نماد سایت مجله آنلاین

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اردبیل

به گزارش خبرنگار آنلاین، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل صبح جمعه در مراسم تحویل صندوق‌های رأی گیری در مساجد اردبیل اظهار کرد: به حول و قوه الهی تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابی سالم، باشکوه و با مشارکت بالا در اردبیل فراهم است.

رضا قاسمیان خاطرنشان کرد: امروز یک میلیون اردبیلی واجد شرایط رأی دادن در یک هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی حاضر شده و آرای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

وی بیان کرد: یک میلیون اردبیلی واجد شرایط رأی دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که در ۱۲ شهرستان، ۳۱ بخش و یک‌هزار و ۷۰۰ روستا از ساعت هشت صبح فردا به پای صندوق رأی می‌آیند تا به عزت، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران رأی بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: یک‌هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی در این دوره از انتخابات تدارک دیده شده و چهار هزار و ۵۰۰ نفر هیأت بازرسی و نظارت بر روند انتخابات نظارت داشته و کار صیانت از آرای مردم را انجام می‌دهند.

همزمان با مرکز اردبیل در سایر شهرستان‌ها نیز فرآیند رأی گیری آغاز شده و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی گروه گروه و دسته دسته در مساجد و مدارس اردبیل حاضر می‌شوند.

شور حضور مردم به ویژه رأی اولی‌ها در اردبیل دیدنی است و نوجوانان این شهر با خرسندی از اینکه می‌توانند در سرنوشت کشور سهیم باشند در تیم‌های چند نفره و دوستانه راهی پایگاه‌های ثابت رأی گیری در اردبیل هستند.

خروج از نسخه موبایل