خرید بهترین لپ تاپ های ترید (لپ تاپ تریدینگ)

با رشد یافتن بازارهای سرمایه و رمزارزها، امروزه کسب و کار و مشاغل جدید و در عین حال پرسود بسیاری نیز ایجاد شده اند. اگر علاقه مند به ترید و فعالیت در بازارهای مالی باشید، باید در قدم اول یک لپ تاپ مناسب برای ترید را تهیه کنید. لپ تاپی که دارای ویژگی های به خصوصی است و بازدهی شما را افزایش می دهد و زمینه ساز سود بالاتری برای شماست. در ادامه این مقاله از وبسایت سازگار ارقام با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با بهترین گزینه ها به عنوان خرید لپ تاپ ترید با نکاتی که باید در خرید این لپ تاپ ها به آن توجه داشته باشیم نیز آشنا شویم.

ارزان ترین لپ تاپ برای ترید | برای ترید لپ تاپ یا کامپیوتر

در خرید لپ تاپ ترید به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

قطعا لپ تاپی که برای ترید مناسب است، دارای ویژگی هایی است؛ به طوری که تریدرها بتوانند به راحتی و با استفاده از آن، در زمینه معامله در بازارهای مالی فعالیت داشته باشند. در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که در خرید لپ تاپ ترید کدام قسمت ها از اهمیت بالاتری برخوردار هستند و باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم.

برخورداری از ویژگی های سخت افزاری مناسب

یکی از اصلی ترین مشخصاتی که لپ تاپ مناسب برای ترید باید داشته باشد، برخورداری از قدرت سخت افزاری خوب است. برای فعالیت در بازارهای مالی، حتی یک ثانیه نیز زمان زیادی به شمار می رود؛ به همین دلیل لپ تاپی که برای ترید استفاده می کنید باید از سرعت بالا و پاسخگویی سریعی برخوردار باشد. بنابراین در هنگام خرید لپ تاپ ترید، باید دقت کنید که لپ تاپ انتخابی شما دارای CPU قوی باشد تا به لطف پردازنده قوی خود، سرعت بالایی نیز داشته باشد.

حافظه رم مناسب

برای ترید به لپ تاپی با حداقل حافظه 8 گیگابایت رم نیاز است. بنابراین توصیه می کنیم به سراغ لپ تاپ هایی با رم بالاتر از 8 گیگابایت بروید. البته برای فرآیند تریدینگ توصیه می کنیم حتی گزینه هایی که دارای رم بالاتر از 8 گیگابایت یعنی 16 گیگابایت هستند را انتخاب نمایید. دلیل این موضوع این است که ممکن است مجبور شوید چندین برنامه را با هم باز کنید و باز کردن تب های بسیار در مرورگر نیازمند رم قدرتمندی نیز هست.

صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت

در صورتی که قصد ترید در بازارهای مالی را دارید، یعنی باید ساعت ها پای لپ تاپ بنشینید و هر گونه تغییراتی که در نمودارها اعمال می شود را دنبال کنید. برای اینکه بتوانید تمامی تغییرات را بررسی کنید و به خوبی تمامی جزئیات را مشاهده نمایید، قطعا باید نمایشگر لپ تاپ شما بزرگ باشد. البته بزرگ بودن صفحه نمایش کافی نیست و بسیار مهم است که دارای رزولوشن بالایی نیز باشد.

اگر قصد خرید لپ تاپ ترید را دارید، توجه کنید که برای ترید در بازارهای مالی، پنل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. یک نمایشگر 16 به 10 در مقایسه با یک نمایشگر 16 به 9 دارای پهنای بیشتری است و اینگونه فضای بیشتری برای تحلیل نمودارها فراهم می شود. بنابراین توصیه می کنیم به سراغ صفحه نمایش‌ های 15 اینچی و بیشتر بروید. لپ تاپ های 13 اینچی برای ترید چندان پیشنهاد نمی شوند. رزولوشن نمایشگر لپ تاپ مناسب برای ترید نیز بهتر است بالاتر از FHD باشد.

شارژدهی باتری مناسب

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ برای ترید را دارید، ممکن است زمان زیادی از روز را در بیرون از خانه باشید یا اگر اهل سفر هستید، حتما باید لپ تاپی که شارژدهی مناسبی داشته باشد را انتخاب کنید. دوام باتری اغلب لپ تاپ ها بیش از 5 ساعت می باشد، به همین دلیل حتما به آداپتور و برق نیز در طول روز نیاز خواهید داشت.

توجه به وزن لپ تاپ و برخورداری از قابلیت حمل

در صورتی که وزن لپ تاپ زیاد باشد، جابجایی آن سخت خواهد بود. بنابراین سعی کنید به سراغ لپ تاپ هایی بروید که دارای وزن مناسبی باشد تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.

کارت گرافیک لپ تاپ ترید

در هنگام خرید لپ تاپ ترید در نظر داشته باشید که ترید در بازارهای مالی بر اساس تجزیه و تحلیل نمودارهای مختلف و داده‌های گرافیکی انجام می‌ شود. بنابراین سعی کنید لپ تاپی را خریداری کنید که دارای کارت گرافیک قوی باشد و تصاویر را با کیفیت بالا و بدون تاخیر نمایش بدهد.

حافظه ذخیره سازی

به طور کلی فعالیت در بازارهای مالی نیازمند ذخیره و دسترسی سریع به داده ‌ها و فایل ‌های پرحجم است. بنابراین سعی کنید به سراغ لپ تاپ هایی که  دارای حافظه داخلی  SSD با ظرفیت کافی است بروید. در این حافظه‌ ها زمان بارگذاری کمتر است و دارای سرعت بالاتری نسبت به هارد دیسک های قدیمی هستند.

