اقتصادیمجله کسب و کار

30 راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام | آپدیت 2023

افزایش فالوور اینستاگرام (instagram follower increase) یکی از مهم‌ترین و بارزترین دغدغه‌های کسانی است که در این رسانه فعالیت دارند. کسانی که کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اند می‌دانند که با افزایش فالوور واقعی، احتمال فروششان بیشتر و برندشان معروف‌تر می‌شود، به همین خاطر تمایل دارند که روش‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوورهای خود یاد بگیرند.

در این مقاله قصد داریم با چند راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و  نحوه خرید پروفایل ویزیت اینستاگرام آشنا شویم. در صورتی که از این راهکارها به درستی و آگاهانه استفاده کنید، بدون شک نتیجه خواهید گرفت و هدفتان در این رسانه اجتماعی محقق خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید یک کسب و کار عالی و پرفروش در اینستاگرام راه اندازی کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

مزایای افزایش فالوور اینستاگرام

احتمالا این سوال در ذهن شما نقش بسته که چرا باید به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام باشیم؟ وقتی فالوورهای ما در اینستاگرام زیاد شود، چه سودی برای ما دارد؟ چرا اینستاگرام از پیج‌هایی که فالوورهای زیادی دارند حمایت می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند که بیشتر دیده شوند؟ در ادامه به چند مورد از مزایای بالا رفتن تعداد فالوورها در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

1. با مخاطب بیشتر، مشهورتر خواهید شد

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که هر چه فالوور بیشتری داشته باشید، قطعاً میزان شهرت و معروفیت شما هم بیشتر خواهد شد چرا که افراد بیشتری با شما آشنا می‌شوند. این موضوع برای اینفلوئنسرها و افراد تأثیرگذار اهمیت زیادی دارد. شما هم با مشهور شدن می‌توانید فرصت‌های بسیار زیادی برای خودتان خلق کنید چرا که مردم به صحبت‌هایتان گوش می‌کنند و به شما اهمیت خواهند داد.

2. می توانید حمایت مالی جذب کنید

یکی دیگر از مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که می‌توانید از مخاطبان خود حمایت مالی بگیرید. این حمایت مالی می‌تواند در امور مختلفی از جمله امور خیریه صرف شود. بعضی از مخاطبان روی بالا بودن تعداد فالوورها حساس هستند و اگر تعداد دنبال کنندگان پیج‌تان زیاد نباشد، به راحتی به شما اعتماد نخواهند کرد.

3. با افزایش فالوور، احتمال فروش بالا می رود

یکی از قواعد و قوانین مهم کسب و کارهای اینترنتی این است که هر چه فالوورها و مخاطبان بیشتری داشته باشید، قطعاً درآمد بیشتری هم خواهید داشت؛ زیرا افزایش مخاطبان باعث افزایش احتمال فروش می‌شود. از این رو است که افزایش فالوورها موجب افزایش فروش شما می‌شود و در نتیجه از این راه از کسب و کار شما هم حمایت خواهد شد.

4. امکان همکاری در فروش برای شما فراهم می شود

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از طریق رسانه‌های اجتماعی، همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. در صورتی که تعداد مخاطبان شما زیاد باشد و در بین مخاطبان خود معروف شده باشید، می‌توانید محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر را با لینک اختصاصی خود به مخاطبان معرفی کنید و از آن‌ها بخواهید که به آن پیج بروند و خرید کنند. در این صورت آن کسب و کار هم بخشی از سود فروش را به شما خواهد داد. یکی از مزایای مهم افزایش فالوور در اینستاگرام این است که امکان همکاری در فروش برای شما فراهم می‌شود.

30 great ways to increase Instagram followers Update 2023

5. می توانید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید

وقتی تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام افزایش پیدا کند، اینستاگرام هم راحت‌تر به شما اعتماد می‌کند و در نتیجه می‌توانید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام تلاش کنید. در حال حاضر بسیاری از پیج‌ها آرزوی گرفتن تیک آبی را دارند و می‌دانند که با تیک آبی هم معروف می‌شوند و هم می‌توانند فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. برای معروفیت، برند شدن و افزایش فروش، هیچ راهی بهتر از افزایش سریع فالوور نیست.

6. می توانید به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

همان طور که بیان کردیم افزایش فالوور باعث مشهور شدن شما می‌شود. وقتی در بین مخاطبان خود مشهور و معروف شوید، به حرف شما توجه می‌کنند و اگر درخواستی از آن‌ها داشته باشید، انجام خواهند داد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید به یک شخصیت تأثیرگذار یا اینفلوئنسر تبدیل شوید و در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ فعالیت کنید، باید تلاش کنید که فالوورهای خود را تا حد امکان افزایش دهید.

