خرید نایلون چاپی با کیفیت از کیهان پلاستیک

منظور از نایلون چاپی تبلیغاتی انواع پلاستیک‌های دسته دار با چاپ‌های اختصاصی است که باعث تبلیغات و اعتماد سازی مشتریان به برند شما می‌شود. یکی از مهم ترین عوامل در استفاده از کیسه پلاستیکی؛ چاپ لوگو و برندتان روی این کیسه ها است. شرکت های زیادی هستند که برای ارائه خدمات و محصولات خود نیاز به کیسه پلاستیکی دارند. از انواع نایلون تبلیغاتی یا کیسه‌های دسته دار می‌توان به کیسه نایلکسی دسته رکابی، نایلون دسته موزی، نایلون دسته تقویت و نایلون دسته بندی ( دسته زنبیلی ) اشاره کرد.

ویژگی‌های نایلون چاپی کیهان پلاستیک

چاپ | صنعت

از ویژگی‌های مهم نایلکس و نایلون چاپی کیهان پلاستیک تولید شده می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:

  • چاپ با کیفیت توسط دستگاه سیلندر مرکز آلمانی تا ۸ رنگ
  • تنوع بالا در سایز ، طرح و نوع دسته
  • فروش با دو نوع طرح عمومی یا اختصاصی
  • امکان طراحی و چاپ نایلون اختصاصی برای مشتریان بدون محدودیت در ویرایش طرح
  • استفاده از مواد اولیه درجه ۱ و استفاده از مرکب‌های رنگی با کیفیت
  • ساخت کلیشه با حداقل ترین هزینه ممکن

مزایای نایلون تبلیغاتی

مزایای نایلون تبلیغاتی بسیار زیاد است جدا از اینکه ما محصولات خود را داخل آن قرار میدهیم درواقع استفاده از این محصول نوعی تبلیغات هوشمندانه به شما می‌رود. مردم بدون آنکه از ما پولی بگیرند و ما بخواهیم هزینه ای کنیم و یا حتی بدون اینکه خودشان بدانند با استفاده از یک پلاستیک تبلیغاتی یا نایلکس تبلیغاتی در حال تبلیغ برند و محصولات ما در سطح شهر هستند که این بسیار عالی است. ما اگر بخواهیم تبلیغ خود را در بلیبورد شهری یا تلوزیون یا هرجایی که به خوبی دیده شود انجام بدهیم می‌بایست هزینه بسیار زیادی بپردازیم اما چاپ این محصول یا چاپ نایلکس تبلیغاتی تقریبا همان کار را صرف هزینه بسیار کمتر برای ما انجام می‌دهند.

ابعاد و سایز نایلون چاپی

نایلون چاپی کیهان پلاستیک در ابعاد مختلف قابل تولید است. پلاستیک چاپی مورد نیاز شما در سایز دلخواه تولید خواهد شد. ابعاد و سایز این محصول به دو روش متداول تعیین می‌گردد که عبارتند از:

ابعاد عمومی : سایز‌هایی که تولید کنندگان به صورت مداوم و خارج از سفارش مشتری، تولید نموده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌نمایند.

ابعاد اختصاصی : سایزهای مورد نیاز مشتری که از سوی او در پی ثبت سفارش تولید نایلون یا نایلکس چاپی به کارخانه ارائه می‌شود و مناسب کالاها و اقلام فروشگاه و کسب و کار اختصاصی مشتری است، توسط کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تولید و ارائه می‌گردد.

نحوه چاپ بر روی پلاستیک

معمولا در کارخانه نایلون چاپی از روش‌های مختلفی برای چاپ اطلاعات بر روی نایلون استفاده می‌شود. هر کدام از این روش‌های چاپ، ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و در انتها بر روی کیفیت نایلون چاپی، تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند. انواع چاپ روی نایلون عبارتند از:

  • دستگاه فلکسو سیلندر مرکز : برترین روش چاپ روی محصولات نایلونی و نایلکسی چاپ فلکسو سیلندر مرکز است که کیفیت بسیار بالایی دارد و فاصله چاپی هم در حداقل ترین حالت ممکنه قرار می‌گیرد.
  • دستگاه فلکسو استک : چاپ استک هم یکی از روش‌های متداول چاپ روی نایلون و نایلکس است اما کیفیت چاپ استک را در ندارد زیرا فاصله چاپی آن کمی بیشتر از چاپ سیلندر مرکز است.
  • چاپ سیلک ( دستی ) : چاپ سیلک برای سفارشات زیر ۵۰۰ کیلو توجیح اقتصادی دارد و به عنوان کم هزینه ترین نوع چاپ شناخته شده که نیازی به هزینه کلیشه هم ندارد. اما هر طرح یا تصویری با این روش امکان چاپ را ندارد.
  • چاپ هلیو : بسیاری از همکاران چاپ هلیوگراور را به عنوان با کیفیت ترین روش چاپ روی محصولات پلاستیکی معرفی می‌کنند که کاملا درست است اما تنها برای بسته بندی سلفونی کاربرد دارد و برای محصولات پلی اتیلنی همانند نایلون و نایلکس کاربردی ندارد و بهترین روش چاپ روی این دسته از محصولات چاپ فلکسو سیلندر مرکز است.

سفارش نایلون چاپی

نایلون‌های چاپی تبلیغاتی کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند و توسط بسیاری از کارخانه‌های تولید نایلون چاپی به فروش می‌رسند. رقابت تولیدکنندگان برای فروش نایلون چاپی باعث شده است که آن را در انواع مختلف، طرح، اندازه، شکل ظاهری و… وارد بازار کنند و با ایجاد شرایط تولید اختصاصی نایلون به صورت سفارشی، بیش از قبل، فروش نایلون چاپی افزایش یافته است. برای سفارش چاپ این محصول شما می‌توانید طرح خود را برای ما ارسال کنید و بعد از بررسی اولیه مبنی بر کیفیت اندازه و قابلیت چاپ و جانمایی و هماهنگی اولیه با مشتری ارسال به چاپ خواهد شد.  شما عزیزان می‌توانید برای سفارش نایلون چاپی خود و یا دریافت مشاوره رایگان درباره نوع چاپ مخصوص مورد نیاز خود با توجه به تعداد تیراژ، با کارشناسان کیهان پلاستیک در تماس باشید تا بهترین و ارزان ترین نایلون چاپی موجود در بازار را سفارش دهید.

جمع بندی

همانطور که اشاره شد، نایلون چاپی تبلیغاتی از جمله کم هزینه ترین و به صرفه ترین شکل تبلیغات به شمار می‌رود. این نوع نایلون‌ها سرمایه گذاری خوب و به صرفه‌ای برای تبلیغ برند‌های مختلف هستند و می‌توانند باعث جذب مشتریانی بیشتری شوند. در این مقاله از شرکت کیهان پلاستیک نایلون چاپی را به طور کلی معرفی کردیم. جهت خرید از این قسمت اقدام کنید. 

منیع: دوران خبر

دکمه بازگشت به بالا