نماد سایت مجله آنلاین

ماسک صورت باید چند دقیقه روی پوست بماند؟

جذابیت مقاومت ناپذیر اسپری بدن ویتابلا را کشف کنید، عطری که حواس را مجذوب خود می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. این مقاله ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد این اسپری بدن را به همراه گزینه‌ای برای اسپری بدن مکمل برای افزایش عطر شما معرفی می‌کند. آماده باشید تا هر جا که می روید یک اثر ماندگار از خود به جای بگذارید!

وقتی صحبت از ایجاد یک اثر ماندگار می شود، عطر مناسب می تواند معجزه کند. اسپری ویتابلا بیز را وارد کنید، رایحه ای که اعتماد به نفس و پیچیدگی را تراوش می کند.

در اینجا به بررسی ویژگی‌ها و مزایای متمایز این اسپری بدن می‌پردازد و تأثیر طولانی‌مدت، نت‌های باطراوت و تطبیق‌پذیری آن را برجسته می‌کند. علاوه بر این، ما یک گزینه مکمل، اسپری بدن، ارائه می دهیم تا به شما کمک کند مجموعه ای از عطرها را انتخاب کنید که شخصیت و سبک شما را منعکس می کند. با اسپری خوشبو کننده بدن ویتابلا خود را برای پذیرفتن قدرت عطر و تقویت هاله خود آماده کنید!

ویژگی ها اسپری خوشبو کننده بدن ویتابلا :

اسپری بدن ویتابلا با رایحه مقاومت ناپذیر و اثر ماندگاری که دارد یک بازی را در دنیای عطرها تغییر می دهد. یادداشت های با طراوت و کاربرد همه کاره آن، آن را به بخشی ضروری از روال روزانه شما تبدیل می کند.

با این حال، برای یک مجموعه عطری جامع، توصیه می کنیم از اسپری بدن در کنار اسپری خوشبو کننده بدن Vitabella استفاده کنید. این ترکیب به شما اجازه می دهد تا با رایحه های مختلف آزمایش کنید و هر روز را به یک تجربه بویایی منحصر به فرد تبدیل کنید. آماده باشید تا اعتماد به نفس درونی خود را آزاد کنید و اثری ماندگار با قدرت عطر به جا بگذارید!

با انواع ماسک صورت آشنا شوید!

این روزها بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی، ماسک صورت‌های متعددی ارائه دادند تا شما با توجه به نیازتان آن را تهیه نمایید. با این حال این ماسک‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ آیا نوع ماسک صورت روغن زیتون ویتابلا باعث تغییر در روند جذب پوست می‌شود یا خواص متفاوتی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه نمایید.

  1. ماسک کرمی صورت

در صورتی که می‌خواهید ماسک صورت برای نرم کردن پوست تهیه کنید تا پوستی لطیف داشته باشید، خرید ماسک کرمی صورت، انتخاب بهتری خواهد بود. ماسک کرمی معمولا مناسب پوست‌های خشک و حساس است. این ماسک بافت کرم مانندی دارد و باید برای دقایقی روی پوست باقی بماند تا جذب پوست شود و تاثیر بهتری روی آن داشته باشد. معمولا ماسک کرمی صورت باید از 10 تا 30 دقیقه روی پوست باقی بماند و سپس باید با آب سرد یا ولرم شسته شود.

برخی از ماسک‌های صورت کرمی باعث از بین رفتن چروک پوست می‌شوند، چرا که در مدتی زمانی که روی صورت باقی می‌مانند، جذب پوست می‌شوند و باعث آبرسانی پوست می‌گردند ، در نتیجه میزان چروک و خطوط پوست صورت کاهش می‌یابد.

برخی از ماسک‌های کرمی صورتی خاصیت کاهش منافذ پوستی را دارند و باعث بهبود بافت پوست می‌شوند. در واقع این نوع ماسک‌ها بافت یا سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و باعث کلاژن سازی یا جوان سازی پوست می‌شوند.

ماسک شب مرطوب کننده و آبرسان بایوآکوا یکی از ماسک‌های کرمی است. این ماسک حاوی عصاره انار و یک مرطوب کننده و آبرسان قوی برای پوست است. ماسک شب بایوآکوا منافذ را پاکسازی و چین‌وچروک را کاهش می‌دهد. قیمت ماسک صورت کربن فعال ویتابلا به عوامل مختلفی مانند حجم، نوع فروشگاه و فروشنده و همچنین تخفیف‌های موجود بستگی دارد.

