مجله تندرستیمجله کسب و کار

گن لاغری مردانه مشکی

هدف از این مقاله آشنایی شما با انواع گن لاغری تمام تنه مردانه و گن مردانه مناسب برای لاغری می باشد.قبل از خرید گن مردانه، بهتر است با انواع گن لاغری مردانه آشنا شوید تا با آگاهی بیشتر اقدام به انتخاب بهترین گن برای خود نمایید.یکی از مهم ترین معضلاتی که تقریبا بیش از نیمی از افراد جامعه به آن دچارند، نداشتن تناسب اندام و چاقی می باشد.چاقی علاوه بر ایجاد انواع مشکلات سلامتی، ممکن است موجب عدم نارضایتی فرد از اندام خود شود.بسیاری از آقایان به علت شرایط شغلی خود و استفاده از غذاهای پرکالری دچار عدم تناسب اندام به خصوص در نواحی شکم، پهلو و ران می باشند.

از این رو بسیاری از افراد به دنبال راه های ایمن برای رسیدن به تناسب اندام هستند.یکی از بهترین و ایمن ترین روش های لاغری استفاده از انواع گن لاغری مردانه به همراه یک رژیم غذایی مناسب می باشد.

همچنین استفاده از انواع گن لاغری مردانه به همراه تمرینات بدنی موجب فرم دهی و تسریع روند لاغری می شود.بنابراین بسیاری از جراحان زیبایی اندام، خرید گن مردانه را برای لاغری و یا حتی پس از عمل جراحی لاغری توصیه می نمایند.به دلیل خواستار زیاد بسیاری از افراد جامعه، شرکت های مختلف اقدام به تولید انواع مختلفی از گن مردانه نموده اند.این گن ها ممکن است از نظر محل استفاده، کارایی، عملکرد و جنس گن با یکدیگر متفاوت باشند.همین امر، خرید گن مردانه را برای کاربران کمی دشوار نموده است.قبل از خرید گن مردانه در ابتدا بهتر است به نکات زیر توجه نمایید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

گن لاغری مردانه

آقایان برای خرید گن لاغری در ابتدا باید به نوع گن توجه داشته باشند . گن های مربوط به آقایان می تواند به صورت شکمی و یا تاپی باشد . در مدل شکمی , گن دور تا دور شکم فرد به صورت محکم قرار می گیرد و شکم و پهلو ها را به صورت کامل زیر پوشش خود قرار می دهد . گن های شکمی مناسب آقایان ممکن است تمام کش , دارای قزن و یا زیپ , چسبی و … باشند . گاها مشاهده شده آقایان از گن های معروف به گن لاغری ساعت شنی نیز استفاده می کنند . در مدل دوم گن های تاپی و یا گن های معروف به گن لاغری مدل رکابی می باشد . این مدل کاملا شبیه به زیرپوش های مردانه با الیاف تماما کش و میکوفایبر می باشد . در بیشتر موارد آقایان این مدل را می توانند زیر لباس ها ی راحتی و یا لباس های مجلسی و کت و شلوار خود بپوشند .

اندازه و سایز گن لاغری مردانه :

مورد بعدی در انتخاب گن لاغری مردانه توجه به سایز آن با اندازه نیم تنه بالایی شما آقایان عزیز است . برای این منظور حتما از فروشنده سوال کرده و یا با توجه به جدول تعیین سایز این قبیل از محصولات در فروشگاه های اینترنتی خرید خود را کلید زنید ؛ یادتان باشد که گن های سایز بزرگ اصلا فایده ای برایتان ندارند و سایزهای کوچک آنان نیز تنها سبب ایجاد چین و چروک و ناراحتی های پوستی و حسی برایتان می شوند .

برای اینکه گنی که خریداری می کنید کاملا اندازه و مناسب شما باشد , لازم است که سایز های دور شکم و پهلو ها , ارتفاع سرشانه تا زیر شکم , دورتادور سینه و گاها اندازه دور بازو ها را بدانید .

جنس گن های مردانه :

تمامی گن هایی که برای کاهش سایز و لاغری مورد استفاده قرار می گیرند از پارچه های تمام کشی تولید و طراحی می شوند . در الیاف گن ها برای بالا بردن خاصیت کشسانی آن , ممکن است از مواد دیگری همچون الاستین , میکروفایبر و … نیز استفاده شود . هنگام خرید نیاز است که از متریال استفاده شده در الیاف گن آگاهی داشته باشید تا بدن شما به نوع پارچه و الیاف آن حساسیت نداشته باشد .

۵ دلیل برای اینکه شما باید از گن لاغری مردانه اسلیم لیفت استفاده کنید

۱-لیفت کردن اندام که باعث می شود به محض پوشیدن این گن لاغری بتوانید کاهش سایز را تجربه کنید.

۲-توانایی گرم کردن و تولید تعریق که سبب می شود تا با استفاده مداوم از این گن لاغری اندام شما فرم مناسبی به خود بگیرد.

۳-دوام بالا به جهت استفاده از الیاف بسیار با کیفیت گن لاغری که سبب می شود تا بتوانید از این گن برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.

۴-طراحی طبی که سبب می شود تا ضمن استفاده راحت نقاط مستد چربی بیشتر در معرض فشار قرار گیرند تا فرم دهی اندام شما بهتر باشد.

چنانچه از فرم اندام خود رضایت ندارید و قصد کاهش سایز را دارید یکی از بهترین راهکار ها استفاده از گن لاغری اسلیم لیفت مردانه می باشد.چه حسی دارید اگر به شما بگوییم که می توانید تنها در چند ثانیه و توسط پوشیدن یک گن لاغری فوق العاده راحت چربی های بدن خود را لیفت کنید  و اندام زیبایی داشته باشید ؟ بله درست متوجه شدید.طراحی گن لاغری کردانه اسلیم لیفت به گونه ای است که در لحظه اول استفاده از گن لاغری ، کاهش سایز را تجربه خواهید کرد. قیمت گن شکم مردانه ارزان آن تا ارزش خرید بالایی داشته باشد

این کاهش سایز لحظه ای در گن لاغری زنانه و مردانه اسلیم لیفت به شما اعتماد به نفس می دهد و سبب می شود تا شما برای استفاده مداوم از این گن لاغری مردانه ترغیب شوید تا بتوانید از مزایای فرم دهی دائم آن در بلند مدت بهره مند شوید.

یکی از دغدغه های افراد دارای اضافه وزن این است که دوست دارند لباس های جذب و مد روز را بر تن کنند و این چربی های مزاحم هستند که باعث می شوند تا شما نتوانید لباس دلخواه خود را بر تن کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

اسلیم لیفت آمده است تا این مشکل را در کوتاه ترین زمان و برای همیشه حل کند.کاهش یک الی دو سایز به محض پوشیدن گن اولین سودی است که شما از خرید گن لاغری اسلیم لیفت مردانه می برید.

این گن باعث می شود تا شما تا دو سایز کوچکتر دیده شوید !!! فکرشم نمی کردید به همین راحتی بتوانید کاهش سایز را تجربه کنید ؟ دیگر برای رفتن به میهمانی ها برنامه ویژه ای داشته باشید.می توانید با لباس های جذب و اندام بسیار خوش فرم تر از قبل داشته باشید.

همانطور که از نام اسلیف لیفت پیداست وظفه اصلی این گن دو چیز است :

۱-تخت کردن بدن در استفاده اولیه

۲-لیفت بدن در طولانی مدت

ویژگی های رکابی لاغری مردانه

لباس های لاغری برای این طراحی شده اند که حرارت بدن را در خود نگه دارند تا با بالاتر رفتن دمای بدن هنگام انجام تمرینات ورزشی، تعریق بیشتری انجام دهید و در نتیجه ی آن چربی سوزی بیشتری را تجربه کنید. استفاده از رکابی های لاغری در تمرینات ورزش های مختلفی مانند بوکس، وزنه برداری، کشتی و ورزش های رزمی به منظور کاهش وزن و چربی بدن متداول است. ویژگی های لباس های لاغری به شما کمک می کند در مدت کوتاهی به کاهش وزن دلخواه خود برسید. چرا که این لباس ها روند طبیعی چربی سوزی بدن از طریق تعریق را تسریع می کند و به شما کمک می کنند در مدت زمانی کم چربی های اضافه خود را آب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های رکابی لاغری فشرده سازی چربی های شکم و پهلو است. جنس این لباس طوری طراحی شده است که چربی های نواحی شکم و پهلو را فشرده می کند و علاوه بر جمع شدن شکم به آب شدن سریع تر آنها نیز کمک می کند.

 عملکرد رکابی لاغری

آزمایشات نشان می دهند که کسانی که از نیم تنه لاغری و لباس لاغری هنگام انجام تمرینات ورزشی خود استفاده کردند، بیشتر از افرادی که همان ورزش را بدون این لباس ها انجام دادند عرق ریختند. این موضوع باعث می شود روند چربی سوزی هنگام ورزش افزایش پیدا کند و در زمان یکسان کالری بیشتری سوزانده شود.

یکی دیگر از ویژگی های رکابی لاغری مردانه افزایش بازدهی فعالیت ورزشی است. از آن جایی که هنگام استفاده از لباس های لاغری همزمان با تمرینات ورزشی سریعتر از حالت معمول شروع به تعریق و از دست دادن چربی های بدن می کنید، فعالیت ورزشی شما بهینه تر خواهد بود. چرا که در مدت زمان کمتر می توانید به همان نتایج و حتی نتایج بهتری نسبت به زمانی که از این لباس ها استفاده نمی کردید برسید.

دکمه بازگشت به بالا