اقتصادی

فضای دانشگاه‌های استان سمنان منطقی و همراه با گفتگو است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه فضای دانشگاه‌های استان سمنان منطقی و همراه با گفتگو است، ابراز داشت: خوشبختانه دانشجویان و اساتید استان هوشیار هستند و اجازه نمی‌دهند این فضای گفتگو به انحراف کشانده شود.

وی بابیان اینکه در شرایط حساس امروز، دشمنان سعی در به انحراف کشاندن جنبش دانشجویی دارند، افزود: دانشجویان باید به خوبی مراقب این تحرکات دشمن باشند.

استاندار سمنان بابیان اینکه مطالبات مطرح شده توسط نمایندگان دانشجویان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: رفع مشکلات دانشگاه‌ها را جزو وظایف خود می‌دانیم و می‌کوشیم تا با جدیت آن را به انجام رسانیم.

هاشمی بابیان اینکه دانشجو متعلق به آینده و بی شک کشور در آینده توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه باید اداره شود، تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال، در اختیار دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه دانشگاه‌های استان با همکاری واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به اجرای طرح بورسیه تحصیلی اهتمام جدی باید داشته باشند، افزود: این موارد به طور جد پیگیری خواهد شد

استاندار سمنان بابیان اینکه نسبت به تأمین زمین برای اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان اقدامات لازم انجام شدند، اضافه کرد: تسهیلات لازم را پیرامون این موضوع اعطا خواهد شد

به گزارش خبرنگار آنلاین، در این نشست ۴۰ نفر از رؤسا و مدیران دانشگاه‌های استان و جمعی از نمایندگان دانشجویان در محل دانشگاه سمنان حاضر شده و مشکلات خود را مطرح کردند.

دکمه بازگشت به بالا