مجله رویداد

برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با بیان اینکه مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند، گفت: برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است.

به گزارش مجله آنلاین، سردار محمد شرفی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع شهدای راه قدس، اظهار کرد: ملت مسلمان فلسطین در جغرافیای محدود و مشخص مورد ظلم و ستم نظام سلطه رژیم صهیونیستی و کودک کش قرار گرفتند و ما هم بر اساس باورها و اعتقاداتمان وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی، در کنار مردم عزیز در راهپیمایی پرشکوه روز قدس حضور پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های آنان در سخت‌ترین شرایط که مورد ظلم و ستم واقع شده‌اند، اعلام می‌کنند و این جنایات غیر بشردوستانه را محکوم می‌کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه همه مسلمانان است که هر جا مسلمانی مورد ظلم واقع شده باشد به دادخواهی وی برخیزند و گرنه مسلمان نیستند، افزود: جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و امیدواریم این حضور پر شور مسلمانان موجب نابودی اسرائیل شود.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا