اقتصادی

۱۵۳ طرح تولیدی ونیمه تمام در سیستان و بلوچستان احیا و تکمیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، احمد علی محبی با استناد به روابط عمومی در مخازن و باروستان گفت: در جلسه ستاد ترقی و حذف تولید سیسترن و باروخستان اظهار داشت: سال گذشته ارتقاء موانع تولید در استان. و 36 جلسه برگزار شد و 295 قطعنامه برای حذف. از این تعداد 176 مورد اجرا شده و 119 مورد نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: امسال علی رغم شیوع ویروس تاج تاکنون شش جلسه ستادی برای ترویج و از بین بردن موانع تولید در سیسترن و بلوچستان برگزار شده است که هدف اصلی از آن تکمیل پروژه های بزرگ دولتی است.

فرماندار مخزن و بلوچستان گفت: سال گذشته 153 شرکت تولیدی و پروژه های نیمه تمام احیا شدند که 1111 نفر شاغل و در ایالت به اتمام رسیده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد شرکت تولیدی ، 33 شرکت غیرفعال و راکد با 254 شغل احیای شده اند که 76 واحد تولیدی زیر ظرفیت آنها فعالیت می کنند.

محبی ادامه داد: دو پروژه سیمان بافت و کاشی وشنگار اینها یکی از پروژه های بزرگ ایالتی است که بیش از 1500 فرصت شغلی در ایالت ایجاد می کند و مراحل اول هر دو پروژه در نیمه اول سال آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

استاندار سیستر و باروستان با اشاره به اینکه موضوعات مربوط به حوزه شهرهای صنعتی به طور کامل مطرح شده است ، با هدف رفع این موانع ، افزود: صنعتی مخزن و بلوچستان.

دکمه بازگشت به بالا