نماد سایت مجله آنلاین

اسپری دوفاز یا ماسک مو؟

بخش بزرگی از زیبایی هر فردی را موهای او نشان می دهد. به همین دلیل مراقبت از مو بسیار مهم است. برای اینکه موهای خود را زیبا، درخشان و مهمتر از همه سالم نگه دارید، باید از محصولات مراقبتی مختلفی استفاده کنید.در بین محصولات موجود در بازار، سرم دو فاز آرگان بیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است، اما افراد کمی از تفاوت و عملکرد این دو محصول اطلاع دارند. در این مطلب تفاوت اسپری دوفاز و سرم مو را بیشتر بررسی می کنیم تا بتوانید به درستی و با آگاهی بیشتر از آن‌ها استفاده کنید.

اسپری موی دوفاز چیست؟

اگر به یک اسپری موی  دوفاز نگاه کنید، به راحتی می توانید از روی ظاهر آن متوجه شوید که دارای دو جزء اصلی آب و دیگری سیلیکون است. قبل از استفاده باید محصول را به خوبی تکان داد تا هر دوفاز این محصول با یکدیگر ترکیب شوند.

استفاده از این اسپری به موها خاصیت نرمی، رطوبت و الاستیکی داده و به خوبی آن ها را تغذیه می‌کند و سلامت ساقه مو را بهبود می بخشد. اسپرهای دوفاز موها را چرب نکرده بلکه حالت روشنی به آن ها می دهد.

مزایای اسپری های دوفاز

یکی از بزرگترین مزایای اسپری های دوفاز این است که موهای شما را نرم می کند. همچنین موها را بدون چرب شدن نرم کرده و فرد احساس سنگینی در سر ندارد.

نمونه‌هایی از اسپری ‌های دوفاز آن‌هایی هستند که قبل از استفاده از وسایل گرمایشی مانند سشوار و اتوی مو استفاده می‌ شوند، زیرا هدف اصلی آن‌ها محافظت از موهای شما در برابر گرمای وسایل است. این امر برای جلوگیری از آسیب جدی است و هیچ مشکلی برای سلامتی آن‌ها به وجود نمی آورد.

نحوه استفاده از اسپری مو دوفاز

روشی بسیار ی برای استفاده از اسپری مو دوفاز داریم و نیازی به مهارت خاصی ندارد. کافی است آن را روی موهای خود اسپری کنید و مراقب صورت و چشمان خود باشید.

جالب اینجاست که می توانید این اسپری را روی موهای خشک هم استفاده کنید و از فواید آن برخوردار شوید. این اسپری می تواند به موهای شما درخشندگی بدهد، به خصوص اگر قصد دارید از سشوار استفاده کنید.

انواع اسپری دوفاز

انواع مختلفی از اسپری ها وجود دارد.

  1. نمونه هایی که فقط برای شستشو و رفع وزی مو کاربرد دارند.
  2. نوع دیگر برای درخشش مو استفاده می شوند.
  3. اسپری نوع بعدی یک لایه محافظ روی مو ایجاد تا بدون اینکه موها را چرب یا سنگین کند، از آسیب آن ها جلوگیری کند.

اهمیت استفاده از اسپری های مو دوفاز هنگام استفاده از ابزارهای حرارتی

سرم دوفاز از بین رفتن رطوبت طبیعی مو جلوگیری می کند. این محصولات با ایجاد یک لایه محافظ، آسیب های ناشی از بابلیس و سشوار را کاهش می دهند.

برخی از مزایای استفاده از این اسپری کاربردی عبارت‌اند از:

  1. حالت دادن سریع مو به لطف ایجاد یک لایه محافظ
  2. مورد استفاده برای موهای خشک و مرطوب قبل و بعد از حمام
  3. کاهش زبری و خشکی موهای دکلره شده و رنگ شده با ترکیبات سولفاته و آمونیاک
  4. کمک به افزایش استحکام موهای بلند و درشت
  5. بدون ایجاد شوره یا حالت سفیدک مانند واکس مو
  6. کنترل میزان الکتریسیته ساکن تولید شده پس از خشک کردن موها با سشوار
  7. ایجاد موهایی صاف و نرم به لطف ترکیبات سیلیکونی و ترکیبات محافظ

سرم مو چیست؟

سرم مو یکی از بسیاری از محصولات مبتنی بر سیلیکون موجود در بازار است. از آنجا که سیلیکون یک ماده لاستیک مانند است، روی سطح مو قرار دارد و اغلب به حالت دادن آن کمک می کند.

علاوه بر این، انعطاف پذیری مو به دلیل فرمول های مختلف آن‌ها موهای براق و نرمی را به وجود می آورد و خواص درمانی متفاوتی مانند ریزش مو و سایر موارد مشابه دارند. به طور کلی، برای هر مو سرم مو با خواص ویژه در بازار وجود دارد.

مزایای سرم مو

استفاده از سرم دوفاز گانودرما فواید بی نظیری برای موهای شما دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

1- کنترل موخوره:

انتهای موهای خود را بررسی کنید. اگر به دو شاخه یا گره های بسیار کوچک تبدیل شده است، احتمالاً موخوره دارید. سیلیکون موجود در سرم مو از موهای شما محافظت و موخوره را کنترل می کند. پروتئین های هیدرولیز شده درون ترکیبات سرم مو، با خنثی کردن بار ساکن به طور موثر از موخوره مو جلوگیری خواهد کرد.

2- جلوگیری از ریزش مو:

هنگامی که از سرم مو استفاده می کنید، موهای شما سالم تر، نرم تر و بهتر به نظر می رسد. پس از زدن سرم مو دیگر در آن گره خورده نیست و راحت تر شانه می شود.

3- حفظ وضعیت و حالت مو:

فولیکول مو وضعیت اصلی آن را تعیین می کند. با استفاده از سرم موی مناسب می توانید از فولیکول های مو محافظت کرده و وضعیت موهای خود را حفظ کنید.

روش استفاده از سرم مو

اگر از سرم مو به درستی استفاده کنید، فواید آن نیز افزایش می یابد. در ادامه به روش صحیح استفاده از سرم مو می پردازیم.

  1. ابتدا باید چند قطره سرم مو را در دست خود بریزید. سپس برای تاثیر بیشتر آن را بین دستان خود به مدت 5 ثانیه گرم کنید.
  2. سپس سرم مو را به طور یکنواخت از انتهای مو تا وسط پخش کنید. مراقب باشید سرم مو را به ریشه موهایتان نزنید زیرا ظاهر نامناسبی به شما می دهد.
  3. در نهایت لازم است موهای خود را با استفاده از یک شانه دندانه پهن شانه کنید و سرم را به طور کامل در سراسر مو پخش کنید.

انواع سرم مو

سرم ها در انواع مختلفی به فروش می رسند. شما باید با توجه به نوع موی خود بهترین نوع را انتخاب کنید.

1- سرم مو مناسب برای موهای صاف:

اکثر سرم های حاوی روغن مارولا، آلوئه ورا و ویتامین E یک انتخاب عالی برای موهای صاف هستند.

2- سرم موی مناسب برای موهای مجعد:

موادی مانند روغن آفتابگردان و روغن جوجوبا می توانند امواج زیبای موهای شما را حفظ کرده و به آن‌ها درخشندگی بدهد.

3- سرم مو برای جلوگیری از دوشاخه شدن:

سرم های با خاصیت مرطوب کنندگی اغلب برای کنترل موخوره بسیار مناسب هستند و نتایج خوبی ارائه می دهند.

سرم مو بهتر است یا اسپری دوفاز؟

هنگام انتخاب محصول از بین گزینه های موجود در بازار، باید مشکلات مو، سهولت استفاده، کیفیت محصول، سرعت اثرگذاری و قیمت خرید محصول (در مقایسه با قیمت و حجم) را در نظر بگیرید.با توجه به فاکتورهای اعلام شده، اسپری‌های دوفاز از جذابیت بیشتری در بین کاربران برخوردار هستند؛ بنابراین توصیه می شود از محصولات با خاصیت احیا کننده کمک بگیرید.

این محصولات می توانند موهای نرم و براق را در حین استفاده به ارمغان بیاورند؛ بنابراین، اگر به دنبال محصولی هستید که موهایتان را مرطوب، نرم و درخشان کند و می ‌خواهید موهایتان در هنگام حالت دادن حرارتی آسیب نبیند، خرید یک اسپری موی دوفاز را به شما توصیه می‌کنیم.

این محصول بسیار خوش ساخت و فرموله شده نه تنها موها را تقویت می کند و تاثیر خوبی دارد، با رایحه جذاب خود شما را هم راضی خواهد کرد.در بیشتر موارد، این اسپری ها می توانند خشکی، سوزش، زبری و ریزش مو از ساقه را درمان کنند. حجم بالای این اسپری های دوفاز باعث افزایش قیمت خرید آن‌ها می شود. قیمت سرم دوفاز مورینگا همانند  قیمت روغن مورینگا دکتر بیز در فروشگاه بیز پلاس میباشد.

با توجه به ماندگاری طولانی و دستور العمل های مغذی این محصولات به عنوان بهترین محصولات مراقبتی برای ترمیم و تقویت مو شناخته می شوند.در نهایت برای اطمینان از تفاوت سرم مو با اسپری دوفاز ذکر این نکته ضروری است که بعد استفاده از سرم مو نه تنها موهایی نرم و براق دارید، بلکه دارای خواص درمانی بوده و می تواند مشکلات فعلی مو را برطرف کند؛ اما اسپری به زیبایی و محافظت از موهای شما اهمیت زیادی می دهد و درخشندگی و لطافت خاصی به آن می بخشد.

 

خروج از نسخه موبایل