اقتصادی

۲۴ کشته و مصدوم حاصل تصادفات جاده‌ای در خوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرهنگ کره بندی ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای نسبت به رعایت اصول ایمنی در رانندگی در خصوص افزایش تصادفات جاده‌ای هشدار داد و بیان کرد: در روزهای اخیر با توجه به افزایش سفرهای نوروزی شاهد افزایش نگران‌کننده تعداد تصادفات رانندگی در محورهای مختلف جاده‌ای استان خوزستان بوده‌ایم که منجر به فوت و جراحت تعدادی از هموطنان شده است.

رئیس اورژانس خوزستان در این رابطه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۶ مورد تصادف در جاده‌های استان ۲۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشته است. همچنین حادثه‌خیزترین مسیرهای استان در روزهای اخیر مربوط به محورهای شهرستان مسجدسلیمان بوده است.

وی ضمن دعوت همه رانندگان به دقت رانندگی گفت: تیم‌های تخصصی عملیاتی اورژانس خوزستان با انجام نزدیک به ۵۰ مأموریت در روز گذشته به مددجویان حوادث جاده‌ای خدمت رسانی کرده‌اند و با توجه به افزایش حوادث، تیم‌های عملیاتی ویژه در محورهای استان مستقر شدند و از مردم تقاضا داریم در صورت بروز هر گونه حادثه‌، فوراً به اورژانس تماس بگیرند و از هرگونه اقدام عجولانه خودداری کنند.

رئیس اورژانس خوزستان یادآور شد: سرعت بیش از حد، بی توجهی به جلو، استفاده از تلفن همراه و سایر عوامل منحرف‌کننده و رانندگی در خستگی و خواب‌آلودگی می‌توانند عوامل اصلی تصادفات رانندگی باشند.

دکمه بازگشت به بالا