مجله جامعهمجله کسب و کار

سرویس خواب نوزاد مارک های معروف

سرویس خواب یکی از مهم ترین قسمت های Sesimony است که کودک از بدو تولد زمان زیادی را در آن می گذراند. بنابراین برای خرید آن باید دقت و توجه بیشتری داشته باشید. امروزه برندهای زیادی در صنعت تختخواب وجود دارد و بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد آنها به دست آورید. در این مقاله نام برخی از بهترین برندهای تخت نوزاد را بررسی کرده ایم تا انتخاب و خرید را برای شما آسان کنیم. اگر می خواهید با خیال راحت از یکی از این برندها برای نوزادتان کنجد بخرید، با ما همراه باشید.

ما بهترین مارک تخت خواب کودک را ارائه می دهیم

امروزه برندهای زیادی را در زمینه تولید تخت در بازار می بینیم و قطعا تشخیص کیفیت محصولات آنها برای ما سخت است. بنابراین بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که در این زمینه معروف هستند و قبلاً امتحان خود را پس داده اند. در زیر تعدادی از معروف ترین برندها را به شما معرفی می کنیم.

هندی

IKIA یک برند خارجی است که در زمینه تولید تخت های کودک و نوجوان فعالیت می کند. این برند به دلیل رعایت دقیق تمامی استانداردهای جهانی در تولید محصولات خود یکی از بهترین برندهای تخت نوزاد محسوب می شود. شعار این برند این است که تمامی محصولات آن با کیفیت و عشق طراحی شده اند. بنابراین، به خرید اطمینان می دهد.

این برند از همان ابتدا نوآوری را در حوزه تولید خود مطرح کرد و برای اولین بار جرقه تولید محصولات آماده مونتاژ به ذهن طراحان این برند زده شد. به دلیل این نوآوری، برند IKIA بسیار محبوب است.

چالیک

Chilk یکی دیگر از برندهای بزرگ روتختی کودک است که محصولات خود را برای تمامی کودکان و نوجوانان طراحی می کند. این برند تنها برای سال های خاصی بر روی محصولات خود تمرکز می کند که در بین سایر برندها رایج نیست. این برند تنها برند ترکیه ای است که توانسته برنده بهترین برند بین المللی شود.

تمامی محصولات این برند مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند، بنابراین انتخاب مناسبی برای فرزندان شما خواهند بود. مواد اولیه به کار رفته در محصولات این برند با کیفیت عالی و به گونه ای طراحی شده است که برای فرزندان شما بی خطر باشد. این برند همواره سعی می کند محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه کند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند با خیال راحت آنها را خریداری کنند. اگر به دنبال بهترین برند تخت نوزاد هستید، محصولات چیلک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دانه سیب بچه

بیبی اپلسید یکی از معتبرترین برندها در زمینه روتختی کودک و نوجوان است که می توان آن را یکی از بهترین برندها برای روتختی کودک دانست. تخمه بچه سیب همیشه محصولات متنوعی را در بازار عرضه می کند، بنابراین افراد با سلیقه های مختلف می توانند گزینه مورد نظر خود را در این برند بیابند. همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر برند Baby appleseed شد.

تمامی محصولات این برند دوستدار محیط زیست هستند زیرا از مواد طبیعی موجود در محیط ساخته شده اند و مواد مصنوعی ندارند. به یاد داشته باشید که مواد طبیعی به کار رفته در محصولات این برند باعث ایجاد حساسیت در کودک شما نمی شود و می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

محصولات این برند در سبک های مدرن و کلاسیک ساخته می شوند که می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود آن ها را خریداری کنید. یکی از مهم ترین فعالیت های این برند این است که تمامی محصولات آن هر شش ماه یکبار مورد بازرسی کامل قرار می گیرند، بنابراین با بالاترین استانداردهای جهانی به بازار می آیند.

شما می توانید بدون نگرانی محصولات برند بیبی سیب سیب را برای نوزاد خود خریداری کنید و کودک شما با خیال راحت از این محصولات استفاده کند.

Eden baby یک کلاسیک است

دومین برند برتر تخت خواب کودک Eden baby classic است. این برند محصولات چوبی با کیفیتی را برای کودکان ارائه می دهد که برای کودکان ایمن طراحی شده اند. شعار این برند تولید محصولات با کیفیت بالا با طراحی های جذاب و مدرن است که قابلیت جلب رضایت مشتری را داشته باشد. محصولات این برند بر اساس جنسیت طراحی نشده اند و می توانید برای فرزندان خود از آن ها استفاده کنید.

S.E.S

یکی دیگر از برندهای ترکیه ای فعال در زمینه تولید تخت کودک، برند Is-Eaz نام دارد. Is-ease در پارچه های محصولات خود از مواد طبیعی استفاده می کند، به عنوان مثال چوب به کار رفته در قفس های این برند راش گرجستانی با رنگ ارگانیک می باشد. اکثر محصولات ارائه شده در این برند را می توانید در صورت نیاز به راحتی و بدون مشکل شستشو دهید.

برند Is-ease همواره سعی کرده در تولید محصولات خود از مواد ضد حساسیت استفاده کند تا سلامت کودک در هنگام استفاده به خطر نیفتد. Eaz یکی از بهترین برندهای تخت خواب کودک است که برای کودکان تا چهار سال قابل استفاده است.

کودک

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تخت نوزاد، برند بامبیدو است. این برند همچنین محصولات کودکانه باکیفیتی را ارائه می دهد که می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید. چوب به کار رفته در اکثر محصولات این برند از چوب بلوط با کیفیت عالی می باشد. طراحی تخت این برند بسیار زیباست و کارهای زیبایی نیز با دست روی آن انجام شده است.

طبقه بالا

الیت یکی از برندهای ایرانی در زمینه تولید روتختی کودک است که ظرافت و خلاقیت اولین شرط تولید این برند است. این برند نخبه همواره در تلاش بوده تا محصولاتی را به بازار عرضه کند که قابل رقابت با نمونه های خارجی باشد. محصولات این برند با توجه به جدیدترین محصولات از سراسر جهان به روز می شوند و شما می توانید آنها را با قیمت بسیار کمتری نسبت به محصولات وارداتی خریداری کنید.

بازار

بالسا همچنین یک برند ایرانی فعال در زمینه تولید مبلمان کودک و نوجوان و خدمات اتاق خواب است. این برند همواره سعی می کند تا محصولات خود را با کیفیت مناسب به بازار عرضه کند تا رضایت مشتریان را جلب کند. خوشبختانه، برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید محصولات کودک با استفاده از دانش روز توانسته اند با برندهای مطرح خارجی رقابت کنند.

در این مقاله، ما سعی کرده ایم تعدادی از بهترین برندهای تخت نوزاد را بررسی کنیم. اگر همچنان در تلاش برای انتخاب یک برند معتبر برای خرید تخت کودک هستید، این مقاله را بخوانید تا این برندها را خوب بیابید.

دکمه بازگشت به بالا