امیرمسعود عابدین_ اگر اسکلید بنزینی شباهت زیادی به همتای الکتریکی خود دارد، به این دلیل است که کادیلاک طراحی چراغها را از مدل IQ و دیگر مدلهای الکتریکی مانند سلستیک و لیریک الهام گرفته است. چراغهای اصلی به شکل عمودی به گوشههای سپر منتقل شده و جای خود را به دیلایتهای بسیار باریک داده است. رینگهای ۲۴ اینچی برای اولین بار در اسکلید بنزینی موجود است، اما رینگهای ۲۲ اینچی همچنان بهصورت استاندارد نصب هستند.
اسکلید ۲۰۲۵ مجهز به صفحهنمایش بزرگی بهاندازه ۵۵٫۰ اینچ شده است. راننده دارای یک صفحهنمایش ۳۵.۰ اینچی و سرنشین جلو دارای یک صفحهنمایش لمسی ۲۰٫۰ اینچی با قابلیت پخش ویدئو است. سرنشینان ردیف دوم به صفحهنمایشهای لمسی ۱۲٫۶ اینچی با بسته سفارشی Executive Second Row دسترسی دارند.
در داخل نسخه V، ادوات فیبر کربنی بیشتری وجود دارد که توسط چرم جت بلک احاطه شده است. به غیر از نسخه پایه اسکلید، هر تریم دارای جدیدترین Magnetic Ride Control ۴.۰ با سیستم تعلیق تطبیقی Air Ride است.
اسکلید ۲۰۲۵ دارای همان موتور ۶٫۲ لیتری V-۸ سال گذشته است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتون متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل میشود. اسکلید V هنوز موتور ۶٫۲ لیتری V-۸ سوپر شارژر دارد که ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۹۲۶ نیوتون متر گشتاور دارد.
۲۲۷۳۲۲