مجله نشاط

رقابت پرسپولیس و استقلال جذاب‌تر و میلیمتری‌تر از همیشه

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فقط یک امتیاز کمتر از استقلال دارد و البته تفاضل گل آبی پوشان هم دو گل بیشتر از پرسپولیس است در واقع استقلال یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و یک گل هم کمتر دریافت کرده، اما فاصله‌ها بسیار کم است و رقابت این دو تیم در صدر جدول باعث جذابیت بیش از حد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شده است.

فصل گذشته در چنین هفته‌هایی رقابت قهرمانی بیشتر بین پرسپولیس و سپاهان بود و البته استقلال هم کمی شانس داشت، اما در نهایت پرسپولیسی‌ها پس از توقف خانگی سپاهان مقابل ملوان صدر جدول را در اختیار گرفتند و با قدرت قهرمان شدند.

امسال، اما شاگردان جواد نکونام فعلاً صدرنشین هستند و به هیچ عنوان نمی‌خواهند صدر را به پرسپولیس بدهند همین مسئله باعث شده تا همه بازی‌های دو تیم حتی دیدار‌های آن‌ها با تیم‌های قعر جدولی جذاب و هیجانی باشد.

اگر استقلال در اراک متوقف شود، پرسپولیسی‌ها با انگیزه به مراتب بیشتری به مصاف ملوان بندر انزلی می‌روند.

استقلال ۲ ساعت زودتر از پرسپولیس بازی می‌کند و همین مسئله می‌تواند به نفع شاگردان ویرا باشد.

هواداران پرسپولیس هم استقبال خوبی از بلیت فروشی بازی حساس تیمشان با ملوان داشتند و پیش‌بینی می‌شود در ورزشگاه آزادی شاهد یک بازی جذاب و تماشاگر پسند باشیم.

رقابت میلیمتری پرسپولیس و استقلال در جدول می‌تواند باعث پرتماشاگرتر شدن بازی‌های این دو تیم هم باشد. البته هفته گذشته از بازی استقلال و مس رفسنجان استقبال چندان خوبی نشد، اما به نظر می‌رسد این هفته دیدار پرسپولیس و ملوان پر تماشاگرترین بازی هفته باشد.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا