اقتصادیمجله کسب و کار

پکیج های رایگان حرف آخر

پکیج صفر تا رتبه حرف آخر بهترین روش آشنایی با نحوه آموزش موسسه حرف آخر میباشد. طبیعتا اکثر شما دانش آموزان پایه ی دهم و یازدهم و دوازدهم به این مسئله پی خواهید برد که حتی با وجود سه سال آموزش در دوران دبیرستان ولی جوابگوی شما نبوده و نتوانید در کنکور به اون چیزی که میخواین برسین و اینجا به فکر کنکوری کار کردن خواهید افتاد در واقع به این نتیجه میرسین که روش تشریحی دوران دبیرستان به درد کنکور نخواهد نخورد.

کنکور یکی از بهترین یا میشه گفت برای بعضی ها تنها راه ساختن آینده خود و رسیدن به آرزوهاست. حرف آخر برای داشتن بهترین آموزش برای شما محصولات صفرتاصد و پروژه را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این مقاله سعی داریم نمونه از آموزش موسسه را را در قالب پکیج صفر تا رتبه را به شما عزیزان معرفی کنیم. جهت مطالعه سریع هر بخش روی عنوان آن کلیک کنید.

قبل از معرفی پکیج صفر تا رتبه حرف آخر بهتر است در مورد نحوه آموزش توضیحاتی خدمت شما ارائه کنیم.آموزش حرف آخر بر مبنای تصویر سازی میباشد . اولین لایه آموزش حرف آخر به صورت تصویر سازی است. اما شما شاید سوالی در ذهن دارین و آن هم این است که تصویرسازی چطوریه یا اصلا به چه دردی خواهد خورد.در پاسخ به این سوال باید گفت:شما یا هر دانش آموز دیگری قرار  است که دروس سه سال را در یک روز و روز کنکور پیاده کنید در صورتیکه شما درسی را که هفته قبل خوانده و حفظ کرده اید الان شاید به یاد نمیارید.تصویر سازی برای رفع این مشکل هستش .

همه ی ما یا شما دانش آموز عزیز از دوران بچگی یک سری انیمیشن و کارتون و تصاویر را که دیدیم الان هم به یاد داریم یا داستانی را که تو گوش ما خوندن الان هم به یاد داریم خب چرا اینطوری در ذهن ما مونده فقط به خاطر این هستش که تصویر سازی کردیم . اینجا باید بگیم نیم کره راست ذهن انسان که محل تصویرسازی های این چنینی است بسیارقوی هستش.حرف آخر هم برای یادگیری بهتر و ماندگاری بهتر مباحث درسی لایه اول آموزش خود را به این شکل در اختیار شما قرار میده و دیگه قرار نیست درسی را حفظ کنید .

در کل این رو بگیم که دیگه بلد بودن و حفظ کردن مباحث به درد کنکور نخواهد خورد و شما تنها هدفتون باید مسلط شدن روی مباحث درسی باشه اونم از طریق تصویرسازی یا یک روش خاص ، نه فقط حفظ کردن و بلد بودن .شما با بلد بودن فقط میتونید واسه سوالات تشریحی خوب باشین نه برای سوالات تستی.پس شما در آموزش حرف آخر مشکلات مربوط به حفظ کردن مباحث و از یاد رفتن آنها نخواهید داشت .این توضیحات یک شماتیک کلی از آموزش حرف آخر بود که خدمت شما ارائه کردیم.

یکیج صفر تا رتبه حرف آخر در قالب 6 حلقه دی وی دی به عنوان نمونه ای از آموزش سه لایه موسسه حرف آخر برای شما دانش آموزان در نظر گرفته شده و فرستاده میشه. محتوای دی وی دی ها شامل آموزش هر استاد مربوط به درس تخصصی و عمومی میباشد و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند تمامی دروس عمومی و تخصصی داخل آنها را نگاه کنند. دانش آموزان رشته ریاضی همه درس ها به غیر از زیست شناسی را میتوانند مشاهده نمایند و دانش آموزان رشته انسانی فقط دروس عمومی را میتوانند مشاهده نمایند. فعلا شامل دروس عمومی هستش در داخل پکیج رایگان.

دی وی دی شماره6 شامل آزمونک ها میباشد یعنی شما بعد از دیدن هر قسمت از مباحث آموزشی میتوانید بیاید آزمونک ها که یکسری سوالات طراحی شده توسط اساتید میباشد را کار کنین و پاسخنمای آنها را در این دی وی دی مشاهده نمایید و سوالات خود را رفع کنید. سوالات مشابه سوالات کنکور میباشد و با تیپ سوالات کنکور آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است دانش آموزان رشته انسانی برای دریافت نمونه آموزش دروس تخصصی میتوانند با شماره ای که در اختیار شما قرار دادیم تماس بگیرید و از استفاده کرده و نمونه آموزش ها را به صورت فال در تلگرام دریافت نمایند.

پکیج 0 تا رتبه حرف آخر آموزش دروس : ادبیات ،دینی،عربی،زبان،ریاضی،فیزیک،شیمی و زیست را شامل میشود که چیزی حدود 20 درصد کنکور سراسری میباشد. آموزش این دروس مربوط به سه پایه تحصیلی دهم ، یازدهم و دوازدهم میباشد. پکیج صفر تا رتبه حرف آخر برای رشته های تجربی ،ریاضی و انسانی فرستاده میشود و با این پکیج آشنایی کاملی با موسسه حرف آخر پیدا خواهید کرد. بدیهی است هر دانش آموزی به خاطر اینکه تصمیم به همکاری با یک موسسه کنکوری داشته باشد باید شناخت کافی از آن موسسه و نحوه تدریس و روش تدریس اساتید آن موسسه را داشته باشد .

یعنی باید خودش رو با آموزش محک بزنه و آزمون و خطا رو انجام بده و ببینه میتواند با آن آموزش خودش را وفق دهد یا خیر . حالا اگر شما دانش آموزان میخواهید که با آموزش تصویری و سه لایه موسسه حرف آخر آشنا بشین بهترین راه دریافت پکیج رایگان صفر تا رتبه حرف آخر میباشد که شما میتوانید آموزش همه درس های عمومی و تخصصی رو ببینید و خودتون رو با آموزش وفق بدهید تا یک تصمیم گیر بهتری برای ادامه همکاری با موسسه حرف حرف اخر داشته باشید.

 دریافت پکیج صفر تا رتبه حرف آخر

پکیج صفر تا رتبه حرف آخر قیمت خام یا  قیمت پشت جلدش 1/500/000 تومان میباشد که فقط با یک هزینه پستی در اختیار شما قرار میگیرد و هزینه محتوای آموزشی رایگان شده است. برای دریافت پکیج رایگان میتوانید به ارسال پیامک داشته باشید و یا اینکه با شماره تماسی که در اختیار شما قرار دادیم هماهنگی لازم را انجام دهید.

سیستم جدید موسسه حرف آخر برای آموزش

موسسه حرف آخر از سال 1401 سیستم vod  را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد این سیستم جدیدترین سیستم آموزشی در کشور میباشد و قطعا بازدهی خیلی بالایی خواهد داشت. در دیگر dvd برای شما ارسال نخواهد شد و کلیپ های آموزشی روی سامانه برای شما آپلود خواهد شد. دانش آموزانی که سال های قبل محصولات حرف آخر را خریداری کرده اند میتوانند از سیستم vod حرف آخر نیز استفاده داشته باشند.

این بسته رایگان حرف اخر شامل چیست؟

این بسته رایگان مختص رشته های تجربی، انسانی، ریاضی، معارف، هنر، زبان و فنی است (همه این رشته ها را کامل پوشش میدهد)  جزئیات این بسته شامل: ↓

1- تعداد 2 پک VOD اورجینال با کیفیت فوق‌العاده بالای فیلم تدریس.
2- دارای کتاب‌کار و 5 آزمون مبحثی کوتاه و 1 آزمون استاندارد جامع+تست و سوال داخل کتاب ها و دی وی دی ها.
3- حدود 100 ساعت تدریس مفهومی برای همه دروس عمومی-تخصصی.
4- برنامه‌ریزی دقیق همراه+دفترچه رایگان مشاوره، برنامه ریزی و درس نامه مخصوص خود.
5- فیلم‌های انگیزشی و آموزش بی‌نظیر اساتید برند برای کنکور.
6- ارائه الگو‌های کمک درسی حل فرمول برای رفع حفظیات سنگین+یادگیری محاسبات سریع عددی ریاضی – دروس محاسباتی.
7- آموزش ارزشمند و رایگان 25% از کل دروس 3 سال تحصیلی متوسطه دوم و کنکور در راستای عدالت آموزشی.
8- یادگیری تکنیک های مهم تست زنی+مصاحبه با رتبه‌برترهای سال‌های اخیر.
9- ارایه مطالب علمی درسی 1401 و 1402 جهت اعتماد به روش عالی اساتید برتر موسسه.

آنها همه چیز را به صورت عملی یا پروژه ای یاد می‌گیرند. اینکه کدام روش را انتخاب می‌کنید بستگی به نحوه یادگیری و علاقه شما دارد، اما تعدادی از موارد مشترک همه این گروه ها وجود دارد. ممکن است بعد از یادگیری یک موضوع در تمرین، کار و پروژه خود با مشکل مواجه شوید، پس از آن چه باید کرد؟! بهترین کار در آن زمان این است که از مشکلات راجب در تیم طرح نخبگان و طرح طلایی مطلع شوید، سوال خود را در گروه مشاوران این وبسایت مطرح کنید یا در گروه های رتبه برتر این مشکل را برطرف کنید.

آیا شما هم مشکل یادگیری دارید؟ آیا راه موفقیت در کنکور و امتحان را گم کرده اید؟ ممکن است به این دلیل باشد که شما یا معلمین مدرسه از مؤثرترین روش های یادگیری استفاده نمی‌کنید. در اینجا چند ایده و راه برای بهبود عملکرد شما وجود دارد. با ما همراه باشید تا با روش های مدرن آشنا شوید و بدانید کدام تکنیک برای شما بهترین است. این جا معلم در تدریس و انجام فعالیت های آموزشی کمک می‌کند و تعامل لازم را بین خود و دانش آموزان فراهم می‌کند. در نتیجه شخص می‌تواند در حین تدریس زمینه و شرایطی را برای خود فراهم کند که فراگیری و تسلط را برایش آسان، جالب و لذتبخش می‌شود.

  • اسامی برندگان قرعه کشی فروشگاه حرف آخر، هدیه پکیج جایزه | پکیج 6040 حرف آخر رایگان 1402

ثبت نام دانش آموزان در برنامه های تلویزیونی، سایت های حرف آخر یا برنامه آپارات در جریان ویدئوهای تبلیغی موسسه، منجر به تماس سایر مشاوران خواهد شد، دانش آموزان و داوطلبین عزیز دقت داشته باشید لطفا جهت ارسال مطکئن محصولات قرعه کشی و جایزه های 1 و نیم میلیونی یا خرید سایر دی وی دی/سی دی یا جزوات و کتابها از طریق شماره های درج شده در این صفحه و برای تهیه بسته قرعه کشی روزانه موسسه که همین محصول فوق است؛ جهت اطمینان و ارسال بسته های ارزشمند کمک درسی بی نظیر ما می‌توانید از طریق بخش خرید این سامانه/سایت مرکزی اقدام کنید.

با پک های تدریسی بسیار کاربردی خود را متحول کنید؛ همانطور که می‌دانید قابلیت های یادگیری به کلاس درس محدود نمی‌شود. سبک ها و تکنیک ها نیز در نحوه کار ما باید ظاهر شوند. به عنوان مثال، در یاددهی روزمره، فردی در یک گروه یادگیری بصری می‌گوید: «به نظر خوب است» و همتای او از عباراتی مانند «به درس گوش می‌دهم» استفاده می‌کند و در امور خود به دور خود می‌چرخد.

در واقع، سبک‌ها و روش‌های فراگیری در پروسه مطالعاتی متبلور می‌شوند، بر نحوه تعامل ما تأثیر می‌گذارند. هر داوطلب برای درک کامل مفاهیم و حفظ اطلاعات به دست آمده نیازهای متفاوتی دارد. اگر از شخصی با سبک تدریس بصری بخواهید آنچه را که می‌شنود حفظ کند، احتمالاً کار عمیق تر کار خواهد کرد. اگر فردی با سبک حفظی را برای انجام کاری تماشا کند، احتمالاً در یادگیری موفق نخواهد بود. هیچ یک از این افراد کمتر از دیگران باهوش هستند. آنها باید با سبک یادگیری خود را تغییر دهند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا