رژیم صهیونیستی در آینده ای نزدیک محکوم به نابودی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صهیونیست

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همه نیروها و تجهیزات خود را به میدان آورده است، آمریکا هم از لحاظ تجهیزاتی و نیروی سرباز از این رژیم حمایت کرده، اما تا کنون به هیچکدام از اهدافی که دنبال می‌کرد، نرسیده است، نه توانست مردم مظلوم غزه را از سرزمین مادری بیرون کند و نه حماس را از بین ببرد و امروز سربازان اسرائیلی بریده‌اند، مرعوب شده و بین ماندن و نابود شدن، در مرز نابودی قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: قدرتی که جبهه مقاومت امروز به دست آورده است، سرنوشت رژیم کودک کش و منحوس اسرائیل را تعیین خواهد کرد و رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک به حول و قوه الهی محکوم به نابودی است.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز در دنیا اتفاق می‌افتد فصل جدیدی را در تاریخ ورق می‌زند، مقاومت مظلومانه مردم غزه با وجود همه اقدام‌های وحشیانه اشغالگر قدس که با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می‌شود و مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز شرایط دنیا کاملاً متفاوت شده است، ابراز کرد: امروز قدرت موشکی انصارالله و ورود آمریکا و تشکیل ائتلاف، اعلام شکست قدرت خود آمریکا و جز ضعف و زبونی آمریکا چیزی را بیان نمی‌کند اما انصارالله با شرایطی که دارد توانست مهم‌ترین بندر تجاری رژیم اشغالگر قدس را آنچنان مورد تهاجم قرار دهد که بندر ایلات خالی از سکنه و کشتی شد و اعلام کرد که هر کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و یا محموله و مقصد آن اسرائیل باشد را می‌زند.

حجت الاسلام تصریح کرد: یکی از کشورهای هم پیمان آمریکا در ائتلاف جدید علیه انصارالله کشوری کوچک در آفریقا با ۸۵ هزار نفر جمعیت است، روزگار آمریکا به کجا کشیده شده که این کشور کوچک برای مقابله به انصارالله کمک می‌گیرد و خیلی از کشورهای بزرگ از جمله چین، روسیه و حتی عمارات و عربستان حضور ندارند.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: کشور ایران اسلامی در مقیاس جهانی کمترین میزان فساد اداری را دارد و قابل مقایسه با سایر کشورها نیست، اما همین فساد کم نباید وجود داشته باشد، شعار دولت سیزدهم فسادزدایی است و این شعار و اقدام دولت قابل قدردانی است، اما انتظار مردم این است که علاوه بر معرفی مفسدان و مجازات شدید قانونی آنان، با عواملی که زمینه ساز فساد و حامیان پنهانی که داشته‌اند، برخورد جدی و بازدارنده شود.

وی افزود: خواست مردم شهید پرور ما این است که نه تنها ابربدهکارهای بانکی که بیت المال را برده و حاضر نیستند پس دهند، افرادی که حامی آنها هستند و زمینه ساز چنین وام‌هایی برای آنها شده و امروز هم برای افشای اسامی آنها و اعلام مبالغ این وام‌ها، کارشکنی می‌کنند نیز مجازت و محاکمه شوند.

دکمه بازگشت به بالا