وصل کردن همستر کامبت به کیف پول تون کیپر

آموزش بازی Hamster Kombat

برخلاف بازی نات کوین؛ در همستر کامبت فقط با ضربه‌زدن و انجام تسک‌های روزانه درآمد کسب نمی‌کنید. همان‌طور که پیش‌تر، گفتیم در این بازی شما به‌عنوان مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید و درآمد ساعتی (Profit per hour) از آن دارید. هرچه صرافی را بیشتر توسعه دهید، درآمد ساعتی شما هم بیشتر می‌شود.

نکته مهمی که درباره درآمد ساعتی باید بدانید، این است که این درآمد فقط برای سه ساعت فعال است و پس از آن غیرفعال می‌شود تا زمانی که باز هم وارد بازی شوید. شما باید حداقل هر سه ساعت یک بار وارد بازی شوید تا درآمد ساعتی برای سه ساعت دیگر فعال بماند.

ارز دیجیتال | بازی

آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت

اتصال کیف پول به بازی همستر کامبت پروسه آسانی دارد. کافی است یکی از کیف پول‌های شبکه تون از جمله تون کیپر (TON Keeper) را داشته باشید تا بتوانید آن را به این بازی متصل کنید. مراحل وصل کردن کیف پول به بازی همستر کامبت شامل موارد زیر است:

  • رفتن به بخش ایردراپ
  • انتخاب گزینه اتصال (Connect your TON Wallet)
  • انتخاب اپلیکیشن (Tonkeeper)
  • تأیید درخواست

آشنایی با بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

بازی Hamster Kombat کمی از بازی‌های تپ تو ارن دیگر پیچیده‌تر است. بنابراین برای پیشرفت سریع‌تر، باید با بخش‌های مختلف آن بیشتر آشنا شوید. در جدول زیر می‌توانید همه بخش‌های این بازی را در کنار توضیحاتی مختصر مشاهده کنید.

بخش‌ها توضیحات
Exchange بخش اصلی بازی که اطلاعات اصلی مثل تعداد کوین، بخش تپ تو ارن و Profit Per Hour در آن قرار گرفته است.
Profit Per Hour طبق اعلام کانال، مهمترین بخش بازی که تعداد کوین دریافتی کاربر در هر ساعت را نشان می‌دهد.
Coins to level up تعداد کوین‌هایی که برای ورود به Level بعدی باید دریافت کنید.
Earn per tap تعداد کوین‌هایی که با هر ضربه روی همستر به دست می‌آورید.
Level تا سطح ۱۰ دارد و سطح شما را نشان می‌دهد.
Boost بخش ارتقا برای افزایش تعداد کوین‌ها با هر ضربه است.
Full Energy شش مرتبه انرژی را پر می‌کند و هر ۱ ساعت هم قابل استفاده است.
Multitap تعداد Earn per tap را افزایش می‌دهد.
Energy limit مخزن انرژی شماست. شما با ضربه زدن روی همستر آن را خالی می‌کنید.
Mine بخش ارتقای کارت‌ها برای افزایش Profit per hour است. این مهمترین بخش بازی است.
Daily combo هر روز سه کارت به صورت تصادفی انتخاب می‌شود که با ارتقای آن‌ها می‌توانید ۵ میلیون کوین همستر دریافت کنید.
Markets بخش بازار است که چند کارت سودآور دارد.
PR&Team بخش تیم‌هاست که کارت‌های سودآور چندانی ندارد.
Legal چندین کارت سودآور و خوب در این بخش قرار گرفته است.
Web3
Specials بهترین کارت‌ها با بهترین Profit per Hour در اینجاست که خود سه زیر مجموعه دارد.
My cards کارت‌های بخش Specials که یک بار ارتقا می‌دهید به این بخش می‌آیند.
New Cards کارت‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌شوند.
Missed Opportunities کارت‌هایی که زمان ارتقای آن‌ها به پایان رسیده است.
Friends کاربرانی که با لینک شما وارد این بازی شده‌اند، در این بخش به نمایش در می‌آیند.
Invite a friends با زدن این دکمه می‌توانید لینک خود را برای دوستان خود در تلگرام ارسال کنید.
Earn در این بخش می‌توانید با انجام مأموریت‌های مختلف، کوین دریافت کنید.
Hamster Youtube ویدیو‌های جدید همستر در این بخش قرار می‌گیرد که با تماشای آن پاداش دریافت می‌کنید.
Daily tasks مأموریت‌های روزانه شما در این بخش قرار می‌گیرد.
Tasks list پیوستن به کانال، صفحه توییتر یا انتخاب صرافی همستر در این بخش قرار گرفته است.
Airdrop مراحل ایردراپ رمزارز HMSTR در این بخش نوشته شده است.
Tasks list برای دریافت ایردراپ باید وظایفی مثل اتصال کیف پول را انجام دهید.

