اقتصادی

تعریف دقیق و درستی از نرم افزار CRM

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آیا می دانید CRM یعنی چه؟ اگر نمی دانید قصد داریم در این مورد برای شما توضیح دهیم. در ابتدا بهتر است بگوییم CRM مخفف چیست؟ نرم افزار CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است و در تعریفی دقیق تر باید بگوییم در واقع یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام به نوعی مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و …. که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با بهبود دادن فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و … میزان سودآوری و بهره‌وری را افزایش دهند.

برند به خودی خود هیچ درآمدی برای کسب و کار شما نخواهد داشت، مگر اینکه مشتری سراغ برند شما بیاید

محصول به خودی خود درآمدزا نیست مگر مشتریان آن را بخرند

تبلیغات اگر مشتری برای شما نیاورد بی ارزش و هزینه زا خواهد بود

اصلی ترین دارایی یک کسب و کار مشتریان آن هستند
(CRM) آر ای ای که در آن شرکت می کند
تعاملات شرکت با مشتریان بالفعل را مدیریت کرده و به سوددهی بیشتر کسب و کار و رضایت
CRM

شناخت دقیق تر مشتری و ایجاد یک ارتباط دراز مدت با مشتری

و ارایه یک تصویر گویا از نقاط ضعف و قوت کسب کار برای تصمیم گیری های بهتر
این یک کلمه از زمان نخواهد بود. این یک کلمه از زمان نخواهد بود.
درصد بیشتری از فرصت ها تبدیل به مشتری شوند مشتریان فرصت های بیشتری را ایجاد کنند فرایند های بازاریابی هوشمندانه تر و بهینه تر می شود.

توضیحات بیشتر را می توانید در صفحه نرم افزار CRM چیست بخوانید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا