نماد سایت مجله آنلاین

چگونه بازی تیکن را دونفره کنیم

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی تیکن 7 بپردازیم و علاوه بر تریلر و معرفی شخصیت‌های بازی و گیم‌پلی آن، چند بازی شبیه به بازی Tekken 7 را نیز برایتان معرفی می‌کنیم. پس با پلازا همراه شوید.

تیکن 6 اصل:

همان نسخه اصلی بازی تیکن 6 است بدون تغییرات در ساختار بازی. ==> برای اجرا لازم است دیتای شماره 1 دانلود شود.  سپس روی گزینه “اجرای نسخه اصل” کلیک کنید تیکن  MOD7:  نسخه ای از تیکن 6 است که پوسته و چهره تمام کاراکتر ها به تیکن 7 بروز شده و گرافیک پوسته کاراکتر ها به خوبی افزایش یافته است. ==> برای اجرا لازم است پس از دانلود دیتا شماره 1، دیتا شماره 2 هم دانلود شود. سپس روی گزینه “اجرای نسخه MOD” کلیک کنید * نکته: همواره میتوانید هم نسخه اصل و هم نسخه MOD را در هر بار اجرا بازی کنید ( نیازی به حذف محتویات بازی نیست تنها روی گزینه “اجرا نسخه اصل” یا “اجرا نسخه MOD” کلیک کنید)

توضیحات:

بازی Tekken 6 عنوان ششمین نسخه از سری بازی های محبوب Tekken و نامی آشنا برای افرادی است که به بازی های مبارزه ای علاقمند هستند. این عنوان فقط برای کنسول های PS3, Xbox 360 و PSP عرضه گردیده بود اما اینبار قصد داریم تا نسخه شبیه سازی شده آن را برای اندروید منتشر نماییم. Tekken 6 دارای مراحلی با تعامل بالاتر و وسیع‌ تری نسبت به نسخه پیشین خود می‌ باشد که شامل زمین‌ ها و دیوارهایی با قابلیت تخریب‌ پذیری بوده که بدین سبب مناطق مبارزه جدیدی را آشکار می‌ سازد. قسمت تغییر شکل ظاهری شخصیت‌ ها گسترده‌ تر از قبل شده و شخصیت‌ ها می‌ توانند دارای وسایل جانبی خاصی شوند که در برخی از مبارزات از آن‌ ها استفاده کنند.

یک سیستم جدید با نام «ریج» به این نسخه اضافه شده‌ است که به شخصیت این ویژگی را می‌ دهد که با زدن ضربه به حریف، خون بیشتری از او کم شود و این قابلیت هنگامی فعال می گردد که درجه سلامتی از یک نقطه خاصی کمتر شود. زمانی که ریج فعال می‌ شود، یک هاله انرژی قرمز رنگ دوره شخصیت را احاطه می‌کند. گرافیک بازی بسیار عالی می باشد و با وجود گیم پلی جذاب و اعتیادآور، بخش داستانی می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

Tekken 7 همچنان به محبوبیت خود در بین بازیکنان و بینندگان ادامه می دهد. در اینجا همه چیزهایی آمده که باید بدانید تا درست وارد شوید. Tekken پرفروش ترین سری بازی های مبارزه ای پلی استیشن 4 در تمام دوران است که بعد از مدتها انتظار روانه بازار شد. بدون شک، طرفداران آن در سراسر جهان هیجان زده خواهند شد که این بازی را خریداری کرده و با یکدیگر به نبرد بپردازند. مطمئنا وقتی تیکن 7 را تحویل می گیرید، از نظر گستردگی محتوا و عمق مکانیک، انتظارات زیادی خواهید داشت. در راهنمای بازی تیکن 7 ، نکات اساسی، راهنمای حالت آنلاین، حرکات و ترکیب ها، Rage Arts، قابلیت بازشدن غیرقابل باز کردن و البته دستاوردها و غنائم را خواهید یافت. آماده اید؟ بیایید شروع کنیم.

نکات و راهنمای تیکن 7

Tekken 7 یک بازی مبارزه ای است و اگرچه انتخاب آن برای یک تازه وارد آسان است، اما عمق و ظرافت فوق العاده ای که برای ایجاد پیشرفت در آنها لازم است بسیار است. اگر در بازی های مبارزه ای مثل Tekken تازه کار هستید یا مدتی است که بازی نکرده اید، این نکات اساسی به شما کمک می کند تا جایگاه خود را پیدا کنید. استفاده از حالت تمرین (Practice Mode). شما در تیکن 7 انبوهی از حرکات و ترکیب ها را خواهید آموخت. آنها می توانند به اندازه کافی ظریف باشند که اگر دقیق نباشید، در انجام آن مشکل خواهید داشت. بنابراین به حالت تمرین بروید، و حرکات و ترکیب های خود را تمرین کنید.

juggling و launching را تمرین کنید. launching، مخالفان خود را در هوا پرتاب می کند، و juggling آنها را در آنجا نگه می دارد – هر دو حالت آسیب پذیر برای حریف شما هستند و بنابراین چیزی است که باید اجرا کنید. آنها به ترکیب های خاص خاصی نیاز دارند، بنابراین حتماً این موارد را تمرین کنید. Rage و Rage Art: ترکیبی ویرانگر چند ضربه ای که می توانید از آن استفاده کنید، Rage Art را بیاموزید و هر زمان که احساس خطر کردید، تا زمانی که در دسترس باشد از آن استفاده کنید. حرکت: تیکن یک جنگنده سه بعدی است، به این معنی که در واقع حرکت در این بازی بسیار مهمتر از اکثر جنگنده های دیگر است، از جمله آنهایی که 3D به نظر می رسند اما اساساً هنوز هم در هواپیمای 2 بعدی بازی می کنند (مانند Injustice 2). هر مرحله را بیاموزید – آماده بیرون رفتن از خطر باشید و از دامنه حرکتی کامل خود برای جلب توجه حریف استفاده کنید.

Tekken 7

شخصیت های تیکن 7 شخصیت های جدید زیادی در تیکن 7 وجود دارند که در سری های قبلی Tekken گنجانده نشده اند و به تازگی اولین بار در Tekken 7 بازی خواهند کرد. بیشتر اینها را می توان به عنوان شخصیت های مهمان Tekken 7 در به روزرسانی Tekken 7 نیز در نظر گرفت. برای دانستن اینکه چه تعداد شخصیت در Tekken 7 وجود دارد و همچنین در مورد برخی از شخصیت های مبتدی Tekken 7 به مطالعه ادامه دهید.

  1. در ابتدا دسته PS4 را که با نام دوال شاک 4 شناخته می‌شود، به پلی استیشن 4 متصل می‌کنیم. شما می‌توانید کنترلر را با کابل یا بلوتوث به PS4 وصل کنید.
  2. اگه کاربر دیگری روی PS4 وجود دارد، آن را انتخاب می‌کنیم. در غیر اینصورت گزینه New User را می‌زنیم.
  3. در گزینه New User می‌توانیم یک User جدید بسازیم و یا گزینه Play as Guest را انتخاب کنیم. توجه کنید که با انتخاب Play as Guest، فعالیت‌های کاربر جدید در کنسول ذخیره نخواهند شد و پس از خاموش شدن کنسول، پاک خواهند شد. اکنون می‌توانید

بازی های شبیه تیکن برای موبایل

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی  بازی تیکن 8 برای کامپیوتر  پرداختیم و علاوه بر گیم‌پلی و داستان، شخصیت‌های بازی را نیز معرفی کردیم. همچنین برای طرفداران این سبک از بازی‌ها، مروری بر 5 بازی شبیه تیکن 7 نیز داشتیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را درباره بازی Tekken 7 برای تیم پلازا و خوانندگان مقاله بنویسید. سوپرایز : هر دو نسخه “تیکن 6 اصل” و “تیکن  MOD7” + قابلیت بازی 2 نفره و تنظیمات خودکار در این نسخه قرار گرفته. جهت رفاه حال کاربران برای اولین بار تمامی مراحل نصب بازی  توسط گروه کیهان کدنویسی شده تنها لازم است دیتا 1 و 2 را از داخل برنامه دانلود کنید. بازی‌های خود را بصورت دو نفره بازی کنید. کافی‌است وارد بازی مورد نظر شده و گزینه لازم را انتخاب کنید. برای اضافه کردن کاربران بیشتر (کنترلر بیشتر) همین مراحل را دوباره تکرار کنید. شما می‌توانید حداکثر چهار دسته PS4 را به پلی استیشن 4 متصل کنید.

خروج از نسخه موبایل