بادی مربوط به وزن بدنه بسیار کم آن ها بوده که موجب حمل ساده محصول می شود. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه تشک بادی نداشته و غالبا این گروه از محصولات می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. تشک بادی برای استفاده در منزل موارد استفاده از تشک بادی بسیار متنوع بوده اما مهم ترین کاربرد آن جهت استفاده تمامی اعضای خانواده با هر سنی در داخل محیط منزل به صورت جایگزین برای تختخواب به شمار می رود. توجه داشته باشید به دلیل روی آوردن افراد به زندگی آپارتمان نشینی بوده و همچنین فضای محدودی که این محیط داشته امروزه استفاده از تخت خواب انفرادی برای تمام اعضای خانواده با دشواری همراه شده و یا حتی در مواردی ممکن نخواهد بود.

از سوی دیگر تمامی افراد با هر رده سنی بعد از سپری کردن یک روز طولانی نیاز به یک محیط نرم و راحت داشته که از ساختاری طبی برخوردار بوده تا فرد احساس آرامش دست یافته و به تجدید قوا بپردازید. تشک بادی به دلیل بدنه پرتابل و با کیفیتی که داشته و همچنین با در نظر گرفتن گستردگی تنوع در این گروه از محصولات بوده می توانید نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. تشک بادی برای سفر یکی از دغدغه های افراد در زمان رفتن به سفر و کمپینگ انتخاب تجهیزات استاندارد با وزنی کم و ابعادی کوچک به شمار می رود. در این بین اما کیفیت محیط استراحت شما از میزان اهمیت بالایی برخوردار بوده تا از این طریق بتوانید به راحتی انرژی خود را برای ادامه سفر به دست آورید. یکی از کاربردی ترین لوازمی که می تواند در زمان سفر به کمک شما آماده تا خوابی راحت و آرامش بخش را تجربه کنید بی شک تشک بادی به حساب می اید. این تشک های بادی از وزنی کم در حدود 4 الی 6 کیلوگرم برخوردار بوده اما قابلیت تحمل وزن بالا و همچنین سیستم راه اندازی و جمع اوری ساده و سریع دارند.

 

در زمان سفر اما علاوه بر در زمان خوابیدن ، تشک بادی امکان آن را داشته تا یک نشیمن نرم و راحت را در داخل فضای چادر مسافرتی شما ایجاد کند. البته توصیه می کنیم که در زمان استفاده از این گروه محصولات هرگز وزنی بیش از حداکثر توان قابل تحمل به بدنه آن وارد نسازید. چگونه تشک بادی را راه اندازی کنیم؟ برای استفاده از تشک بادی و راه اندازی اصولی و سریع آن شما تنها نیاز به یک عدد پمپ باد مخصوص دستی و یا برقی دارید که به صورت دومنظوره کارکرد داشته که در زمان راه اندازی همچنین هنگام جمع اوری و تخلیه باد داخل محصول می تواند به شما کمک نماید. پس از تهیه و خرید تشک بادی مورد نظر خود آن را در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز به طور کامل باز نمایید. حال نیاز بوده از طریق دریچه بادی که در لبه بالایی محصول تعبیه شده و با کمک پمپ باد مخصوص اینتکس برای باد کردن تشک بادی خود اقدام کنید. دریچه باد محصول را باز کرده و شلنگ اصلی پمپ باد را در داخل آن قرار دهید تا بتوانید محصول را برای استفاده آماده سازید. پس از آن که بدنه محصول شما به طور کامل فرم گرفته و سطح ان از نرمی مناسبی بهره مند شده پمپ را می توانید جدا کنید و دریجه هوای تشک بادی را ببندید. در این زمان محصول برای استفاده شما کاملا آماده است. اثرات تشک بادی در سلامت فردی یکی از مهم ترین مواردی که افراد در زمان انتخاب و مناسب به آن توجه بی شک مربوط به بخش مزایای آن گروه از محصولات که تاثیراتی که بر روی بدن فرد در زمان استفاده داشته ، خواهد بود. توجه داشته باشید موارد مصرف اصلی تشک بادی برای زمان خواب و استراحت بوده حال در برخی موارد ممکن بوده برای پوشاندن کف چادر مسافرتی و یا تشک بادی روی آب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اما مهم ترین مزیتی که این گروه از محصولات نیاز داشته از خود نشان دهند مربوط به زمان استراحت و خوابیدن افراد می باشد.

