نماد سایت مجله آنلاین

سایبان کالسکه ای در چه مواردی قابل استفاده هستند؟

سایبان کالسکه ای (سایبان کروک)

سایه بان کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح دلخواه ارایه می شود.

معرفی سایبان کالسکه ای

مغازه به دلیل قیمت پایین تر نسبت به انواع دیگر سایبان و کاربردی بودن آن در برابر تابش اشعه نورخورشید در زوایای مختلف و استحکام بالاتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. سایبان کالسکه ای مغازه درست است که شکل و شمایل قدیمی به خود گرفته ولی با توجه به دلایل ذکر شده طرفداران زیادی دارد.

سایبان کالسکه ای (کروک) مغازه سازه آهنی نورد شده ای را شامل می شود که بعد از اسمبل شدن تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه آهنی معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود.

سایبان -تبلیغاتی-سایبان -مغازه

سایبان-تبلیغاتی-سایبان-کالسکه ای

سایبان مغازه-سایبان تبلیغاتی

روکش سایبان کالسکه ای مغازه (کروک) از 4 نوع عمومی زیر تبعیت می کند.

  1.  پلی استر با روکش دو رو pvc (اتریشی و کره ای)
  2. ترانزیت یک رو pvc(ایرانی)
  3. بنر 15 انس استار کره
  4. پارچه راه راه و نانو با طرح های مختلف

موارد ۱ و ۲ طول عمر بالاتر نسبت به مورد ۳ دارند ولیکن چاپ روی بنر کیفیت بالاتری دارد و معمولا مشتریانی که طرح روی سایبان برای آنها اهمیت دارد از مورد ۳ استفاده می کنند. سایبان کالسکه ای هم اکنون محبوبیت زیادی در میان قشرهای مختلف در سراسر دنیا دارند. سال‌های زیادی است که سایبان کالسکه ای در اروپا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

سایبان کالسکه ای معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شود. بازوهای جانبی سایبان کالسکه ای فنر دارد و همچنین دارای یک موتور می باشد. یک لوله گرداننده در بالای سایبان کالسکه ای قرار دارد. علاوه بر آن یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان کالسکه ای در آن وجود دارد. در اوایل قرن نوزدهم نیز از سایبان کالسکه ای با پارچه‌های کرباس پنبه ای استفاده می‌شد. و اکنون نیز پرطرفدار است و حتی به تعمیر سایبان های قدیمی نیز می پردازند تا بتوان مجدد از آنها استفاده کرد.

اجزای سایبان کالسکه ای

اسکلت 

اسکلت سایه بان کالسکه ای در ایران سایبان معمولا با متریال استاندارد و قوی ساخته میشود که طول عمر بالای چادر کالسکه ای را تضمین میکند.

گیربکس

گیربکس چادر کالسکه ای بر اساس ابعاد آن به سه دسته گیربکس ساده،گیربکس ونوس،گیربکس پایا طبقه بندی میشود.استفاده از دنده چادر کالسکه ای بر حسب تجربه و بر اساس ابعاد سایبان کالسکه ای بسیار پر اهمیت میباشد چرا که گیربکس های با توان پایین در طولانی مدت موجب ایجاد هزینه برای مصرف کننده میشود که این مورد با توجه به ماموریت ما خط قرمز ایران سایبان محسوب میشود.

روکش

روکش مورد استفاده در سایه بان کالسکه ای نیز برحسب سفارش و نیاز مصرف کننده متفاوت میباشد.

گیر بکس کالسکه ای پایا

گیربکس کالسکه ای ساده

گیربکس کالسکه ای ونوس

کاربردهای سایبان کالسکه ای:

سایبان کالسکه ای با توجه به قیمت آن و شکل آیرودینامیکی که دارد کاربردهای گسترده ای پیدا کرده است که در زیر به برخی از آنها اشاره میشود:

سایبان کالسکه ای مغازه

چادر کالسکه ای مغازه گزینه مناسبی برای مغازه ها،سوپر مارکتها و کافه ها میباشد.

سایبان کالسکه ای مغازه

چادر کالسکه ای پنجره

سایبان کالسکه ای پنجره برای محافظت از پنجره ها در مقابل افتاب و برف و باران توسط ساخته میشود.

سایبان_پنجره_مدل_کالسکه ای

چادر کالسکه ای خودرو

سایبان کالسکه ای خودرو یکی از انواع   است که بعنوان محافظ خودرو مشتریان بسیاری پیدا کرده است.

چادر کالسکه ای خودرو

چیست و چرا جزو کاربردی ترین سایبان ها محسوب می شود ؟ بدون شک سایبان های کالسکه ای یکی از زیباترین و کاربردی ترین مدل های سایبان های قابل به کارگیری برای فروشگاه به شمار می رود . سایه بان کالسکه ای را به طور معمول بیش تر از از دیگر سایه بان ها مورد بکارگیری قرارمی دهند . برای شناخت بیشتر با مشخصات سایبان کالسکه ای با همراه باشید .

