صیانت از بیت‌المال نتیجه تعامل دولت و قوه قضائیه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی دوستی در دیدار با مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونان دادگستری، نگاه مثبت مجموعه قوه قضائیه در استان را عاملی مهمی در مسیر توسعه استان و مبارزه با فساد برشمرد و گفت: تعامل سازنده دولت و قوه قضائیه و زیر مجموعه آن‌ها در استان‌ها به ویژه در استان هرمزگان سبب رقم خوردن اتفاقات مثبت زیادی در جهت صیانت از بیت المال شده است.

وی افزود: بسیاری از مسائل بر زمین مانده استان و پرونده‌هایی که دهه‌ها موجب سردرگمی بخشی از مردم استان شده بود از جمله مسئله رسوب کالا در گمرکات و انبارگردانی با همراهی و تعامل استانداری و دادگستری هرمزگان برطرف شد.

استاندار هرمزگان عمل گرایی و نتیجه گرایی شکل گرفته فی ما بین در استان را مهم برشمرد و تصریح کرد: با این رویکرد ضمن برخورد با قاچاق سازمان یافته در حل مسئله قاچاق سوخت نیز گام‌های بلندی برداشته شده است.

دوستی همچنین با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: شهید رئیسی مرزهای مدیریت انقلابی و جهادی را تغییر داد چرا که وی همزمان با دغدغه معیشت مردم و گسترش جاده‌های روستایی به مسائل بزرگ و اساسی کشور نیز توجه داشت.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی شخصیتی جامع الاطراف و معتقد به شعار محوری و کلیدی پیشرفت تؤام با عدالت بود و در همین راستا گام برداشت و در نهایت نیز در راه خدمت به مردم مظلومانه به شهادت رسید.

دوستی در این جلسه همچنین گزارشی از برنامه‌های استان در هفته دولت و بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های مختلف در سطح استان ارائه کرد.

دکمه بازگشت به بالا