7. ترافیک وب سایت خود را افزایش می دهید

یکی دیگر از مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که می‌‌توانید لینک وب‌سایت خود را در استوری‌، کپشن یا بیوی اینستاگرام خود قرار دهید و از مخاطبان خود بخواهید که برای خرید یا افزایش اطلاعات به وب‌سایت شما سر بزنند. در صورتی که فالوورهای زیادی داشته باشید، قطعاً تعداد زیادی از مخاطبان وارد وب‌سایت شما می‌شوند و در نهایت، ترافیک وب‌سایت‌تان افزایش پیدا می‌کند.

8. می توانید تعداد سابسکرایبرهای کانال یوتیوب را بیشتر کنید

افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام فقط به این رسانه اجتماعی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از مخاطبان بخواهید که برای دریافت تخفیف یا کسب اطلاعات بیشتر به کانال یوتیوب شما مراجعه کنند. با توجه به این موارد، بالا بردن تعداد فالوورها در اینستاگرام می‌تواند به نفع استراتژی یوتیوب مارکتینگ شما تمام شود.

9. مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا می کنید

یکی دیگر از دلایل اهمیت افزایش فالوور  اینستاگرام واقعی این است که با این روش می‌توانید مخاطبان بیشتری را با برند خودتان آشنا کنید. هر چه مخاطبان بیشتری با برند شما آشنا شوند، برند شما معروف‌تر و مشهورتر خواهد شد. بنابراین افزایش فالوور در اینستاگرام، یکی از ستون‌های اصلی برندسازی است. اگر به دنبال ساختن یک برند پرآوازه هستید، سعی کنید تعداد فالوورهای علاقمند و واقعی پیج خود را بیشتر کنید.

10. می توانید کسب و کارهای دیگری در کنار کسب و کار فعلی خود راه بیندازید

وقتی مخاطبان شما و برندتان را بشناسند و اعتماد کنند، در کنار شما قرار می‌گیرند و اگر یک کسب و کار دیگر هم راه اندازی کنید، به شما کمک می‌کنند که خیلی سریع رشد و پیشرفت کنید و به فروش برسید. البته باید شهرت خود را حفظ کنید و بهترین محصولات و خدمات را به مشتری ارائه کنید تا بتوانید اعتماد او را نگه دارید.

25 راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام

در بخش قبلی تلاش کردیم مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام را بیان کنیم و در این بخش می‌خواهیم روش‌ها و راه‌های مختلف برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام را ارائه دهیم. در صورتی که می‌خواهید در اینستاگرام بازاریابی کنید، لازم است تا یکی از استراتژی‌ها و اهداف مهم خود را افزایش تعداد فالوورها قرار دهید. خیلی از متخصصان و کارشناسان اینستاگرام معمولاً می‌گویند جذب فالوور کار سختی است ولی راهکارهایی که در ادامه مطرح می‌شود، می‌تواند فالوورهای شما را به شدت افزایش دهد. البته باید راهکارهای زیر را به صورت مستمر و مداوم دنبال کنید.

1. محتوای با کیفیت و منحصر به فرد تولید کنید

اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق باشید و کسب و کاری پرفروش در این رسانه اجتماعی راه اندازی کنید، باید محتوای ناب و درجه یک تولید کنید. محتوایی که به صورت روزانه در اینستاگرام منتشر می‌شود، به قدری زیاد است که بسیاری از کاربران حوصله‌ای برای بررسی تمامی محتواها ندارند. امروزه مخاطبان فقط به محتواهایی توجه می‌کنند که متمایز و منحصر به فرد باشد. اگر واقعاً خواهان موفقیت در اینستاگرام هستید، باید محتواهای عالی، ارزشمند، معنادار و متمایز تولید کنید.

هنگام تولید محتوا به مسئله «تمایز» توجه ویژه داشته باشید؛ زیرا عنصر تمایز، مخاطبان و فالوورهای شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. تمرکز خود را روی کیفیت محتوا بگذارید؛ زیرا محتوای کم و باکیفیت خیلی بهتر از محتوای زیاد و بی‌کیفیت است. پیش از این در مقاله تولید محتوا در اینستاگرام، به چند فوت و فن مهم برای تولید محتوا در این پلتفرم اشاره کردیم. در ادامه به چند مورد از معیارهای تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام اشاره شده است:

  1. جدی گرفتن احساسات کاربران
  2. تولید محتوای خلاقانه و ناب
  3. برگزاری چالش و دعوت مخاطبان به مشارکت
  4. تولید محتواهای سازگار با فرهنگ جامعه
  5. داستان سرایی
دکمه بازگشت به بالا