نماد سایت مجله آنلاین

آیا آلپاری قانونی است؟

در حال حاضر از جمله بروکرهای منتخب در بین تریدرهای ایرانی می باشد که اگر چه یک پیشینه ورشکستگی در شعبه انگلستان خود دارد ولی به قدری در راستای اهداف معامله گران قدم برداشته است که دیگر این موضوع را کاملا پوشش داده است. همچنین بروکر آلپاری در همان دوره بحرانی هم که در شرایط اقتصادی دنیا پیش آمده و بسیاری از بروکرها با ورشکستگی مواجه شدند و نتوانستند پول معامله گران را پرداخت نمایند ، بصورت کامل با معامله گران خود تسویه کرد و تمام ضرر را سهام داران متقبل شدند و هرگز در لیست قرار نگرفته است.

باتوجه به توضیحات بالا ، خیلی از سایت ها و رقبای آلپاری این ماجرای ورشکستگی را به کلاهبرداری آلپاری ارتباط داده از عدم اطلاع برخی معامله گران سوء استفاده کرده اند و یک شایعه بی اساسی را رواج داده اند. بروکر آلپاری هم اکنون تحت نظارت سازمان های نظارتی فعالیت دارد و در بیش از 152 کشور جهان در حال خدمات رسانی می باشد و تعداد مشتریان بالا و گردش مالی بالای آن بیشتر حکایت از اعتبار و امنیت بروکر دارد تا کلاهبرداری شرکت آلپاری.

اگر شما هم به دنبال یک بروکر معتبر فارکس می باشید تا انتهای این مقاله را با کپی ترید بیزنس همراه باشید تا به دلایل اعتبار بروکر آلپاری پی ببرید. همانطور که در بالا اشاره شد ، بروکر آلپاری در حال حاضر جزو معتبرترین بروکرهای منتخب ایرانی ها می باشد و این بروکر طی سالیان درازی که بازارهای مالی فارکس فعالیت داشته تجربیات بسیاری را اندوخته که معامله گران را به بهترین نحو ممکن راهنمایی می نماید.

بروکر آلپاری حتی در بین معامله گران فارسی زبان هم معتبر می باشد و از سال 1998 که این بروکر تاسیس شده است تاکنون با گذشت بیش از 24 سال از فعالیت الپاری در بازارهای بین المللی فارکس همواره سعی در کسب اعتبار در بین تریدرها و سرمایه گذاران داشته است.

یکی از اولین سوالاتی که شاید هر فردی که میخواهد در یک بروکر سرمایه گذاری نماید بپرسد این باشد که آیا بروکر آلپاری معتبر است ؟

در پاسخ باید گفت بله  بروکری با این قدمت بالا و گستره فعالیت در بیش از 150 کشور جهان و داشتن تعداد مشتریان بالا و حجم معاملاتی باورنکردنی که بطور مثال در شش ماهه اول سال 2018 فقط 840 میلیارد دلار بوده است که قطعا تا به امروز چندین برابر شده است ، پس قطعا آلپاری معتبر است.

آیا آلپاری رگوله است ؟ آیا آلپاری قانونی است

نمی توان تصور کرد که یک بروکر با این قدمت و تعداد مشتریان و حجم گردش مالی ، هیچ سازمانی بر عملکرد آن نظارت نداشته باشد و بدون رگولاتوری به فعالیت خود ادامه دهد.

بروکر آلپاری به منظور جلب اطمینان حداکثری برای معامله گران از رگوله های متنوعی برای شعبات مختلف خود استفاده کرده است که هر کدام از یک حیث دارای برتری می باشند.

الته باید متذکر شویم که به هرحال بر اساس وجود تحریم های زیاد بر علیه ایران ، رگوله هایی با اعتبار کمتر بر عملکرد الپاری در شعبه ای که به ایران خدمات می دهد نظارت دارد ، ولی به هر حال این شعبه هم زیر نظر شرکت آلپاری بوده و قانونی می باشد.

رگوله آلپاری در شعبات مختلف عبارتند از:

با توجه به اینکه بروکر آلپاری تحت نظارت سازمان های نظارتی می باشد ، لذا فعالیت ها مالی این بروکر قانونی می باشد و می تواند گفت که در واقع بروکر آلپاری قانونی است.

لغو مجوزهای فارکس توسط بانک مرکزی روسیه

بررسی تخلف بروکر آلپاری از دستورالعمل بانک مرکزی روسیه

در ژانویه سال 2019 طی اعلام بانک مرکزی روسیه در خصوص بروکرهای فعال در بازارهای فارکس در روسیه مشخص شد که بروکر آلپاری در از دستورالعمل های بانک مرکزی روسیه پیروی نکرده است و در حسابداری داخلی خود دچار تخلف شده است.

همچنین اطلاعات ارائه شده به بانک مرکزی روسیه در خصوص ارزیابی ریسک معاملات بصورت ناقص و با تخلف ارائه شده است و سوالاتی از بروکر آلپاری پرسیده شده است که این بروکر موظف به پاسخگویی به آنها می باشد از جمله مشکلات بروکر آلپاری عدم شفافیت مالی در آن زمان می باشد.

برای بررسی کلاهبرداری فارکس و آشنایی با بروکرهای نامعتبر و همچنین بررسی شایعات مربوط به برخی بروکرهای معتبر و همچنین دسترسی به لیست بروکرهایی که از لحاظ قانونی و امنیت سرمایه در جایگاه خوبی هستند این مقاله را مطالعه نمایید.

آیا بروکر آلپاری ورشکست شد؟!

با سقوط ارزش فرانک سوئیس در سال 2015 ، اتفاق نادری در بازار فارکس و جفت ارزها پیش آمد که به پنجشنبه سیاه معروف شد و بسیاری از بروکرهایی که این ارز را پوشش داده بودند دچار مشکلات مالی و ورشکستگی شدند که شعبه انگلستان بروکر آلپاری هم در بین آنها بود.

اما این موضوع با تسویه حساب سهام داران با معامله گران و سرمایه گزاران پایان یافت و هیچ معامله گری در آلپاری متضرر نشد ، درنتیجه اینکه رقبا و مقاله نویسان حوزه فارکس از ورشکستگی آلپاری سوء استفاده می نمایند و می خواهند اعتبار آلپاری را خدشه دار نمایند اصلا صحیح نمی باشد.

شرایط مالی و اعتباری شرکت آلپاری به قدری بالا رفته است که در حال حاضر می توان به جرعت بروکر آلپاری را یکی از معتبرترین بروکرهایی دانست که با ایرانی ها همکاری دارد و حتی در بین بروکرهای بین المللی دیگر هم کارگزاری آلپاری در رتبه های نخست لیست اعتباری قرار داد.

مشکلات و تخلفات بروکر آلپاری

یکی از تخلفات سابقه دار در بروکر آلپاری، قطعی سرور و یا پیغام offquote در این بروکر می باشد، البته شاید نتوان اسم آن را تخلف گذاشت، ولی به دلیل اینکه این مورد چندین بار در بروکر اتفاق افتاده است و نارضایتی بالایی را در بین معامله گران در این زمینه ایجاد کرده است به عنوان یکی از مشکلات بروکر آلپاری در نظر گرفته می شود.

در آخرین قطعی سرور آلپاری که در تاریخ 11 جولای 2023 اتفاق افتاده است معامله گران بسیاری دچار ضرر های مالی بالا شده اند و بروکر آلپاری بخشی از این ضررها را جبران و به معامله گران بازپرداخت نموده است.

اما در این بین برخی از معامله گران هم حکایت از عدم پیگیری صحیح بروکر و بازپرداخت غیر واقعی به آنها داشته اند.

با توجه به خبرهای گزارش شده توسط بروکر آلپاری و کانال تلگرام بروکر نیوز، تریدری که در تاریخ 11جولای 2023 در حالت ضرر حدود 2000 دلاری بوده است با قطعی سرور آلپاری و عدم امکان بستن معاملات در ضرر، این معامله گر دچار ضرر بیشتر شده است و بروکر آلپاری تنها مبلغ 300 دلار از این ضرر را قبول داشته و بازپرداخت نموده است. سوابق معامله و قطعی در عکس های زیر قابل بررسی می باشد.

پشتیبانی آلپاری فارکس – پشتیبانی آلپاری در ایران

یکی دیگر از نقاط قوت یک بروکر در ارائه خدمات به مشتریان و رفع مشکلات احتمالی تریدرها ، داشتن پشتیبانی مناسب می باشد.

پشتیبانی آلپاری فارسی همواره در خدمت معامله گران است و تا رفع تمام مشکلات آنها در کنار آنها می باشد.

پشتیبانی آلپاری در ایران بصورت 24 ساعته و در تمام ایام سال فعال می باشد تا در رفع مشکلات و کمک به انتقال پول و ثبت نام و راهکارهای مالی به شما کمک رسانی نماید ، معامله گران می توانند تمام مشکلات و سوالات خود در خصوص بروکر آلپاری را با نماینده رسمی پشتیبانی آلپاری از طریق واتس اپ و تلگرام در میان بگذارند.

جمع بندی و سخن پایانی درباره اعتبار آلپاری

شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم در دنیا به نحوی در حال پیشرفت می باشد که اغلب ایرانی ها و حتی افراد  در سراسر دنیا روی به درآمدهای دلاری آورده اند ، و در این بین بسیاری از شرکت های سودجو ممکن است بنا به دلایلی اقدام به کلاهبرداری نمایند. خیلی از بروکرها با اسکم توانسته اند پول معامله گران را برداشته و به آنها پس ندهند.

بروکر آلپاری که اصالتا یک بروکر روسی می باشد که هم اکنون با قدرت و اعتبار در بازار بروکرها در حال فعالیت می باشد و از جمله کارگزاری های فارکس معتبر به حساب می آید.

 

خروج از نسخه موبایل