مشخصات سایبان کالسکه ای چیست ؟

مشخصات سایبان کالسکه ای چیست ؟ سایبان های کالسکه ای هنوز هم جزو سایبان های پرکاربرد جهت استفاده در مکان های مختلف به شمار می رود. این مدل سایبان در ابعاد مختلف تا 6 متر دهنه و با بازشو استاندارد 1 . 20 سانت قابل عرضه است جهت روکش سایه بان کالسکه ای اشکال روکش از روکش ترانزیت گرفته تا روکش دو طرف پی وی سی کره ای قابل اجرا می باشد. یکی از مشخصات سایبان کالسکه ای جهت مصارف تبلیغاتی هم مشتریان متعددی دارا می باشد و با اسم سایبان تبلیغاتی کالسکه ای نیز شناخته میشود.

اشکال مختلف سایبان کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای با متریال های متفاوتی ساخت و عرضه میشود و این مورد از مشخصات سایبان کالسکه ای محسوب می شود.  به طور معمول برای سایبان کالسکه ای از روکش ترانزیت به کارگیری می شود البته بسته به ذوق و سلیقه صاحب کار می توان سایبان کالسکه ای را با کیفیت های گوناگون از جمله سایبان کالسکه ای کره ای , سایبان کالسکه ای بنری , سایبان کالسکه ای فلکسی , سایبان کالسکه ای نانو تهیه و تنظیم نمود . سایبان کالسکه ای امروزه فقط برای سردرب فروشگاه ها کاربرد ندارد بلکه با توجه به ویژگی ها و آسانی در که دارد توانسته تحت عنوان سایبان ایوان , سایبان ماشین , سایبان درب و سایبان ویلا هم مطرح شود . نقطه قوت سایبان کالسکه ای استحکام دو چندان بالای آن نسبت به سایبان برقی است که جایگاه آن را ارتقا داده است.

مزایای استفاده از سایبان کالسکه ای

استحکام بالای سایبان کالسکه ای

یکی از مشخصات سایبان کالسکه ای که موجب استقبال فراوان از آن توسط عموم مردم شده است , استحکام فراوان آن و مناسب بودن ازین مدل می باشد . غالبا از فولاد برای ساخت این مدل از سایه بان ها بهره گیری می شود . این مسئله سبب ساز می شود تا کرکره کالسکه ای مستحکم و با تداوم باشد . و با اعتنا به شکل آیرودینامیکی خویش نسبت به سایبان بازویی و همینطور سایبان برقی به ویژه در مواقع باد از استحکام بالاتری برخوردار باشد . دارا بودن این مزایا در خصوص سایبان های قدیمی مطرح نبود به همین دلیل از دوام پایینی برخوردار بودند.

پوشش بدون نقص سایه بان کالسکه ای

از سایر دلیل و مزایای سایبان های کالسکه ای می توان به پوشش بدون نقص درب فروشگاه ها اشاره نمود . پوشش این جور از سایبان ها به طوری می‌باشد که تابش مستقیم نور خورشید و آفتاب به هیچ وجه نمی تواند از آن عبور نماید و به مکان مورد نظر وارد شود . همینطور سایه بان کالسکه ای دارنده قابلیتی می‌باشد که از ورود گرد و غبار به درون فروشگاه ها هم جلوگیری خواهد کرد . بر این اساس کسانی که به ورود گرد و غبار به درون فروشگاه خود حساس هستند می توانند از این ابزار رفاهی در جهت محافظت از فروشگاه کمک بگیرند.

تبلیغات گسترده روی سایبان کالسکه ای

یکی دیگر از موارد مهم درر به کار گیری سایبان کالسکه ای قابلیت درج تبلیغات گوناگون می‌ باشد . غالبا در دنیای مدرن مارکتینگ و تبلیغات در هر کاری کلام اولیه را می زند . بر این اساس اشخاصی که قصد دارند کسب و فعالیت خویش را با موفقیت روز افزون پیش ببرند , می‌توانند از سایه بان کالسکه ای بهره بگیرند . این امکان به خصوص در مورد شرکت ها و برند ها وجود دارد چرا که با دقت به گستردگی فضای تبلیغاتی این گونه سایبان آیتم زیاد قابل قبولی تحت عنوان سایبان تبلیغاتی در کنار سایبان تبلیغاتی بازویی و همینطور چتر تبلیغاتی محسوب می شود. چاپ تبلیغات بر روی سایبان تاثیر زیادی در ماندگاری نام شغل و برند شما در ذهن مشتری دارد زیرا حافظه دیداری و بصری مشتریان به شدت قوی است.

استقبال بی نظیر از سایبان کالسکه ای

توضیحاتی در خصوص مشخصات سایبان کالسکه ای و مزایای آن به شما عزیزان دادیم. سایبان کالسکه ای دوستداران متعددی بین صاحبان کسب و فعالیت داراست به دلیل آنکه چنین انتخابی مزایای متعددی برای آن‌ ها به همراه خواهد داشت . ولی در صورتیکه شما برای نخستین بار در صدد گزینش و خرید یک سایه بان برای مغازه یا فروشگاه خود هستید , توصیه می‌کنیم با مطالعه مزایای خرید سایبان کالسکه ای آشنا شده و در انتها انتخاب بهتری داشته باشید .

خروج از نسخه موبایل