نماد سایت مجله آنلاین

خبرنگاران جریان ساز و آگاهی بخش هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگاران جریان ساز و آگاهی بخش هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خبرنگاران

به گزارش خبرنگار آنلاین، عزت اله زارعی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه یاد شهید خدمت را گرامی می‌داریم، اظهار کرد: یاد ۱۶۱ شهید خبرنگار در غزه و شهدای دفاع مقدس و در رأس آنان شهید صارمی را گرامی می‌داریم و این روز را به خبرنگاران تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه این مراسم برای تجلیل از خبرنگاران عزیز برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران جایگاه بدیل و برجسته دارند و خداوند در قرآن به قلم قسم می‌خورد.

وی با بیان اینکه قلم به خروج از ظلمت و باز شدن دریچه آگاهی منجر می‌شود، اظهار کرد: خبرنگاران در بحث آگاهی بخشی حضور میدانی دارند خبرنگاری یک رسالت زینبی است.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه اگر حضرت زینب (س) و آگاهی بخشی ایشان نبود کربلا در کربلا دفن می‌شد، اظهار کرد: بعد از هزار سال از رسالت‌ها به خاطر آگاهی بخشی حضرت زینب واقعیت‌ها منتقل شد و واقعه روز عاشورا تحریف نشد مظلومیت امام حسین (ع) و جنایت یزید به گوش جهان رسید.

وی افزود: خبرنگاران آمران معروف و ناهیان منکر و اثر گذار هستند و اگر فردی نهی از منکر کند یک فرد را هدایت می‌کند اما خبرنگاران جریان سازی هستند و در حوزه امنیت روانی نقش خبرنگاران ویژه و برجسته دارند.

زارعی افزود: اگر خبرنگاران بر رسالت زینبی باشند جامعه را به سمت هدایت و اصلاح جامعه می‌برند.

خروج از نسخه موبایل