مجله نشاط

دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران، در روز نخست مسابقات کاپ آسیا به دو پیروزی دست یافت.

به گزارش مجله آنلاین، رقابت‌های بسکتبال ۳×۳ کاپ آسیا ۲۰۲۴، از امروز (پنج‌شنبه – ۹ فروردین ۱۴۰۳) به میزبانی سنگاپور آغاز شد که تیم ملی بسکتبال ۳ نفره آقایان ایران نیز در جریان مسابقات امروز، به دو پیروزی دست یافت.

ملی‌پوشان ایران در اولین دیدار خود مقابل تیم چین‌تایپه قرار گرفتند و با نتیجه قاطع ۲۱ – ۱۰ حریف خود را شکست دادند تا با بردی قاطع کار خود را آغاز کنند.

بسکتبالیست‌های ایران در دومین دیدار خود نیز مقابل تیم هنگ‌کنگ قرار گرفت که با نتیجه ۲۰ – ۱۰ به پیروزی رسید تا با کسب دو برد متوالی، به استقبال بازی سوم بروند.

بازی سوم تیم ملی مردان ایران نیز شنبه ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز از ساعت ۱۱:۵۵ در بازی چهارم مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا