اقتصادیمجله کسب و کار

تعمیرات لوازم خانگی خود را به کجا بسپاریم؟

لوازم خانگی‌تان به تعمیر و سرویس دوره‌ای نیاز دارند؟ پیدا کردن تعمیرکار قابل اعتماد سخت است؟ برای نصب وسیله‌ی جدیدتان دنبال متخصص کاربلد می‌گردید؟ ما می‌دانیم که پیدا کردن متخصص قابل اعتماد و خدمات مورد نیاز چقدر می‌تواند مشکل باشد. برای همین در کاردون به شما کمک می‌کنیم که به آسانی و تنها با چند کلیک از خدمات تعمیر، نصب، راه‌اندازی و سرویس دوره‌ای لوازم خانگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

برخی از تعمیرات لوازم خانگی در محل خانه انجام می شوند. از جمله تعمیر ماشین لباسشویی یا تعمیر یخچال و فریزر که حتما باید بوسیله متخصص باتجربه و وارد انجام شود وگرنه هزینه ای که برای اصلاح یک کار خراب به مشتری تحمیل می شود می تواند با تعویض و خریدن دوباره همان وسیله برابری کند. تعمیرات آبگرمکن و پکیج هم که روشن است باید در محل انجام شوند. می ماند وسایل کوچکتر که معمولا کارشان در مغازه ها و واحدهای تعمیراتی انجام می شود. مثلا تعمیر جاروبرقی و چرخ گوشت یا تعمیر مایکروفر و مخلوط کن از جمله این موارد هستند.

این روزها، لوازم خانگی به بخش مهمی از زندگی همه ما تبدیل شده‌اند و نقش مهمی در راحتی ما دارند. با این حال، گاهی بر خلاف میل مان، وسایل خانگی دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. در این مواقع انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای که بتواند به بهترین شکل مشکل وسیله ما را حل کند، اهمیت زیادی دارد.

بهترین وبسایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران ، مشهد و کرج

در ادامه، به معرفی یکی از بهترین وب سایت‌ های تعمیرات لوازم خانگی در تهران ، مشهد و کرج پرداختیم.

بهترین مرکز تعمیرات لوازم‌خانگی در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

 لوازم‌خانگی یکی از مهم‌ترین لوازم مورداستفاده در یک‌خانه است و اکثر آنها کاربردهای فراوانی دارند که نسبتا قیمت بالایی نیز دارند. به همین دلیل باید در انتخاب تعمیرگاه برای سرویس و عیب‌یابی منظم دقت کنید و کار را به افراد متخصص بسپارید. وب‌سایت تعمیراتو ۲۴ بهترین سایت تعمیرات لوازم لوازم‌خانگی در تهران ، مشهد و کرج است که دارای ویژگی‌های زیر است.

 

  • اعزام تعمیرکاران در تهران ، مشهد و کرج در کوتاه‌ترین زمان
  • استفاده از قطعات اصلی برای هر برند لوازم‌خانگی جهت تعویض و تعمیر
  • ارائه تضمین کیفیت خدمات‌پس‌ازفروش و گارانتی طولانی‌مدت
  • تعمیر لوازم برقی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • تعمیر و عیب‌یابی لوازم‌خانگی توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و همه‌روزه آنلاین
  • دارای سرعت کار بالا
  • کیفیت عالی
  • کارایی و عملکرد خوب

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تمام لوازم برقی، شامل لوازم خرد و کوچک برقی مانند اتو و سشوار تا لوازم بزرگ و ضروری هر خانه، مانند لباسشویی و یخچال فریزر در سامانه خدمات در محل انجام می‌شود. برای تعمیر هر گونه لوازم برقی خود کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در سایت تعمیرات لوازم خانگی آچارباز و یا ثبت سفارش در اپلیکیشن ما، درخواست اعزام تعمیر کار خود را ثبت کنید.

خدمات تعمیر لوازم خانگی برقی بزرگ در محل شما توسط متخصص تعمیر آن دستگاه انجام خواهد شد و در زمینه تعمیر لوازم کوچک خانگی، با اعزام پیک  دستگاه از شما تحویل گرفته خواهد شد و پس از انجام تعمیرات دو باره به محل شما بازگردانده می شود.

شرکت تعمیرات لوازم خانگی زانکو سرویس با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در در برندهای مختلف و با در اختیار داشتن بهترین تکنسین های کارآزموده آماده ارائه خدمات می باشد.

روال ثبت سفارش تعمیرات لوازم خانگی به چه صورت است

با تماس با شماره تلفن خدمات رسانی  یا ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن، کارشناسان پشتیبانی آچار باز با شما تماس خواهند گرفت. با اطلاع از نوع مشکل شما و بررسی میزان خرابی دستگاه، سرویسکار متناسب با نوع مشکل پیش آمده به محل شما اعزام خواهد شد.

در صورتی که دستگاه شما در دسته بندی لوازم بزرگ برقی باشد، تعمیرکار در محل شما دستگاه را تعمیر خواهد کرد. اگر مشکل دستگاه شما در محل قابل رفع نیاشد و نیاز به صرف زمان بیشتر و استفاده از تجهیزات بیشتر در تعمیر گاه باشد، دستگاه به تعمیرگاه ارسال می شود و تعمیرات در تعمیرگاه به اتمام می‌رسد و در نهایت به محل شما بازگردانده خواهد شد.

در تمام مراحل ثبت سفارش و دریافت خدمات و پس از پایان آن، تمامی مراحل توسط کارشناسان پشتیبانی آچارباز بررسی و رصد می شود و تا زمان رضایت شما از دریافت سرویس با شما همراه خواهیم بود.

تعمیرات لوازم خانگی | زرین سرویس

چه خدماتی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارائه می شود

تعمیر لوازم خانگی در آچارباز شامل تعمیر لوازم برقی خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم برقی شخصی خواهد بود، هر دستگاهی که شما در خانه از آن استفاده می کنید در مرکز تعمیرات آچارباز تعمیر و احیا خواهد شد.

پوشش گسترده برندهای مختلف برای تعمیر لوازم خانگی در منزل

تیم تخصصی کاردون با پوشش گسترده‌ای از برندهای معتبر جهانی، در خدمت شماست. کارشناسان ما با داشتن آموزش‌های متعدد و دوره‌های تخصصی در زمینه تعمیر و نگهداری انواع برندهای لوازم خانگی، قادر به تعمیرات لوازم خانگی با کیفیت بالا و با استفاده از قطعات اصلی هستند. این موضوع باعث اطمینان شما از خدمات ارائه شده و افزایش طول عمر دستگاه‌ شما می‌شود. از جمله برندهای مطرح که تیم تکنسین کاردون خدمات تعمیر لوازم خانگی آن‌ها را انجام می‌دهند عبارت‌اند از:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • اسنوا
  • سونی
  • پاناسونیک
  • ایکس ویژن
  • هیمالیا
  • امرسان
  • جنرال الکتریک
  • هایسنس
  • کنوود
  • پاکشوما
  • دوو
  • بوش
  • ارج

کاردون با تکیه بر کیفیت، دقت و تخصص، به شما ضمانت می‌دهد که خدمات تعمیر و نصب لوازم خانگی شما، چه نظر از برند و چه از نظر مدل، با بهترین تجهیزات و استانداردهای بالا انجام می‌شود.

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مشکلات اساسی که برای انواع یخچال به وجود می آید، اختلال در سیستم برودت، گرم شدن بیش از حد داخل یخچال، خرابی لاستیک درب یخچال و تولید سر و صدا از موتور یخچال در هنگام کار کردن است. برای تعمیر یخچال، بهتر است ابتدا سیستم درجه بندی داخلی یخچال که مربوط به تنظیم دماست، بررسی شود. علت اصلی عدم سرمایش کافی یخچال، به اختلال در گاز داخل لوله های یخچال است. درب یخچال باید از نظر سلامت لاستیک اطراف آن کنترل شود.

برخی مشکلات متداولی که ممکن است برای انواع ماکروویو ها بوجود اید عبارت است از عدم چرخش ظرف داخل ماکروویو در این صورت باید موتور صفحه گردون کف مایکروفر تعویض شود. اگر گریل ماکروویو کار نمیکند علت ان از المنت ، ترموستات و برد میتواند باشد. اگر ماکروویو جرقه میزند میتواند مشکل از لامپ مگنتران باشد یا اینکه فلزی داخل دستگاه باشد و یا اینکه صفحه میکا نیاز به تعویض داشته باشد. اگر ماکروویو روشن نمیشود یعنی برد نیاز به تعمیر دارد.

اینها برخی از مشکلات متداول ماکروویو ها هستند که حتما باید توسط تکنسین متخصص عیب یابی و تعمیر شود تا از صرف هزینه های دوباره جلوگیری شود.

به طور کلی برای تعمیرات لوازم خانگی برقی، بهتر است ابتدا عیب دستگاه را مشخص کنید. یخچال، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی و ماکروویو از مهم ترین و پیچیده ترین لوازم برقی هستند؛ پس تعمیر این نوع دستگاه ها حتماً باید توسط فرد ماهر انجام پذیرد.

دکمه بازگشت به بالا