نوع پوست افراد متفاوت بوده و در تماس با مواد مختلف واکنش های مختلفی را از خود نشان داده اما با در نظر گرفتن جنس بدنه باکیفیت تشک های بادی اصل بوده که می توان بیان کرد هیچ نوع عارضه پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از سوی دیگر به دلیل گرایش امروز جامعه به سمت زندگی ماشینی و سپری کردن یک تایم طولانی به صورت نشسته بوده که تقریبا طیف گسترده ای مردم جامعه دچار کمردرد و آسیب های این چنینی هستند. رویه تشک های بادی به صورت طبی طراحی و تولید شده و نرمی مناسبی از خود نشان داده به همین دلیل بوده که التیام بخش کمردرد شما در زمان استفاده به شمار می رود. توجه داشته برخی از بیماران نیز که از این گروه از محصولات استفاده کرده نیاز نداشته تا دچار نگرانی برای ایجاد مشکلات زخم بستر شده زیرا رویه این محصولات به صورت مواج تولید شده تا گردش هوای ازادانه ای میان بدن فرد و رویه محصول ایجاد شود. لازم به ذکر بوده این گروه از محصولات از ایجاد زخم بستر جلوگیری کرده اما اگر بیمار شما به این عارضه دچار شده استفاده از تشک بادی برای آن تنها با نظر پزشک متخصص ممکن می باشد.

خرید تشک بادی

برای خرید تشک بادی مناسب برای منزل و سفر نیاز بوده تا شما به سراغ تشک های بادی اورجینال و باکیفیت رفته تا در اثر استفاده مدوام و یا راه اندازی آن ها در فضاهای مختلف محصول شما دچار افت کیفیت نشود. بدین منظور اگر شما قصد خرید تشک بادی اصل را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده تا بعد از دریافت مشاوره از متخصصین انتخابی راحت را تجربه کنید. جهت آسودگی شما در زمان خرید فروشگاه اینتکس امکان ثبت سفارش را به صورت حضوری ، از طریق تماس تلفنی و یا آنلاین و با استفاده از وب سایت اینتکس تهران را برای شما مهیا ساخته است. نحوه راه اندازی تخت خواب بادی یا به اصطلاح نصب تخت بادی یا تشک بادی از مواردی است که خریداران این محصول باید آموزش لازم را در مورد آن ببینند. نصب تخت بادی بسیار آسان است اما باید این نکته را در نظر بگیرید عدم آگاهی کافی باعث می شود به کالای خود آسیب برسانید. رعایت کردن نحوه و شرایط استفاده از تختخواب بادی نیز موجب افزایش طول عمر محصول می شود. در این مقاله آموزش نصب و راه اندازی تخت بادی را به طور کامل شرح خواهیم داد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

روش راه اندازی تخت بادی یا تشک بادی

  1. باز کردن بسته بندی محصول
  2. نظافت سطح محل قرار گیری تخت بادی از اشیا نوک تیز
  3. پهن کردن محصول در محل مورد نظر
  4. رعایت فاصله مناسب کالا از شعله آتش و حرارت
  5. روشن کردن پمپ باد متصل به تخت
  6. انتظار مدت زمان تعریف شده برای باد شدن محصول
  7. بررسی باد استاندارد محصول

باز کردن بسته بندی محصول

برای راه اندازی تخت بادی در ابتدا می بایست بسته بندی محصول را باز کنید. برای باز کردن چسب پلمپ بسته بندی، می توانید از شی نوک تیز استفاده کنید. دقت کنید در زمان استفاده از شی نوک تیز به کالای خود آسیب نرسانید. پس از باز کردن بسته بندی، تخت خواب بادی به صورت تا شده و برچسب تعمیرات را مشاهده می کنید. در بعضی مدل ها کیف حمل برای سهولت در جا به جایی در نظر گرفته شده است.

بهترین تشک بادی طبی | تخت بادی ترب

نظافت سطح محل قرار گیری تخت بادی از اشیا نوک تیز

در مرحله بعد، محل قرارگیری تختخواب بادی را تمیز کنید تا عاری از هرگونه جسم تیز یا اضافه باشد. زیرا این محصول ممکن است در برخورد با اشیا نوک تیز، سوراخ و پاره شود. در نظر داشته باشید محیط اطراف تختخواب بادی، باید با لبه های دیوار فاصله داشته باشد تا مانع از سائیدگی شود. برخورد با لبه های قرنیز و سائیدگی های ناشی از آن، می تواند به مرور زمان باعث آسیب دیدن بدنه شود.

بعد از نظافت، تخت بادی خود روی محل مورد نظر خود پهن کنید. راه اندازی تخت بادی توسط یک پمپ باد برقی که روی بدنه محصول نصب شده، صورت می گیرد که وظیفه باد زدن و تخلیه باد محصول را دارد. پمپ باد برقی می تواند در کمتر از 2 دقیقه تخت خواب بادی تک نفره را کاملا باد کرده و آماده استفاده کند. همچنین می تواند تخت دو نفره را در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه کاملا باد نماید.

پمپ باد برقی به برق 220 ولت متصل می شود. همچنین دارای یک کلید خاموش و روشن است. یک دریچه کوچک روی پمپ باد تعبیه شده که محل ورود و خروج جریان هوا می باشد. این دریچه کوچک به گونه ای طراحی شده که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و پدالی را دارد. در مواقعی که به برق دسترسی نداشته باشید، می توانید با متصل کردن دریچه به پمپ باد دستی یا پدالی، تخت خود را باد نمایید.

دریچه باد را روی حالت باد شدن قرار دهید. سپس دکمه روشن شدن پمپ را فشار دهید تا پمپ برقی شروع  به باد زدن نماید. منتظر بمانید تا محصول شما از لحاظ ظاهری شکل و فرم بگیرد. وقتی صدای پمپ تغییر می کند، پمپ باد را خاموش نمایید.

در مرحله بعد می بایست به صورت کامل روی تختخواب بادی دراز بکشید، تاکید می شود که حتما به صورت کامل روی آن دراز بکشید. هنگام دراز کشیدن می بایست سطح زیر شما کاملا قرص و محکم باشد و به هیچ عنوان سطح زیرتان گرد نشود. در صورتی که زیر شما گرد شد یا به عبارتی در تخت بادی فرو رفتید، نیاز است چند ثانیه پمپ باد را مجداد روشن و باد را کمی بیشتر کنید.

هیچ گاه برای تست کردن استاندارد بودن باد تختخواب بادی خود، از کف دست استفاده نکنید. کالای شما بادی است و با فشار دادن کف دست در هر شرایط، بدنه به داخل فرو می رود. می بایست حتما روی سطح محصول دراز بکشید و محکم بودن سطح زیر خود را بررسی کنید.

نکات مهم در نصب تخت خواب بادی

تخت بادی خریداری شده شما، ساخته شده از لایه های ضخیم پی وی سی است که سطح روی آن با لایه ای از جیر پوشش داده شده است. بدنه ی پی وی سی در برابر تحمل وزن افراد استقامت و مقاومت بالایی دارد. در نظر داشته باشید قرار گرفتن لایه ای از جنس جیر روی سطح بدنه باعث می شود، هنگام استفاده بدن شما به هیچ عنوان به سطح تخت چسبندگی نداشته باشد و همچنین مانع از عرق کردن بدن می شود.

  • در فصل سرما، وسایل گرمایشی را نزدیک محصول قرار ندهید. در صورتی که فاصله مناسب را رعایت نکنید، می تواند آسیب های جدی به بدنه کالا وارد شود. به همین منظور رعایت فاصله ایمن حداقل یک متر از شوفاژ و حداقل دو متر از بخاری در راه اندازی تخت بادی الزامی است. وسایل گرمایشی بلافاصله تاثیر منفی روی محصول شما نخواهند گذاشت. بعد از گذشت چند ساعت تاثیرات ناشی از آن را متوجه خواهید شد.
  • تحمل وزن تخت های بادی با توجه به مدل آن ها متفاوت است. حداکثر تحمل وزن، روی بسته بندی محصول درج شده است. تخت بادی تک نفره عرض 99 سانتی متری، 130 کیلوگرم را می تواند به خوبی تحمل کند. تختخواب بادی دو نفره دارای عرض 153 نیز 273 تحمل وزن دارد. تخت بادی اسپرت یا 1.5 نفره دارای عرض 137 سانتی متر بوده و به عنوان تخت خواب مادر و کودک شناخته می شود و توانایی تحمل وزن 220 کیلوگرم را دارد. توصیه می شود با توجه به ظرفیت تحمل وزن تخت خواب بادی هیچ گاه وزن بیشتری اضافه بر وزن استاندارد روی آن قرار ندهید. تعداد نفرات بیشتر از حد استاندارد باعث برهم خوردن تعادل محصول می شود و می تواند باعث خرابی لایه های داخلی آن شود.
  • هرگاه دیگر نیاز به استفاده از تخت بادی را نداشتتید، می توانید حجم باد آن را کاملا خالی کرده و مانند روز اول آن را جمع کرده و در کیف مخصوص خود جای دهید. برای این کار، کافی است پمپ باد را روی حالت تخلیه قرار دهید و دکمه پمپ را روشن نمایید. بعد از گذشت 1 الی 2 دقیقه محصول شما از باد خالی می شود و می توانید آن را جمع کرده و در کیف حمل و نقل قرار دهید.
  • باید بدانیم باد زدن و خالی کردن این محصول به هیچ عنوان مشکلی برای آن ایجاد نخواهد کرد. در واقع مزیت اصلی تخت خواب بادی، باد شدن و خالی شدن آن است. به طوری که اگر شما هر روز بخواهید آن را باد کنید و خالی کنید هیچ گونه ضرری برای این محصول نخواهد داشت. به همین دلیل یکی از کاربرد های تخت بادی استفاده در سفر یا محل کار است و شما می توانید در کمتر از چند دقیقه محل خواب خود را آماده سازید و یا جمع آوری نمایید .
دکمه بازگشت به بالا