نماد سایت مجله آنلاین

شامپو برای موی خشک و پوست سر چرب

موهای ما ظریف و شکننده هستند و بخشی مهمی از زیبایی ما وابسته به ان هاست. بنابراین حفاظت و مراقبت از موها امر مهمی است. هر فرد با توجه به شرایط پوست و موی خود می بایست یکی سری از محصولات مراقبتی را انتخاب کند. بنابراین اگر پوست سر چرب و موهای خشک دارید،شامپو بدون سولفات دکتر بیز مناسب کف سر چرب و موی خشک را انتخاب کنید. بسیاری از افراد با شرایط پوست و موی خود آشنا نیستند. بنابراین انتخاب های اشتباهی انجام می دهند. در این جا در مورد پوست سر چرب و موی خشک برای شما توضیحاتی می دهیم.

پوست سر چرب و خشک

زمانی که پوست سر شما چرب است و همیشه ریشه موهایتان برق می زند، یعنی پوست سر چرب دارید. از طرفی ساقه موی شما به شدت زبر و شکننده است، این یعنی موهای شما در مرحله رشد رطوبت خود را از دست داده‌ اند و خشک شده‌ اند. در واقع در چنین شرایطی شامپوی مناسب موی چرب، موهای شما را زبرتر می کند و شامپوی مناسب موی خشک چربی کف سر و ریشه مو را شدید تر می کند. بنابراین استفاده از شامپو مورینگا دکتر بیز انتخاب مناسب تری است. یکی از بهترین محصول هات دیگر مناسب این نوع مو، شامپو بدون سولفات برای موهای خشک و وز مناسب کف سر چرب و موی خشک است .

ویژگی های شامپو بدون سولفات اریس مناسب کف سر چرب و موی خشک

یکی از ویژگی های مهم شامپو بدون سولفات اریس مناسب کف سر چرب و موی خشک عدم وجود سولفات و پارابن در آن است.

این دو ماده که در اکثر محصولات مراقبتی پوست و مو وجود دارد. گاهی بسیاری از صدمات به پوست مو ناشی از مصرف محصولاتی است که حاوی این دو ماده هستند. پارابن نوعی ماده نگه دارنده است که برای بالاتر بردن عمر محصولات استفاده می شود و برای بدن بسیار مضر است. سولفات نیز عامل کف کردن شامپو است. اگر از محصولات حاوی سولفات زیادی استفاده کنید دچار بیماری هایی می شوید.

این محصول فاقد پارابن و سولفات است تا صدمات وارد شده‌ بر پوست و موی شما را افزایش ندهد. اما به دلیل عدم وجود سولفات کف کمی دارد. اما این کف کم به معنای قدرت تمیزکنندگی پایین نیست.

از اثرات خوب این شامپو، جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو است. با مصرف این شامپو سبوم کاهش می یابد و چربی پوست سر کنترل می شود. پس از مصرف این شامپو موهای شما خیلی راحت شانه می شود و هم چنین دیگر شاهد الکتریسته ساکن نخواهید بود.

قدرت تقویت کنندگی این شامپو به ریشه و ساقه موها انرژی می دهد. با افزایش گردش خون در پوست سر فولیکل مو مواد مغذی را بهتر دریافت می کند. در نتیجه ضخیم تر و قوی تر و مستحکم تر رشد خواهد کرد. معمولا موهای آسیب دیده و رنگ شده‌، دچار مشکل پوست سر چرب و موی خشک می شوند. بنابراین بهترین راه برای حفظ سلامتی این نوع مو استفاده از این شامپو است.

ترکیبات شامپو بدون سولفات اریس مناسب کف سر چرب و موی خشک

سیستین: یک عامل تقویتی برای رشد مو و جلوگیری از ریزش مو است.

زینک: کمبود زینک موجب ریزش مو می شود. این عامل موجب بازسازی سلول ها می شود.

گلیسیریل اولئات: وجود این ماده موجب کاهش زبری و افزایش درخشش آن می شود.

کافئین: کافئین از ریزش موها جلوگیری می کنند و محرک رشد مجدد موهاست.

ویتامین های گروه B موجب تقویت و ضخامت مو می گردد و ویتامین E هم موجب لطافت و ابریشمی شدن موها می شود.

طرز مصرف شامپو بدون سولفات اریس مناسب کف سر چرب و موی خشک

موهای خود را خیس نموده. سپس مقدار کافی از شامپو بدون سولفات اریس مناسب کف سر چرب و موی خشک را به آرامی، به مدت 3 دقیقه روی کف سر و موها ماساژ دهید. سپس به خوبی آبکشی نمایید. این شامپو را حداقل 3 بار در هفته یا هر روز اسشامپو مناسب پوست سر چرب و موهای آسیب دیده فولیکا با فرمولاسیون تخصصی جهت تنظیم چربی و سبوم مو و تقویت ساقه مو تهیه شده است. این شامپو حاوی پروتئین ابریشم، عصاره جو دو سر، اسید سالیسیلیک، یروکتون اولامین وکمپلپس تنظیم چربی بوده که موجب کاهش چربی مازاد پوست و کنترل فلور طبیعی پوست سرمی گردد.همچنین این شامپو موجب افزایش نرمی و طراوت مو می شود و موها را احیا می نماید.

تاثیر این شامپو بر شوره چیست ؟

شامپو پوست سر چرب موی آسیب دیده فولیکا، شامل پیروکتون اولامین بوده که یک ماده آنتی سبورئیک بسیار قوی بوده که مانع از ترشحات اضافی غدد چربی پوست می گردد. این ماده با اثر بر طیف وسیعی از قارچ ها و باکتری ها و جلوگیری از رشد میکروارگانیم های مضر بر سطح پوست سبب حفظ سلامت پوست می شود و لذا با اثرات ضد باکتری و ضد قارچی خود پایه اصلی ترکیبات ضد شوره را تشکیل می دهد و در از بین رفتن عامل اصلی ایجاد شوره (قارچ مالاسزیافورفور) نقش بسزایی دارد. این ترکیب دارای قابلیت تحمل پذیری بالا و خواص ضد التهابی قوی، توانایی در درمان طولانی مدت شوره سر و جلوگیری از بازگشت مجدد شورهمی باشد.

مشخصات و ویژگی های شامپو پوست سر چرب موی آسیب دیده فولیکا :

ترکیبات موثر شامپو فولیکا مناسب پوست سر چرب و موهای آسیب دیده :

پیروکتون اولامین:

یک ماده آنتی سبورئیک بسیار قوی بوده که مانع از ترشحات اضافی غدد چربی پوست می گردد. این ماده با اثر بر طیف وسیعی از قارچ ها و باکتری ها و جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های مضر بر سطح پوست سبب حفظ سلامت پوست می شود و لذا با اثرات ضد باکتری و ضد قارچی خود پایه اصلی ترکیبات ضد شوره را تشکیل می دهد و در از بین رفتن عامل اصلی ایجاد شوره (قارچ مالاسزیافورفور) نقش بسزایی دارد. این ترکیب دارای قابلیت تحمل پذیری بالا و خواص ضد التهابی قوی، توانایی در درمان طولانی مدت شوره سر و جلوگیری از بازگشت مجدد شوره می باشد.

اسید سالیسیلیک:

با دارا بودن اثرات کراتولیتیکی منحصر به فرد، از بین بردن لایه شاخی پوست و افزایش پوسته ریزی طبیعی آن سبب جداسازی لایه خارجی، خشن و فرسوده پوست می گردد و علاوه بر تسهیل در جدا شدن شوره های چسبنده، باعث تاثیر بهتر و موثر تر سایر ترکیبات موجود در این محصول نیز می شود.

پروتئین ابریشم:

از پیله کرم ابریشم بدست می آید. این ماده فیبر های کراتین مو را تقویت کرده و با پوشاندن کوتیکول مو با لایه ای از پروتئین، موجب ضخیم تر شدن و در نتیجه حجیم تر به نظر رسیدن مو ها می گردد. این پروتئین علاوه بر ترمیم و افزایش انعطاف پذیری ساقه مو، با جلوگیری از حذف آب و تامین رطوبت مورد نیاز آن سبب حفظ رطوبت، نرمی و ایجاد حس ابریشمی ساقه مو گردیده و به آن لطافت و درخشندگی می بخشد.

عصاره جو دو سر:

یک ترکیب فوق العاده جهت نرمی و لطافت مو ها می باشد که علاوه بر تقویت و آبرسانی ساقه مو، سبب برطرف شدن حالت زبری و شکنندگی آن گردیده و شادابی، درخشندگی و نرمی چشمگیری را همراه با حالت پذیری مناسب به مو ها می بخشد. این عصاره ضمن تقویت و استحکام ساقه مو، از بروز موخوره نیز جلوگیری به عمل می آورد.

نحوه مصرف شامپو مناسب پوست سر چرب و موهای آسیب دیده فولیکا :

به مقدار کافی از شامپو مخصوص پوست سر چرب و مو های آسیب دیده فولیکا را بر روی مو و کف سر مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی مو و پوست سر نگاهداشته سپس خوب آبکشی نمایید.عمل شستشو را مجددا به روش قبلی تکرار فرمایید .از این شامپو حداقل 3 بار در هفته به مدت نامحدود استفاده نمایید. جهت حصول نتیجه بهتر پس از آبکشی مو ها، از نرم کننده مو های خشک و آسیب دیده فولیکا و پس از استحمام و آب گیری مو ها، از لوسیون متعادل کننده ترشح چربی کف سر فولیکا و ماسک مو های خشک و آسیب دیده فولیکا استفاده نمایید.

خروج از نسخه موبایل