مجله تندرستیمجله کسب و کار

روش لاغری با دستگاه rf

بدن به تنهایی قدرت شگفت ‏انگیزی برای خود درمانی دارد. برای کاهش و حذف چربی‏ هایی که در 30،20 سال در بدن تجمع یافته ‏اند کافی‏ست طی چند جلسه با مراقبت‏ های لازم و استفاده از گن ساعت شنی قیمت مناسب ،به نتیجه دلخواه برسید. چند قطبی شدن دستگاه ‏های آر.اف پیشرفت مهمی در تکنولوژی آر.اف بوده است. این انرژی آر.اف هم بر روی سلول‏های چربی  و هم بر روی کیفیت پوست تاثیر می ‏گذارد.

دستگاه لاغری موضعی آر اف (RF) چیست؟

  • دستگاه آر.اف باعث گرم شدن سلول‏ های چربی در لایه‏ ی بافت چربی می‏ شود. این بافت همبند چربی بیشتر از سلول‏های چربی تشکیل شده و انرژی را به صورت لیپید ذخیره می ‏کند. گرمایی که از دستگاه آر.اف ساطع می‏ شود موجب آزاد شدن اسیدهای چرب در سیستم لنفاوی می‏ گردد که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند. هنگامی که اسیدهای چرب آزاد می‏ شوند، فشرده و خرد می‏ گردند در نتیجه بدن فرد لاغرتر می ‏شود.
  • می‏ توان از تکنولوژی آر.اف همزمان با دستگاه کویتیشن و یا به طور مستقل استفاده کرد. علاوه بر کاربرد لاغری، دستگاه آر.اف تمامی لایه ‏های پوستی را در معرض حرارت قرار می ‏دهد و انرژی را به لایه ‏های مختلف پوست می‏ رساند. این فرایند گرمایشی در طول جلسه درمانی باعث انقباض الیاف کلاژن در پوست می ‏شود. این انقباض باعث محکم شدن و لیفت پوست می‏ گردد و ظاهر آن را جوان‏تر می‏ سازد. داشتن اندام موزون و خوش‌فرم آرزوی هر فردی است و امروزه دستیابی به این هدف با معرفی روش ساده و بدون درد RF برای لاغری امکان‌پذیر شده است. لاغری موضعی با لیزر یک روش کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل بسیاری از مردم انجام این فرآیند درمانی را به انجام عمل‌های سنگین جراحی ترجیح می‌دهند.

اثرات حاصل از انجام این فرایند مدت طولانی باقی مانده که یکی از دلایل آن این است که با این روش سلول‌های چربی که در عمق پوست نشسته‌اند هدف قرار می‌گیرند. این روش به طور همزمان هم به از بین رفتن چربی‌ها کمک می‌کند و هم باعث سفت شدن پوست و رفع شلی آن می‌شود. لاغری با RF یک روش درمان غیر تهاجمی است که برای تغییر شکل لایه‌های زیرین پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.با استفاده از دستگاه RF می توان نواحی مختلفی از بدن را به صورت موضعی لاغر کرد. دستگاه RF نیازی به جراحی ندارد و بدون درد و خون ریزی انجام می شود .بهتر است بعد استفاده از این دستگاه از گن لاغری کلمبیا استفاده کنید تا تجربه بهتری داشته باشید.

لاغری با دستگاه RF چگونه است؟

لاغری با دستگاه RF اصطلاحی است که به درمان با فرکانس رادیویی برای کاهش وزن اشاره دارد. این روش اساسا یک روش غیر جراحی برای سفت کردن پوست شما است. امواج RF شکلی از تابش هستند که به عنوان یکی از انواع طیف الکترومغناطیسی در نظر گرفته می‌شود. فرکانس رادیویی با تولید ایمنِ گرما به لاغری بدن کمک می کند که می تواند به لایه عمیق پوست نفوذ کرده و آن را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک کند.

امواج RF همچنین سلول های چربی را وادار به تجزیه و آزادسازی چربی مایع می کند و باعث انقباض آنها می شوند. این امر به شما کمک می کند تا پوستی سفت تر و اندامی لاغرتر داشته باشید. ماهیت امن و غیر تهاجمی دستگاه RF دلیل اصلی محبوبیت درمان با فرکانس رادیویی برای کاهش وزن است. این روش اساساً به حذف چربی بدون جراحی کمک می کند. لاغری صورت با فرکانس رادیویی مورد علاقه افرادی است که می‌خواهند ظاهر خود را بدون قرار گرفتن در زیر تیغ جراحی بهبود بخشند؛ این دستگاه با امکان فرم دادن به شکل غیرتهاجمی به ایجاد پوستی شاداب، سفت و جوان کمک می کند. لاغری صورت با فرکانس رادیویی به ویژه برای هدف قرار دادن پوست شل روی چانه و گردن بسیار مناسب است.

همچنین برای درمان خطوط و چین و چروک هایی که بین دهان و بینی ایجاد می شود، موثر است. اگر شما از این روش برای لاغری استفاده کنید، در طول کار، تنها با نفوذ امواج RF به بافت چربی، لرزش ملایمی را احساس می کنید و هیچ درد یا ناراحتی نخواهید داشت. در واقع، بسیاری از متقاضیان این درمان را به عنوان یک ماساژِ گزگز و دلپذیر توصیف می کنند.

مزایای درمان با فرکانس رادیویی (RF) برای کاهش وزن

سلولیت را کاهش می دهد

سلولیت، تجمع بافت چربی در ناحیه‌ای از بدن را چاقی موضعی یا به عبارت دیگر سلولیت می‌نامند. سلولیت اصطلاحی است که برای مشخص کردن توده‌هایی از چربی که معمولاً در باسن، ران و قسمت تحتانی بدن زنان می‌باشد، به کار برده می‌شود. سلولیت زمانی رخ می دهد که رسوبات چربی از طریق بافت های همبند زیر پوست شما فشار می آورند. درمان‌هایی که از فرکانس رادیویی برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، چربی زیر پوست را با انتشار امواج RF زیر پوست هدف قرار می‌دهند. امواج RF بافت ها را سفت می کند و گردش خون را افزایش می دهد، که تضمین کننده ی تخلیه رسوبات چربی از طریق لنف می باشد و در نتیجه شاهد کاهش سلولیت خواهیم بود.

چربی بدن را کاهش می دهد

در درمان های لاغری آر اف از فرکانس رادیویی برای کاهش چربی زیر پوست استفاده می شود. انرژی حاصل از امواج فرکانس رادیویی، سلول‌های چربی را گرم می‌کند و آنها را ذوب می‌کند تا بتوانند از طریق فرآیند حذف طبیعی توسط بدن شما پردازش شوند. این امر باعث می شود که حتی برای افرادی که پوست حساسی دارند، یک درمان امن برای کاهش چربی ها در نظر گرفته شود. از آنجایی که این روش هیچ مواد خارجی را به بدن وارد نمی کند، هیچ احتمالی برای ابتلا به عفونت یا کبودی وجود ندارد.

کاهش غیر تهاجمی چربی

از آنجایی که لاغری با دستگاه RF شیوه ای غیر جراحی محسوب می شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که راحت دراز بکشید و اجازه دهید امواج فرکانس رادیویی تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهند!

مناسب برای صاف کردن پوست بعد از عمل جراحی

متأسفانه، برخی از افرادی که تحت عمل جراحی کاهش چربی مانند لیپوساکشن قرار می‌گیرند، اغلب با پوست شل و افتاده باقی می‌مانند. درمان با فرکانس رادیویی پوست را سفت می کند تا به بدن شما کمک کند ظاهری خوش فرم تر داشته باشد.

عوارض لاغری با آر اف

لاغری با دستگاه آر اف یک فرایند کاملا بی خطر و ایمن است. در صورت بروز عوارض تنها به صورت قرمزی، تورم و در مواردی هم کبودی خواهد بود که این عوارض موقتی خواهد بود. در موارد بسیار نادر ممکن است سوختگی هم دیده شود که در صورتی که به یک پزشک مجرب برای این کار مراجعه نمایید شاهد این عوارض نخواهید بود.

دو کاربرد اساسی رادیو فراکانسی (RF)

1- شما در باشگاه و روی تردمیل همه ی تلاشتان را می کنید تا بدنتان گرم شود و در نهایت در این گرما چربی ها بسوزند. درمان با RF باعث گرم شدن سلول های چربی می شود. گرمای حاصل از RF بدن را مجبور به آزاد سازی اسیدهای چرب و انتقال به سیستم لنفاوی می کند. هنگامی که اسیدهای چرب از بافت چربی ها آزاد می شوند، آن موضع کوچک می شود و بدن در همان ناحیه کارشده تغییر سایز داده و لاغرتر می شود.

2- علاوه بر از بین بردن چربی موضعی بدن، تکنولوژی RF با تحریک کلاژن سازی بدن را نیز سفت می کند. در نتیجه افزایش متابولیسم فیبروبلاست ها، فیبرهای جدید کلاژن و الاستین زیر سطح پوست ایجاد می شوند. این تولید باعث اثرات طولانی مدت می شود.

نتیجه گیری

درمان کاهش وزن با فرکانس رادیویی به شما کمک می کند تا چربی شکم و چربی بازو را کاهش دهید؛ همچنین به کاهش سایز ران های شما کمک می کند. این روش در کمتر از 30 دقیقه در هر جلسه قابل انجام است، پس از آن نیازی به استراحت ندارید، بنابراین می توانید این کار را حتی در زمان استراحت ناهار انجام دهید! با گذراندن دوره کامل درمان لاغری RF، از کانتورینگ بدن و سفت شدن پوست با ماندگاری بالا لذت خواهید برد. اگر به دنبال گن های لاغری خوب میگردید، قیمت گن اسلیپ در فروشگاه اینترنتی پک پلاس تخفیف خورده است. برای ادامه روند درمانی خود از این گن ها کمک بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا