اقتصادیمجله کسب و کار

چرا باید سایبان برقی را تعمیر کنیم؟

چرا از سایبان برقی استفاده کنیم؟

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی درباره تعمیر انواع سایبان برقی به شما بدهیم. سایبان برقی محصولی جدید نیست بلکه نزدیک به چند سال است که افراد مختلف برای خرید سایبان برقی اقدام می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا سایبان برقی این روزها بر سر زبان ها افتاده است یکی از این دلایل که می توانیم به آن اشاره کنیم دوام بالای می باشد. مالکان سایبان برقی بدون هیچ دردسری سال ها از سایبان برقی خود استفاده می کنند.

تعمیر آفتابگیر خودرو | تعمیر سایبان چتری

اما هر وسیله ای که از آن مراقبت نشود بعد از مدت ها قطعا نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد سایبان برقی نیز همینطور می باشد اگر نتوانید از آن به خوبی مراقبت کنید بعدها ایراداتی در آن شکل می گیرد که شما مجبورید به فکر تعمیر آن باشید. اگر بخواهیم به دلایل استفاده از سایبان اشاره کنیم عموما بیشترین کاربرد یک سایبان در ایجاد سایه می باشد اما خب سایبان ها کاربردهای دیگری مانند تبلیغات دارند. در ادامه شما را با انواع سایبان برقی بیشتر آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید

تعمیرات انواع سایبان برقی

سایبان برقی انواع مختلفی دارد. سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان بالکن، سایبان پاسیو و… از انواع سایبان برقی می باشد. سایبان برقی همانطور که از نامش پیدا می باشد به کمک یک موتور برقی باز و بسته می شود. این موتور برق دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس نیاز خود می توانید آن را سفارش بدهید. قیمت یک موتور بر اساس قدرت آن محاسبه می شود هر چقدر قدرت یک موتور برقی بیشتر باشد پوشش سایبان برقی با سرعت بیشتری باز و بسته خواهد شد البته سرعت باز و بسته شدن به اندازه و وزن سایبان هم بستگی دارد.

تعمیر انواع سایبان برقی چگونه انجام می شود؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد سایبان برقی از تجهیزات و موتور الکتریکی تشکیل شده است. این موتور الکتریکی برای باز و بسته کردن سایبان برقی، تغییر زاویه و شیب سایبان کاربرد دارد. اگر این موتور الکتریکی به هر دلیلی از کار افتاد و کارایی سابق را برای شما نداشت بهتر است به فکر تعمیر آن باشید که اگر تعمیرات لازم انجام نشود شما باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید تا موتور سایبان برقی مانند روز اول برای شما کار کند.

چنان چه احساس کردید شما کارایی قبلش را ندارد می توانید با مراجعه به شرکت ما تعمیر سایبان برقی خود را به ما بسپارید. یکی از نواع سایبان برقی که عموما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سایبان مغازه می باشد.

از سایبان مغازه برای محافظت از مغازه، اجناس داخل مغازه و مشتریان استفاده می شود. نور خورشید اگر به صورت مستقیم به داخل مغازه بتابد باعث می شود دمای مغازه ی بالا برود این موضوع باعث می شود مشتریان از داخل مغازه فرار کنند. با سپردن این نوع سایبان به یک شرکت تخصصی می توانید این اطمینان را حاصل کنید که تعمیر سایبان شما بدون ایجاد هر گونه مشکلی انجام می شود.

البته فکر نکنید که سایبان برقی تنها موتور آن بعد مدت ها استفاده خراب می شود بلکه پارچه سایبان، قطعات و… آن نیز می تواند نیاز به تعمیر داشته باشد.

تعمیر انواع سایبان برقی با کمترین هزینه

تعمیر سایبان برقی در شرکت ما زیر نظر متخصصان حرفه ای انجام می شود. تمام مراحل تعمیر سایبان برقی شما زیر نظر نیروهای متخصص انجام می شود. قیمت تعمیر انواع سایبان برقی به میزان آسیب دیدگی آن بستگی دارد. البته هزینه تعمیر سایبان برقی به نوع سایبان برقی نیز مربوط می باشد. اگر سایبان برقی شما نیاز به تعویض قطعات نیز داشت قیمت آن هم هزینه بر خواهد بود. ما از قطعات اورجینال برای سایبان برقی شما استفاده می کنیم تا دیگر ایرادی در سایبان برقی شما ایجاد نشود. ما در شرکت ما تعمیر انواع سایبان برقی را با کمترین هزینه انجام می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تعمیر سایبان برقی خود راچرا سایبان برقی من باز نمی شود؟

تجربه به افراد متخصص ثابت کرده است که حتی قابل اعتماد ترین سایبان ها نیز به مرور زمان ممکن است هنگام باز و بسته شدن دچار ایرد شوند. درصورتی که سایبان شما گیر می کند باید مشکل را کشف کنید و ببینید که امکان تعمیر آن برای شما فراهم است یا خیر؟ نکته ای که وجود دارد نحوه عیب یابی می باشد.

باید تعیین شود که آیا امکان باز و بسته شدن برای سایبان شما وجود دارد یا خیر؟ سپس به وسایل و قطعات و تجهیزات نگاهی بندازید. سپس عیب این قطعات را درصورت وجود مشکل را برطرف کنید. اگر آزمایش هایی برای تشخیص علت خرابی انجام دهید این آزمایش ها عیب یابی نام دارد. نگرانی درکار نیست. قرار نیست برای عیب یابی فیل هوا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید به سراغ مطالعه ادامه مطلب بروید.

دو عیب بزرگ درباره سایبان های گیرکرده ممکن است. یکی اینکه امتدادی را درباره شان شاهد نیستیم و یا اینکه جمع شدنی درباره شان دیده نمی شود. درصورت عدم امتداد سایبان عملا نمی توان انتظار سایه را داشت. خرابی شاید برایتان قابل باورنباشد که امری رایج است. یکی دیگر از دلایل خرابی سایبان را می توان استفاده از قطعات ضعیف دانست. ولی برای رفع عیب سایبان نیز راه هایی وجود دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

راه هایی بر حل مشکل باز نشدن سایبان برقی

مهم ترین راه های بررسی و درصورت امکان حل مشکلات سایبان ها موارد زیر می باشند، اگر با مشکل باز نشدن سایبان برقی مواجه شدید اینگونه عمل کنید:
در اولین گام به سراغ بررسی کلید های مدار و فیوز بروید. درصورتی که موتور کار نمی کند سایبان را ببینید. چرا که ممکن است خراب باشد. ولی اگر فیوز سالم است سایر تجهیزات الکتریکی را بررسی کنید.
سیم کشی داخل ونیز اطراف موتور سایبان را بررسی کنید و درصورت اشکال به رفع آن اقدام کنید. درصورتی که جریان درستی به موتور نرسد نمی توان انتظار کارکردن آن را داشت. اگر سیم فرسوده و یا خرابی می بینید احتمال دارد علت خرابی همان باشد.
شاید علت گسترش پیدا نکردن سایبان های شما یکنواخت غلتیده نشدن در لوله سایبان باشد. به طوری که همین امر سبب گیرکردن سایبان می شود.
در بسیاری از موارد علت خوردگی قطعات سایبان بارش باران می باشد. به طوری که با این وضعیت موتور نمی تواند به خوبی کار کند. برای رفع زنگ زدگی و هرگونه خرابی درپی بارش باران اقدام کنید. بررسی کنید که آیا درپی فشار دادن دکمه موتور این قطعه کار می کند یا خیر؟ درصورتی که کار می کند ولی سایبان را جمع نمی کند سایبان را از لوله اش خارج کنید.
یکی دیگر از مشکلات صدای کلیکی است که هنگام کارکردن موتور می شنوید. این مشکل برای برطرف شدن نیاز به تخصص و درجه بالایی از تجربه و البته دانش و مهارت می باشد.

مشکلات جمع نشدن سایبان برقی

پیچ هایی که روی سایبان تعبیه شده اند را بررسی کنید. اگر پیچ های به کار رفته در ساختار سایبان شل شده باشند سبب می شود در عملکرد سایبان شما مشکل ایجاد شود.
بازو های سایبان را نیز نباید مورد چشم پوشی قرار داد. درصورتی که این بازو ها حرکتی به موازات هم ندارند این امر نشان از نیاز به تعمیر سایبان می دهد.
ممکن است عواملی مانند بارش باران یا عوامل دیگری سبب شوند تا پارچه شما دچار تاب خوردگی شود. در این صورت برای رفع مشکل باید پارچه را تعویض کنید.
ساختار های برقی مانند فیوز ها و یا کلید ها و البته طریق سیم کشی سایبان را بررسی کنید. مشکلات الکتریکی ممکن است سبب شوند تا سایبان شما جمع نشده و یا امتداد نیابند.
شاید موتور شما کار کند ولی عملکرد خوبی را روی باز و بسته شدن سایبان از خود نشان ندهد. در این صورت به منظور بررسی موتور و باید از یک فرد متخصص بهره گیرید.

دکمه بازگشت به بالا