  1. ماسک ژله‌ای صورت

ماسک ژله‌ای صورت ظاهری همچون ژله با بافتی نرم و شفاف دارد. این نوع ماسک صورت انتخاب بسیار مناسبی برای پوست نرمال و چرب است. برخی از ماسک‌های ژله‌ای صورت حاوی انواع میوه است که میزان چربی و منافذ پوست را کاهش می‌دهد.

اگر ماسک ژله‌ای حاوی گیاه و عسل باشد، برای آبرسانی پوست مناسب خواهد بود و پوست خشک را نرم و لطیف می‌کند. برخی از ماسک‌های ژله‌ای حاوی دانه‌های شن مانند و مناسب لایه برداری هستند. نباید آن‌ را همچون ماسک کرمی روی پوست قرار دهید و باید با حرکات دورانی آرام روی پوست بمالید. استفاده از ماسک ژله‌ای لایه بردار به نسبت بقیه ماسک‌ها کمی متفاوت است و باید آن را به مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید.

  1. ماسک صورت گِل

در صورتی که پوستی مستعد آکنه یا ملتهب دارید یا پوستتان میزان چربی بالایی دارد، ماسک گل صورت انتخاب مناسبی خواهد بود. ماسک گل صورت از چندین نوع گِل تهیه می‌شود که باعث از بین رفتن باکتری و میکروب روی پوست می‌گردد و پوست را به طور عمقی تمیز می‌کند.

معمولا ترکیباتی که در ماسک گل صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، PH منفی دارند و این در حالی است که PH پوست صورت به طور معمول مثبت است. به همین دلیل میزان چربی اضافه صورت به صورت قابل توجهی با استفاده از این ماسک از بین می رود و شما باید حتما پس از 10 تا 15 دقیقه پس از استفاده از این ماسک، صورتتان را به خوبی با آب سرد یا ولرم بشویید.

اگر تا الان شک دارید که اصلا از ماسک‌ها برای تغذیه و مراقبت پوست صورتتان استفاده کنید یا نه، سری به مقاله «» بزنید تا جواب خود را در مورد این قضیه پیدا کنید.

  1. ماسک لایه بردار صورت

ماسک لایه بردار به گونه‌ای عمل می‌کند که بافت یا لایه مرده پوست از بین می‌رود و پوستی جوان، تازه و روشن‌تر جایگزین می‌شود. ماسک لایه بردار از ترکیباتی ساخته شده است که حتی باعث از بین رفتن لک پوستی و منافذ پوست می‌شود و می‌تواند در روتین پوستی برخی از افراد قرار گیرد.

توصیه می‌کنیم افرادی که پوست حساسی دارند برای خرید ماسک لایه بردار تحقیق بیشتری کنند، چرا که ممکن است نتیجه عکس حاصل گردد. بهترین زمان برای استفاده از ماسک لایه بردار پیش از خواب، یعنی زمانی که پوستتان را از آرایش پاک کردید، است. همچنین توصیه می‌کنیم از ماسک لایه بردار تنها یک تا دو بار در هفته استفاده نمایید. اگر روی پوست صورتتان جوش یا زخم باز دارید، نباید از ماسک‌های لایه‌بردار استفاده کنید، چون باعث آسیب به پوست شما خواهد شد.

  1. ماسک ورقه‌ای صورت

یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست، ماسک ورقه‌ای صورت است، چرا که همراه با نحوه مصرف بسیار ساده، فواید بسیاری به همراه دارد. بسیاری بر این باورند که برای نتیجه بهتر و داشتن پوستی شاداب‌تر باید از ماسک ورقه‌ای صورت به صورت مداوم استفاده کنید.

ماسک ورقه‌ای انواع متفاوتی دارد و برای تمام پوست‌ها مناسب است. ماسک ورقه‌ای رطوبت بالایی دارد و به آبرسانی پوست کمک بسزایی می‌کند و درنتیجه باعث درخشش و طراوت پوست می‌شود. البته بهتر است بدانید که بسیاری از ماسک‌های ورقه‌ای می‌توانند به صورت قابل توجهی سلول‌های پوستی را تغذیه و آبرسانی کنند، اما خاصیت تمیزکنندگی و لایه برداری ندارند.

ماسک ورقه‌ای را می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید و بهتر است برای زمان دقیق استفاده از آن، به راهنمای روی بسته بندی توجه نمایید. با این حال زمان مناسب استفاده از ماسک ورقه‌ای از 15 دقیقه تا 25 دقیقه است.

 

خروج از نسخه موبایل