دیلی کومبو یا کارت همستر چیست؟

کاربران هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران می‌توانند با به‌روزرسانی یا خرید کارت‌های مشخص جایزه ۵ میلیون سکه‌ای دریافت کنند. در حالت عادی برای این که بتوانید این کمبوها را پیدا کنید باید تمام کارت‌ها را تست کنید!

همچنین می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی ایردراپ‌های ارزدیجیتال ایونا، اولین نفری باشید که ۵ میلیون جایزه روزانه کارت همستر را دریافت می‌کنید. در این کانال، هر روز کارت‌های روزانه همستر معرفی می‌شوند و می‌توانید به‌راحتی با خرید سه کارت ۵ میلیون سکه همستر جایزه بگیرید.

کد مورس همستر چیست؟

از ۵ جولای ۲۰۲۴ یک قابلیت جدید هم به این بازی اضافه شده است و بازیکنان می‌توانند با واردکردن یک کد مورس خاص، جایزه ۱ میلیون سکه‌ای دریافت کنند. مثلاً روز اول با واردکردن کلمه BTC در قالب کد مورس این معما حل می‌شد. کلمه روز دوم نیز Ethereum و ETH بود.

کد مورس همستر هم هر شب ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران به‌روز می‌شود و می‌توانید جواب آنها را هم در کانال تلگرامی ایردراپ یا بلاگ ارزدیجیتال پیدا کنید.

روش ارسال کد مورس مخفی به این شکل است که در صفحه اول بازی (صفحه Exchange) روی دکمه Daily cipher در بالای صفحه می‌زنید تا دکمه همستر به رنگ قرمز درآید. بعد کد مورس آن روز را با ضربه‌زدن وارد می‌کنید؛ به این ترتیب که برای نقطه (.) یک ضربه کوتاه می‌زنید و برای خط تیره (-) انگشت خود را به‌مدت طولانی‌تری روی همستر نگه می‌دارید.

وصل کردن همستر کامبت به کیف پول تون کیپر

همستر کامبت امکان اتصال به کیف پول‌های سازگار با شبکه‌ی TON را فراهم کرده که پیشنهاد ما استفاده از کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) است. برای استفاده از این کیف پول نیازی به نصب اپلیکیشن ندارید و مراحل از طریق ربات Wallet تلگرام نیز قابل انجام است. اما درصورت تمایل می‌توانید تون کیپر را روی گوشی خود نصب کنید که این روش بهتری محسوب می‌شود.

بخش‌های جدید همستر کامبت (Skin و Knock)

همستر مدتی قبل در بالای صفحه‌ی اصلی بخشی برای خرید اسکین‌ اضافه کرده است که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید اسکین موردنظرتان را با پرداخت سکه‌های مجازی خریداری کنید. هنوز نمی‌دانیم خرید اسکین‌ها چه تأثیری بر روند ایردراپ نهایی خواهد داشت. نکته‌ی دیگر اینکه قیمت اسکین‌ها از یک میلیون سکه شروع می‌شود و برخی از آن‌ها حتی ۵۰۰ میلیون سکه‌ برایتان آب می‌خورد.

در صفحه‌ی اصلی همستر و در سمت‌راست بخش اسکین، آیکون کلید کوچکی اضافه شده است که به‌طور پیش‌فرض عدد صفر را نشان می‌دهد و با نام Knock شناخته می‌شود. در صفحه‌ی اصلی همچنین باکسی به‌نام Mini game اضافه شده است که در آن باید با حرکت‌دادن کندل‌های سبز و قرمز، کلید را از سمت‌چپ تصویر به سمت‌راست هدایت کنید و با آزاد کردن هر کلید، تعداد ‌Knock شما اضافه خواهد شد.

دقت کنید برای کامل‌کردن مینی گیم همستر کامبت فقط ۳۰ ثانیه زمان دارید و اگر در این‌ مدت موفق به حل معما نشوید، برای اجرای مجدد بازی باید چند دقیقه تا چند ساعت صبر کنید.

تاریخ لیست شدن همستر

سؤال بسیاری از کاربران این است که همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ طبق نقشه‌ی راه پروژه، انتظار می‌رفت تاریخ لیست شدن همستر ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) باشد اما با تغییرات اخیر در سایت رسمی بازی، تاریخ لیست‌شدن و ایردراپ به زمان دیگری موکول شد. در زمان لیست شدن همستر، می‌توانید سکه‌های خود را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

دربرخی موارد دیده‌ایم که با لیست‌شدن توکن‌های پرطرفدار، سایت فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال نیز بلافاصله از آن رمزارزها پشتیبانی کرده‌اند تا افراد بتوانند دستمزد خود را با ارز دیجیتال موردعلاقه‌ی خود دریافت کنند. درصورت لیست‌شدن همستر کامبت در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری نگه‌داری کنید تا شاید در آینده ارزش آن‌ها بیشتر شود.

دکمه بازگشت به بالا