مجله تندرستیمجله کسب و کار

دمنوش بادرنجبویه ترکیبی ستین چیست؟

دمنوش بادرنجبویه ترکیبی – آرامبخش 20 عددی ، یکی از محبوب‌ترین است که با چندین گیاه دارویی دیگر ترکیب شده است. این دمنوش به عنوان یک آرام بخش طبیعی شناخته می‌شود و خواص زیادی برای سلامت جسمی و روانی دارد.این محصول با بهره‌گیری موثر از دانش و تجربه متخصصین و اساتید حوزه طب سنتی و فراورده‌های طبیعی، تولید و به شما مشتریان عزیز توسط شرکت بیز تولید می‌شود. همچنین از دانشگاه‌های مطرح نیز در این حوزه بهره گرفتیم تا نتیجه‌ای با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا، برای شما به ارمغان آورده شود.

 

خواص دمنوش بادرنجبویه ترکیبی

از جمله خواص  دمنوش بادرنجبویه ستین که یکی از مواد اصلی این دمنوش، بادرنجبویه است که به عنوان یک گیاه دارویی معروف است و خواص آن برای آرامش بخشی از قدیم شناخته شده است.

در مورد خواص این دمنوش، مطالعات نشان داده است که بادرنجبویه باعث آرامش و رفع اضطراب در بدن می‌شود و ممکن است به کنترل فشار خون نیز کمک کند.

دمنوش بادرنجبویه به عنوان یک دمنوش طبیعی و بی ضرر، می‌تواند به بهبود کیفیت خواب، کاهش تنش و افزایش انرژی کمک کند. به همین دلیل، این دمنوش به صورت گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دمنوش بادرنجبویه ترکیبی بیز

دمنوش بادرنجبویه بیز ترکیبی همان دمنوش ستین است. توسط شرکت بیز تولید میشود. شما با خرید دمنوش بادرنجبویه از فروشگاه تریبا محصولتان را مستقیما از شرکت بیز دریافت خواهید کرد.

ترکیبات دمنوش بادرنجبویه ترکیبی

در دمنوش ستین  به ترکیب اصلی بادرنجبویه، بابونه، پرتقال، گل ساعتی، شیرین بیان، عصاره خشک بابونه و عصاره خشک گل ساعتی نیز به ترکیب این دمنوش اضافه می‌شوند.

بابونه یک گیاه دارویی است که در دمنوش‌ها و درمان برخی بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه به دلیل خواص ضد التهابی، آرامبخش و ضد اضطراب خود، به عنوان یک درمان طبیعی شناخته شده است.

پرتقال نیز یک منبع غنی از ویتامین C و فیبر است. استفاده از پوست پرتقال در دمنوش به عنوان یک عامل ضد التهابی و ضد عفونی کننده معروف است.

گل ساعتی نیز یک گیاه دارویی است که به دلیل خواص ضد التهابی و ضد اسپاسمیک خود، درمان برخی بیماری‌های هضمی و تنفسی را تسهیل می‌کند.

شیرین بیان یک گیاه دارویی دیگر است که درمان برخی بیماری‌های حاد و مزمن مانند التهاب مفاصل، آرتروز و عفونت‌های ریوی را تسهیل می‌کند.

عصاره خشک بابونه و عصاره خشک گل ساعتی نیز به عنوان قسمتی از دمنوش‌های آرامبخش و خواب آور استفاده می‌شوند. عصاره‌های خشک این گیاهان حاوی ترکیباتی هستند که درمان بیشتر بیماری‌ها را تسهیل می‌کنند.

منع مصرف دمنوش بادرنجبویه :

  • در دوران بارداری و شیردهی، و همچنین در افراد زیر ۱۲ سال، مصرف این فراورده منع شده است.
  • از مصرف همزمان این فراورده با نوشیدنی الکلی یا داروهای آرامبخش خودداری کنید.
  • هنگام رانندگی یا انجام کارهایی که نیاز به هوشیاری دارند، از مصرف این فراورده خودداری کنید.

نحوه و مقدار مصرف دمنوش بادرنجبویه :

رای مصرف این فراورده، یک نوبت در روز، هر بار یک دمنوش را در یک فنجان آب جوش به مدت ۳ تا ۵ دقیقه دم کرده و قبل از خواب میل کنید

 

این دمنوش 100% گیاهی، آرامبخش بوده و در بهبود خواب افراد کمک بسیار شایانی می کند و هر بسته از آن حاوی 20 عدد دمنوش 1.7 گرمی می باشد.

خواص دمنوش بادرنجبویه ترکیبی ستین :

ضد اضطراب و آرامبخش

کمک به بهبود خواب

رفع بی قراری و احساس بی خوابی مربوط به سیستم عصبی

آرامش عضلات

همچنین این دمنوش یکی از محصولات اصلی می باشد که به بهبود خواب درمانجویان اعتیاد در دوره ترک نیز کمک می کند.

نحوه مصرف دمنوش بهبود خواب ستین :

(فقط یک نوبت در شب یا روز، قبل خواب مصرف شود)

یک عدد دمنوش را در یک لیوان آب جوش به مدت 3 تا 5 دقیقه دم کرده و قبل از خواب میل کنید.

منع مصرف دمنوش بادرنجبویه ترکیبی ستین :

برای خانم های باردار و شیرده منع مصرف دارد.

برای افراد زیر 12 سال منع مصرف دارد.

این دمنوش با داروهای آرامبخش و نوشیدنی های الکلی مصرف نشود.

از خوردن این دمنوش در هنگام انجام کارهایی که نیاز به هوشیاری دارد، مثل رانندگی، خودداری کنید.

خرید دمنوش بادرنجبویه ترکیبی ستین :

دمنوش بادرنجبویه ترکیبی یا دمنوش بهبود خواب ستین، محصولی جدید از شرکت دکتر بیز است.

برای خریدی مطمئن و دریافت تازه ترین تولیدات این دمنوش، از سایت فروشگاه مرکزی دکتر بیز (همین سایت) اقدام کنید و از مشاوره های رایگان کارشناسان رسمی دکتر بیز بهره مند شوید.

قیمت و خرید دمنوش خارخاسک :

در حال حاضر، قیمت  دمنوش خارخاسک ترکیبی – آرام بخش ۲۰ عددی ستین، باید بر اساس وضعیت بازار مورد بررسی قرار گیرد. با این حال، شما همچنان می‌توانید این محصول را به صورت بی واسطخواب از نیازهای اساسی انسان برای زندگیست که بر سلامت جسمی و روانی تاثیر بسزایی دارد و به طور ذاتی کیفیت خواب با کیفیت زندگی در رابطه مستقیم است.

خواب مناسب و کافی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت قوه سازش و تمرکز بر فعالیت های روزمره، تقویت حافظه و کارکرد بهتر مغز می شود.

همچنین افرادی که دچار اختلالات خواب هستند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های روحی مثل استرس و افسردگی قرار می گیرند.

دمنوش بادرنجبویه ترکیبی ستین که محصولی جدید از شرکت دکتر بیز است با بهره گیری از علوم دانشگاهی و اساتید حاذق در طب سنتی، در پژوهشگده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تهیه و تولید شده است.

.

 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا