مجله رویدادمجله کسب و کار

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم

تفاوت حذف اکانت اینستاگرام با دی اکتیو چیست؟

برخلاف دیلیت اکانت اینستاگرام، در دی اکتیو کردن شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیرفعال می‌کنید. در‌حقیقت، بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام به طور موقت حذف می‌شود. اما شما می‌توانید هر موقع که مایل بودید، به سادگی پیج خود را فعال کنید. اما در پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام، امکان بازگردانی فقط برای یک ماه وجود دارد! بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام چه میشود؟ بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام (تقریبا بعد از 2 روز) حساب شما به همراه تمامی سابقه‌اش (لایک‌ها، کامنت‌ها و …) حذف خواهد شد.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد ممکنه؟ خیر. متأسفانه برخی وب سایت‌ها به اشتباه به حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد اشاره می‌کنند که عملا غیرممکن است. خرید فالوور فیک ممکن است به دلیل مواجهه با مشکلات حقوقی باشد و حساب شما مسدود شود . برای دلت اکانت اینستا داشتن پسورد کاملا الزامی است؛ با این حال شما می‌توانید با استفاده از ترفندهای ارائه شده در این مقاله، به سادگی رمزعبور خود را بازیابی کنید! چرا موقع حذف اکانت اینستا با اینکه رمزم درسته بهم میگه پسورد اشتباهه؟

اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، با صفحه ی شخصی مرورگر وارد منوی دیلیت اکانت اینستاگرام شده و ادامه‌ی مراحل را انجام دهید. اگر همچنان با این مشکل روبرو شدید، یک بار رمز عبور اکانت خود را عوض کنید. لینک مستقیم این منو در این مقاله آورده شده است. با پاک کردن حساب اینستا، دایرکت ها هم پاک میشن؟ ✅ متاسفانه خیر! با حذف اکانت اینستاگرام پیام های دایرکت شما پاک نمی‌شوند، بلکه فقط نام کاربری حسابتان از روی چت حذف می‌شود. اگر با هدف حذف شدن پیام‌ها می‌خواهید حسابتان را حذف کنید، می‌توانید به جای این کار از ابزار رایگانی که در این مقاله معرفی شده است استفاده کنید!

امروزه شبکه‌های مجازی جایگاه ویژه‌ای در زندگی هر یک از ما پیدا کرده‌اند و در بین این شبکه‌های مجازی اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی دارد. به دلایل مختلف ممکن است شما بخواهید اکانت خود را حذف کرده و از این شبکه اجتماعی خارج شوید. اما آیا اطلاع دارید که چگونه می‌توانید اکانت خود را به طور دائمی حذف کنید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در صورت نیاز اکانت خود را برای همیشه حذف کنید. آموزش تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را از طریق لپ تاپ یا از طرق گوشی به صورت کلی و دائمی حذف کنید. پیشنهاد ما این است که برای حذف اکانت اینستاگرام از لپ تاپ بهره ببرید.

قبل از آموزش تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به صورت موقت اکانت خود را غیرفعال کنید. لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام پس از این که دیلیت اکانت کردید نام کاربری شما آزاد می‌شود و می‌توانید مجدد با آن یک اکانت بسازید، البته تا زمانی که یک فرد دیگر نام کاربری شما را استفاده نکند. توجه داشته باشید که برای دیلیت اکانت نیاز است تا ابتدا به اکانت خود وارد شوید و سپس مراحل را پشت سر بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز قبل از حذف کردن اکانت خود یک کپی از محتوای موجود به روی اکانت تهیه کنید؛ چرا که پس از حذف اکانت به هیچ عنوان دیگر امکان بازگردانی اطلاعات وجود ندارد. این روزها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار رفته و اکثر افراد در آن فعالیت دارند. اما ممکن است کاربران این شبکه به دلایل متعددی، تصمیم به حذف اکانت خود در این پلتفرم بگیرند. نکته ای که باید حتما برای پاک کردن اینستا بدونید.

با استفاده از این روش، تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، فالوورها و… برای همیشه پاک شده و غیر قابل بازگشت خواهند بود. اما اینستاگرام برای کاربرانی که دیگر نمی‌خواهند در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند، دو انتخاب به وجود آورده است. حذف دائمی و دی‌اکتیو (غیرفعال) کردن موقت اکانت. اگر قصد دارید حساب خود را برای مدتی غیرفعال کرده به طوری که دیگر در اینستاگرام قابل مشاهده نباشد، در ادامه آموزش این فرایند نیز ذکر شده است. همچنین علاوه بر آن، آموزش بازگرداندن اکانت دی‌اکتیو شده نیز در ادامه مطلب عنوان شده است.

بازگردانی اکانت دی‌اکتیو شده در اینستاگرام پس از اینکه حساب خود را دی‌اکتیو کردید، ممکن است زمانی بخواهید مجددا اکانت را بازگردانده و در اینستاگرام فعالیت کنید. در این بخش آموزش بازگرداندن اکانت دی‌اکتیو شده در اینستاگرام ذکر شده است. لازم به ذکر است که پیش از انجام مراحل زیر، باید از دی‌اکتیو شدن حساب کاربری خود اطمینان حاصل کنید. اگر در هنگام ورود به اپلیکیشن این پلتفرم، با پیامی با مضمون Your account has been disabled مواجه می‌شوید، این به آن معنا بوده که حساب شما دی‌اکتیو شده است.

مرحله اول؛ ورود به سایت

در این بخش، باید به آدرسی که در ادامه ذکر شده بروید. آدرسی که مخصوص بازگرداندن اکانت‌های دی‌اکتیو شده در اینستاگرام است. اگر در منوی تنظیمات اینستاگرام چرخیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که داخل تنظیمات گزینه‌ای برای پاک کردن اکانت اینستاگرام وجود ندارد. این قسمت از فرمول برای کسانی است که قصد پاک کردن اکانت ایستاگرام خود را برای همیشه دارند. ابتدا منوی تنظیمات را باز کنید و به بخش help بروید. داخل این بخش گزینه help center را انتخاب کنید تا مرورگرتان باز شود و از اپلیکیشن خارج شوید. حالا ابتدا “managing your account” و بعد “delete your account” را بزنید.

سپس روی “how do I delete my account” کلیک کنید و با استفاده از لینک آبی رنگ وارد صفحه‌ی “delete your account” شوید. در این قسمت لازم است از پایین صفحه یک دلیل برای پاک کردن اکانتتان انتخاب و بعد گذرواژه خود را وارد کنید. یادتان باشد بعد از پاک کردن اکانت اینستاگرام به این روش، دیگر راهی برای برگرداندن اکانت وجود ندارد، اما می‌توانید قبل از این کار با استفاده از راهی که در قسمت قبلی فرمول برای بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام به شما یاد دادیم، تمام اطلاعات اینستاگرامتان را توسط یک ایمیل از اینستاگرام به صورت یکجا دریافت کنید.

چگونه پیج اینستا را حذف کنیم؟ در این روزها که عصر ارتباطات است، شبکه های اجتماعی بیش از پیش جولان می دهند. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران شناخته می شود و کمتر کسی را می توان یافت که در این شبکه اجتماعی حساب کاربری نداشته باشد. ممکن است بنا به دلایلی نظیر مشغله کاری، درس خواندن و یا احساس نیاز به ترک این محیط تصمیم به حذف کردن پیج اینستاگرام بگیرید. اگر برای شماهم سوال هست که چجوری پیج اینستامو پاک کنم؟ در این نوشته پاسخ این سوال داده شده است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا