مجله جامعه

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی

از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم انجام می‌شود؛

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی

مدیرکل پشتیبانی فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: دومین دوره آموزشی «آرمان»، آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی براساس اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ویژه دختران فعال فرهنگی و تشکل های دانشجویی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: دومین دوره آموزشی «آرمان»، آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی براساس اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ویژه دختران فعال فرهنگی و تشکل های دانشجویی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در دیدار رمضانی سال‌های گذشته و نیز سال جاری مقام معظم رهبری با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، ایشان توجه و تاکید بر مبانی به ویژه مبانی اعتقادی و نیز مبانی انقلاب اسلامی را به دانشجویان سفار‌‌‌ش کردند.

بادپا تصریح کرد: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  با همکاری موسسه انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دوره ای به نام آرمان طراحی شد. محتوای این دوره مبتنی بر فراهم آوردن شرایط ارتقای بینش مبنایی و سیاسی دانشجویان و افزایش آگاهی آن ها خواهد بود.

این دوره با حضور اساتید مطرح دانشگاهی و معارف انقلاب اسلامی به مدت یک هفته به صورت تخصصی و کارگاه محور برگزار و به سرفصل‌هایی چون طرحی از اندیشه و شخصیت رهبر انقلاب اسلامی، مبانی قرآنی انقلاب اسلامی، خط امام، الگوی سوم زن، آزادی و تعلیم و تربیت و الگوی مواجهه با بیانات روز رهبر انقلاب پرداخته خواهد شد.

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا