اقتصادیمجله کسب و کار

بهترین مراکز فروش جرثقیل

جرثقیل ها ماشین‌آلات قدرتمندی هستند که برای بلند کردن و جابه‌جایی بارهای سنگین استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند و برای کاربردهای خاص طراحی شده‌اند. اگر به دنبال خرید جرثقیل هستید، به دنبال یک مرکز فروش معتبر و باسابقه باشید. مرکز فروش جرثقیل باید انواع مختلفی از جرثقیل‌ها را با قیمت‌های مناسب ارائه دهد. همچنین باید دارای تیمی از کارشناسان مجرب باشد که بتوانند به شما در انتخاب جرثقیل مناسب کمک کنند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین مراکز فروش جرثقیل می پردازیم:

1) شاهین سازه: شرکت مهندسی جرثقیل شاهین سازه با با بیش از 20 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی، ساخت، فروش و نصب و اجرای انواع جرثقیل با ظرفیت های مختلف و تجهیزات جرثقیل یکی معتبرترین و بهترین گزینه‌های موجود برای خرید جرثقیل است. صفر تا صد طراحی و ساخت انواع جرثقیل توسط خود شرکت انجام می شود و به دلیل حذف واسطه ها قیمت محصولات در عین حفظ کیفیت بالا بسیار پایین تر از بازار است.

طراحی جرثقیل در شاهین سازه با جدیدترین و پیشرفته ترین نرم افزار ها و تیم مهندسان متخصص و با تجربه صورت می گیرد و از با کیفیت ترین مواد اولیه و مطابق اصول و مقررات ایمنی بین المللی برای ساخت جرثقیل ها استفده می شود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت، خرید ارزان انواع جرثقیل و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: https://shahin-sazeh.ir

شماره تلفن:   09127788487      02165960067       09121438742

آدرس شرکت جهت مراجعه حضوری: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه.

شرکت جرثقیل شاهین سازه در طول بیش از 20 سال سابقه درخشان خود با نهاد ها، شرکت ها و کارخانه های بسیار زیادی همکاری داشته است که تمام آنها از خدمات شاهین سازه رضایت کامل را داشته اند و اگر بخواهیم به تعدادی از آن ها اشاره کنیم می توانیم به مواردی مانند: ایران خودرو، پاور دیزل آسیا، مالیبل سایپا، یاتاق بوش، پاکمن، صنایع تولیدی اشتاد، لاستیک سازی سهند و … اشاره کنیم.

جرثقیل بازویی | جرثقیل تک پل

2) مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا: این مرکز فروش، جرثقیل‌ها را با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌دهد و دارای تیمی از کارشناسان مجرب است که می‌توانند به شما در انتخاب جرثقیل مناسب کمک کنند.

آدرس سایت: aryacrane.com

شماره تلفن: 02155241601

آدرس شرکت: تهران، چهاردانگه، روبروی آتش نشانی، جنب مخابرات پلاک 449.

3) بازرگانی محمود قراچورلو: بازرگانی محمود قراچورلو شامل مجموعه ‌ای از کارخانجات تولیدی و نمایندگی‌های برندهای معتبر جهانی در زمینه جابجایی مواد شامل سیم بکسل، زنجیرهای فولادی، جرثقیل‌های برقی، جرثقیل های دستی، جرثقیل های زنجیری و جرثقیل های سیم بکسلی و ابزار آلات مختلف می باشد.

آدرس سایت: mg-trade.ir

شماره تلفن: 02155422479

آدرس شرکت: تهران، خیابان قزوین، جنب شهرداری منطقه 11، پلاک 342.

4) شرکت آبیس کرین: شرکت آبیس کرین (وزین صنعت پل سابق) درسال 1385 تاسیس وفعالیت خودرا درزمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی و تجهیزات جابجایی مواد با بالاترین سطح کیفی و مطابق استانداردهای معتبر آغاز کرده و محصولاتی با کیفیت را ارائه می دهد.

آدرس سایت: abiscrane.com

شماره تلفن: 09123896009

آدرس شرکت: تهران، کیلومتر 32 جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، بلوار صنعت، شهرک صنعتی ده حسن (ایده آل صنعت) خیابان خانی، پلاک 116.

عوامل مهم در انتخاب مرکز فروش جرثقیل

جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به جرثقیل آویز اشاره کرد. برای انتخاب بهترین مرکز فروش جرثقیل باید به موارد زیادی توجه کنید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سابقه و تجربه: مرکز فروش باید دارای سابقه و تجربه کافی در زمینه فروش جرثقیل باشد.
  • تنوع محصولات: مرکز فروش باید انواع مختلفی از جرثقیل‌ها را با قیمت‌های مناسب ارائه دهد.
  • قیمت‌ها: مرکز فروش باید قیمت‌های رقابتی ارائه دهد.
  • کیفیت محصولات: مرکز فروش باید محصولات خود را از تولیدکنندگان معتبر تهیه کند.
  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات مرکز فروش باید دارای گارانتی باشند.
  • تیم پشتیبانی: مرکز فروش باید دارای تیمی از کارشناسان مجرب باشد که بتوانند به شما در استفاده از محصولات کمک کنند.

جرثقیل بازویی | جرثقیل تک پل

نتیجه گیری

خرید جرثقیل یکی از موضوعات مهم و حائز اهمیت است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است منجر به وقوع حادثه ای مانند این فیلم شود. در صورتی که به دنبال خرید ارزان انواع جرثقیل به طور مستقیم از تولیدکننده و بدون واسطه با بالاترین کیفیت هستید، شرکت مهندسی جرثقیل شاهین سازه بهترین گزینه برای شما است و یکی از بهترین مراکز فروش جرثقیل در ایران است؛ شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت از سراسر کشور اقدام به خرید جرثقیل از شاهین سازه بکنید.

دکمه بازگشت به بالا