نماد سایت مجله آنلاین

7 بهترین دستگاه و سیستم خانه هوشمند در سال 2024

خانه هوشمند | ساختمان
در سال 2024، سیستم ها و دستگاه های خانه هوشمند چشمگیرتر و همه جانبه تر از همیشه هستند.

استفاده از یک سیستم هوشمند محدود به درخواست از الکسا برای گفتن آب و هوا یا پخش آهنگ جدید دریک نیست – اکنون، می توانید از دستگاه های هوشمند برای کباب کردن مرغ در باربیکیو خانوادگی بعدی خود استفاده کنید، چراغ های اتاق نشیمن را خاموش کنید در حالی که در حال تماشای فیلم هستید، یا کف خود را جاروبرقی کنید.

دستگاه های خانگی شما احساس راحتی را ارائه می دهند، اما می توانند کارهای جدی تری را نیز انجام دهند، مانند اینکه به عنوان سیستم امنیتی خانه شما در خارج از شهر عمل می کنند. به عبارت دیگر، آنها دیگر فقط برای سرگرمی نیستند – آنها همچنین برخی از نیازهای اساسی را برآورده می کنند.

برای اطلاع بیشتر به سایت جهان اسمارت که در زمینه خانه هوشمند و اسمارت هوم فعالیت دارد مراجعه نمایید.

تفاوت بین دستگاه های هوشمند و سیستم های هوشمند

قبل از اینکه وارد لیست خود شویم، مهم است که اصطلاحات خود را تعریف کنیم. یک سیستم هوشمند مرکز فرماندهی فراگیر است که محصولات فردی شما را کنترل می کند – به الکسا یا دستیار گوگل فکر کنید. اساسا، یک سیستم هوشمند همان چیزی است که وقتی می خواهید اتفاقی بیفتد با آن صحبت می کنید. از سوی دیگر، یک دستگاه یک محصول فردی است که به آن سیستم گزارش می دهد – فکر کنید، لامپ های آمازون اکو یا فیلیپس هیو.

اکنون، بیایید به لیست بهترین دستگاه ها و سیستم های خانه هوشمند در سال 2021 بپردازیم، بنابراین می توانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام سیستم ها و محصولات زندگی شما را به بهترین وجه بهبود می بخشند.

بهترین سیستم های خانه هوشمند

هنگامی که به دنبال خرید یک سیستم خانه هوشمند هستید، می خواهید بررسی ها و ادغام های آن را بررسی کنید.

در حالی که بررسی ها به شما نشان می دهد که این فناوری چقدر خوب یا بد است، اطلاعات یکپارچه سازی به شما نشان می دهد که واقعا می توانید سیستم خود را به چه تعداد محصول متصل کنید.

همانطور که در حال تحقیق در مورد ادغام ها هستید، باید هر دستگاه هوشمندی را که قبلا دارید و ممکن است با سیستم سازگار یا ناسازگار باشد، در نظر بگیرید. امروزه، اکثر سیستم های خانه هوشمند خوب از فناوری پیشرفته پشتیبانی می کنند و لیست بلندبالایی از امکانات یکپارچه سازی شخص ثالث را ارائه می دهند. به عنوان مثال، الکسا و دستیار گوگل آمازون به ترموستات های هوشمند مانند Nest یا Ecobee متصل می شوند – نه فقط ترموستات های ساخته شده توسط شرکت های خودشان.

اگر همه دستگاه های شما به خوبی به هم متصل شوند، به خوبی کار کنند و استفاده از آنها آسان باشد، تجربه خانه هوشمند شما بسیار روان تر اجرا می شود.

در اینجا چهار سیستم اصلی خانه هوشمند وجود دارد که ما توصیه می کنیم.

1. آمازون الکسا

الکسا با بیش از صدها میلیون دستگاه سازگار، بدون شک یکی از جامع ترین اکوسیستم های خانه هوشمند موجود امروزی است. در حالی که احتمالا در مورد استفاده از الکسا به شکل بلندگوی سازگار با محیط زیست شنیده اید (“الکسا، امروز آب و هوا چگونه است؟”)، ممکن است ندانید که الکسا اکنون در بسیاری از محصولات هوشمند دیگر از جمله ترموستات و تلویزیون تعبیه شده است.

الکسا دسترسی و کنترل هر جنبه ای از خانه هوشمند شما را آسان می کند. می توانید از الکسا برای صحبت با برنامه هایی مانند Spotify به همان راحتی که می توانید از او بخواهید چراغ ها را خاموش کند، استفاده کنید. از آنجایی که اکوسیستم آمازون یکی از رایج ترین اکوسیستم ها در صنعت است، اکثر محصولات هوشمند به طور یکپارچه با الکسا ادغام می شوند، از جمله محصولات ساخته شده توسط فیلیپس، سامسونگ، نست و شلیج – الکسا اکنون می تواند گاراژ شما را ببندد، درهای شما را قفل کند و دمای خانه شما را تنظیم کند. برای اینکه بدانید آیا الکسا با دستگاه خاصی کار می کند یا خیر، کافی است به دنبال برچسب “Works with Amazon Alexa” باشید.

در نهایت، توانایی الکسا در ادغام و صحبت با اکثر دستگاه ها و برنامه های هوشمند دیگر، او را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه هوشمند شما تبدیل می کند.

2. دستیار گوگل

اگر نایب قهرمان واقعی الکسا وجود داشته باشد، دستیار گوگل است. حتی اگر دستیار گوگل ادغام های شخص ثالث کمتری دارد، اغلب می تواند به سؤالات پاسخ دهد و دستوراتی را که الکسا نمی تواند تکمیل کند، به لطف مالکیت عمده گوگل بر فضای موتور جستجو. دستیار گوگل دارای امتیاز دقت 92.9٪ است در حالی که آمازون الکسا 79.8٪ (ZDNet) امتیاز دارد. در نهایت، دستیار در درک نحوه صحبت طبیعی مردم برنده می شود.

به عنوان مثال، اگر دستیار شما “من این آهنگ را دوست ندارم” در Spotify می گویید، به آهنگ بعدی می رود، در حالی که الکسا به سادگی به شما می گوید: “انگشت شست بالا و پایین در Spotify پشتیبانی نمی شود.” تفاوت های کوچکی مانند این می تواند شما را به سمت گوگل سوق دهد، زیرا اغلب مفیدتر (و کمتر تحت اللفظی) از الکسا است.

دستیار همچنین می تواند با محصولات اکثر برندهای بزرگ از جمله فیلیپس، بلکین، آگوست، نست و برنامه های محبوبی مانند Spotify و Uber ادغام شود.

3. چشمک هاب

Wink Hub به عنوان “اولین هاب خانه هوشمند که برای مصرف کننده اصلی طراحی شده است” تبلیغ می شود. برخلاف الکسا یا دستیار، Wink هیچ وفاداری به برند ندارد و به شما امکان می دهد برندهای مختلف محصولات هوشمند را انتخاب و انتخاب کنید و آنها را به طور یکپارچه با یکدیگر ادغام کنید.

Wink Hub 2 از پروتکل های خانه هوشمند از جمله بلوتوث LE، Kidde، Lutron ClearConnect، Wi-Fi، Z-Wave و غیره پشتیبانی می کند. اگر به دنبال ایجاد یک خانه هوشمند کاملا یکپارچه با لوازم آشپزخانه و دیوار هماهنگ هستید، این ممکن است بهترین گزینه شما باشد. همچنین می توانید برنامه Wink Hub و دستورات کنترلی مانند کلیدهای چراغ یا درب گاراژ را در حال حرکت از تلفن خود دانلود کنید.

4. هاب SmartThings سامسونگ

این سیستم سامسونگ طیف گسترده ای از دستگاه های هوشمند از برندهای مختلف از جمله ترموستات های هوشمند، روتر Wi-Fi، لامپ ها و دستگاه های امنیتی را با هم متحد می کند. کاربران دارای سیستم هوشمند یک پایه دیواری SmartThings Hub دریافت می کنند و می توانند از طریق برنامه SmartThings IOS یا Android به دستگاه های هوشمند متصل به هاب دسترسی کامل داشته باشند.

SmartThings Hub سامسونگ در چند سال گذشته پیشنهادات دستگاه های هوشمند خود را توسعه داده است. در واقع، مجموعه محصولات هاب شامل اضافه شدن پلاگین Wi-Fi SmartThing، SmartThings Lightbulb و SmartThings Cam است.

از طریق SmartThings Hub، همچنین می توانید دستگاه های هوشمند سازگار را برای انجام اقدامات مختلف مانند روشن یا خاموش کردن هنگام ورود یا خروج از اتاق تنظیم کنید. در حالی که می توانید دستورات صوتی را به هاب دیواری یا برنامه SmartThings بدهید، می توانید آمازون الکسا یا دستیار گوگل را نیز در سیستم ادغام کنید.

بهترین دستگاه های خانه هوشمند

  1. آمازون اکو (نسل چهارم)
  2. فیلیپس رنگ
  3. تی پی لینک HS220
  4. Ecobee SmartThermostat
  5. نت گیر آرلو کیو
  6. Char-Broil دیجیتال سیگاری الکتریکی، لوکس
  7. خروجی هوشمند ConnectSense
  8. Ecovacs Deebot N79S
  9. تلویزیون هوشمند ال جی

1. بهترین بلندگو: آمازون اکو (نسل چهارم)

قیمت: $ 99.99

اگر به دنبال دستگاهی نسبتا مقرون به صرفه برای پاسخگویی به نیازهای روزمره خود هستید، احتمالا نیازی به نگاه بیشتر از Amazon Echo ندارید. بلندگو به الکسا متصل می شود تا موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند، تماس تلفنی برقرار کند یا پیام ارسال کند، به سوالات پاسخ دهد و زنگ هشدار را برای شما تنظیم کند: “ساعت 6 بعد از ظهر است، وقت آن است که به درس تنیس خود بروید.” همچنین به سایر محصولات هوشمند در خانه شما متصل می شود، بنابراین می توانید از آن به عنوان رابط بین خود و تلویزیون هوشمند خود استفاده کنید.

بلندگوها می توانند برای صدای چند اتاقه همگام سازی شوند و Echo دارای کنترل صوتی پیشرفته است. با Echo، می توانید تلویزیون را روشن کنید، پیتزا سفارش دهید و یک لیست خرید ایجاد کنید – بدون اینکه کاناپه خود را ترک کنید.

2. بهترین نورها: فیلیپس هیو

قیمت: 49.99 دلار / لامپ

لامپ های Philips Hue شما را قادر می سازد تا هم شدت نور – کم نور یا روشن شدن در صورت فرمان – و هم رنگ چراغ های خود را کنترل کنید. می توانید حالات هماهنگ رنگ خاصی ایجاد کنید (یعنی تم “انرژی” را در برنامه خود برای اتاق خاصی که در آن هستید انتخاب کنید یا آن را با موسیقی خود همگام سازی کنید). همچنین می توانید آلارم های هماهنگ رنگ را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که هر روز صبح در یک اتاق خواب صورتی روشن از خواب بیدار می شوید.

این لامپ ها با اکثر سیستم های خانه هوشمند کار می کنند و مسلما آنها را به انعطاف پذیرترین گزینه تبدیل می کند. اگر رنگ نمی خواهید، می توانید فیلیپس رنگ سفید را نیز خریداری کنید.

3. بهترین سوئیچ نور: TP-Link HS220

قیمت: $ 18.99

لامپ های Philips Hue و چراغ های هوشمند مشابه فوق العاده و بدون دردسر هستند – تا زمانی که کسی سوئیچ چراغ را بچرخاند، در این صورت، لامپ های شما تا زمانی که آن را برنگردانید کار نمی کنند.

