نماد سایت مجله آنلاین

چگونه از صفحه ایکس باکس وان فیلم بگیریم

تهیه ویدیو در کنسول ایکس‌باکس وان تنها با یکی دو دکمه صورت می‌گیرد. اما بهتر است قبل از انجام این کار ابتدا نگاهی به تنظیمات مهم این بخش داشته باشیم و سپس اقدام به تهیه ویدیو یا اسکرین شات کنیم. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که کنسول شما باید به آخرین نسخه نرم افزاری به روز شده باشد و به اینترنت متصل باشید.

با انجام این تنظیمات هر ویدیویی که ضبط کنید روی حافظه خارجی متصل به کنسول ذخیره می‌شود و می‌تواند به راحتی با وصل کردن این هارد یا فلش به کامپیوتر به ویدیو‌هایتان دسترسی داشته باشید.  استفاده از ویژگی ReLive کارت‌های ای‌ام‌دی کمپانی ای‌ام‌دی مدتی است که ویژگی ReLive را به درایور‌های کارت گرافیکش اضافه کرده است که با استفاده از آن هم می‌توان ویدیو‌های گیم‌پلی را ضبط کرد.

برای این کار پس از اینکه درایور را نصب کرده و در پایان هم ReLive را نصب کردید، کافی است با راست کلیک کردن روی دسکتاپ به قسمت کنترل پنل کارت گرافیک‌تان رفته و از آنجا ReLive را فعال کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات مربوط به کلید‌های ضبط ویدیو را نیز تغییر دهید و پس از این کافی است در بازی کلید‌های مربوطه را فشار داده و گیم‌پلی را ضبط کنید.

استفاده از قابلیت ضبط ویدیو ویندوز 10:

مایکروسافت در ویندوز 10 امکانات جالبی برای گیمر‌ها در نظر گرفته و یکی از آن‌ها قابلیت ضبط گیم‌پلی بازی‌ها است. البته به شخصه مشکلاتی با ضبط گیم‌پلی ویندوز 10 داشته و دارم ولی می‌توانید آن را امتحان کنید. استفاده از این روش بسیار ساده است و پس از وارد شدن به بازی، کافی است کلید‌های ترکیبی ویندوز + G را بزنید تا نوار مخصوص گیم ویندوز 10 ظاهر شود. پس از آن می‌توانید روی کلید ضبط کلیک کرده و ضبط ویدیو را آغاز کنید.

برای تمام کردن ضبط هم کافی است دوباره همان کلید‌های مذکور را بزنید و ضبط ویدیویکی از قابلیت‌ کنسول‌های نسل هشتم ضبط فیلم از گیم پلی بازی‌ها است که کاربران می‌توانند با استفاده از ترفندهای مختلف از جمله  خرید بازی از اپیک گیمز  ، در هنگام اجرای بازی‌های مورد علاقه خود اقدام به ضبط بازی و گیم پلی نمایند. تهیه اسکرین شات و ویدیو در کنسول‌های مایکروسافت و سونی دارای تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر است. ما در این مقاله از سایت ایموجو قصد معرفی آموزش فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس را داریم.

اگر از کاربران این کنسول قدرتمند هستید و می‌خواهید تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید می‌توانید با استفاده از روش‌های گفته شده به راحتی ویدیوهای مورد علاقه خود را بر روی هارد جانبی ذخیره کنید. در صورت تمایل تا انتهای آموزش همراه باشید.

نحوه  فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس

فیلم گرفتن و تهیه اسکرین شات در کنسول ایکس باکس وان اس به راحتی قابل انجام است و برای این که بتوانید مراحل را با موفقیت انجام دهید بهتر است قبل از استفاده از کنسول، آخرین نسخه نرم افزاری را نصب داشته باشید. بررسی کنید که اتصال اینترنت شما به درستی متصل شده باشد و اگر به‌روزرسانی برای کنسول شما منتشر شده است آن را نصب کنید. برای فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات بخش ضبط ویدیو در کنسول Xbox One S برای این که بتوانید مدت زمان ضبط ویدیو را افزایش دهید بهتر است در بخش تنظیمات ویدیویی، زمان ضبط ویدیو را از 15 ثانیه به 5 دقیقه افزایش دهید. توجه داشته باشید که مدت زمان ضبط ویدیو از گیم پلی بازی به فضای هارد کنسول شما بستگی دارد.

در منوی اصلی ایکس باکس وان اس، با فشردن دکمه کنترل می‌توانید سه بخش مجزا را مشاهده کنید. فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس به سادگی امکان پذیر است و پس از آن می‌توانید مدیریت ویژه‌ای بر روی تصاویر و ویدیوهای ضبط شده داشته باشید. فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس  جمع بندی درباره فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد کنسول‌های نسل هشتم، تهیه فیلم و اسکرین شات از گیم پلی بازی است که این امکان را به بازیکنان می‌دهد که بتوانند از بخش‌های مختلف بازی فیلم تهیه کنند. ما در این آموزش از سایت ایموجو آموزش فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس را برای شما قرار داده‌ایم. اگر بخواهید اسکرین شات تهیه کنید و یا گیم پلی بازی را ضبط کنید ابتدا باید کنسول خود را به اینترنت متصل کرده و آخرین به‌روزرسانی را دریافت کنید. اگر می‌خواهید در مورد اتصال به اینترنت در کنسول ایکس باکس بدانید بهتر است مقاله را مطالعه کنید. شما برای ما از فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس بنویسید

فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. از شما ممنونیم که پست فیلم گرفتن از ایکس باکس وان اس را مطالعه کردید و اگر دوست داشتید می توانید نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید.  را متوقف کنید. هنوز هم بهترین روش برای ضبط یا تهیه ویدیوی از نینتندو سوییچ استفاده از پی‌سی و دستگاه کپچر است. کپچرها امکان ضبط بازی‌های با رزولوشن فول‌اچ‌دی و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در حالت داک به شما می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل