اقتصادیمجله کسب و کار

بهترین دستگاه یووی ال ای دی برای خشک کردن ناخن در خانه

بیشتر خانم ها به ظاهری شیک و زیبا علاقه مند هستند و به جزئیات لباس خود توجه می کنند. استفاده از لباس ها و لوازم آرایشی مرغوب و مدرن برای خانم ها مهم است. انواع مختلف لاک ناخن با طرح ها و رنگ های مختلف هر روز در بازار ظاهر می شود و طرح های ناخن محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. اما خشک کردن ناخن ها آزار دهنده است. در این مقاله ما انواع لاک خشک کن را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن نی نی سایت | قیمت انواع دستگاه یو وی ناخن

دستگاه لاک خشک کن چیست؟

دستگاه لاک خشک کن، دستگاهی است که با استفاده از نور فرابنفش (UV) یا نور (LED)، لاک ژل ناخن را خشک می کند. لاک ژل ها برخلاف لاک های معمولی، در معرض هوا خشک نمی شوند و نیاز به دستگاه لاک خشک کن دارند. لاک ژل ناخن حاوی مولکول هایی هستند که به نور حساس هستند و توسط نور ماورا بنفش فعال می شوند، سفت می شوند و به هم می چسبند.

انواع دستگاه لاک خشک کن

دستگاه های لاک خشک کن در مدل های مختلف توسط برند های زیبایی ناخن ارائه می شوند. انواع دستگاه های لاک خشک کن عبارتند از:

  • دستگاه لاک خشک کن UV: این نوع دستگاه از لامپ های UV برای خشک کردن لاک ژل استفاده می کند. دستگاه های UV معمولا ارزان تر هستند.
  • دستگاه لاک خشک کن LED: این نوع دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن لاک ژل هایی است، که با نور ال ای دی خشک می شوند.
  • دستگاه لاک خشک کن UV/LED: این نوع دستگاه از ترکیب لامپ های یووی و ال ای دی برای خشک کردن انواع لاک ژل استفاده می شود. دستگاه های یووی ال ای دی سریع ترین نوع دستگاه لاک خشک کن است.

برای خرید دستگاه یووی ال ای دی در انواع مختلف کلیک کنید.

مزایای استفاده از دستگاه لاک خشک کن

با استفاده از دستگاه های لاک خشک کن می توانید به آسانی ناخن و دستانی زیبا داشته باشید. دستگاه های لاک خشک کن فواید زیادی دارند که عبارتند از:

  1. خشک شدن سریع لاک ژل

استفاده از دستگاه های لاک خشک کن، باعث کوتاه تر شدن زمان خشک شدن لاک ژل می شود. دستگاه های لاک خشک کن هر کدام با یک روش و یا تکنولوژی اختصاصی خود، سرعت خشک شدن لاک را به کمتر از 5 دقیقه کاهش می دهند.

  1. دوام بیشتر لاک ژل

لاک ژل هایی که با استفاده از دستگاه لاک خشک کن خشک می شود، دوام بیشتری دارند. بیشتر افراد برای مصارف زیبایی از لاک ها استفاده می کنند. با این وجود برخی از افراد به دلیل داشتن ناخن های بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی، نمی توانند کارهای معمول و روزمره خود را به راحتی انجام دهند. لاک های معمولی نیز مقاومت چندان زیادی ندارند و به همین دلیل این افراد برای تقویت ساختار ناخن های خود، از انواع مدل های کاشت و لاک ژل استفاده می کنند و در ادامه از دستگاه های لاک خشک کن برای دوام و مرتب بودن لاک ژل استفاده کنند.

  1. جلوگیری از لب پر شدن لاک ژل

لاک ژل هایی که با استفاده از دستگاه های لاک خشک کن خشک می شوند امکان لب پر شدن آن ها کمتر می شود. استفاده از خشک کننده های لاک، لاک ژل ها را به یک لایه بسیار قوی و درخشنده تبدیل می کند و تنها با رشد ناخن ها یا انجام کارهای بسیار سخت دستی، این لایه از بین می رود.

  1. کارآمد برای متخصص ها

افراد شاغل در حوزه ناخن، باید بتوانند ناخن مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن خشک کنند. به همین دلیل انواع لاک خشک کن برای متخصص های این حوزه بسیار مهم و ضروری است. عدم وجود این دستگاه ها به معنای توقف کار سالن های اختصاصی ناخن خواهد بود. برای مشاهده و خرید ابزار کاشت ناخن با بهترین قیمت می توانید با مراجعه به سایت گلارا خرید خود را با اطمینان بیشتر انجام دهید.

بهترین دستگاه های لاک خشک کن موجود در بازار

در بازار دستگاه های خشک کن لاک زیادی با انواع برند ها وجود دارد اما چند تا از بهترین برند ها و نوع  این دستگاه ها عبارتند از:

   دستگاه یووی ال ای دی ناخن مدل SUN C2 PLUS

یکی از بهترین دستگاه های لاک خشک کن است، که دارای 48 عدد لامپ است. لامپ های این دستگاه ترکیبی از نور یووی و ال ای دی می باشد. فضای داخلی دستگاه C2 بسیار بزرگ است که راحت دو دست درون دستگاه جا می شود. لامپ های موجود در این دستگاه قادر به خشک کردن هر مواد و لاک ژلی، در مدت 30 الی 60 ثانیه می باشد. این دستگاه دارای سینی مگنتی جدا شونده است که با توجه به فضای بزرگی که دارد برای پا هم می توان استفاده کرد.

دستگاه C2 دارای فن است که داخل دستگاه کار شده که این امر باعث می شود عمر لامپ دستگاه بالا برود. ویژگی های دستگاه لاک خشک کن SUNC2 عبارتند از:

  • سینی کف جدا می شود
  • دارای فن خنک کننده
  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • سنسور اسمارت
  • دارای حالت LOW HEAT برای بیلدر ژل ها
  • 150 وات
  • 48 عدد لامپ با چیدمان عالی

    دستگاه لاک خشک کن مینی یووی انگشتی مدل MINIQ3

این دستگاه دارای 3 عدد لامپ با کیفیت و ساختار مناسب می باشد که با قدرت 6 وات در اختیار شما قرار می گیرد.این مدل دارای ابعاد کوچکی است که مناسب خشک کردن لاک ژل می باشد و فضای ناچیزی روی میز شما اشغال می کند. این دستگاه قابل حمل و شارژی است. که در هنگام قطعی برق انتخاب مناسبی برای ناخن کاران عزیز می باشد که دیگر نیازی به توقف کار خود نیست و زمان را از دست نمی دهید. این دستگاه برای افرادی که هم در منزل و هم در سالن های تخصصی کار می کنند بسیار کارآمد و مناسب است. ویژگی های دستگاه لاک خشک کن مینی یووی عبارتند از:

  • دارای کابل
  • سه منبع نور دوگانه مجزا
  • یک کلید برای روشن و خاموش کردن
  • قابل شارژ با USB و پاور بانک و شارژ

    دستگاه لاک خشک کن انگشتی UV/LED مدل  DR-916

این دستگاه برای خشک کردن انواع لاک ژل ها و زیر ساز های ناخن مانند بیس کات و تاپ کات استفاده می شود. دستگاه لاک خش کن انگشتی دارای نور ال ای دی است که برای خشک کردن انواع لاک ژل کاربرد دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است. با استفاده از این دستگاه می توانید لاک ژل های خود را در هر زمان و مکانی خشک کنید. پس تهیه این دستگاه برای افرادی که علاقه زیادی به کاشت ناخن و لاک ژل دارند ضروری است. ویژگی های دستگاه لاک خشک کن انگشتی DR-916 عبارتند از:

  • دستگاه سبک و قابل حمل است
  • تایمر 45 ثانیه ای از پیش تنظیم شده دارای 2 وات سامسونگی
  • قابل شارژ با پاور یا کامپیوتر
  • کارکرد آسان
  • عمر طولانی و کیفیت بالا در خشک کردن لاک
  • قابل استفاده برای انواع لاک ژل

جمع بندی

برای تهیه و خرید دستگاه لاک خشک کن که نام برده شده می توانید به سایت فروشگاهی گلارا مراجعه کنید. در این مقاله ما انواع دستگاه های لاک خشک کن و فواید استفاده از دستگاه لاک خشک کن را برای شما توضیح دادیم. امیدوارم این مطالب به انتخاب بهتر و راحت تر شما کمک کرده باشد.

دکمه بازگشت به بالا