قابلیت های اتصال

لپ تاپی که برای ترید انتخاب می کنید باید دارای پورت های کافی و متنوع باشد؛ اینگونه می توانید دستگاه های جانبی متعدد شامل مانیتور خارجی، موس، کیبورد، دستگاه‌ های ذخیره سازی و … را به آن متصل نمایید. از جمله پورت های مهمی که یک لپ تاپ باید داشته باشد، پورت های USB، HDMI و Thunderbolt هستند.

معرفی بهترین لپ تاپ های ترید

برای خرید لپ تاپ ترید، گزینه های بسیاری وجود دارد. در ادامه برخی از لپ تاپ ها که یک گزینه مناسب به عنوان لپ تاپ ترید هستند را معرفی کرده‌ ایم.

لپ‌ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 18 G834 G834JY

ارزان ترین لپ تاپ برای ترید | برای ترید لپ تاپ یا کامپیوتر

اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید، این لپ تاپ با نمایشگر بزرگ 18 اینچی با رزولوشن QHD از نوع IPS و با نرخ نوسازی 240 بهترین گزینه به عنوان لپ تاپ تریدینگ است. نسبت 16 به 10 صفحه نمایش، یعنی فضای بسیار زیادی پیش روی شماست که می توانید به راحتی تمامی نمودارهای خود را در آن تحلیل کنید.

این لپ تاپ از نظر سخت افزاری نیز بسیار قدرتمند است، به طوری که در آن از پردازنده مرکزی اینتل نسل 13 مدل Core i9 13980HX استفاده شده است که در دسته بندی قوی ترین پردازنده های جهان قرار دارد. این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce RTX 4090 با 16 گیگابایت حافظه اختصاصی بهترین عملکرد را برای ترید به شما می‌دهد.

این مدل از لپ تاپ های ایسوس دارای 1 ترابایت SSD از نوع PCIe 4.0 NVMe M.2 و 32 گیگابایت رم از نوع DDR5 نیز می‌ باشند که امکان هر پردازشی در کسری از ثانیه را فراهم می کند. البته اگر خیلی اهل جابجایی هستید، این لپ تاپ چندان برایتان مناسب نیست، چراکه وزن زیادی دارد.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3YAF

ارزان ترین لپ تاپ برای ترید | برای ترید لپ تاپ یا کامپیوتر

از دیگر گزینه ها برای خرید لپ تاپ ترید، لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3YAF است که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های تریدینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

در این لپ تاپ از پردازندهINTEL  سری Core i5 مدل 1235U  استفاده شده است که عملکرد خوبی را دارد. برخورداری از حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و همینطور 12 گیگابایت رم، این لپ تاپ را برای کارهای ترید مناسب تر کرده است. وزن این لپ تاپ از برند لنوو نیز برابر با 1.63 کیلوگرم است که برای جابجایی مناسب است.

دیگر گزینه ها برای خرید لپ تاپ ترید

در ادامه به برخی دیگر از لپ تاپ ها که برای ترید گزینه مناسبی هستند، اشاره کرده‌ ایم:

  • Lenovo Legion 5 Gaming Laptop  (لپ‌ تاپ گیمینگ لنوو مدل لیجن 5)
  • MSI Stealth 15M Gaming Laptop (لپ‌ تاپ گیمینگ ام ‌اس ‌آی سری استلث)
  • Microsoft Surface Pro 8 (مایکروسافت سرفیس پرو 8)
  • HP Spectre x360  (اچ ‌پی اسپکتر ایکس 360)
  • Acer Aspire Slim 5 (ایسر اسپایر 5)

سخن آخر

برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق شما نیازمند ابزار مناسب نیز هستید که یکی از این ابزارها لپ تاپ مناسب است که مشخصات سخت افزاری خوبی داشته باشد و پاسخگوی نیازهای یک تریدر باشد.

در این مقاله سعی کردیم ضمن پرداختن به نکات مهم جهت خرید بهترین لپ تاپ های ترید، برخی از لپ تاپ های قدرتمند برای ترید را نیز برای شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی برای شما همراهان گرامی سایت سازگار ارقام باشد تا بتوانید برای خرید لپ تاپ تریدینگ تصمیم گیری نمایید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله لپ تاپ مناسب ترید چه ویژگی‌ هایی دارد؟ را مطالعه کنید.

سوالات متداول

  • در خرید لپ تاپ تریدینگ به چه نکاتی باید توجه داشت؟

اگر قصد خرید لپ تاپ تریدینگ را دارید، سعی کنید لپ تاپی که دارای پردازنده قدرتمند، کارت گرافیک با عملکرد فوق العاده، رم قدرتمند، حافظه داخلی سریع، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت و باتری باکیفیت است را انتخاب و خریداری کنید تا عملکرد خوبی را در هنگام پردازش داشته باشد و وقفه ای در روند معاملات شما در بازارهای مالی صورت نگیرد.

  • قیمت بهترین گزینه به عنوان لپ تاپ ترید چقدر است؟

لپ تاپ های ترید با قیمت های مختلفی وجود دارند و وابسته به اینکه شما لپ تاپ مناسب برای ترید را از چه برندی و با چه مشخصات سخت افزاری انتخاب می کنید، این قیمت ها نیز متغیر است.

دکمه بازگشت به بالا