مجله جامعهمجله کسب و کار

تفاوت فیشیال با پاکسازی

گاهی اوقات به دلیل مشغله کاری، مراقبت از پوست خود را نادیده می گیریم یا سلامت پوست را در اولویت قرار نمی دهیم. همه این مشکلات باعث شده تا ضایعات پوستی بیشتر روی پوست ایجاد شود و سلامت و شادابی آن به خطر بیفتد.

افزایش سن یکی دیگر از مواردی است که بر سلامت پوست تاثیر می گذارد و باعث ایجاد چین و چروک های ریز و درشت روی آن می شود.

امروزه کلینیک های زیبایی بسیاری در سراسر کشور افتتاح شده است تا از بروز این ضایعات پوستی جلوگیری کرده و پوست شما را سالم و شاداب نشان دهند.

پاکسازی صورت و پوست روش هایی برای ایجاد ظاهری جوان هستند.

حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که این دو روش چه تفاوتی با هم دارند و هر کدام در چه مواردی موثر خواهند بود.

با ما همراه باشید تا پاسخ سوال “تفاوت پاکسازی صورت و پاکسازی صورت چیست؟” را بدانید. برای شما عزیزانم

چه زمانی باید صورت خود را تمیز کنیم؟

پاکسازی پوست صورت یکی از مهمترین جنبه های مراقبت از پوست است که ارزش آن را دارد که هر 2 تا 3 هفته یکبار در برنامه مراقبتی خود قرار دهید.

هوای آلوده امروزی و رژیم غذایی نامناسب از جمله عواملی هستند که باعث می شوند ذرات ریز کثیفی و چربی روی پوست جمع شوند.

اگر این ناخالصی ها از روی پوست پاک نشوند، پس از مدتی لکه ها یا چین و چروک هایی روی پوست ظاهر می شود.

کسانی که در معرض نور مستقیم خورشید و آلودگی گیاهی هستند باید هر از چند گاهی تمیز کنند.

پاکسازی با استفاده از ماسک مخصوص روی پوست انجام می شود و بنابراین هزینه کمتری نسبت به درمان های صورت دارد. مراحل مختلفی برای پاکسازی صورت وجود دارد:

شستشوی کامل پوست: این مرحله با استفاده از پاک کننده های بی ضرر برای از بین بردن تمام ناخالصی های پوست از جمله چربی و گرد و غبار انجام می شود. استفاده از آب ولرم و صابون ملایم می تواند بهترین گزینه برای پاکسازی ناخالصی های پوست باشد.

لایه برداری پوست: لایه برداری پوست شامل استفاده از ماسک های گیاهی یا شیمیایی برای از بین بردن سلول های مرده پوست است که منجر به پاکسازی عمیق پوست می شود.

بخور: در این روش منافذ بسته پوست با کمک بخار باز می شود تا عامل ایجاد کننده پوست برطرف شود.

عملکردهای ویژه برای از بین بردن جوش های سرسیاه: پس از انجام تمام مراحل بالا، جوش های سرسیاه و سایر جوش ها نیز از روی پوست پاک می شوند که باعث صاف و سالم بودن پوست می شود.

مراحل مختلف درمان صورت و انواع آن

این فرآیند شبیه به پاکسازی پوست، از بین بردن چربی، لایه برداری و از بین بردن جوش های سر سیاه است.

با این تفاوت که صورت با مرحله مهم ماساژ پوست همراه است. ماساژ صورت تاثیر شگفت انگیزی بر روی پوست ایجاد می کند زیرا باعث گردش بهتر خون در خون و بهبود بافت های پوست صورت می شود.

جالب است بدانید که روش های مختلفی برای ماساژ پوست صورت وجود دارد که هر کدام بسته به شرایط پوست به روش های مختلف و با ابزارهای مختلفی انجام می شود.

زمان مناسب برای درمان صورت

اگر هر صورت را به روش معمول انجام دهید، 60 تا 90 دقیقه طول می کشد تا در نهایت پوست خود را شاداب و تازه کنید.

برخلاف پاکسازی که باید اغلب انجام شود، صورت را می توان هر ۱ یا ۲ ماه یک بار انجام داد و در این مدت پوست ماندگاری خود را حفظ می کند.

هرگز این واقعیت مهم را فراموش نکنید که همه نمی توانند چهره را انجام دهند. چرا این روش نیاز به مهارت و حرفه دارد و باید زیر نظر پزشک متخصص زیبایی پوست انجام شود تا به نتایج معقولی برسید.

پزشک باید وضعیت پوست شما را کاملاً درک کند و بر اساس دانش خود، تجهیزات و مواد توصیه شده برای مراقبت از صورت را تهیه کند.

برخی از پزشکانی که با درمان های پلاسما نیز سروکار دارند باید اطلاعات کافی در مورد پرتوهای پلاسما و انواع آن داشته باشند.

تفاوت های کلی بین پاکسازی صورت و صورت را بررسی کنید

پاکسازی صورت باید هر دو یا سه هفته یکبار انجام شود، اما نیازی به تکرار منظم درمان در روش صورت نیست، کافی است بعد از 1 تا 2 ماه مجددا مراجعه کنید تا صورت تجدید شود.

هنگام تمیز کردن پوست فقط از ماسک مخصوص برای تمیز کردن پوست استفاده می شود و این دلیل هزینه کم درمان است. در روش صورت به صورت علاوه بر پاکسازی پوست، ماساژ پوست با دست یا دستگاه های مخصوص نیز انجام می شود که باعث افزایش هزینه ها می شود.

استفاده از ماساژ صورت در روش صورت باعث تحریک جریان خون در عروق می شود که باعث بهبود گردش خون و سلامت بافت می شود.

ماندگاری هر صورت بین 1 تا 2 ساعت با روش پاکسازی کمتر است.

روش پاکسازی پوست با استفاده از یک ماسک و با یک روش انجام می شود اما در روش آرایش از روش های مختلفی برای ماساژ پوست با توجه به وضعیت پوست استفاده می شود.

روش صورت در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب می رسد.

و در پایان

هرگز از سلامت و جوانی پوست خود غافل نشوید و سعی کنید همیشه روش های جوانسازی پوست را در برنامه خود قرار دهید.

دکمه بازگشت به بالا