برای سهولت واقعی استفاده، خرید سوئیچ های چراغ هوشمند را در نظر بگیرید، که می توانید آنها را از طریق تلفن یا خانه هوشمند خود کنترل کنید، چه سوئیچ نور فیزیکی شما بالا باشد یا نه. با استفاده از برنامه Kasa، می توانید صحنه ها و اقدامات هوشمندانه ایجاد کنید – به عنوان مثال، ممکن است به برنامه بگویید که در حال تماشای تلویزیون در طبقه پایین هستید، و سوئیچ ها به طور خودکار تمام چراغ های طبقه بالا را خاموش می کنند.

TP-Link HS220 با آمازون الکسا و دستیار گوگل کار می کند، اما اگر در درجه اول از Apple HomeKit، Wink یا سیستم هوشمند دیگری استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

4. بهترین ترموستات: Ecobee SmartThermostat

قیمت: $249.99

Ecobee به شما امکان می دهد دمای هوا را با دستورات صوتی کنترل کنید، اما برخلاف سایر ترموستات های هوشمند، به عنوان بلندگوی آمازون خود نیز کار می کند (به جای اینکه صرفا با بلندگوی آمازون کار کند)، بنابراین می تواند بسیاری از کارهایی را که الکسا یا دستیار شما می توانند انجام دهند، از جمله پخش موسیقی، خرید و کنترل دستگاه های دیگر انجام دهد. البته، اگر قبلا یک بلندگوی هوشمند دارید، ممکن است بخواهید یک گزینه ترموستات ارزان تر را در نظر بگیرید.

Ecobee به طور یکپارچه با برنامه ها و سایر اکوسیستم های خانگی مانند الکسا یا Apple HomeKit ادغام می شود. به علاوه، می تواند اتاقی را که در آن هستید کنترل کند، نه اتاقی که نصب شده است.

5. بهترین امنیت: NetGear Arlo Q

قیمت: $ 84.99

در حالی که برخی از این دستگاه های هوشمند بیشتر برای راحتی و سرگرمی هستند، NetGear Arlo Q ابزاری واقعا مفید برای امنیت خانه است. NetGear Arlo Q ویدیو و صدا با کیفیت بالا ضبط می کند و حتی تصاویری با کیفیت استثنایی از افراد در تاریکی مطلق تولید می کند.

می توانید سفارشی کنید که آیا دوربین شما به طور خودکار زمانی که در خانه نیستید ضبط می کند یا آن را روی یک برنامه زمانی برای زمانی که در محل کار هستید تنظیم کنید. در حالی که قیمت آن گران تر است، هفت روز پشتیبان گیری ویدیویی و صوتی را به صورت رایگان ارائه می دهد که آن را در مقایسه با برخی از سیستم های امنیتی هوشمند دیگر به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند.

6. بهترین گریل: سیگاری برقی دیجیتال Char-Broil، لوکس

قیمت: $ 299

هر کسی که به طور منظم کباب می کند ناراحتی آن را می داند – ورود و خروج از خانه برای بررسی گوشت، به این امید که دما به اندازه کافی گرم باشد اما استیک شما را نسوزاند، و در صورت لزوم زغال سنگ یا مایع فندک اضافه می کند. این ابزار همه اینها را مدیریت می کند و در دستگاه هوشمند خود به شما هشدار می دهد که گریل شما از قبل گرم می شود، دمای داخلی گوشت چقدر است و چه زمانی گوشت یا ماهی شما کاملا پخته شده است. فضای پخت و پز 725 اینچ مربعی و چهار قفسه کروم داخلی به شما امکان می دهد برای مناسبت های بزرگ و کوچک کباب کنید.

7. بهترین خروجی: خروجی هوشمند ConnectSense

قیمت: $ 59.95

یک پریز هوشمند می تواند به شما کمک کند حتی ابتدایی ترین لوازم خانگی خود را کنترل کنید. در طول نصب اولیه، دستگاهی را که به برق وصل می شود مشخص می کنید تا بتوانید عملکرد آن را از طریق برنامه کنترل کنید. یک تغییر کوچک مانند این می تواند تفاوت بزرگی در خانه شما ایجاد کند.

خروج از نسخه موبایل