نماد سایت مجله آنلاین

نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری

نحوه محاسبه هزینه باربری

تعیین قیمت در هر کاری مهم است و در باربری برای کاهش هزینه ها باید قیمت ها را با خدمات تطابق دهید. در شرکت معتبر برای تعیین هزینه باربری موارد زیادی تاثیر گذار است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

باربری بین شهری: در محاسبه هزینه باربری توجه به مقصد و مسافت طی شده از اهمیت بالایی برخوردار است. در مجموعه اتوبار حساس بار به آدرس https://www.hasasbar.ir این مسافت در نظر گرفته می شود و کاملا مشتری در جریان کار قرار می گیرد. مسلما باربری بین شهری هزینه بیشتری نسبت به باربری درون شهری دارد زیرا مسافت طی شده بیشتر است. مقصد شما هر جایی باشد، قیمت دقیق آن به شما گفته خواهد شد و در صورت توافق باربری و جابجایی در کمترین زمان انجام می گیرد.

وزن کالا و اثاثیه: یکی دیگر از مواردی که بر قیمت و هزینه باربری تاثیر قابل توجهی دارد، وزن اثاثیه و کالاها می باشد. هر چه وزن بالاتر رود، قیمت نیز متناسب با آن افزایش پیدا می کند. این مورد به دلیل استفاده از وسایل نقلیه با ظرفیت متفاوت است که نرخ کرایه آن ها با یک دیگر تفاوت دارد.

نوع وسیله نقلیه: در باربری کوثر ماشین های سبک و سنگین در هر لحظه از زمان در اختیار مشتریان قرار می گیرد و این انتخاب بر اساس وزن کالا و جابجایی می باشد. نیسان، خاور، وانت بار، کامیون تک و جفت، ترانزیت، تریلی کفی و همگی در باربری مورد استفاده قرار می گیرند که کامیون حمل بار مانند ترانزیت، تریلی کفی و … دارای ظرفیت ۲۲ تنی است که اگر ظرفیت کالا و اثاثیه بالا باشد، باید از این نوع ماشین ها استفاده کرد.

تعداد کارگران: اگر شما مایل باشید که از کارگر برای اسباب کشی استفاده کنید، باید هزینه کارگر را نیز بپردازید‌. تعداد کارگرها مهم است و دستمزد آن ها با یک قیمت پایه و همچنین ساعت های اضافه محاسبه می گردد.مواردی چون خدمات بسته بندی، تعداد طبقات، معطل شدن و … نیز می تواند هزینه را افزایش دهد. قبل از اقدام به باربری دنیا کوثر نحوه محاسبه هزینه را به طور کامل به شما خواهد گفت.

قیمت باربری براساس موارد مختلفی تعیین می شود که برای شرکت های باربری فرمول هایی خاص در نظر گرفته اند و هر کدام از هزینه ها را مطابق با همان فرمول می‌سنجند. این فرمول کرایه و هزینه باربری یک تن کالا را در ازای هر کیلومتر مسافت طی شده تعیین می کند. فرمول محاسبه تن به کیلومتر مواردی وجود دارند که در برخی از آنها در ادامه لیست شده اند:

هر کدام از این موارد در نرخ تاثیر می گذارند و در دنیا کوثر تمام قیمت های تعیین شده بسیار مناسب و اقتصادی تعیین می شود تا هزینه ها برای صاحب بار چندان سنگین نباشد.

نحوه محاسبه کمیسیون باربری

برای محاسبه کمیسیون باربری باید نوع آن مشخص گردد. در باربری دو نوع کمیسیون وجود دارد که عبارتند از:کمیسیون مربوط به شرکت های باربری داخل پایانه

شرکت های اتوبار خارج از پایانه

درصد تعیین شده در خارج از پایانه ها در حدود دو تا سه درصد از شرکت های داخل پایانه بیشتر است. معمولا نحوه تقسیم بندی کرایه های یک میلیونی به این صورت است که مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار تومان به شرکت و مابقی به راننده تعلق می گیرد. شما اگر به دنبال نرخ دقیق کمیسیون هستید، با برقراری ارتباط با شرکت دنیا کوثر از آخرین تعرفه آگاه خواهید شد.

محاسبه آنلاین هزینه باربری بین شهری

در محاسبه آنلاین هزینه باربری بین شهری به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به صورت آنلاین هزینه مرتبط با جابجایی بار بین دو شهر یا منطقه مورد نظر خود را محاسبه کنید. برای انجام این محاسبه، معمولاً نیاز به وارد کردن اطلاعاتی مانند شهر مبدأ و مقصد، نوع بار، حجم یا وزن بار، نوع وسیله حمل و نقل، و مسافت مسیری دارید.

بسیاری از شرکت‌های باربری آنلاین امکانات محاسبه هزینه باربری بین شهری را در وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های موبایل خود ارائه می‌دهند. با وارد کردن اطلاعات مرتبط و انجام محاسبات، می‌توانید هزینه مورد نیاز برای انتقال بار بین دو شهر را بدانید.

استفاده از محاسبه آنلاین هزینه باربری بین شهری به شما کمک می‌کند تا قبل از انجام خدمت، هزینه‌های مرتبط با جابجایی بار را برآورد کنید و تصمیم بهتری در خصوص انتخاب شرکت باربری یا روش حمل و نقل بگیرید.

عوامل تعیین کننده هزینه باربری

این عوامل هم در نحوه محاسبه هزینه باربری تعیین کننده هستند و فقط به مبلغ حمل بار توجه نکنید. مشتریان عزیز ما با خدمات معمول جابجایی اثاثیه منزل آشنایی ندارند. به‌همین خاطر نمی‌توانند باربری را به‌درستی انتخاب کنند. محاسبه حمل بار اسباب منزل به‌صورت رایگان به شما جلسات مشاوره‌ای را ارائه می‌دهد. می‌توانید با آن‌ها با خدمات باربری با بسته‌بندی تخصصی و مخصوص اثاثیه منزل و استفاده از کارتن‌های محکم مخصوص اسباب‌کشی و استفاده از نایلون‌های حباب دار ضربه‌گیر است. فیبرهای ضربه‌گیر مخصوص جابه‌جایی وسایل سنگین و ارزشمند و همچنین استفاده کنید.

از ظرف‌های محکم و با استاندارد بالا برای مواد غذایی شما نگرانی را از جابه‌جایی وسایل اساسی از بین می‌برد. به آسوده‌تری خیال ممکن وسایل شما را از مبدأ سالم به مقصد می‌رساند باربری با نحوه محاسبه هزینه باربری برای اطمینان خاطر و عدم نگرانی شما برای بسته‌بندی اثاثیه‌های شکستنی و حساس از بهترین بسته‌بندی‌ها استفاده می‌کنیم. باعث می‌شود حتی حساس‌ترین و آسیب‌پذیرترین وسایل در طی باربری آسیب نبینند و محکم و سالم به مقصد برسند. اتوبار اریو تنها به‌منظور آشنایی بیشتر است.

سامانه حمل‌ونقل باربری حساس بار ما با نرخ هزینه حمل بار اسباب منزل مناسب و خدمات برتر باشه و شهریان عزیز و گرامی در اقصی نقاط شهر تهران و کرج می باشد. کلیه وسایل شما را برای شما بهترین روش‌ها برای شما بسته‌بندی نمود. برای شما به وسیله پرسنل فوق‌تخصصی جابجا می کنیم.

هزینه اضافی در محاسبه هزینه دریافت نمیشود

قیمت‌ها به صورت تمام‌وکمال ارائه می‌شود و هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداریم. نحوه محاسبه هزینه بار حتی به میزان ماشینی که شما نیازمندی هم بستگی دارد. مثلاً کرایه نیسان در داخل شهر برای بارهای داخلی حدود ۳۵۰ هزار تومان و کرایه خاور برای بارهای داخل شهری حدود ۹۰۰ الی ۱ میلیون تومان می‌باشد.

ولی در صورت استفاده از کامیون‌های بزرگ مانند بنز تک جفت و انواع تریلر هزینه بیشتری را معمولاً پرداخت می‌کنید. از این سو ماشینی که مورد نیاز شما برای حمل وسایل کالا تجهیزات و ماشین‌آلات خود به وسیله کارفرمایان یا مشتریان گرامی باید طبق ماشین ارسال‌شده قیمت لحاظ گردد.

خروج از نسخه موبایل