نماد سایت مجله آنلاین

ویژگی های میز نقشه کشی حرفه ای چیست؟

میز نقشه کشی یا میز مهندسی ، با شنیدن این عبارت به یاد چه می‌افتید؟ به یاد میزهای سنگین و بزرگی می‌افتید که سال‌ها قبل، مهندسین از آن استفاده می‌کردند؟ اگر مهندس عمران، معماری یا طراحی صنعتی باشید، حتماً این میزهای رسم معماری بزرگ را دیده‌اید. اما یک خبر خوش برای شما داریم. دیگر نیاز نیست آن میز بزرگ و زشت را گوشه اتاقتان تحمل کنید.

اگر به فکر خرید میز هستید، چند لحظه دست نگه دارید تا یکی از بهترین‌های آن را به شما معرفی کنیم.در ادامه این مطلب، درباره قیمت میز نقشه کشی و سایر ویژگی های آن برایتان گفته ایم.خیلی خلاصه بگوییم ویژگی‌های میز گودوود دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. شیب قابل تنظیم بین 20 تا 80درجه / 6 حالت
  2. قابل حمل و سبک
  3. در سه سایز مختلف
  4. کم جا و تاشو
  5. قابلیت تنظیم ارتفاع به وسیله خرید پایه

میز نقشه کشی چیست؟

میز نقشه کشی یا میز طراحی معماری، محصولی است که برای انجام نقشه کشی و طراحی پروژه‌های مختلف روی کاغذ به کار می‌رود. اگر شما هم در حوزه طراحی صنعتی، معماری، یا نقشه کشی مشغول به کار هستید، این میز، یکی از تجهیزات ضروری برای شماست.تفاوت عمده این میزها با میزهای معمولی، در نحوه طراحی و ساختار آن‌ها است.

در واقع سطح این میزها به‌صورت شیب‌دار و زاویه‌دار تولید می‌شود. این شیب این امکان را به شما می‌دهد که بدون خستگی، کمردرد، ناراحتی ستون فقرات و گردن ساعت‌ها به طراحی پروژه های سنگین خود بپردازید.جنس این محصول تولید شده توسط گود وود از چوب می باشد.

در طراحی میز نقشه کشی چوبی گودوود برای دسترسی آسان‌تر به لوازم و ابزارهای طراحی و جلوگیری از گم‌شدن آنها، چندین فضا برای نگهداری مداد و ماژیک و اتود و … نیز تعبیه شده است تا خیال شما بابت آنها جمع باشد و بتوانید راحت‌تر کارتان را انجام دهید.

ميز طراحي معماري در دنیای امروز به درد چه کسانی می‌خورد؟

اگرچه در دنیای مدرن ابزارهای دیجیتالی و نرم‌افزارهای طراحی و نقشه کشی مختلفی وجود دارند، اما این میز همچنان یکی از ضروریات خانه یا دفترِ کار هر مهندسی است. اگر شما جزو افراد زیر هستید، حتماً به یک میز نقشه کشی حرفه‌ای نیاز دارید:

مهندسان برای رسم نقشه‌های ساختمانی و زیرساخت‌های آن نیاز به این میز دارند. این میزها به آنها امکان می‌دهند نقشه‌ها و طراحی‌های خود را با دقت بالا و به‌صورت دستی رسم کنند.

دانشجویان این دو رشته نیز طراحی‌های دستی بسیاری انجام می‌دهند. یک میز تحریر معماری خوب می‌تواند نیاز آن‌ها را برطرف و جلوی مشکلات جسمی آینده هم بگیرد.

برای آموزش و تدریس نقشه کشی به دانشجویان و دیگر افراد علاقه‌مند به این حرفه، این میز یک ابزار آموزشی مؤثر است.

اما میز معماری گود وود چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدف ما در گوود وود طراحی یک میز ارگونومیک و زیباست که از پشت آن نشستن لذت ببرید در ضمن جلوه بصری خوبی هم داشته باشد. علاوه بر همه اینها، میز گودوود دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. شیب قابل تنظیم؛ حواسمان به گردن و کمر شما هست.

بسته به کاری که می‌خواهید روی این میز انجام دهید باید شیب مورد نیاز خود را پیدا کنید. شیبی که کمترین فشار را به گردن و کمر شما بیاورد و توی طولانی‌مدت شما را اذیت نکند.میز گودوود با قابلیت تنظیم شیب و با در نظر گرفتن نکات «ارگونومی» بدن طراحی شده است. فرم طراحی این میز کمک می‌کند تا شما بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن پشت میز بنشینید و نگران مهره‌های کمر یا گردنتان نباشید

.شما می‌توانید این محصول را در هر زاویه‌ای که با آن راحت‌تر هستید، تنظیم کنید. ما برای راحتی شما شش زاویه مختلف از 20 تا 80 درجه را در نظر گرفتیم که بسته کار و وضعیت نشستن تان بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و به این صورت موقع کار کردن گردنتان را خم نکنید تا به مهره‌های کمرتان فشاری وارد نشود.

  1. این فقط یک میز رسم ساده نیست!

این محصول فقط یک میز مهندسی ساده نیست. از این محصول می‌توانید به‌عنوان نگهدارنده کتاب نیز استفاده کنید. شیار و گیره پایین این میز به شما این اجازه را می‌دهد که کتابتان را روی آن قرار دهید و در زاویه اصولی‌تری کتاب‌های خود را مطالعه کنید. همچنین به‌عنوان میز نقاشی نیز می‌توانید استفاده کنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره آن هستید، به صفحه میز نقاشی یا میز طراحی سایت ما مراجعه کنید.

  1. دیگر یک میز بزرگ و بدقواره را در کنار اتاقتان تحمل نکنید!

اگر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شما برای خرید میز نقشه کشی حرفه‌ای، جایی است که قرار است آن را نگه دارید، برایتان خبر خوبی داریم. میز نقشه کشی تاشو گودوود به‌راحتی تا می‌شود و کمترین جای ممکن را در اتاق شما اشغال خواهد کرد.

  1. این میز سبک ترین میز دنیاست!

این میز علاوه بر ویژگی‌های قبلی، کم‌وزن هم هست که این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد که به‌سادگی آن را جابه‌جا کنید. اگر دانشجویی هستید و توی خوابگاه زندگی می‌کنید، این محصول یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شماست. میز ما به شما فرصت می‌دهد که حتی طراحی در جاهای غیرمعمول مثل طبیعت را هم تجربه کنید و لذتش را ببرید.

از کافه‌ها بگیرید تا پارک‌ها، کافه‌تریاهای دانشگاه، فضاهای کار اشتراکی و خیلی جاهای دیگر می‌توانند به‌راحتی به اتاق کار شما تبدیل شوند. برای حمل راحت‌تر این میز، یک دستگیره هم برای آن طراحی شده که حمل آن را ساده‌تر می‌کند.تمامی این ویژگی‌ها با هم ترکیب شده‌اند تا شما بعد از بلندشدن از پشت میز، تجربه لذت بخشی داشته باشید و دیگر کمردرد و گردن درد به سراغتان نیاید.

راهنمای خرید میز نقشه کشی

سعی کنید قبل از خرید حتما به نکاتی که در ادامه قرار است به آن بپردازیم توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی ایده‌آل و مناسب داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل