نماد سایت مجله آنلاین

مزایای فشیال صورت که باید بدانید

فیشیال پوست چیست؟ فواید و عوارض آن را بشناسید!

فشیال صورت (Facial Skin) مجموعه‌ای از درمان‌های مراقبت از صورت است که متناسب با نوع پوست هر کسی انجام می‌شود. با وجود این‌که انواع مختلفی از پاکسازی پوست در خانه وجود دارد اما فیشیال پوست اغلب در سالن‌های زیبایی و مراکز تخصصی پوست و توسط بهترين دكتر پوست انجام خواهد شد. افراد زیادی از روش‌های مختلف پاکسازی و جوانسازی پوست در خانه استفاده می‌کنند.

اما برخی از آن‌ها به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نخواهند کرد. در این مواقع بهتر است به سراغ روش اساسی درمان مانند فشیال پوست بروید که این روزها بیش از پیش مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. درواقع فیشیال پوست روشی عالی برای سلامت، آرامش و درخشندگی صورت شماست.

فشیال پوست چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید فیشیال پوست چیست باید بگوییم این روش یک درمان رایج و پرطرفدار مراقبت از صورت است. یک درمان دستی چند مرحله‌ای شامل پاکسازی، لایه‌برداری و آب‌رسانی عمقی که باعث بسته شدن منافذ باز پوست صورت می‌شود.

این نوع پاکسازی معمولا یک ساعت طول می‌کشد و در طول آن با بیرون کشیدن سلول‌های مرده به کمک یک ماسک مقوی درمان اصلی برای از بین بردن مشکلات رایج پوست آغاز خواهد شد. مهمترین نکته در فشیال ماساژ حرفه‌ای پوست است که باعث کلاژن‌سازی می‌شود، به تغذیه پوست و جوان‌سازی صورت کمک می‌کند. درواقع فیشال راهی شگفت‌انگیز و آسان برای از بین بردن یک هفته استرس‌زا است که می‌تواند به‌طور جدی روی پوست شما تاثیر می‌گذارد.

کاربردهای فیشیال

افراد مختلف به دلایل متفاوتی به سراغ فیشیال می روند. بعضی ها می خواهند از جوش های سرسیاه خلاص شوند و بعضی دیگر به دنبال جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست هستند. این روش به تمامی این نیازها پاسخگو می باشد.

روش درمانی فیشیال چگونه است؟

در اصل فیشیال یک روش درمانی چند مرحله ای برای پوست صورت و گردن می باشد که شامل مواردی همچون پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه رسانی می شود. به همین علت بلافاصله پس از انجام آن پوست کاملا شاداب، درخشان و جوان به نظر می رسد.

معمولا این روش درمانی با یک مشاوره شروع می شود تا نوع پوست و عادت های مراقبتی شما مشخص گردد.

مراحل درمانی

مرحله اول فیشیال پاکسازی است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به شرایط پوست شما بستگی دارد که دارای آکنه، جوش سرسیاه، منافذ باز، چربی بیش از حد و … باشد.

از دیگر مواردی که در فیشال انجام می شود می توان به های فرکوئنسی، هیدرادرمی، درما فیشال، ماسک LED (نور درمانی) و قلم پلاسما اشاره کرد.

های فرکوئنسی

این یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشیال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. این امواج فرکانس بالا موجب افزایش گردش خون، افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.

هیدرودرمی

این روش برای اکسیژن رسانی و تقویت سلول های پوست انجام می شود. هیدرودرمی همان مرحله آبرسانی و رطوبت رسانی است. بعد از لایه برداری، سطح پوست با سرم های آبرسان پوشیده می شود. آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها، روشن تر شدن رنگ پوست و درمان آکنه ها می شود.

رولر درما فیشیال

رولر درما فیشال عملکردی مشابه میکرونیدلینگ دارد اما شدت آن بسیار پایین و کاملا کم تهاجمی است. این روش به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند.

مزایای فیشیال چیست؟

دیگر مزایای فیشیال شامل:

پوستی درخشان و جذاب

یکی از برجسته‌ترین مزایای فیشیال، تأثیر فوری آن بر پوست است. از طریق پاکسازی حرفه‌ای، لایه‌های مرده پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را پاک می‌کند و پوست تازه و درخشان شما را به نمایش می‌گذارد.

کاهش استرس و افزایش آرامش

فیشیال‌ها فقط درباره مراقبت از پوست نیستند؛ بلکه به عنوان یک نوع درمان آرامش‌بخش هم شناخته می‌شوند. ماساژ آرام‌کننده و فضای آرام‌بخش اسپا می‌توانند استرس را کاهش داده و احساس آرامش و رضایت را ترویج دهند.

معالجه مشکلات خاص پوست

آیا با مشکلاتی مانند جوش، علائم پیری یا تغییر رنگ پوست مبارزه می‌کنید؟ فیشیال‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به منظور حل مشکلات خاص پوستتان از آن‌ها استفاده کنید. درمان‌های سفارشی می‌توانند به شما در کاهش جوش‌ها، خطوط ریز و بهبود رنگ پوست کمک کنند.

تحریک بیشتر گردش خون

ماساژ پوست در فیشیال‌ها گردش خون را تحریک می‌کند، که در نتیجه اکسیژن‌دهی به سلول‌های پوستی را بهبود می‌بخشد. این افزایش در گردش خون به داشتن پوستی سالم‌تر و درخشان‌تر می‌انجامد.

جذب بهتر محصولات مراقبتی

پس از یک فیشیال، پوست شما آمادگی بهتری برای جذب محصولات مراقبتی پوستی دارد. این بدان معناست که سرم‌ها و کرم‌های مورد علاقه‌تان حالت مطلوبی را ارائه می‌دهند و شما را به نتایج دلخواه می‌رسانند.

چه کسانی می‌توانند فشیال پوست انجام دهند؟

اغلب افراد مشکلات پوستی را از سن نوجوانی تجربه می‌کنند اما متخصصان مراقبت از پوست توصیه کرده‌اند بهتر است برای انجام فیشیال پوست تا سن حداقل 20 سالگی صبور باشید. تا قبل از این سن می‌توانید خودتان از روش‌های پاکسازی و فشیال پوست در خانه استفاده کنید. پس از سن بیست سالگی انجام این نوع پاکسازی درمانی از پیری زودرس، آکنه هورمونی، پوست کدر و لکه‌ها جلوگیری می‌کند.

بهترین زمان برای فیشیال پوست

این روش درمانی پاکسازی با لایه‌برداری عمیق و ماساژ صورت همراه است. بنابراین افراط در انجام آن می‌تواند باعث ایجاد اثرات سوء شود. بهتر است شما هر 2 ماه فشیال انجام دهید تا شاهد درخشندگی و تغییرات چشمگیری در پوست صورتتان باشید. بدین ترتیب می‌توانید مشکلات پوستی را از بین ببرید و به جوانسازی صورت خود کمک کنید.

خروج از نسخه موبایل